ارز دیجیتال سیویک چیست و چطور کار میکند؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال سیویک

اگر به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه داشته باشید، حتما اسم ارز دیجیتال سیویک را تا به حال شنیده اید ولی اگر تا به حال این اسم به گوشتان نخورده است، اصلا جای نگرانی نیست چرا که در این مطلب ما به صورت کامل گفته ایم که ارز دیجیتال سیویک چیست و چطور کار میکند. همچنین به صرافی و کیف پول برای خرید ارز دیجیتال سیویک اشاره کرده ایم و در انتها نیز در مورد آینده ارز دیجیتال سیویک صحبت کرده ایم تا هیچ گونه ابهامی در مورد ارز دیجیتال cvc برای شما باقی نماند، پس به هیچ وجه این مطلب آموزشی را از دست ندهید.

معرفی ارز دیجیتال سیویک

ارز دیجیتال سیویک در جامعه کنونی که با سرعت در حال گسترش است، ارزهای دیجیتال محبوبیت بسیاری بین کاربران برخوردار هستند. چنانچه تجربه انجام معاملات در بازار رمزارزها را داشته باشید، می دانید که هر کدام از این ارزهای دیجیتال ویژگی خاص و منحصر به فرد خود را دارا هستند و در واقع عملکرد هر کدام با یک دیگر متفاوت است. در حقیقت شما برای خریداری رمزارزها نیاز است تا حداقل با آنها آشنایی مختصری داشته باشید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از این ارزهای دیجیتال به اسم سیویک آشنا کنیم. در این مقاله ابتدا به شرح ارز دیجیتال سیویک و نحوه کار کردن آن خواهیم پرداخت و در ادامه ویژگی های منحصر به فرد این ارز را نیز خواهیم گفت. همچنین کیف پول های ارز دیجیتال cvc و آینده ای که کارشناسان و تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال برای این آلت کوین جذاب متصور هستند را مورد بررسی قرار می دهیم و با یک نتیجه گیری، مطلب رو به اتمام می رسونیم، پس تا انتها با ما همراه بمانید.

ارز دیجیتال سیویک چیست؟ 

چنانچه شما آشنایی کمی هم با بازار کریپتوکارنسی داشته باشید، می دانید که هر کدام از ارزها ساختار متفاوتی برای خود دارند. ارز دیجیتال Civic یک پروتکل مبتنی بر بلاکچین به حساب می آید که راه حلی را برای مدیریت هویت شخصی پیدا کرده است. به بیانی ارز دیجیتال سیویک ابزارهای مورد نیاز برای کنترل و محافظت از اطلاعات شخصی را در اختیار افراد و مشاغل گوناگون می گذارد.

این بدین معنی است که پلتفرم Civic درباره تایید هویت با کنترل بیشتر کاربران بر داده های شخصی آن ها ساخته شده است و این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند به طیف وسیعی از خدمات بدون نیاز به تجاوز بیش از حد به اطلاعات شخصی دسترسی پیدا کنند. در واقع راه حل تایید هویت ارز سیویک، از یک فناوری برای به کاربردن هویت در زمان واقعی استفاده می نماید و برای اشتراک اطلاعات با  سیویک، بعد از این که از کاربر اجازه گرفت، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بر خلاف بعضی دیگر از خدمات مدیریت هویتی، کاربران سیویک همه اطلاعات حساس خود را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره می کنند و کاربران بدین وسیله قادر خواهند بود با ارئه یک امضای بیومتریک از طریق برنامه Civic اجازه اشتراک گذاری داده های شخصی خاص را صادر کنند. اکوسیستم این ارز دیجیتال به وسیله یک توکن کاربردی منحصر به فرد شناخته شده است که به توکن Civic شهرت دارد.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال سیاکوین چیست و چطور کار میکند؟

توکن سیویک به منظور تسویه معاملات مربوط به هویت میان شرکت کنندگان سیویک مانند معاملات بین مشتری و ارائه دهنده خدمات، کارایی خواهد داشت و کاربران از این طریق قادر خواهند بود برای انجام کارهای گوناگون مثل ثبت نام در یک سرویس از طریق سیستم عامل یا معرفی کاربران جدید، توکن CVC را کسب کنند و این در حالی است که اعتبار سنج ها می توانند CVC ها را جهت تایید اسناد برای ارائه دهندگان خدمات بدست آورند.

ارز دیجیتال سیویک قابل استخراج است؟

ارز دیجیتال سیویک یک توکن غر قابل استخراج محسوب می شود. گفتنی است که توکن های غیر قابل استخراج در ابتدا به وسیله فردی که آنها را عرضه کرده است، تمام و کمال استخراج شده اند و سازوکاری متفاوت با ارزهایی دارند که توسط عموم و با گذشت زمان استخراج می شوند.

نحوه خرید ارز دیجیتال CVC

اگر شما بخواهید یک ارز دیجیتال را در پرتفوی سرمایه گذاری خود داشته باشید، باید یا آن را به وسیله سیستم های مخصوص ماینینگ، استخراج کنید و یا باید آن را از صرافی های داخلی یا خارجی خریداری کنید. صرافی ها هم در حال حاضر بسیار زیاد شدند ولی صرافی های معتبر خارجی هنوز هم بهترین گزینه برای خرید ارزهای دیجیتال به حساب می آیند، حتی با وجود این که کاربران ایرانی همواره با مشکلاتی به دلیل تحریم ها مواجه هستند.

صرافی های بسیاری در دنیا هستند که می توانید از آن ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی اقدام کنید، ولی شما باید برای خرید ارز دیجیتال خود یک صرافی معتبر را در نظر بگیرید. به منظور انتخاب یک صرافی مطمئن نیاز است تا حجم معاملات روزانه یک صرافی را مورد بررسی قرار دهید و در ادامه برای خرید اقدام نمایید.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال سلر چیست؟

هر صرافی هم از تعداد مشخصی از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کند و همواره در تلاش است تا تعداد این ارزها را افزایش دهد، لذا در این بخش ما 5 صرافی معتبر خارجی که شما امکان معامله ارز دیجیتال سیویک را در آن ها دارید را معرفی کرده ایم تا دیگر برای خرید سیویک گزینه های مناسبی روی میز خود داشته باشید :

  • 1) صرافی Binance : صرافی بایننس از تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می نماید و روزانه حجم معاملات بسیار بالایی را ثبت می کند. این صرافی از ارزهایی مانند؛ اتریوم، بیت کوین، پولکادات، لایت کوین و بسیاری ارز دیجیتال پرطرفدار دیگر پشتیبانی می کند و شما می توانید برای خرید توکن CVC نیز به این ابرصرافی مشهور مراجعه کنید.
  • 2) صرافی HitBTC : این صرافی برای انجام معاملات گزینه مناسبی به حساب می آید و از ارزهای بسیاری پشتیبانی می نماید که این ارزها شامل ارز دیجیتال سیویک نیز می باشد و خرید و فروش این ارز در این صرافی پشتیبانی می شود.
  • 3) صرافی Coinbase Pro : صرافی کوین بیس پرو یک صرافی ایمن برای انجام معاملات رمزارزها به حساب می آید و از دیگر ارزهای دیجیتال معتبر و مشهور مثل بیت کوین، تزوس، اتریوم، ایاس و بسیاری رمزارز دیگر نیز پشتیبانی می نماید.
  • 4) صرافی Huobi Global : این صرافی از دیگر صرافی های مطمئن دنیای کریپتوکارنسی می باشد که در سنگاپور قرار دارد. صرافی هیوبی گلوبال نیز از دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، پولکادات، ایاس و … تیز پشتیبانی می کند.
  • 5) صرافی OKEx : این صرافی نیز در خصوص مبادلات انواع رمزارزها فعالیت دارد و مثل سایر صرافی ها از ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، XRP و بسیاری رمزارز دیگر نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

کیف پول ارز دیجیتال سیویک

شما بعد از خرید یک ارز دیجیتال، نیاز دارید تا آن را در یک کیف پول امن نگهداری کنید و این موضوع اجتناب ناپذیر است. برای ذخیره سازی ارز خود شما عزیزان قادرید از کیف پول های دیجیتالی استفاده نمایید.

ارز دیجیتال cvc

کیف پول های ارز دیجیتال در انواع سخت افزاری، نرم افزاری، تحت وب و کاغذی وجود دارند که تمامی این کیف پول ها سطوح امنیت متفاوتی دارند و همین موضوع موجب می شود که شما با توجه به استراتژی و میزان سرمایه ای که دارید، بهترین کیف پول را برای سرمایه خود انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

حتما برایتان جالب است : بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ios

در حقیقت شما عزیزان قادرید با خرید کیف پول های سخت افزاری و یا نصب کیف پول های نرم افزاری اقدام به ذخیره سازی ارز مورد نظر خود نمایید. در ادامه ما 6 کیف پول از سبک های مختلف اعم از نرم افزاری و سخت افزاری را خدمت شما معرفی کرده ایم تا دید باز و مناسبی در این خصوص پیدا کنید؛

  • ** کیف پول Keep Key : کیف پول کیپ کی یک کیف پول سخت افزاری است که امکان ذخیره انواع کوین ها را به کاربران خود می دهد که ارز دیجیتال سیویک نیز یکی از آن هاست. اگر دوست دارید در مورد کیف پول کیپ کی اطلاعات بیشتری کسب کنید، مطلب کیف پول سخت افزاری کیپ کی از صفر تا صد به بهترین شکل شما عزیزان را راهنمایی خواهد کرد.
  • ** کیف پول Coinomi : کیف پول کوینومی یک کیف پول نرم افزاری است و با این وجود از امنیت بالایی برخوردار است و مکان مناسبی برای ذخیره و مدیریت ارز دیجیتالی سیویک به حساب می آید.
  • ** کیف پول Exadus : کیف پول نرم افزاری اکسودوس یکی از بهترین کیف پول های تحت وب برای نگهداری ارزهای دیجیتال به خصوص ارز سیویک می باشد و از توکن های با استاندارد ERC-20 تماما پشتیبانی می نماید.
  • ** کیف پول MyEther : کیف پول مای اتر یک کیف پول تحت وب به شمار می رود که امکان ذخیره سازی توکن های سیویک را نیز دارا می باشد.
  • ** کیف پول Ledger : کیف پول لجر نانو یک کیف پول سخت افزاری مشهور است که از توکن های با استاندارد ERC-20 پشتیبانی می کند و امنیت آن بسیار بالاست و شاید بتوان این طور گفت که کیف پول سخت افزاری لجر که در دو مدل لجر نانو اس و لجر نانو ایکس در بازار وجود دارد، بهترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال به حساب می آید.
  • ** کیف پول Trezor : کیف پول ترزور نیز یک کیف پول سخت افزاری معتبر است که در دو مدل ترزور تی و ترزور وان موجود است و از لحاظ امنیتی در سطوحی برابر با لجر نانو قرار دارد.

آینده ارز دیجیتال سیویک

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط سایت ها و کارشناسان معروف، توکن CVC یک سرمایه گذاری بلندمدت مناسب محسوب نمی شود و این امکان وجود دارد که در سال های بعد با کاهش قیمت مواجه شود. پیش بینی های انجام شده در خصوص قیمت سیویک احتمالا تا سال 2025 به 1.15 دلار برسد که البته این پیش بینی CVC را به یک گزینه سرمایه گذاری مناسب تبدیل کرده است.

حتما برایتان جالب است : آینده بیت کوین در سال 2021 چگونه است؟

البته یک سری سایت های دیگر این طور پیش بینی کرده اند که در سال 2025، سیویک به ارزش 1.0 دلار نرسد. همچنین پیش بینی می کند احتمال سقوط این ارز دیجیتالی وجود دارد. پیش بینی های صورت گرفته بحث برانگیز است و هیچ نظر مثبت یا منفی قطعی نمی توان در مورد آن ارائه داد. در واقع رشد قیمت ارزهای دیجیتال به عوامل گوناگونی وابسته است که در طول زمان بعضی از آن ها مشخص می شود و باید دید در آینده این ارز دیجیتال چه قیمتی پیدا خواهد کرد.


نتیجه گیری و کلام پایانی

در واقع با استفاده از Civic، شناخت مشتری قابل استفاده مجدد و اطلاعات هویت شخصی می توانند تایید هویت را برای هر سرویس مرتبطی ساده و موثر نماید. فراهم کنندگان سرویس نیاز به صرف تلاش و هزینه زیاد برای تایید هویت یک کاربر نخواهند داشت. تا وقتی که یک اعتبار سنج بر روی شبکه زحمت آن ها را کشیده باشد، آن ها تنها نیاز است هزینه ای را به صورت سیویک بپردازند تا بتوانند به پردازش اطلاعات به صورت آنی دسترسی داشته باشند.

کاربران همچنین مجبور به ارائه مجدد این اطلاعات به سازمان های گوناگون نیستند و این بدین معنی است که این امر نیاز به صرفه جویی در زمان و تلاش دارد. جدا از این موارد، وعده امنیت و صحت هویتی عالی تر مطرح شده است. رمزگذاری اپلیکیشن سیویک و مکانیسم های قفل بیومتریک برای کاربران کنترل کامل هویت های خود را فراهم می کند، در حالی که رمزگذاری خود بلاکچین و ماهیت توزیع شده آن، این اطلاعات را از دزدی و در معرض خطر قرار داشتن مصون نگه خواهد داشت. 

همان طور که ابتدای امر به شما قول دادیم، به معرفی ارز دیجیتال سیویک پرداختیم.

اگر به ارزهای دیجیتالی علاقه دارید، مطلب صرافی ایرانی برای ترید ارز دیجیتال مطمئنا برای شما جذاب است. 

در پایان هرگونه سوالی در مورد خرید و فروش ارز دیجیتالی cvc داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از تیم پشتیبان ما سوال کنید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *