درآمدزایی از متاورس | اموزش کسب درامد از متاورس

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
درآمدزایی از متاورس

دنیای متاورس یکی از جذاب ترین فضاها برای سرمایه گذاری و کسب درآمد به حساب می آید و با توجه به پتانسیل های رشدی که در آن به چشم می خورد، آینده بسیار خوبی برای متاورس ترسیم می شود، بنابراین بسیاری از افراد دوست دارند درآمدزایی از متاورس را یاد بگیرند و با روش های کسب درآمد از متاورس بیشتر آشنا شوند، لذا درآمدزایی از متاورس به همان اندازه که می تواند ساده باشد، به همان میزان به دانش و آموزش نیاز دارد، پس اگر دوست دارید راه های کسب درآمد از متاورس را به زبان ساده یاد بگیرید و به درآمدزایی از متاورس برسید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

درآمدزایی از متاورس

شرکت‌ های بزرگ فناوری با امید زیادی برای ورود به دنیای متاورس اقدام کرده اند. مایکروسافت قصد دارد متاورس سازمانی را به وجود آورد و این در حالی است که مارک زاکربرگ قصد دارد در تمام زمینه های متاورس حضوری فعال داشته باشد. در این میان بازی‌ های چند نفره مانند ماین کرافت، فورت نایت و روبلوکس بازی‌ های اجتماعی را به عنوان یک رویداد اصلی به وجود آورده اند و سیستم‌ هایی را ایجاد کرده اند که قادرند به عنوان پایه‌ ای در راستای توسعه متاورس فعالیت نمایند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


بعضی از طراحان بازی معتقدند که روبلوکس، بازی پرطرفدار ماین کرافت میان کودکان 7 الی 12 ساله، امکان دارد قدرتمندترین چارچوب متاورس در آینده باشد، ولی امروزه ماین کرافت همچنان بر روی فناوری ابری Hadean اجرایی می شود که می‌ تواند هزاران کاربر را در هر کره زمین نیز پشتیبانی نماید. ارزهای دیجیتالی و توکن‌ های غیرقابل تعویض که به آن ها NFT نیز گفته می شود، خرید اقلام در متاورس را ساده سازی کرده و در نتیجه مزایای اقتصادی را بیشتر می کنند.

این توکن های NFT نهایتا این امکان را در اختیارتان قرار می دهند تا هویت آنلاین و محصولات خود را بین قلمروهای متاورس متمایز جابجا نمایید. قدرت محاسباتی لازم به منظور گسترش دنیای مجازی در مقیاس بزرگ اخیرا در دسترس قرار گرفته است. جالب است بدانید که چندین کسب‌ و کار دیگر متاورس در حال بحث درباره میزبانی کنسرت‌ ها و رویدادهای ورزشی برای جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر هستند!

راه های کسب درآمد از متاورس

روش های زیادی برای کسب درآمد از دنیای متاورس وجود دارد ولی در ساده ترین حالت فرض کنید در دنیای متاورس برای خرید هر چیزی یا هر کالایی دقیقاً مشابه با دنیای واقعی، احتیاج دارید تا با استفاده از ارزهای دیجیتالی خاص در دنیای متاورس اقدام کنید و کالا یا زمینی را خریداری کنید و در این مورد تبلیغات خود را در دنیای متاورس آغاز نمایید، که در حالت فعلی تنها همین روش اجرایی است.

حتی این امکان را هم خواهید داشت تا به فردی که قطعه زمینی را خریداری کرده است، ارز دیجیتالی بپردازید تا در قبال ارزی که پرداخته اید، شغل شما را در ساختمان خود تبلیغ نماید یا مواردی از این دست که در آینده با گسترش متاورس، در دنیای متاورس می تواند بیش از پیش فعالیت داشته باشید و شغل مورد علاقه خود را ساده تر پیدا نمایید.

در حقیقت با گسترش دنیای متاورس شما حتی توانایی این را هم پیدا خواهید کرد که به صورت هولوگرامی در یک محل فروش لباس استخدام بشوید و به عنوان فروشنده لباس فعالیت داشته باشید و هر کالایی را که خریدار نیاز داشت را به طور کامل معرفی نمایید، حتی فرض کنید خریدار هم در دنیای متاورس است و با داشتن دستکش های خاص، می تواند زبری یا نرمی لباس را احساس کرده و لباس و به صورت کلی اقلام مورد نظر خود را خریداری کند!

1) کسب درامد با بازی متاورس

بازی برای به دست آوردن درآمد یکی از روش های اصلی درآمدزایی از متاورس به حساب می آید که در آن بازیکنان بازی در آسیای جنوب شرقی با انجام بازی‌ های مبتنی بر بلاک چین “بازی برای کسب درآمد” زندگی خود را می گذرانند، اسنوپ داگ مهمانی هایی برپا می کند و هنرمندان چنین روش جدیدی برای کسب درآمد پیش روی خود خواهند داشت.


حتما برایتان جالب است : توکن های متاورس کدامند؟


اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم، باید گفت که متاورس یک قلمرو مجازی به حساب می آید که تقریباً هر چیزی در آن امکان پذیر می باشد. شایان ذکر است که بازی‌ هایی مثل آکسی اینفینیتی ماهیانه 3 الی 5 هزار دلار به بازیکنان پاداش می دهند و همچنین بازی‌ های دیگری هم در متاورس وجود دارد که در حال جمع‌ آوری سرمایه برای عرضه در آینده هستند، بنابراین بازی کردن در متاورس هم می تواند شما را سرگرم کند و هم می تواند منبع درآمدی برای شما به حساب آید، پس در ادامه این طور به دنیای بازی ها نگاه کنید.

2) مهمانی آنلاین و کنسرت در متاورس

مهمانی آنلاین و کنسرت های غیرحضوری ساده تر از مهمانی های واقعی می باشد و یکی از روش های اصلی درآمدزایی از متاورس نیز محسوب می شود،ولی این حال احساس و ظاهر یک مهمانی واقعی را به همراه ندارد و نکته جالب در این خصوص این است که در حال حاضر متاورس در حال تلاش برای برطرف کردن این موارد می باشد.

در بلاک چین اتریوم، ابتکاراتی مثل بازی سندباکس امروزه این اختیار را به کاربران می دهد تا زمین خریداری کنند، برای خود و دیگری ملک بسازند و هر نوع فعالیتی را میزبانی کنند. اسنوپ داگ رپر معروف آمریکایی پیش از این عمارت خود را در متاورس سندباکس بازسازی کرده است و بلیط های VIP نمایش زنده خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

3) فروشگاه آنلاین در متاورس

خرید آنلاین می تواند سود بسیار بالایی به همراه داشته باشد، لذا همواره یکی از بهترین روش های کسب درآمد از متاورس به شمار می رود، چرا که شرکت‌ هایی مثل آمازون و فلیپ کارت ارسال سریع و طیف گوناگونی از برندها را بدون هیچ محدودیتی در اختیار کاربران قرار می دهند.

مفاهیم مد دیجیتال جدید و پوسته‌ های آواتار ظاهر خواهند شد و راه را برای شرکت‌ ها و برندهای پوشاک که امکان دارد تنها در اینترنت وجود داشته باشند، هموار خواهند کرد. با تغییر ساعات کاری افراد، امکان دارد آزمایش‌ های مجازی بیشتر اهمیت پیدا کنند تا ارتباط عالی برای آواتار خود را در متاورس پیدا کنید.

4) بازی ها را توسعه دهید و کسب درآمد کنید

چنانچه توسعه‌ دهنده بازی هستید، قادرید در متاورس مثل سندباکس هم بازی طراحی کنید و این بازی را به عنوان منبع درآمدی برای خود مطرح کنید. باید در نظر داشته باشید که با افزایش محبوبیت بازی شما، رفته رفته درآمدتان از بازی و بازی کردن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

5) مالکیت آنلاین اموال در متاورس

در حقیقت آثار هنری و قطعات زمین علاقه سرمایه گذاران را به همراه داشته است و به این خاطر که قسمت بزرگتری از مردم به متاورس علاقه مند هستند، دست کم تعداد کمی از مردم مزایای داشتن زمین در دنیای اینترنت را متوجه شده اند. خرید زمین یکی از روش های پرطرفدار در راستای کسب درآمد از متاورس می باشد.

6) خرید و اجاره زمین در متاورس

خریداری کردن زمین در متاورس هایی مثل سندباکس و دیسنترالند و در ادامه فروش آن ها به منظور کسب سود، ساده ترین روش برای کسب درآمد از دنیای بزرگ متاورس به حساب می آید؛ دقیقا مثل دنیای واقعی، شما این توانایی را خواهید داشت که یک دلال زمین در متاورس باشید و مردم را در راستای پیدا کردن زمین مورد نظر خود کمک کنید و درصدی از معامله را که از پیش تعیین کرده اید، به عنوان کارمزد و حق خودتان برداشت کنید و این گونه درآمد داشته باشید.


حتما برایتان جالب است : ارزهای دیجیتال آینده دار 2022 که اگر نخریم، باختیم!


البته باید در نظر داشته که امکان دارد نهنگ های زیادی در متاورس باشند که نقشه های زیادی دارند. به عنوان یک دلال زمین متاورس، به نهنگ کمک می‌ کنید تا زمین‌ هایش را با نرخ بالاتری به فروش برسانند و در این بین درصدی به عنوان حق کمیسیون دریافت نمایید.

روش های کسب درآمد از متاورس

همچنین چنانچه یک قطعه کوچک، متوسط ​​یا بزرگ در متاورس دارید، قادر هستید قطعه سازندگان یا توسعه دهندگان بازی خود را اجاره نمایید که توانایی خرید زمین را ندارند، ولی زمانی که آن را اجاره می کنید، می توانند تجارت خود را اداره نمایند. در ادامه می توانید زمین خود را اجاره داده و به صورت ماهانه به کسب درآمد بپردازید.

7) راه اندازی کسب و کار در متاورس

از دیگر روش های درآمدزایی از متاورس می توان به ایجاد کسب و کار در متاورس اشاره کرد. یکی از ایده ها می تواند اجرای کنسرت و برنامه های زنده باشد که پیش تر هم به آن اشاره داشتیم. می‌ توان کسب‌ و کارهای بسیاری را در متاورس به وجود آورد تا درآمد غیرفعالی از آن طریق به دست آورد.

8) سفر و گردشگری در متاورس

با توجه به محدودیت های سفر در سالیان اخیر، تورهای واقعیت مجازی در بعضی از کشورها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از طرفی تیم‌ های توسعه متاورس در نظر دارند که بازدیدکنندگان را جذب نمایند و رویدادهای تاریخی مثل جنگ داخلی آمریکا را بازسازی نمایند.

لذا شاید بتوانید بدون خروج از خانه از مرزها رد شوید، ولی همچنین بتوانید در زمان سفر نمایید. به علاوه با استفاده از مکان‌ های کاری که از متاورس برای همکاری بهره می گیرند، واقعاً احتیاج کمتری به سفر در مسافت‌ های طولانی خواهید داشت که موجب صرفه‌ جویی در سوخت و هزینه شما خواهد شد.

9) معماری و طراحی در متاورس

به این خاطر که قطعات زمین زیادی در متاورس وجود دارد، بعد از خرید آن قطعه، امکان دارد سرمایه گذار نداند که چطور چیزهایی را در آن جا طراحی نماید. یک معمار متاورس یا یک طراح متاورس می‌ تواند به مالک زمین کمک نماید تا سازه‌ های گوناگونی را بر روی متاورس بسازد و از آن طریق سود به دست آورد.


حتما برایتان جالب است : نحوه خرید زمین در دسنترالند {آموزش جامع}


در حقیقت امروزه سرفصل های بسیاری وجود دارد، ولی سرمایه گذاری در این زمینه همچنان پایین است، ولی بسیاری بر این باورند که هنگامی که ما بتوانیم در حین کار بر روی پروژه های گوناگون با افراد دیگری از سراسر دنیا همکاری کنیم و با آن ها ملاقات داشته باشیم، این امر شروع می شود.

10) خرید و فروش ارزهای متاورسی

معامله ارزهای متاورسی یکی از مطمئن ترین و ساده ترین راه ها برای به دست آوردن درآمد از متاورس می باشد. در حقیقت احتیاجی نیست برای کسب درآمد از متاورس خیلی هزینه نمایید و حتماً داخل آن زمین خریداری کنید؛ به عنوان مثال ارز حاکمیتی متاورس مانا می باشد و شما با استفاده از مانا قادرید معاملات خود را داخل این متاورس انجام دهید. از وقتی که فیسبوک نام خود را به متا تغییر داد، ارزش این رمزارز از حدود ۸۰ سنت به ۵ دلار رسید که رشد بسیار شارپی به حساب می آمد، از همین روی چنانچه سرمایه کافی جهت خرید زمین داخل متاورس را در اختیار ندارید، قادرید توکن‌ های مربوط به متاورس مورد نظر خود را خریداری کرده و در کیف پول امنی از آن نگهداری کنید.

همچنین اگر به این موضوع اذعان داردی که متاورس آینده روشنی دارد، اما قصد ندارید مبلغ زیادی را به منظور خرید زمین مجازی هزینه کنید، خرید ارزهای متاورسی می تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب آید. به این روش تا وقتی که متاورس موردنظر شما عملکرد خوبی داشته باشد، ارزش ارز مربوط به آن هم افزایش خواهد یافت.

11) تبلیغات در دنیای متاورس

تبلیغات جهان های مجازی می توانند هر فعالیتی را از دنیای واقعی تقلید کنند و امکان تعامل کاربران با یکدیگر پایان ندارد. تعامل با شرکت ها، برندها و محصولات هم دقیقا به همین گونه است. امروزه تبلیغات درون بازی یک صنعت چند میلیاردی است. به علاوه، محیط‌ های بازی آنلاین و حتی مراکز خرید مجازی، فضاهای اجتماعی اولیه برای نسل جوان محسوب می شوند.

در واقع اینجا جایی است که آن ها ملاقات می کنند، به معاشرت می پردازند، همکاری کرده و زمان خود را می گذرانند. در واقع باید گفت که اینستاگرام دیگر جایی نیست که در آن زمان زیادی از مردم گرفته شود، لذا توسعه دهندگان همه سعی خود را برای ایجاد انحصاری ترین، جذاب ترین و با ارزش ترین فضاها انجام می‌ دهند. تعداد کاربران متاورس سریعا در حال افزایش می باشد. منطقی است که بگوییم دنیاهای مجازی و فضاهای اجتماعی جدید آن ها به مرور زمان به یک کانال بازاریابی بزرگ بدل می شود، ولی باید با گذشت زمان همراه شد و تغییرات جدید را مد نظر گرفت.


همان طور که در ابتدای مقاله قول دادیم، در این مطلب سعی کردیم روش های درآمدزایی از متاورس را به زبان ساده یادتان دهیم.

همچنین اگر دوست دارید با پر پتانسیل ترین ارزهای دیجیتال آشنا شوید، توصیه می کنم حتما این مقاله را حتما مطالعه فرمایید.

کدامیک از روش های کسب درآمد از متاورس برای شما جذاب تر است؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *