ارز دیجیتال kishu | همه چیز درباره ارز دیجیتال کیشو

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال kishu

آیا تا به حال چیزی در مورد ارز دیجیتال kishu شنیده اید؟ کیشو اینو یک آلت کوین جذاب برای سرمایه گذاری بلندمدت به حساب می آید که اخیرا بسیار مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است. حال اگر دوست دارید بدانید ارز دیجیتال kishu چیست و چطور کار می کند، این مطلب شما را راهنمایی می کند. همچنین این که برای خرید و فروش ارز دیجیتال کیشو از چه طریقی باید اقدام کنید یا این که برای نگهداری آن از چه کیف پول هایی می توانید استفاده کنید را در این مطلب کاملا پوشش داده ایم و آینده ارز دیجیتال kishu را نیز بررسی کرده ایم تا هیچ چیز دیگری نباشد که در مورد این ارز دیجیتال بلد نباشید.

ارز دیجیتال kishu چیست؟

در ماه آپریل 2021 تیم کیشو اینو ارز دیجیتال خود را در با نام کیشو اینو در صرافی یونی سواپ لیست کرد. کیشو اینو در بستر اتریوم ایجاد شده است و تراکنش های آن معمولا گران محسوب می شود. توکن تورم زدای کیشو با سازوکار سوزاندن و توزیع مجدد فعالیت می کند و این بدین معنی است که یک درصد کارمزد از هر معامله سوزانده خواهد شد و یک درصد کارمزد به عنوان پاداش بین توزیع کنندگان تقسیم بندی می شود. نکته حائز اهمیت دیگر درباره توکن کیشو عادلانه بودن آن به حساب می آید. تیم توسعه دهنده هیچ توکنی برای تیم خود کیشو کنار نگذاشته است و سازندگان آن را در بازار آزاد خریداری کرده اند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


کیشو هم مانند دوج کوین و شیبا اینو یک نیم کوین به حساب می آید. یکی از برنامه های توسعه دهنده کیشو تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. در کنار تبلیغات دیجیتال کیشو بازار رقابت خود را به فضای محیطی هم کشانده است و با بنرهای تبلیغاتی و بیلبوردهایی در شهر نیویورک توانسته به خوبی در راستای معرفی خود گام بردارد. این را در نظر داشته باشی که سرمایه گذاری روی شت کوین ها، ریسک پذیری زیادی را نیاز دارد. بعد از ورود به سایت اصلی کیشو می توانید وایت پیپر آن را در بخش بعدی مطالعه کنید.

وایت پیپر ارز دیجیتال کیشو

کیشو اینو یک شبکه معاملات غیرمتمرکز جامعه محور به حساب می آید که به صورت کامل غیرمتمرکز می باشد و در صرافی های غیرمتمرکز امکان خریداری آن را خواهید داشت. جالب است بدانید که تمامی تصمیمات در ارز دیجیتال کیشو اینو به وسیله جامعه دارندگان و مشتریان صورت می پذیرد. ارز دیجیتالی کیشو اینو کاملا منصفانه راه اندازی شده است و حتی سازندگانش مجبور شدند کیشو را در بازار آزاد خریداری نمایند.

ارزهای دیجیتال همچنان توجه عمده سرمایه گذاران، کارآفرینان، نهادهای نظارتی و عموم مردم را به خود جلب می نماید. در وایپ پیپر ارز دیجیتال کیشو آمده که هدف ایجاد ارز دیجیتال کیشو اینو این است که به جهانیان ثابت کند که این سکه می تواند چپیزی فراتر از یک میم کوین باشد. کیشو با ایده یک ایده انقلابی و نوین توسععه پیدا کرده است و در اصل به اولین ارز با ارزش واقعی تبدیل شده است.

صرافی های مناسب برای ارز دیجیتال کیشو

به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال KISHU باید از طریق صرافی های آنلاین خارجی که از معاملات این ارز پشتیبانی می کنند استفاده کنید. امروزه صرافی های زیادی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، که ما در این بخش 6 مورد از معتبرترین و مشهورترین آن ها را آورده ایم تا دید نسبتا خوبی در این خصوص پیدا کنید.

  • 1) OKEx : صرافی اوکی اکسچنج از جمله پلتفرم های معاملاتی به حساب می آید که از بسیاری از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی به عمل می آورد. این صرافی در کنار ارز دیجیتال کیشو اینو از سایر ارزهای دیجیتالی مثل پولکادات، سولانا، فایل کوین و … نیز پشتیبانی می نماید.
  • 2) Uniswap : صرافی یونی سواپ از جمله صرافی هایی است که در گروه صرافی های غیرمتمرکز قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از این صرافی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خوب بپردازید.
  • 3) CoinTiger : راه اندازی صرافی کوین تایگر در سال 2017 انجام شده است و جالب است بدانید که این صرافی به عنوان یک صرافی متمرکز معرفی شده است و در سنگاپور قرار دارد و می توانید از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده کنید.
  • 4) BiKi : در این صرافی قابلیت خرید و فروش بیش از 470 ارز دیجیتال وجود دارد. این صرافی می خواهد یک پلتفرم امن و معتبر را برای مبادله رمزارزها ارائه دهد و می توانید استفاده از این صرافی را نیز تجربه کنید.
  • 5) BKEX : صرافی BKEX در کنار ارز دیجیتالی کیشو از سایر رمزارزها مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو، ریپل و … نیز پشتیبانی می نماید.
  • 6) Gate.Io : با استفاده از صرافی Gate.Io قابلیت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین، ریپل، لایت کوین، کاردانو و بسیاری ارز دیگر را خواهید داشت.

بهترین کیف پول کیشو اینو

مطمئنا شما پس از این که یک صرافی معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال کیشو اینو پیدا کردید و ارز مورد نظر را خریدید، به یک کیف پول امن با فضای کاربری ساده دارید تا خیلی آسان و در عین حال با امنیت کامل از ارز دیجیتال مورد نظر خود نگهداری کنید. بنابراین شما نیاز دارید که کیف پول هایی که از ارز دیجیتالی کیشو پشتیبانی می کنند را بشناسید و بین آن ها بهترین و امن ترین کیف پول را انتخاب نمایید، لذا 3 کیف پول مطمئن را برای شما بیان کرده ایم تا بین آن ها بهترین گزینه را برای استفاده، انتخاب نمایید.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال سیاکوین چیست و چطور کار میکند؟

کیف پول تراست والت : فرقی ندارد که ارز دیجیتال مورد نظر، کیشو اینو باشد، بیت کوین، اتریوم و یا هر ارز دیگری، نکته حائز اهمیت اینجاست که کیف پول تراست والت یکی از بهترین والت های حال حاضر دنیاست که برای نگهداری و مدیریت تمامی رمزارزها بهترین گزینه نرم افزاری به حساب می آید. این پول دیجیتالی امن برای هر دو پلتفرم اندروید و آیفون در دسترس است.

کیف پول کوین بیس : از جمله قابلیت هایی که والت کوین بیس از آن برخوردار است، می توان به رابط کاربری ساده اشاره داشت، به صورتی که استفاده از این کیف پول برای افراد مبتدی بسیار ساده است و تعداد ارزهایی که می توانید در این کیف پول معروف ذخیره کنید هم بسیار متنوع می باشد.

کیف پول متامسک : کیف پول متامسک نیز یکی دیگر از کیف پول های رایج و معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال است که کاربران زیادی دارد. با این نرم افزار قادرید به سادگی برای ذخیره سازی اتریوم و توکن های مبنی بر ERC20 اقدام نمایید و کیشو اینو را نیز در آن نگهداری و مدیریت نمایید.

آینده ارز دیجیتال Kishu

رمزارز کیشو اینو یک ارز جامعه محور است و چنانچه قرار بر رشد آن باشد، می بایست مورد توجه عموم مردم و فعالان دنیای ارزهای دیجیتال قرار گیرد. با توجه به این موضوع که این پروژه قرار نیست سرویس خاصی ارائه دهد و تنها موفقیت آن در گروی اقبال عمومی است، در صورتی که ریسک پذیری بالایی دارید، تنها مبلغ بسیار کمی را با مدیریت سرمایه وارد نمایید و دید میان مدت را برای این سرمایه گذاری لحاظ کنید.

ارز دیجیتال kishu

کیشو سواپ یک صرافی غیرمتمرکز و اختصاصی برای رمزارز کیشو و دیگر ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز می باشد که به سرمایه گذار امکان تعویض و مبادله انواع توکن های ERC20 را می دهد. این صرافی از پشتیبانی یونی سواپ، مطمئن ترین و مورد اعتماد ترین صرافی غیرمتمرکز دنیا نیز برخوردار است. همچنین به عنوان بنیادی عمل می کند که ما از آن قابلیت ها و امکانات اضافی دارندگان کیشو را در دسترس داریم. چنانچه قصد خرید ارز کیشو را داید، صرافی های برتر تجارت در کیشو اینو امروزه یونی سواپ و کوین تایگر هستند.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال سیویک چیست و چطور کار میکند؟

کیشو اینو برادر کوچک تر دوج کوین و بهترین دوست HOKK عنوان شده و دو درصد از هر معامله آن به عنوان پاداش بین دارندگان توزیع می شود. با توجه به لحظه ای بودن قیمت ارز دیجیتال کیشو اینو و دیگر رمزارزها، پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال خیلی ساده نیست، ولی پایگاه اینترنتی دیجتال کوین پرایس اطلاعاتی از قیمت ارز دیجیتال کیشو اینو را با مخاطبان و فعالان بازار به اشتراک گذاشته است که قیمت رمزارز کیشو در دیجیتال کوین پرایس در سالیان آینده به صورت زیر پیش بینی شده است :

  • ** پایان سال 2021 : 0.00000008 دلار
  • ** پایان سال 2022 : 0.0000002 دلار
  • ** پایان سال 2025 : 0.00000062 دلار
  • ** پایان سال 2026 : 0.0000012 دلار
  • ** پایان سال 2028 : 0.0000012 دلار

آیا سرمایه گذاری در کیشو مناسب است؟

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که در چه ارزی سرمایه گذاری می کنید! شت کوین هایی مثل شیبا و کیشو روی هیاهوی دوج کوین سوار می شوند. خود دوج کوین با حمایت افراد تاثیرگذاری مثل ایلان ماسک به این سطح از رشد و محبوبیت دست پیدا کرده است و نمی توان گفت که این شهرت و محبوبیت دائمی است، چرا که ارز دیجیتال دوج کوین ساختاری ندارد و مشکلی را در حوزه بلاکچین برطرف نمی کند، بنابراین اهمیتی ندارد که هر کدام از این کوین ها چه اعدادی را نشان می دهند و چه پیش بینی برای آنها وجود دارد، در واقع همیشه آن میزانی از پول خود را وارد این بازار کنید که حتی اگر امروز هم تمام آن را از دست دادید، زندگی مالی شما هیچ اثر بدی را متحمل نشود.


نتیجه گیری و کلام پایانی

کیشو اینو در بیش تر از 5 صرافی معتبر دنیا لیست شده است و با بیش از 110 هزار هولدر، شت کوین به مراتب پرطرفداری به حساب می آید. swap و Okex و Uniswap از صرافی های معتبری هستند که قاردید از طریق آن ها، ارز دیجیتال کیشو را مورد معامله قرار دهید. چنانچه قصد خرید کیشو اینو را دارید، در ابتدای امر می بایست در کیف پول خود مقداری اتریوم داشته باشید و بدین وسیله برای خرید کیشو اقدام کنید. در نظر داشته باشید که کارمزد شبکه برای خرید ارز کیشو خیلی ارزان نیست.

امروزه متاماسک، تراست والت و کیف پول کوین بیس کیف پول هایی هستند که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. در واقع کیشو اینو یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال عرضه شده در بازار به حساب می آید که به علت افزایش قیمت در هفته های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. نام و شکل این ارز دیجیتال مبتنی بر سگی از نژاد کیشو است که تبار آن ژاپنی است و نکته جالب توجه اینجاست که نحوه استفاده از این رمزارز به دوج کوین شباهت دارد.

شاید نتوان در نگاه اول آینده مثبتی را برای شت کوین هایی مثل کیشو اینو یا دوج کوین در نظر گرفت، ولی با این وجود کیشو امیدوار است که چیزی فراتر از میم یا شوخی باشد و به عنوان یک ارز واقعی فعالیت نماید. ارزش این ارز در هفته های گذشته بیش از 100 درصد رشد را تجربه کرده است و همین موضوع موجب شده است تا دید مثبتی نسبت به آینده این ارز دیجیتال بین کاربران شکل گیرد که باید دید این موضوع به کجا خواهد رسید.

البته پیش بینی قیمت کیشو اینو کار ساده ای نیست و تعداد زیادی از تحلیلگران، برخلاف دورنمای امیدبخش این ارز دیجیتال، معتقد هستند که امکان دارد قیمت این ارز دیجیتال در سال آینده به پایین تر از صفر سقوط نماید! ولی به هر حال در خرید و سرمایه گذاری این توکن جدید باید نهایتا توجه، دقت و وسواس را به خرج دهید تا ارزش پولتان با کاهش روبرو نشود.

به صورت کلی بهتر است سرمایه ای زیر 10 دلار را به این گونه از شت کوین ها وارد کنید، ولی اگر ریسک پذیری بالایی دارید، می توانید به صورت کوتاه مدت و یا میان مدت سرمایه هایی به مراتب بیشتر را به شت کوین ها اختصاص دهید و سودهای کلانی نیز به دست آورید.

همان طور که ابتدا به شما قول داده بودیم، به معرفی ارز دیجیتال kishu پرداختیم.

اگر به بازار بورس نیز علاقه دارید، مطلب خرید سهام قبل از مجمع مطمئنا برای شما جذاب است. 

در پایان هرگونه سوالی در مورد خرید و فروش ارز دیجیتالی kishu داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از تیم پشتیبان ما بپرسید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *