همه چیز درباره بایننس کوین {رایگان}

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
همه چیز درباره بایننس کوین

به نظر خودتان، شما همه چیز درباره بایننس کوین را میدانید؟ اگر بخواهید بر روی پروژه بایننس کوین سرمایه گذاری نمایید، فکر می کنید به صورت کلی با ارز دیجیتال بایننس کوین آشنایی کامل دارید و می توانید با تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی بهترین نقاط ورود را در روی نمودار مشخص کنید؟ از کجا بایننس کوین بخریم و بعد از خرید، آن را کجا ذخیره کنیم؟ آینده ارز دیجیتال بایننس کوین چه خواهد شد و بسیاری سوال دیگر که تنها با مطالعه این مقاله میتوانید همه چیز درباره بایننس کوین را {رایگان و تضمینی} یاد بگیرید، بنابراین اگر آماده یادگیری همه چیز درباره بایننس کوین هستید، در ادامه همراه ما باشید.

همه چیز درباره بایننس کوین

بایننس کوین در واقع همان توکن بومی صرافی بایننس می باشد که به منظور پرداخت کارمزد داخلی در این صرافی و برای سرمایه گذاری روی ارز جدید در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که هدف بایننس کوین سازماندهی و قدرت‌ بخشیدن به ساختار پلتفرم بایننس می باشد. البته این ارز دیجیتال هدف های گوناگونی مانند پرداخت هزینه، هزینه مبادله، هزینه معامله یا هر عملیات دیگر که برای کاربران هزینه داشته باشد، قابل استفاده است.

با سرمایه گذاری روی این رمزارز در عرضه‌ های اولیه که در بخش لانچ پد قرار میگیرد، میتوانید شرکت کنید. صرافی بایننس با ابداع BNB سعی بر این دارد تا وابستگی به ارزهای فیات یا سنتی را کاهش دهد، لذا موجبات کاهش هزینه‌ ها و افزایش سرعت را نیز فراهم خواهد کرد. در بایننس لانچ پرداخت کارمزد‌ها در صرافی گوناگون از این توکن پشتیبانی می‌ نماید. این نکته را در نظر داشته باشید که با استفاده از بایننس کوین می توانید از صرافی بایننس تخفیف کارمزد هم دریافت کنید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته باید گفت که هدف اصلی بایننس کوین سوخت رسانی برای قدرتمند سازی عملیات داخلی صرافی بایننس به حساب می آید. در ابتدا به منظور ارائه توکن بایننس برای معامله تخفیف عالی ارائه می شود که این تخفیف در سال‌ های بعدی کم تر شد تا در سال پنجم کاملا حذف شود.

این ارز برای پرداخت هزینه‌ های مسافرت اقامت و کسب کار نیز کاربردهایی دارد، ولی پذیرفتن BNB به عنوان یک رمز ارز همواره نیاز به تلاش و برنامه ریزی دارد، به همین خاطر شاید در حال حاضر نتوان به بایننس کوین به چشم پول واقعی نگاه کرد ولی چیزی که واضح است اینجاست که این پروژه در طول زمان در حال پیشرفت است و امکان افزایش قیمت بایننس کوین در سال های آتی بسیار بالاست، لذا می توانید این رمزارز را در لیست گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری خود قرار دهید.

نحوه کار بایننس کوین چگونه است؟

شما قادر نیستید بایننس کوین را مثل رمزارزهای دیگری که از الگوریتم گواه اثبات کار بهره می گیرند، استخراج نمایید، چرا که بلاک چین بایننس از مکانیزم اجماع تحمل خطای بیزانس استفاده می کند که در آن اعتبارسنج‌ هایی در نظر گرفته شده اند که با تأیید بلاک‌ ها، می توانند پول به دست آورند. جالب است بدانید که بایننس کوین پیش از این، بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده بود و بسیاری از فناوری‌ های پشت آن هم به اتریوم شباهت داشت.

ولی در ادامه و پس از این که BNB به بلاکچین بایننس انتقال پیدا کرد، شاهد تحولات عظیمی بود؛ وقتی که بایننس کوین بر روی بلاک چین اتریوم قرار داشت، به دومین ارز دیجیتال بزرگ و قدرتمند دنیا شبیه بود، برای مثال از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کرد، ولی از وقتی که در بلاک چین جداگانه ای فعالیت های خود را از سر گرفت، دیگر خبری از قراردادهای هوشمند نیست! البته اخیرا با زنجیره هوشمند بایننس، این بلاکچین از قراردادهای هوشمند هم پشتیبانی می نماید و با این که بایننس کوین یک توکن متمرکز به حساب می آید، ولی علاقه کاربران کریپتوکارنسی به آن بسیار جالب است، چرا که به گفته بسیاری از کارشناسان، در قیاس با دیگر توکن های متمرکز، بایننس کوین می تواند آینده روشن تری داشته باشد.

توکن سوزی بایننس کوین چیست؟

صرافی بایننس برای توکن بومی خود، توکن سوزی هم در نظر گرفته است که در نوع خودش جذاب است. این موضوع بدین معنی است که صرافی بایننس 20 درصد سود حاصل از کارمزد های دریافت شده را صرف بازخرید BNB از بازار می کند و تا سقف 100 میلیون واحد از این ارز را از دسترس خارج خواهد کرد که این کار موجب آن خواهد شد که تنها 100 میلیون واحد BNB باقی بماند. بنابراین عرضه در گردش BNB کاهش پیدا کرده و ارزش آن در گذر زمان بیشتر خواهد شد. تا به امروز بیش از 30 میلیون واحد BNB توکن سوزی شده است. ارزهای سوزانده شده نمادی از سوددهی صرافی بایننس نیز به حساب می آیند.


حتما برایتان جالب است : توکن سوزی بایننس کوین دقیقا چیست؟


عرضه اولیه بایننس کوین در جولای 2017 انجام شد که طی این عرضه؛ 10 درصد کوین ها به سرمایه گذاران بزرگ واگذار شد. 40 درصد توکن ها به تیم سازنده رسید و مابقی کوین ها عرضه عمومی شد. از منابع جمع آوری شده به وسیله عرضه اولیه، 50 درصد صرف برندینگ و بازاریابی صرافی بایننس شد و 35 درصد نیز صرف ساخت سامانه معاملاتی صرافی و بروزرسانی اکوسیستم بایننس شد و مابقی آن هم برای موارد دیگر در نظر گرفته شد.

صرافی های مناسب برای خرید بایننس کوین

چنانچه بخواهید برای خرید ارز دیجیتال بایننس کوین اقدام کنید و این سوال را دارید که بهترین صرافی برای خرید ارز بایننس کدام است، باید در جواب گفت که بهترین صرافی برای خرید توکن بومی یک صرافی، همان صرافی منتشر کننده آن یعنی صرافی بایننس است، ولی این را هم باید در نظر داشت که در حال حاضر به علت تحریم های بسیاری که به وسیله این صرافی برای کشور ایران در نظر گرفته شده است، شما باید به صرافی های معتبر جایگزین بایننس برای خرید بایننس کوین و یا سایر کوین های کریپتوکارنسی مراجعه فرمایید.


حتما برایتان جالب است : صرافی معتبر بدون احراز هویت برای ایرانی ها


لذا با بررسی های فراوان مشخص شد که یکی از بهترین صرافی ها که قادرید از خدمات آن به بهترین شکل بهره بگیرید، صرافی کوکوین است که این صرافی از امکانات زیادی پشتیبانی می کند و همچنین شباهت های زیادی به صرافی بایننس دارد. در خصوص با صرافیک کوکوین نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید اینجاست که این صرافی هم مثل بایننس کارمزد اندکی از تراکنش ها می گیرد و سرعت خدمت رسانی آن نیز بسیار بالاست و برای خرید ارز بایننس کوین می تواند بهترین گزینه حال حاضر برای ما ایرانی ها باشد.

کیف پول های بایننس کوین کدامند؟

حال که یاد گرفتید چگونه بایننس کوین بخرید، در گام بعدی به کیف پولی نیاز پیدا خواهید کرد که دارایی های خریداری شده خود را در آن به صورت امن نگهداری کنی، لذا به صورت کلی باید گفت که کیف پول های سخت افزاری بهترین گزینه ممکن برای نگهداری ارزهای دیجیتال به صورت امن به حساب می آیند. البته که کیف پول رسمی برای ذخیره‌ سازی بایننس کوین کیف پول تراست به حساب می آید، ولی همچنین می توانید از کیف پول های دیگری نیز برای ذخیره و نگهداری بایننس کوین استفاده نمایید که در این بین می توان به انجین والت، کیف پول سخت‌ افزاری لجر، کیف پول سخت‌ افزاری ترزور، جکس، کول‌ والت اس، گیفتو، اتمیک والت، کوینومی و … اشاره داشت.

آیا بایننس کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بسیاری بر این باورند که ارز دیجیتالی بایننس کوین یک سرمایه گذاری ایمن و مناسب برای آینده محسوب می شود. البته هیچ کس به صورت قطعی نمی تواند مسیر قیمتی دقیقی برای هیچ دارایی تعیین کند! لذا این توکن در درجه اول برای پرداخت کارمزد در صرافی ارز دیجیتال بایننس مورد استفاده قرار می گیرد؛ در سال 2017، معامله گرانی که تراکنش‌ های خود را با بایننس کوین در صرافی بایننس انجام می‌ دادند، تا 25 درصد تخفیف می گرفتند و این تخفیف، گاهی از اوقات به بیش از 50 درصد هم خواهد رسید.

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست

به صورت کلی باید در نظر داشت که در سال اول استفاده، تخفیف 50 درصد در کل کارمزدها، در سال دوم تخفیف 25 درصد، در سال سوم تخفیف 12.5 درصد و در سال چهارم تخفیف 6.75 درصد در نظر گرفته شده است و از سال پنجم به بعد دیگر خبری از تخفیف نخواهد بود. این ساختار به عنوان یک انگیزه برای ترغیب کاربران به خرید BNB و انجام معاملات در صرافی بایننس لحاظ شده است که روش بسیار هوشمندانه برای بازگرداندن معامله گران به سیستم بایننس می باشد، لذا به طول کلی بایننس کوین را می‌ توان یک کوپن تخفیف دانست.


حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته چندی پیش نوبت آن بود که بایننس این تخفیف 25 درصدی را کاهش دهد ولی مثل این که این کار را انجام نداده است، چرا که آن ها قصد دارند محبوبیت و حسن نیت خود را پیش معامله گران حفظ کنند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اینجاست که در وایت پیپر بایننس اشاره شده که در سال چهارم، تخفیف به 6.75 درصد کاهش پیدا کند که اگر این اتفاق رخ دهد، امکان دارد علاقه معامله گران به این توکن کاهش یابد، مگر اینکه راهکار انگیزشی جایگزینی برای آن ارائه شود. نکته جالب دیگر این که ارزش این کوین به وسیله صرافی بایننس پشتیبانی می‌ شود و چنانچه اخباری درباره صرافی بایننس یا چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ، بنیانگذار اصلی صرافی بایننس منتشر شود، ارزش BNB می تواند دست خوش تغییراتی شود.

استیک بایننس کوین چگونه است؟

بعد از این که شما بایننس کوین را خریداری کردید و در کیف پولی مانند تراست والت ذخیره کردید، حال می توانید با استیک کردن دارایی های خود در این شبکه، سود ثابتی از جنس همان توکن دریافت کنید. لذا به منظور انجام این کار شما می توانید کل بایننس کوین های خود را به کیف پول تراست انتقال داده و در ادامه به بخش استیک کردن مراجعه کنید و با استفاده از آن بایننس کوین های خود را استیک نمایید. با این کار رمزارزهای شما بر روی تراکنش های مربوط به شبکه بایننس نظارت خواهند کرد و در ازای هر نظارت مقداری بایننس کوین را به عنوان پاداش برای شما در نظر گرفته خواهد شد.


نتیجه گیری و کلام پایانی

البته این نکته را هم باید در نظر داشت که سرنوشت بایننس کوین به سرنوشت و عملکرد صرافی بایننس بستگی دارد و این در حالی است که بایننس به تدریج تخفیف معاملاتی ارائه شده به وسیله توکن را حذف خواهد کرد، آن‌ ها در حال پیدا کردن روش های دیگری برای ارزشمند کردن توکن بومی صرافی خود هستند؛ سوزاندن توکن ها در طول زمان و ایجاد صرافی غیرمتمرکز از جمله مواردی به حساب می آید که در راستای توسعه پروژه و ارزشمند سازی توکن آن اجرا خواهد شد. در واقع این نه تنها ارزش بایننس کوین را افزایش خواهد داد، بلکه در آینده هم کاربردهایی پیدا خواهد کرد. آن‌ ها همچنین موارد استفاده جدیدی را برای BNB اضافه خواهند کرد که آن را به صورت فزاینده‌ ای مفید می نماید و تقاضای برای خرید بایننس کوین را افزایش خواهد داد.

البته باید در نظر داشت که احتمال افزایش ارزش بایننس کوین به موفقیت صرافی بایننس وابسته است و چنانچه این صرافی بتواند شتابی را که در مدت 6 ماه از زمان راه اندازی شدن، این صرافی را به رتبه 1 در حجم معاملات تبدیل کرده، همچنان حفظ کند، آینده ارز دیجیتال بایننس کوین بسیار روشن خواهد بود. تا به امروز که به نظر می آید این یک نتیجه قابل‌ پیش‌ بینی است، ولی همه چیز به سرعت در فضای ارزهای رمزنگاری شده تغییر خواهد کرد و هرچند به نظر نمی آید که BNB ارزش خود را از دست بدهد، ولی به صورت کلی روند کلی بازار و به خصوص روند حرکتی و قیمتی بیت کوین می تواند عامل مهم و تاثیرگذار دیگری باشد که می تواند نه تنها بایننس کوین، بلکه کل بازار کریپتوکارنسی را تحت تاثیر قرار دهد.

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب سعی کردیم همه چیز درباره بایننس کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین اگر دوست دارید بدانید توکن های بر بستر اتریوم کدامند ، توصیه می کنیم این مطلب را حتما بخوانید.

به نظر شما آینده ارز دیجیتال بایننس کوین در سال 2022 چگونه خواهد بود؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *