ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست و چطور کار میکند؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست

آیا می دانید ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست و آینده ارز بلاک توپیا چگونه است؟ از آنجایی که ارز بلاک توپیا سروصدای زیادی در بازار کریپتوکارنسی بپا کرد و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد، تصمیم گرفتیم در این مطلب به این بپردازیم که ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست و چطور کار میکند و همچنین به این اشاره کنیم که چطور می توانیم رمزارز بلاک توپیا را خرید و فروش کنیم و از چه پلتفرم هایی می توانیم برای نگهداری این ارز استفاده کنیم. به علاوه، قصد داریم آینده ارز دیجیتال بلاک توپیا را نیز مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم کارشناسان و متخصصان حوزه بلاکچین، چه قیمت هایی را برای سال های آینده این ارز پیش بینی کرده اند و در نهایت، آیا این ارز مناسب سرمایه گذاری است یا خیر؛ پس اگر دوست دارید جواب همه سوالات خود درباره ارز دیجیتالی بلاک توپیا را بگیرید، فقط کافیست این مطلب آموزشی را تا انتها مطالعه کنید؛

ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست

واقعیت مجازی به عنوان یک مفهوم نوآورانه در بستر فناوری دنیای حال حاضر ما قرار دارد. تعداد زیادی از سرمایه‌ گذاران حوزه رمزارزها در حال سرمایه‌ گذاری‌ های کلان در این حوزه هستند. به عنوان مثال می توان به برنامه‌ های زاکربرگ مالک فیسبوک اشاره کرد. جالب است بدانید که بلاک توپیا در تابستان سال 2021 تاسیس شده است و این پروژه موفق شد که در کم تر از چند ماه نام خود را در ردیف بزرگ‌ ترین پروژه‌ های متاورس معرفی کند. وقتی وارد دنیای بلاک توپیا می شوید، با یک ساختمان مجازی 21 طبقه مواجه می شوید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


شاید سوال کنید که چرا ساختمان 21 طبقه دارد؟ این موضوع به احترام 21 میلیون بیت کوین که قابل استخراج و عرضه است بدین شکل است. به منظور حضور در طبقات گوناگون این ساختمان می بایست حتما ارز blok را بخرید. این ساختمان آن طور که توسعه دهندگان پروژه بلاک توپیا مدعی هستند، قرار است تبدیل به یک هاب اطلاعاتی از کل رمزارزها شود. به این شکل که در قالب محتواهای چند‌رسانه‌ ای گوناگون هر آنچه درباره ارزهای دیجیتال وجود دارد، ثبت و ضبط گردد. در ادامه به این که ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست بیشتر اشاره خواهیم کرد؛

چرا متاورس و ارز بلاک توپیا شهرت پیدا کرد؟

افزایش علاقه مندی و توجه به حوزه متاورس، به علت شیوع بیماری کوید ۱۹ بود که نیاز به یک مدل ارتباطی جدید را ایجاد کرد. متاورس دنیای مجازی جدیدی به حساب می آید که در آن افراد قادرند تجربیات مسحورکننده ای را با سایر افراد به اشتراک بگذارند، حتی وقتی که قادر نیستند با یکدیگر باشند.

با وجود دنیای مجازی متاورس مردم قادرند کارهایی را با هم انجام دهند که در دنیای فیزیکی توانایی انجام آن ها را ندارند. شاید از نظر شما ترسناک باشد، ولی این یک واقعیت اجتناب ناپذیر در آینده است. شرکت تحقیقاتی بین‌ المللی Strategy Analytics پیش‌ بینی کرده است که ارزش بازار جهانی متاورس امکان دارد تا سال 2025 به ارزش فوق‌ العاده 280 میلیارد دلار برسد.


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال okb چیست و چطور کار میکند؟


متاورس در کشورهای پیشرفته ای که از تکنولوژی خوبی برخوردارند، رویدادهای مجازی را گرد هم می‌ آورد. ارتباط اجتماعی، سرگرمی، بازی، تناسب اندام، کار، تحصیل و تجارت با هم ترکیب می‌ شوند تا یک اینترنت واقعی را ایجاد کنند. بدین ترتیب افراد با یکدیگر تعامل دارند و بدین وسیله تجارب زیادی کسب می کنند.

ارز Bloktopia چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

ایجاد تجربه کاربری جذاب، هدف بلاک توپیا به حساب می آید. به منظور شرکت در متاورس پیشرفته بلاک توپیا، می بایست آواتاری در خارج از آسمان‌ خراش 21 طبقه بلوک‌ توپیا ایجاد کرد. با ورود به سطح اول، قادرید اطلاعات قیمت گذاری رمزارزها را دریافت نمایید، به مرکز راهنمایی مراجعه فرمایید یا یک نمای کلی از رویدادهایی که در متاورس در آن روز اتفاق می‌ افتد، دریافت کنید. احتمالا بلاک توپیا تقاضای بالایی از طرف صرافی‌ ها و اینفلوئنسرهای کریپتو برای فضای تبلیغاتی دارد.

جالب است بدانید که بلاک چین الروند هم در این آسمان خراش حضور دارد! دفتر مجازی الروند در طبقه نخست آسمان خراش است. موقعیت طبقه اول عالی است به این خاطر که تمام کاربران و بازدید کنندگان مجازی به شکل پیش فرض مسیرشان را از طبقه اول شروع می کنند. این تالار تبلیغات، میزبان ارائه‌ ویدئوهایی کامل از اینفلوئنسرهای رمزارزها خواهد بود که این قسمت از حائز اهمیت ترین رویدادهای این پروژه است. طبقه دیگر پنت هاوس و بخش بازی است که در آن کاربران به منظور کسب BLOK در بازی های چند نفره، بازی های خانواده پسند یا بازی های کازینویی مثل پوکر رقابت می کنند.

همچنین گزینه ای برای خرید املاک و مستغلات به نمایندگی از توکن NFT وجود دارد که بلاک توپیا می تواند بعدها آن را به مهمانی های تبلیغاتی اجاره دهد یا برای میزبانی رویدادهای خود از آن استفاده نماید. این پروژه همچنین 21 توتم بزرگ و 84 توتم کوچک به نام ADBLOK را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در طبقه اول آسمان خراش قرار دارند و فرصت های تبلیغاتی عالی به حساب می آیند. لذا کاربران قادرند چندین جریان درآمد غیرفعال و فعال را به وجود آورند، به ابزارهای آموزشی و یادگیری درباره رمزنگاری دسترسی داشته باشند و در رویدادها و گردهمایی های مجازی شرکت نمایند.


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال ton چیست و چطور کار میکند؟


دارندگان این ارز قادرند آیتم ها را از بازار بلاک توپیا و از طریق مکانیسم NFT مورد معامله قرار دهند. این بازار حاوی مواردی به جهت شخصی سازی املاک و مستغلات و شخصی سازی آواتارها ارائه می دهد. BLOK یک توکن کاربردی به حساب می آید و طیف وسیعی از قابلیت ها را در Bloktopia برای کاربران خود فراهم می کند. برای مثال می توان از دسترسی به رویدادهای انحصاری، پیوستن به پیش فروش ها و استیکینگ رمزارزها نام برد. بلاک توپیا مطابق با یک مدل حکومتی کار می کند. دارندگان Reblok NFT بخشی از این شورای حکومتی را تشکیل می دهند. هر NFT از طریق یک دائو قادر به رای دادن خواهد بود.

4 اصل اساس در بلاک توپیا چیست؟

پس از این که دریافتیم ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست و چرا انقدر محبوب است، بهتر است اصول اساسی را در متاورس ارز بلاک توپیا مرور کنیم؛ این پروژه برنامه هایی را در وایت پیپر خود ذکر کرده است که شامل یادگیری، درآمدزایی، بازی و خلق کردن می باشد که ۴ ستون اصلی و مهم این متاورس را تشکیل می دهند. بلاک توپیا را قادرید یک مرکز آموزشی بزرگ بدانید که کاربران توانایی این را دارند در آن در حوزه تکنولوژی بلاک چین و دنیای ارزهای دیجیتال آموزش ببینند. این 4 اصل اساسی را در این بخش کمی بیشتر توضیح داده ایم؛

  1. آموزش : بلاک توپیا آموزش های مورد نیاز را در حوزه مبانی ارزهای دیجیتال و بلاک چین در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
  2. کسب درآمد : بلاکتوپیا سرزمین فرصت های درآمدزایی برای کاربران خود است. برنامه های درآمدزایی در متاورس بلاک توپیا شامل خرید املاک‌ هایی است که Blok نام دارند. مالکان بلاک ها قادرند این املاک را نیز به فروش برسانید، آن‌ ها را برای مدتی طولانی یا برای برگزاری رویدادهای چند ساعته، به دیگر کاربران اجاره دهند. نخستین بلاک ها شامل طبقات ۱، ۶ و ۲۱ است که پورتال فروش زمین آن‌ ها در آینده‌ ای نزدیک باز می‌ شود. همچنین می توان از طریق تبلیغات و استیکینگ یا سپرده‌ گذاری توکن BLOK هم درآمد به دست آورد. بلاک توپیا ۶ استخر برای سپرده‌ گذاری توکن بلاک و به دست آوردن سود سالانه به میزان ۲۰ الی ۶۰ درصد دارد؛ البته امروزه این استخرها هنوز فعالیت خود را شروع نکرده اند. در بلاک توپیا یکی از شرایط خوب به منظور کسب درآمد، سرمایه‌ گذاری از طریق تبلیغات است. تیم مدیریت رسانه بلاک توپیا با شرکای برندهای معروف در دنیای رمزنگاری همکاری می کنند تا فرصتی خاص را برای تبلیغات در بلاک توپیا ارائه دهد. افرادی که توکن ان اف تی ADBLOK را در اختیار دارند، از تبلیغات در بلاکتوپیا سود به دست می آورند.
  3. ساخت و ساز : کاربران بلاک توپیا قادرند با استفاده از ابزار ساده صحنه ها و آثار هنری را طراحی کنند و چالش ها و موارد دیگر را به وجود آورند و در ادامه در رویدادها شرکت کرده و جایزه دریافت کنند. جالب است بدانید که SDK برای سازندگانی که تجربه بیشتری دارند، ابزارهایی را ارائه کرده است تا دنیا را مملو از بازی ها و برنامه های اجتماعی نمایند.
  4. بازی و سرگرمی : واقعیت مجازی، امکان تعامل با دیگر کاربران متاورس بلاک توپیا را به ارمغان می آورد. کاربران قادرند در این فضا فارغ از هیاهوی دنیای واقعی استراحت کنند، سرگرم بازی شوند و با دوستان خود هم بازی و معاشرت کنند. طبقه آخر آسمان خراش بلاک توپیا یک فضای پنت هاوس مجلل دارد که تنها به بازی اختصاص داده شده است. بازیکنان با رقابت در بازی ها، توکن BLOK می گیرند و در محیطی هیجان انگیز هم بازی می کنند و هم برای کسب درآمد اقدام می کنند.

توکن بومی شبکه بلاکتوپیا (blok) چیست؟

ارز blok به عنوان توکن اختصاصی پروژه بلاک توپیا شهرت پیدا کرده است که کابران آن به منظور فعالیت در بستر دنیای متاورس می بایست برای خرید رمزارز بلاک توپیا اقدام کنند. به عبارتی رمزارز bloktopia به عنوان مجوز فعالیت در این شبکه محسوب می شود. همچنین باید در نظر داشت که بلاک توپیا به شکل غیرمتمرکز مدیریت می شود.

بررسی ارز bloktopia

مکانیزم تصمیمات در آن هم از طریق رأی‌ گیری می باشد. در نتیجه به منظور شرکت در رأی‌ گیری و نقش‌ آفرینی در حاکمیت بلاک توپیا می بایست حتما ارز blok را داشته باشید. همه افرادی که برای استیکینگ بلاک توپیا اقدام می کنند هم از محل کارمزد حاصل از تراکنش‌ ها و درآمدهای حاصل از فعالیت‌ های پروژه سود دریافت خواهند کرد.

توکن BLOK را از چه طریقی معامله کنیم؟

امروزه امکان خرید توکن BLOK با ریال یا دیگر ارزهای فیات وجود ندارد، لذا چنانچه قصد معامله رمزارزهای BLOK را دارید، در ابتدای امر می بایست ارزهایی مانند بایننس کوین، اتریوم، تتر و دیگر ارزهای دیجیتال رایج را خریداری کنید. در ادامه از طریق صرافی‌ های بین‌ المللی که از توکن BLOK پشتیبانی‌ می‌ کنند، اقدام کرده و رمزارز خودتان را با توکن پروژه متاورس بلاک توپیا مورد معامله قرار دهید.


حتما برایتان جالب است : توکن های متاورس کدامند؟


امروزه صرافی‌ های OKEx ،KuCoin ،Gate.io ،ZT و Bitrue از ارز دیجیتال BLOK پشتیبانی می‌ کنند. همچنین با استفاده از صرافی‌ های ایرانی می توان به سادگی از طریق درگاه‌ های شتاب، ارزهای دیجیتال لازم برای خرید رمزارز BLOK مثل اتریوم و تتر را تهیه نمود.

ارز BLOK را کجا ذخیره کنیم؟

به این خاطر که متاورس بلاک توپیا روی بلاک چین پالیگان ساخته شده است، از هر ولت پشتیبان این شبکه و رمزارز MATIC قادرید به منظور ذخیره توکن بلاک هم استفاده نمایید که در این بین می توان به تراست ولت و متامسک اشاره داشت. این را هم باید در نظر داشته باشید از آنجایی که بلاک یک کاستوم توکن به حساب می آید، شاید به شکل پیش فرض در لیست این کیف پول ها وجود نداشته باشد، لذا می بایست به شکل دستی آن را به ولت خود اضافه کنید.

گزینه دیگر که مخصوص به این توکن است، ولت بلاک توپیا می باشد. این کیف پول، در واقع ولت اختصاصی و نرم‌ افزاری توکن BLOK به حساب می آید که از شبکه‌ های بایننس اسمارت چین، بیت‌ کوین، پالی گان و اتریوم پشتیبانی می نماید. این ولت به علت امکان استفاده از کد دومرحله‌ ای، امنیت بالایی دارد. همچنین می توان از این کیف پول به عنوان گذرنامه ورود به دنیای متاورس بهره گرفت.

نرم افزار این ولت را می توان از روش های گوناگون دانلود و روی دیوایس مورد نظر نصب نمود. ولت بلاک توپیا یک ولت چند زنجیره ای به حساب می آید و از بلاک چین های گوناگونی غیر از پالی گان نیز پشتیبانی می کند، مثل اتریوم، بیت کوین و زنجیره هوشمند بایننس. این کیف پول کاربران را قادر می سازد تا برای ذخیره و مشاهده دارایی های دیجیتال ERC 1155 خود اقدام کنند.

چگونه برای ورود به دنیای بلاک‌ توپیا اقدام کنیم؟

به منظور استفاده از قابلیت های بلاک‌ توپیا مثل خرید زمین، به دست آوردن اطلاعات آموزشی، به دست آوردن درآمد با انجام بازی های بلاک‌ توپیا و … بایستی برای ورود به بازی بلاک توپیا اقدام کنید. برعکس تصوری که عموم کاربران از دنیای متاورس دارند، ورود به بلاک‌ توپیا به تجهیزات سخت‌ افزاری خاص، مانند عینک مجازی گران نیازی ندارد.

شما قادرید فقط با یک دستگاه کامپیوتر متصل به اینترنت، برای ورود به بازی بلاک‌ توپیا اقدام کنید و با کلیدهای کنترل صفحه‌کلید کامپیوتر خود، در فضای بلاک‌ توپیا گردش کنید، ولی شروط ورود به بلاک‌ توپیا، داشتن ولت بلاک‌ توپیا، ارز بلاک‌ توپیا و آواتار است.

دانلود بازی بلاک‌ توپیا چگونه است؟

نخستین بازی بلاک‌ توپیا آلفا نام دارد. آلفا یک بازی متاورسی است که در طبقه‌ نخست بلاک‌ توپیا اجرایی می‌ شود. در این بازی، یک پازل 3 بعدی 16 تکه وجود دارد. هر قطعه، یک مکعب معلق در فضاست که آواتار باید با قدم زدن در طبقه‌ اول، این مکعب‌ ها را جمع‌ آوری کند و با تکمیل پازل، در آخر ارز بلاک‌ توپیا جایزه دریافت کند. بازی بلاک‌ توپیا هنوز عرضه‌ عمومی نشده و در مرحله‌ آزمایش در جامعه‌ محدود قرار دارد.


حتما برایتان جالب است : درآمدزایی از متاورس | اموزش کسب درامد از متاورس


جالب است بدانید که هدف از این بازی، آموزش کار با کلیدهای جهتیابی در بلاک‌ توپیا قید شده است. قرار است در سال آتی، این بازی، به همراه سایر بازی ها عرضه‌ عمومی شود. امروزه امکان دانلود بازی بلاک‌ توپیا وجود ندارد. در آینده هم امکان دانلود بازی بلاک توپیا بعید به نظر می رسد، چرا که یکی از اهداف اصلی از راه‌ اندازی بازی های بلاک توپیا، گردش کاربر در پلتفرم بلاک توپیا می باشد.

خرید زمین در بلاکتوپیا چه شرایطی دارد؟

با ظهور متاورس، فروش زمین به دنیای مجازی هم راه پیدا کرده است؛ دقیقا مثل دنیای واقعی، شما قادرید با خرید زمین در دنیای متاورس، از محل رشد قیمت، سود خوبی به دست آورید. رشد قیمت زمین‌ ها در دنیای متاورس به مراتب می تواند از دنیای واقعی بیشتر باشد. با بررسی ساده‌ ای از قیمت‌ های زمین در بازی های کریپتویی معروف مثل سندباکس و دیسنترالند فرصت‌ های کسب درآمد در متاورس خودش را نشان خواهد داد، چرا که قیمت قطعات زمین در یک بازه‌ سه ساله، بیش از 2300 درصد رشد را تجربه کرده است که بسیار شگفت انگیز است.

به عنوان مثال در اوایل سال 2019، هر قطعه زمین در دیسنترالند به قیمت 500 دلار به فروش می رفت، در حالی که که در 20 می 2022، همان قطعه زمین، با قیمت بیش از 7860 دلار مورد معامله قرار گرفت. بلاک‌ توپیا هم فرصت خرید زمین را در اختیار علاقه مندان متاورس قرار می دهد و قرار است به زودی از این امکان رونمایی کند.

چطور به کمک ارز BLOK در متاورس بلاک توپیا کسب درآمد کنیم؟

  • کاربران قادرند املاک خود را برای کارهای گوناگونی به دیگر افراد اجاره دهند.
  • کاربران متاورس بلاک توپیا قادرند با معامله املاک که به نام Bloks شهرت پیدا کرده اند، درآمد کسب کنند.
  • همچنین با کمک ابزارهایی که قرار دارد، توسعه دهندگان قادرند به خلق آثار ساده و پیچیده بپردازند.
  • با استیکینگ توکن بلاک نیز امکان کسب درآمد وجود دارد. برای این کار ۶ استخر با سود ۲۰ تا ۶۰ درصد به شکل سالانه در نظر گرفته می شود.

آینده رمز ارز بلاک توپیا

در PricePrediction.Net، پیش‌ بینی‌ های آینده توکن بلاک توپیا را با استفاده از تحلیل تکنیکال و به کمک هوش مصنوعی مطابق با رفتار قیمت در گذشته انجام داده اند. کارشناسان این وبسایت سعی دارند تا حداکثر داده های تاریخی را برای این توکن جمع آوری کنند که شامل پارامترهای بسیاری مثل قیمت گذشته، بازار ارز بلاک، حجم و چند پارامتر دیگر است.


حتما برایتان جالب است : پروژه متاورسی ovr چیست و چطور کار میکند؟


از همین روی به عنوان یکی از معتبرترین وبسایت های پیش بینی قیمت رمزارزها در نظر گرفته می شود. پیش بینی آینده ارز دیجیتال بلاک توپیا تا سال 2031 به شرح زیر می باشد:

آینده ارز BLOK در سال 2023 : این طور پیش بینی شده است که قیمت بلاک‌ توپیا در سال ۲۰۲۳ دست کم با قیمت ۰.۰۱۱ دلار مورد معامله قرار گیرد. قیمت بلاک‌ توپیا می توانند نهایتا به حداکثر قیمتی ۰.۰۱۴ دلار برسد.

آینده ارز دیجیتال بلاک توپیا برای سال های 2024 و 2025 : پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۴ قیمت بلاک توپیا دست کم با قیمت ۰.۰۱۶ دلار مورد معامله قرار گیرد. حداکثر سطح ۰.۰۲۰ دلار برای این ارز پیش بینی می شود. قیمت ۱ بلاک توپیا در سال ۲۰۲۵ به حداقل ۰.۰۲۳ دلار برسد. قیمت می تواند به حداکثر سطح ۰.۰۲۸ دلار با میانگین قیمت ۰.۰۲۴ دلار در طول سال ۲۰۲۵ دست پیدا کند.

آینده ارز دیجیتال BLOK در سال 2026 : پیش‌ بینی می‌ شود که قیمت بلاک توپیا در سال 2026 به کم ترین سطح ممکن، یعنی 0.035 دلار برسد. در واقع قیمت این توکن می‌ تواند به حداکثر سطح ممکن 0.041 دلار با میانگین قیمت پیش‌ بینی‌ شده 0.036 دلار برسد.

آینده ارز بلاک توپیا در سال ۲۰۲۷ : با توجه به بررسی داده های قیمتی، در سال 2027 قیمت این ارز در حدود حداقل ارزش 0.049 دلار تخمین زده می شود. ارزش قیمت بلاک توپیا می تواند به حداکثر 0.062 دلار با میانگین ارزش معاملاتی 0.050 دلار برسد.

پیش بینی آینده ارز Bloktopia در سال 2028 : قیمت ارز دیجیتال بلاک در سال ۲۰۲۸ به حداقل ۰.۰۷۳ دلار می رسد.

آینده ارز دیجیتالی بلاک توپیا در سال های 2029 و 2030 : بر اساس پیش بینی و تحلیل تکنیکال، انتظار می رود در سال ۲۰۲۹ قیمت این توکن به حداقل ارزش قیمت ۰.۱۱ دلار برسد. قیمت این ارز دیجیتال می تواند به حداکثر ارزش قیمت ۰.۱۳ دلار با ارزش متوسط ​​۰.۱۱ دلار برسد.

آینده رمزارز بلاک توپیا در سال ۲۰۳۱ : پیش‌ بینی می‌ شود قیمت بلاکتوپیا در سال 2031 به کمترین سطح ممکن، یعنی 0.23 دلار برسد. قیمت این رمزارز می‌ تواند به حداکثر سطح ممکن 0.27 دلار با میانگین قیمت پیش‌ بینی‌ شده 0.24 دلار برسد.

نقاط قوت رمزارز بلاک توپیا

  • امکان استیکینگ توکن بلاک
  • به دست آوردن درآمد از طریق استیکینگ، معامله ملک و تبلیغات در بلاک توپیا
  • قابلیت تولید و انتشار اپلیکیشن و نرم افزار و سایر آثار از طریق ابزارهای موجود در محیط پلتفرم
  • ورود به دنیای بلاکتوپیا به وسیله کسب و کارهای گوناگون منجر به سبقت گرفتن از سایر رقیبان می شود.

نقاط ضعف رمزارز بلاک توپیا

  • امروزه تعداد کمی از صرافی ها ارائه دهنده توکن BLOK هستند.
  • با توجه به نوپا بودن پروژه بلاک توپیا امکان بررسی دقیق عملکرد آن به منظور سرمایه گذاری روی توکن بلاک وجود ندارد.

آیا پروژه بلاک توپیا برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب است؟

از دید دنیای رمزارزها، پروژه بلاکتوپیا از دلایل کافی و بنیادین به منظور رشد برخوردار بوده است و توکن بومی آن، یک توکن آینده‌ دار به حساب می آید. بلاکتوپیا یک تجربه واقعیت مجازی بی‌ سابقه را در اختیار کاربران کریپتو قرار می دهد و کاربران را در یک محیط جذاب گرد هم می‌ آورد.


حتما برایتان جالب است : بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت کدام است؟


دارندگان این توکن با عنوان Blocktopians شناخته می‌ شوند و برای نخستین بار کاربران به اطلاعات رمزنگاری و محتوا همه جانبه در یک مکان نیز دسترسی دارند. بلاکتوپین‌ ها قادرند به وسیله مالکیت املاک، تبلیغات، بازی کردن و ساخت شبکه و … به کسب درآمد بپدازند. با استفاده از توکن بومی بلاکتوپیا افراد می توانند برای معامله Block از طریق صرافی‌ های متمرکز و غیرمتمرکز اقدام کنند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

صنعت متاورس از طریق ادغام توکن‌ های بی‌ همتا و واقعیت مجازی راه خود را به دنیای بلاکچین باز کرده است. یکی از جدیدترین پلتفرم‌ های دنیای کریپتوکارنسی این پروژه Bloktopia می باشد. بلاک توپیا آسمان‌ خراشی ۲۱ طبقه است که از واحدهایی به اسم Blok تشکیل شده است.

در واقع می توان این طور گفت که این بلاک‌ ها شبیه مغازه‌ های داخل پاساژ می باشند و به دو دسته ADBLOK و REBLOK تقسیم بندی می‌ شوند. کاربران قادرند با استفاده از توکن بومی BLOK، این دو دسته بلاک را بخرند و به‌ عنوان توکن بی‌ همتا نگهداری نمایند. فرصت‌ های درآمدزایی از طریق بلاک‌ ها، امکانات آموزشی، تفریحی و سرگرمی از جمله دیگر خدمات متاورس بلاکتوپیا می باشد.

در حقیقت بلاک توپیا از جمله پروژه‌ های جدید متاورسی می باشد که به علت ایده خوبی که ارائه کرده است، با قدرت زیادی در حال تبدیل شدن به پیشتاز در جامعه رمزارزهاست. با این وجود با توجه به جدید بودن مفهوم متاورس، پروژه‌ های فعال در این فضا به توسعه و بلوغ زیادی دست پیدا نکرده است.

اگرچه اهداف این پروژه جذاب و کاربردی است، ولی جان دادن به متاورس عظیمی که بر پایه بلاک چین فعالیت می کند، به شکلی که همه افراد بتوانند در آن مشارکت داشته باشند، کار چندان راحتی نیست. به هر حال ایده‌ هایی که تیم این پروژه دنبال می‌ کند بسیار جذاب است و از انواع فناوری‌ های جدید استفاده می کند، بی تردید این پروژه می‌ تواند به معیاری برای متاورس های آینده تبدیل گردد.

همان طور که در ابتدای مقاله قول دادیم، در این مطلب به این پرداختیم که ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست و چه آینده ای در انتظارش است.

همچنین اگر دوست دارید ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری را بشناسید، توصیه می کنم همین الان این مطلب را مطالعه فرمایید؛

حال که دیگر می دانید ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست و چطور کار می کند، فکر می کنید می تواند برای شما سرمایه گذاری بلندمدت مناسبی باشد یا نه؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *