آموزش کار با صرافی bitz به زبان ساده

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
آموزش کار با صرافی bitz

آموزش کار با صرافی bitz برای آن دسته از افرادی که دوست دارند از طریق پلتفرم bitz برای معامله ارزهای دیجیتال اقدام کنند، الزامی است. در واقع اگر بخواهید از صرافی بیت زد استفاده کنید، باید آموزش کار با صرافی bitz را که شامل نحوه ثبت نام، احراز هویت، واریز و برداشت دارایی های دیجیتال، مزایا و معایب صرافی و … می شود را یاد بگیرید و به همین خاطر است که توصیه می کنیم همین الان این آموزش کار با صرافی bitz به زبان ساده را تا انتها بخوانید تا دیگر به آموزش و یا منبع آموزشی دیگری نیاز پیدا نکنید، پس تا انتها با مای مانی همراه بمانید.

آموزش کار با صرافی bitz

کاربران بسیار زیادی از صرافی Bit-Z استفاده می کنند، چرا که دسترسی به نمودارهای پیشرفته، گزارشات مختلف، تاریخچه معاملات، اطلاعات بازار در زمان واقعی و همچنین دسترسی به API را خیلی ساده و حرفه ای در اختیار کاربران خود قرار می دهد که همه تریدرها برای تصمیم گیری آگاهانه به آن ها نیاز دارند. به علاوه، پلتفرم Bit-Z خدمات ترید خارج از بازار را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که شامل یک بستر معاملاتی فرابورس است که در آن می توان تبلیغات مربوط به معامله دارایی های خاص ارزهای رمزپایه را ارسال و حتی لیست نمود که بعدتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


به لطف معاملات خارج از بورس پیشنهادات مبادله ای، امکان انجام معاملات دارایی های رمزنگاری گوناگون به صورت مستقیم برای کاربران فراهم می شود. تیم پشتیبان تبادل Bit-Z متشکل از متخصصان باتجربه ای است که در حوزه معاملات الکترونیکی، امور مالی، بازی و شبکه های اجتماعی زمینه های متنوعی دارند. این تجربه ترکیبی به پلتفرمی ترجمه می شود که استفاده از آن آسان و ایمن است. در ادامه آموزش کار با صرافی bitz را جزئی تر دنبال خواهیم کرد؛

صرافی bitz چیست؟

یکی از دلایل رتبه خوب صرافی Bit-Z در لیست صرافی کوین مارکت کپ، نقدینگی بالای آن می باشد. جالب است بدانید که این پلتفرم حجم معاملات ۲۴ ساعته بیش از 650 میلیون دلار را گزارش داده است. با یک نگاه به سایت رسمی این صرافی، چهار عامل اصلی که به عنوان نقاط فروش Bit-Z به کاربران کار می کنند، مشخص خواهد شد؛ مثل امنیت، راحتی، حرفه ای بودن و هماهنگ سازی. صرافی Bit-Z کارمزد ثابت ۰٫۱ درصد را در نظر گرفته است که به مراتب کم تر از ۰٫۲۵ درصد است که به عنوان متوسط ​​کارمزد در حوزه کریپتوکارنسی به عنوان عرف جا افتاده است و این برای معامله گران و به ویژه آن دسته از افرادی که معاملات خود را در حجم های بالایی انجام می دهند، نقطه قوت بسیار خوبی به حساب می آید.


حتما برایتان جالب است : لیست شدن ارز دیجیتال در صرافی ها


کارمزدهای مناسب یک مزیت رقابتی قدرتمند در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می آید، چرا که کارمزد پایین برای معامله گران سرمایه دار بسیار حائز اهمیت است. با این وجود کارمزدهای برداشت ثابت نیست ولی به صورت میانگین ​​حدودا ۰٫۰۰۰۱ در نظر گرفته شده است که زیر متوسط ​​صنعت بلاکچین به حساب می آید و Bit-Z را نسبت به دیگر صرافی های دیجیتال در موقعیت بهتری قرار می دهد. کارمزدها در Bit-Z به اندازه ای کم است که برای کاربران جدید هم جذابیت دارد و کاربران جدید را به انجام معاملات در این بستر و افزایش نرخ معاملات ترغیب می کند.

در حقیقت این بدین معنی است که کاربران برای دسترسی به دارایی های دیجیتال که می توانند به Bit-Z ارسال شوند، مجبور به استفاده از صرافی دیگری هستند که از معاملات رمزنگاری fiat پشتیبانی می کند و در ادامه می توانند برای انجام معاملات خود اقدام کنند. با این وجود، استفاده از سرویس OTC که به وسیله این صرافی ارائه می شود، برای انجام معاملات این طرف امکان پذیر است و به این خاطر که Bit-Z در هنگ کنگ قرار دارد، مثل بسیاری از سیستم عامل های دیگر تنظیم نمی شود. با این حال، خود به داشتن شفافیت در قوانین و سیستم های امنیتی کمک خواهد کرد.

درباره پلتفرم معاملاتی bitz

Bit-Z از پلتفرم اختصاصی مبتنی بر وب خود بهره می گیرد که تمام امکاناتی را که فرد از یک صرافی دیجیتالی نیاز دارد را در اختیار وی قرار می دهد. از طرف دیگر رابط کاربری آن بسیار کاربرپسند و بصری طراحی شده است. چیدمان بسیار عالی است، چرا که همه چیز به بهینه و کاملا حرفه ای در کنار هم قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که تجربه معاملاتی خوبی را برای کاربران به همراه آورد.


حتما برایتان جالب است : صرافی معتبر بدون احراز هویت برای ایرانی ها


در حالی که بازارها و دارایی های دیجیتالی در سمت چپ قرار دارد، نمودار قیمت رمزنگاری در وسط صفحه قرار گرفته است؛ لذا در صورت نیاز به ثبت سفارش، این ویژگی می تواند کمک کننده باشد. سفارشات خرید و فروش فعلی در سمت چپ و تاریخ معامله در سمت راست قرار گرفته است. کل تنظیمات عالی انجام شده است و درک آن برای کاربران تازه وارد بسیار ساده است. تبادل Bit-Z با دسترسی به همه ابزارها، ویژگی ها و اطلاعات مورد نیاز برای انجام صلاحیت معاملات، انجام معامله برای همه کاربران را ساده می کند.

برای مثال تریدرها برای انجام معامله خودکار به ابزارهای پیشرفته نمودار، اطلاعات بازار در زمان واقعی، گزارشات، تاریخچه تجارت و دسترسی به API دسترسی دارند. تبادل Bit-Z بر روی سرورهای ایمن سریع عمل می کند که امکان اجرای سریع سفارش را حتی در صورت نقدینگی زیاد فراهم می آورد. تیم توسعه در مورد یک پلتفرم معاملاتی کار بسیار خوبی انجام داده است و این طرح مناسب معامله گران باتجربه و مبتدی می باشد.

نحوه ثبت نام و شروع به کار در صرافی Bit-Z

به منظور آغاز به کار با صرافی Bit-Z، در ابتدای امر می بایست وارد وب سایت رسمی این صرافی شوید و بر روی نماد ثبت نام که در گوشه بالا سمت چپ داشبورد مشاهده می کنید، کلیک نمایید. در ادامه به صفحه ای انتقال پیدا خواهید کرد که دو گزینه برای ثبت نام در اختیار شما قرار خواهد داد که باید یا با استفاده از شماره تلفن و یا از طریق آدرس ایمیل ادامه فرآیند ثبت نام را انجام دهید. ثبت نام با ایمیل را برای خود انتخاب کنید و ایمیل خود را تایید کنید. در مورد گذرواژه، یک گذرواژه قوی در نظر بگیرید تا حساب شما از راحت شکسته نشود و در صورت فراموشی یا از دست دادن رمز، یک نسخه از آن را در یک مکان امن نگهداری نمایید.

معمای ساده ای را که بعد از وارد کردن مشخصات خود و کلیک بر روی ثبت نام ظاهر می شود که باید برای اثبات این که ربات نیستید، آن را حل کنید. سپس به صندوق ورودی خود مراجعه کنید و ایمیل خود را با کلیک کردن روی پیوند ارسال شده به آنجا تایید فرمایید. حال که ایمیل خود را مورد تایید قرار داده اید، قادرید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز ورود به سیستم وارد شوید. بعد از ورود، به بخش نمای کلی در نوار بالا مراجعه کنید؛ جایی که پیش از شروع معامله قادرید امنیت حساب خود را تنظیم نمایید.

امنیت صرافی بیت زد در چه سطحی است؟

امنیت اصلی ترین جنبه معاملات ارزهای دیجیتال به حساب می آید که همراه با قابلیت شفافیت و منصفانه بودن است. در واقع بدون این سه عامل نمی توان در این بازار فعالیت کرد. خوشبختانه متوجه شدیم که Bit-Z به این موارد توجه ویژه ای دارد. لذا صرافی Bit-Z از فناوری SSL در سطح بانک در معاملات بهره می گیرد و برای ثبات از تعادل بار سرور جهانی استفاده می نماید.


حتما برایتان جالب است : نگهداری ارز دیجیتال در صرافی خوب یا بد؟


همچنین یک فرآیند احراز هویت دو عاملی وجود دارد که در زمان تلاش کاربران برای واریز یا برداشت وجوه از سیستم عامل، مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که این موضوع به ایمن نگه داشتن اکانت ها کمک شایانی خواهد کرد. دیگر قابلیت های امنیتی موجود در سیستم عامل شامل تایید ایمیل و تأیید رمز عبور دوگانه می شود.

به عنوان شاهدی برای اقدامات امنیتی قوی، در کوتاه مدت، Bit-Z هک نشده است. درباره انصاف، همه حساب های موجود در سیستم عامل یکسان ایجاد می شوند و با هیچ کاربری متفاوت از دیگران رفتار نخواهد شد. همچنین، صرافی با قوانین و شرایط تعامل بسیار شفاف است و آن ها هزینه های خرید، فروش و برداشت ارزهای رمزپایه را بیان می کنند.

چطور امنیت حساب خود را افزایش دهیم؟

تأیید اعتبار اس ام اس را فعال نمایید که به منظور تایید امنیت در زمان ورود به سیستم، درخواست های برداشت، یا هنگام تغییر تنظیمات امنیتی خود استفاده می شود. گذرواژه را نیز قوی در نظر بگیرید که در زمان تایید امنیت هنگام کار با OTC، تماس Bit-Z API و … مورد استفاده قرار می گیرد. احراز هویت گوگل را تنظیم فرمایید که در زمان ورود به سیستم برای تأیید امنیت استفاده شود، درخواست های برداشت و تنظیمات امنیتی را تغییر دهید و سرانجام، کد ضد فیشینگ را تنظیم نمایید که به شما در برابر ایمیل ها و وب سایت های جعلی Bit-Z محافظت می نماید.

به منظور تایید حساب برداشت خود، با وارد کردن جزئیات مورد نیاز، برای تایید حساب خود اقدام کنید. سطح اول محدودیت برداشت ۲۴ ساعته ۲ BTC را مجاز می داند. سطح دوم نیز این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا حداکثر ۵۰ BTC را در ۲۴ ساعت خارج کنید و سطح سوم دسترسی به محدودیت های بالاتر را برای شما امکانپذیر خواهد شد. برای آغاز معامله، ابتدا اطمینان یابید که مقداری ارز رمزپایه را به حساب خود واریز کرده باشید.


حتما برایتان جالب است : صرافی ایرانی برای ترید ارز دیجیتال


در ادامه روی نماد تبادل که در گوشه بالا سمت چپ منوی اصلی قرار دارد کلیک نمایید. بدین وسیله شما وارد صفحه معاملات خواهید شد که در سمت چپ صفحه، جفت های معاملاتی را مشاهده می کنید که در BTC ،ETH ،DKKT و USDT قرار دارند. به منظور انتخاب واحد پولی مورد نظر خود اقدام نمایید و روی ارزی که قصد دارید معامله را با آن انجام دهید، کلیک کنید. در ادامه توانایی این را خواهید داشت که از جعبه سمت راست برای سفارشات خرید و فروش خود بهره بگیرید.

با چه ارزهایی میتوانیم در این صرافی معامله کنیم؟

این پلتفرم طیف وسیعی از دارایی های دیجیتال را برای انتخاب در اختیار کاربران و معامله گران قرار می دهد که می تواند در 4 بازار گوناگون خرید و فروش شوند. دارایی های رمزنگاری شده را می توان در برابر تتر، اتریوم، بیت کوین و DKK Token مورد معامله قرار داد.

انجام معاملات فرابورس در صرافی Bitz امکانپذیر است؟

OTC به معنای معاملات Over The Counter می باشد و محبوبیت آن بین انواع مبادلات دیجیتالی در حال افزایش است. Bit-Z در بحث معاملات فرابورس یکی از رهبران است. برای این نوع معاملات احتیاجی به استفاده شخصی از حساب دیگر  سیستم عامل های صرافی یا کیف پول الکترونیکی آن ها نخواهد بود.

آن ها این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهند تا ارزها را به صورت مستقیم از دیگر اعضای سایت خریداری نمایند و سفارشات در صرافی ظاهر نمی شوند بلکه در یک منطقه “OTC” جداگانه قابل مشاهده است. همچنین کاربران قادرند به صورت مشابه کوین های خود را به فروش برسانند و این سیستم از یک سیستم رتبه بندی بازخورد عضو بهره می گیرد که به وی این امکان را می دهد تا مشخصات تجاری و بازخورد عضو دیگر را مورد بررسی قرار دهد.

کارمزد و هزینه ها در صرافی بیت زد

زمانی که نوبت به واریز وجه به حساب شما می رسد، هیچ کارمزد سپرده Bit-Z در نظر گرفته نشده است. با این وجود در زمان برداشت، باید به کارمزد این صرافی توجه کنید. درباره هزینه های معاملاتی، شارژر مبادله ۰٫۱ درصد ناچیز نسبت به تمامی معاملات است. هزینه برداشت Bit-Z با توجه به ارز دیجیتالی که قصد انتقال آن را دارید، متفاوت است.

به عنوان مثال کارمزد برداشت ارز دیجیتال بیت کوین، ۰٫۰۰۰۱ BTC در نظر گرفته شده است و کارمزد برداشت برای ارز اتریوم، ۰٫۰۱ ETH لحاظ می شود. کارمزد برداشت برای ارزهای دیگر مثل تتر، ۱۰ USDT و دوج کوین، ۲۰ Doge و لایت کوین، ۰٫۰۱ LTC در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید که پیش از برداشت هرگونه وجه از حساب خود، می بایست با ارائه نام کامل، تاریخ تولد و رمز عبور حساب کاربری خود، سطح بالاتری از تایید را به دست آورید. بعد از ارسال این اطلاعات، تایید حساب شما به سطح یک خواهد رسید، جایی که قادرید در عرض ۲۴ ساعت تا ۲ BTC برداشت نمایید. با این وجود به منظور دسترسی به محدودیت های بالاتر برای برداشت، باید کشور محل اقامت، شماره تلفن همراه و آدرس خود را نیز در اختیار صرافی قرار دهید.

پشتیبانی مشتریان در صرافی بیت زد چگونه است؟

این صرافی دو روش پشتیبانی از مشتریان را در اختیار آن ها قرار می دهد؛ یکی از طریق گفتگوی زنده و دیگری از طریق بلیط پشتیبانی که هر دو گزینه ۲۴/۷ در دسترس کاربران قرار دارند. با این وجود زمان پاسخ آن ها متفاوت است. مواردی وجود دارد که کاربران گزارش کرده اند که پشتیبانی آن ها 2 روزی به طول انجامیده است تا سرانجام به پاسخ مورد نظر دست پیدا کنند.


حتما برایتان جالب است : امن ترین کیف پول های دیجیتال


ولی به صورت کلی هر زمان که کاربر سوالی در مورد حساب خود یا مربوط به هرگونه معامله داشته باشد، صرافی مرکز راهنمایی آنلاین را برای آن ها در نظر گرفته است که بخش سوالات متداول را نیز در دل خود جای داده است. لذا چنانچه در آنجا چیزی را که نیاز دارید را نیابید ، قادرید از طریق Zendesk درخواست خود را ارسال نمایید. همچنین می توان از طریق ایمیل یا حساب WeChat آن به صرافی دسترسی پیدا کرد.

درباره توکن بومی صرافی بیت زد (توکن BZ)

BZ همان کوین رسمی صرافی Bit-Z به حساب می آید که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ در وب سایت کوین مارکت کپ نمایان شد. این توکن امروزه بین 200 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی از نظر ارزش بازار قرار دارد. جالب است بدانید که BZ در کل نزدیک به 684 میلیون توکن عرضه خواهد کرد و این کوین ها را تنها می توان از طریف صرافی Bit-Z مورد معامله قرار داد.

مزایا و معایب صرافی BitZ

نقاط قوت

  • دسترسی به حجم بالای معاملات
  • پشتیبانی از احراز هویت دو عاملی
  • کارمزد و هزینه ها در این صرافی مناسب است
  • دسترسی به طیف وسیعی از جفت ارزهای رمزپایه
  • ارائه خدمات فرابورس برای همه معامله گران با حجم های مختلف

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از سپرده های فیات
  • عدم پشتیبانی از معاملات حاشیه ای در بورس
  • اطلاعات محدودی درباره محدودیت معاملات موجود در اینترنت وجود دارد!

همان طور که در ابتدای مقاله قول دادیم، در این مطلب به آموزش کار با صرافی bitz پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری را بشناسید، توصیه می کنم همین الان این مطلب را مطالعه فرمایید؛

حال که دیگر آموزش کار با صرافی bitz را مطالعه کرده اید، فکر می کنید این صرافی برای انجام معاملات شما در حوزه کریپتوکارنسی مناسب است یا خیر؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *