روش های سرمایه گذاری دلاری از ایران

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
روش های سرمایه گذاری دلاری

در حال حاضر ما در ایران به ریال حقوق می گیریم و به دلار خرج می کنیم!! با توجه به ارزش بسیار پایین پول ملی کشور و تورم افسارگسیخته ای که شاهد آن هستیم، باید به نحوی درآمد کسب کنیم که پاسخگوی نیازها و هزینه های بسیار بالای زندگی در ایران باشد؛ بنابراین باید روش های سرمایه گذاری دلاری را یاد بگیریم. روش های سرمایه گذاری دلاری زیاد است و هر شخصی با توجه به تخصص، مهارت و یا علاقه ای که دارد می تواند یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران را انتخاب کند و به دلار درآمد کسب کند که ما در این مطلب تمامی روش های کسب درآمد دلاری را آورده ایم تا لیستی کامل در اختیارتان باشد؛

روش های سرمایه گذاری دلاری

در حال حاضر مردم ایران با توجه به شرایط بد اقتصادی موجود، در تلاشند تا اوضاع اقتصادی زندگی خود را با روش های گوناگون سرمایه گذاری بهتر کنند. این سرمایه گذاری می تواند در هر زمینه ای باشد؛ برای مثال سرمایه گذاری در خرید ملک و زمین، خودرو، سکه، ارز، طلا، سهام و … ولی این موضوع برای سرمایه گذاران همواره سوال است که در کجا و چگونه می توانند بهترین و کم ریسک ترین بازدهی را به دست آورند و به معیشت خود کمک کنند؟

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین راه های سرمایه گذاری دلاری آشنا کنیم و همچنین به شما کمک کنیم تا با انتخاب مسیر سرمایه گذاری خود، بتوانید از سرمایه خود بیشترین بازدهی را به دست آورید.


حتما برایتان جالب است : بهترین سرمایه گذاری کم ریسک در ایران


البته باید گفت که سرمایه گذاری دلاری را در حوزه ها و مشاغل گوناگون میتوان انجام داد ولی بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته، متوجه شدیم که 7 روش زیر می توانند بهترین گزینه ها برای کسب درامد دلاری در ایران به حساب آیند؛ اما قبل از معرفی این هفت روش، نگاهی به این می کنیم که اصلا چرا باید درآمد دلاری داشته باشیم؛

چرا داشتن درآمد دلاری الزامی است؟

افزایش روزافزون قیمت دلار موجب شده است تا درآمد دلاری به یکی از دغدغه‌ های مردم تبدیل شود. با کسب درآمد دلاری افراد می توانید حجم بالای تورم و افزایش روزمره هزینه‌ های زندگی خود را تا حدود بسیار زیادی پوشش دهید. در حقیقت ارزش بالای دلار در مقابل ریال باعث می شود تا افراد با درآمد دلاری با همان مقدار تلاش و کار روزانه بتوانند درآمد بیشتری کسب کنند. از طرف دیگر هر روز هم شاهد افزایش ارزش دلار هستیم، پس افراد می‌ بینند که با صرف انرژی و زمان برابر می‌ توانند درآمد بسیار بالاتری کسب کنند و این میزان نیز با افزایش قیمت دلار افزایش خواهد یافت.

برای مثال چنانچه یک گرافیست به منظور تهیه یک طرح در بازار ایران 200 هزار تومان درآمد دارد، می‌ تواند با صرف همان مقدار زمان و انرژی، برا یمثال مثال 10 دلار به دست آورد که به مراتب ارزش بیشتری برای آن فرد به همراه دارد. این را هم باید در نظر داشت که اگر فرد مورد نظر، 10 دلار را دریافت کند و در این بین با افزایش قیمت دلار مواجه شویم، قیمت کاری که پیش از این انجام داده است نیز به نوعی بیشتر می شود و ارزش دارایی های فرد افزایش پیدا می کند و این همان نکته ای است که باعث شده تا همه به دنبال کسب درامد دلاری باشند.

به این خاطر که افزایش قیمت ارز در ایران موجب افزایش قیمت بسیاری از کالاهای وارداتی و صنعتی می‌ شود، داشتن درآمد دلاری، درآمد را به نسبت تورم، ثابت نگه خواهد داشت و تاثیر آن بر زندگی افراد به مراتب کمتر خواهد شد. از طرفی به علت ارزش بالای دلار در مقابل ریال، می‌ توان با کار کردن در مدت زمانی کمتری، به درآمد بالایی رسید. وقتی که دغدغه مالی افراد کاهش پیدا کند، امنیت روانی و آرامش بیشتری در زندگی پیدا خواهند کرد و می‌ توانند به فکر توسعه فردی و کسب و کار خود باشند و یا حتی سفرهای بیشتری را در برنامه خود بگنجانند.

از طرفی قادرند توانایی‌ های خود را بهبود بخشند و در سطح جهانی با اشخاص بیشتری به همکاری بپردازند. به ویژه افرادی که از مهارت خود درآمد به دست می آورند، می‌ توانند بازارهای بزرگ‌ تر، پروژه‌ های حرفه‌ ای‌ تر و درآمد بیشتری کسب کنند و رزومه کاری آن ها به سطح بین‌ المللی برسد که می تواند زمینه ساز گرفتن پروژه های بزرگ تر از شرکت ها و یا اشخاص بزرگ تر و معتبرتر خواهد شد.

بجز افراد حقیقی، شرکت‌ ها و افراد حقوقی هم همواره به دنبال کسب درآمد دلاری هستند، به این خاطر که بازارهای داخلی به دلیل تورم بالا، پایداری بسیار پایینی دارند و هر روز کسب و کارهای بسیاری شکست می خورند ولی فعالیت در حوزه بین‌ المللی با شرکای خارجی، باعث امنیت بیشتر کسب و کار خواهد شد و خطر آسیب‌ پذیری در برابر تورم را کاهش خواهد داد. همچنین توسعه کسب‌ و کار در خارج از کشور مانند ثبت شرکت در کشورهای اروپایی و همکاری با شرکای خارجی نیز امکان پذیر خواهد شد. 7 مورد از اصلی ترین روش های سرمایه گذاری دلاری را در ادامه به شما توضیح داده ایم؛

1. خرید سهام دلاری در بورس ایران 

در بورس ایران سهام هایی وجود دارند که ارزش آن ها با دلار بالا و پایین می رود؛ به عنوان مثال شرکت های صادراتی به ایران که در بورس قرار گرفته اند، با افزایش قیمت دلار رابطه مستقیمی دارند و با خریدن سهام های آن در بورس می توان به همان نسبت افزایش قیمت دلار سود به دست آورد که چرا که افزایش قیمت دلار، حاشیه سود شرکت های صادرات محور را افزایش می دهد و این حاشیه سود خالص بیشتر، مستقیما در ارزش روز سهام شرکت اثرگذار خواهد بود و می تواند سهامداران شرکت های صادرات محور را منتفع کند.


حتما برایتان جالب است : سهام های دلاری و غیردلاری بازار بورس


در حقیقت شرکت های صادرات محور، تولید خود را با محصولات داخلی و با قیمت ثابتی انجام می دهند و این محصولات را با قیمت دلاری ثابتی به خارج از کشور می فروشند، ولی زمانی که ارزش دلار در ایران افزایش پیدا می کند، در هزینه های تولید این شرکت ها تغییری ایجاد نمی شود ولی در مقدار پولی که به ریال (تبدیل دلار به ریال به نرخ روز) از شرکت های خارجی دریافت می کنند، تغییر ایجاد می شود، چرا که دلار افزایش قیمت داشته و بدین وسیله سود این شرکت ها چندبرابر خواهد شد.

از آنجایی که بیشتر صادرات کشورمان را محصولات فلزی، شیمیایی، نفت و پتروشیمی تشکیل می دهد، این صنایع را می تواند بهترین صنایع از جهت افزایش ارزش در زمان افزایش قیمت دلار دانست؛ از همین روی به سهام این شرکت ها، سهام های دلاری و یا صادرات محور گفته می شود که می توانند سود بسیار خوبی را به ویژه در زمان افزایش قیمت دلار در کشور برای شما به همراه آورد. شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، فولاد خوزستان، پتروشیمی مارون، معادن بافق، پتروشیمی خلیج فارس، معنی و صنعتی گل گهر، ذوب آهن اصفهان، ملی صنایع مس، نفت و گاز پارسیان و … نمونه هایی از شرکت هایی هستند که سهام دلاری به حساب می آیند.

2. سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

یکی از اصلی ترین روش های سرمایه گذاری دلاری بدون شک، استفاده از بازار ارزهای دیجیتال است؛ رمزارز در طول سالیان اخیر با رشد زیادی روبرو شده اند و در حال حاضر یکی از بهترین و کم دردسرترین روش های کسب درآمد برای تریدر‌ها به حساب می آیند. لذا معامله‌ گری یکی از حوزه‌های کاری است که در آن افراد با تجربه به وسیله تحلیل شرایط بازارهای مالی گوناگون به بررسی نمودارها و اخبار منتشر شده می پردازند و با توجه به نتیجه بررسی‌ های صورت گرفته، استراتژی مناسبی را جهت سرمایه‌ گذاری و تعیین روند معاملات خود مشخص می کنند.

کریپتوکارنسی یکی از انواع بازارهای مالی است که به دلیل نوسانات بالا، به‌ عنوان یک بازار مناسب جهت کسب درآمد دلاری مطرح شده است. شما می توانید با خرید یک رمزارز، به‌ ویژه در قیمت های زیر ارزش ذاتی آن و فروش آن در قیمت‌ های بالاتر، سود به دست آورید؛ البته در نظر داشته باشید که این بازار دو طرفه است و شما از کاهش قیمت ها نیز می توانید سود کسب کنید. برای مثال با خرید یک ارز در قیمت 20 دلار و فروش آن در قیمت 30 دلار، شما 10 دلار سود به دست خواهید آورد. جالب است بدانید که امکان دارد این رشد قیمتی در عرض چند ساعت تا چند ماه یا حتی بیشتر به طول بی انجامد.

در کنار پلتفرم‌ های خارجی، امروز امکان خرید و فروش رمزارزها در صرافی‌ های ایرانی هم وجود دارد و معاملات این نوع از ارز کاملاً قانونی است. همچنین امکان تبدیل این ارزهای دیجیتال به ریال یا تبدیل کردن آن‌ ها به یکدیگر هم وجود دارد. لذا جهت داشتن یک درآمد دلاری خوب از طریق رمزارزها، می بایست مهارت های معامله‌ گری و شناخت خود از رمزارزها را افزایش دهید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در صورتی که بتوانید از نوسانات بازار به موقع استفاده نمایید، قادرید سود خوبی کسب کنید ولی این را هم باید در نظر داشته باشید که تصمیمات عجولانه یا اشتباه کردن در معاملات، امکان دارد بهای سنگینی برای شما به همراه داشته باشد. روش های اصلی کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال به شرح زیر می باشد:

  • آربیتراژ رمزارزها
  • استیک ارز دیجیتال
  • استخراج ارز دیجیتال
  • خرید و هولد کردن رمزارزهای باارزش
  • ساخت توکن‌ های غیرقابل تعویض (nft) و فروش آن‌ ها در بازار
  • شرکت در استخرهای استخراج یا استیک رمزارزها یا شرکت‌ های خدمات مالی غیرمتمرکز یا دیفای
  • معامله رمزارزها در صرافی‌ های معتبر ایرانی و یا صرافی‌ های خارجی که هنوز دسترسی ایرانیان را مسدود نکرده‌ اند
  • معامله آثار NFT یا توکن‌ های غیرقابل تعویض در پلتفرم‌ های متاورس مثل OpenSea Rarible و Nifty Gateway. این توکن‌ ها شامل آثار هنری، آیتم‌ های بازی‌ های ویدئویی و به صورت خلاصه هر چیزی هستند.
  • انجام بازی‌ های کسب درآمد یا P2E. این بازی‌ های ویدئویی بر بستر بلاکچین‌ های ارز دیجیتال ساخته شده‌ اند. آن‌ ها به ازای تکمیل مراحل به بازیکنان توکن‌ های بومی خودشان را جایزه می‌ دهند که قابل تبدیل به سایر توکن ها مثل بیت کوین و اتریوم می باشد. در آن‌ ها همچنین قادرید آیتم های بازی را نیز مورد معامله قرار دهید.

3. سرمایه گذاری در فارکس

چنانچه با بازار فارکس آشنایی ندارید، در همین حد کافی است بدانیم که فارکس یا بازار ارز، محلی است که ارزهای گوناگون دنیا در آن مورد معامله قرار می گیرد. این بازار، به دلیل حجم بالای معاملاتی که در آن در جریان است، یکی از بزرگترین بازارهای مالی دنیا به حساب می آید. خرید و فروش در بازار فارکس، شامل معامله ارز با هدف کسب سود است. لذا افراد به صورت آنلاین در بازار فارکس معاملات خود را انجام می‌ دهند. در این بازار، ارزهای گوناگونی مثل دلار، یورو، ین ژاپن، پوند بریتانیا و … خرید و فروش می شود.


حتما برایتان جالب است : نحوه ثبت نام و ورود به بازار فارکس


این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر معاملات معامله گران ایرانی در فارکس روی یورو، دلار و اونس جهانی طلا است. در فارکس، قیمت ارزها به علت تقاضا و عرضه در بازار نوسان می کند. لذا برای این که افراد بتوانند در این بازار به موفقیت دست پیدا کنند، باید با شرایط و فرآیندهای بازار آشنایی داشته باشند و از تحلیل‌ های تکنیکال و بنیادی بهره بگیرند.

به صورت کلی بازار فارکس یکی از پویاترین بازارهای مالی دینا به شمار می آید که به دلیل مخاطب بودن ارزهای گوناگون، به عنوان یک روش عالی برای کسب درآمد دلاری برای ایرانیان نیز کاربرد دارد و شما در صورت این که آموزش های لازم را ببینید و تجربه لازم را کسب کنید، می توانید سود خوبی از این بازار به دست آورید.

4. کسب درآمد دلاری از یوتیوب

یوتیوب همان طور که می دانید، یکی از پربازدیدترین سایت‌ های دنیا و یکی از زیرمجموعه های شرکت گوگل می باشد که یک سایت اشتراک‌ گذاری ویدیو به حساب می آید. بنابراین اگر اهل ساخت ویدیو هستید و می‌ توانید موضوعی را آموزش بدهید، ویدیوهای طنز و سرگرمی بسازید و به صورت کلی می توانید با یک ایده توجه مخاطبان را به ویدیوهای‌ خود جلب کنید، توصیه می کنم حتما به سراغ یوتیوب بروید.

اگر در یوتیوب یک کانال بسازید و بتوانید مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید، یوتیوب در ازای هر تبلیغی که بین ویدیوها به کاربران‌ شما نشان می دهد، پولی به حساب‌ تان واریز می کند. معمولا از یک کانال یوتیوب با بازدید بالا، می‌ توان درآمدی بین 10 تا چند 100 هزار دلار به دست آورد! به ویژه این که بازدید ویدیوهای جذاب در یوتیوب بسیار بالاست و عملا امکان دارد یک ایده خاص ساخت فیلم، درآمد دلاری هنگفتی برای‌ شما به همراه داشته باشد.

5. درآمد دلاری از اینترنت و فریلنسری

فریلنسرها یا آزادکارها افرادی هستند که بدون حضور در یک شرکت، برای دستیابی به اهداف آن شرکت کار می کنند. برای مثال من در حال حاضر که این مقاله را می نویسم، در هیچ شرکتی مشغول به فعالیت نیستم و در حال حاضر ساعت 2 ظهر است! من یک فریلنسرم و درآمد دلاری از اینترنت دارم! کارهایی مانند نویسندگی، تولید محتوا، سئوی سایت، ساخت موزیک و … از جمله مشاغلی هستند که به صورت فریلنسری انجام می دهم ولی کارهای بسیار بیشتری است که اگر تخصص و علاقه لازم به آن ها را داشته باشید، می توانید از آن ها نیز سود بسیار خوبی کسب کنید؛ پس می توان به این کارهای نیز به چشم کسب درآمد دلاری نگاه کرد، چرا که شما از خانه خودتان می توانید با یک شرکت بریتانیایی، آمریکایی یا هر شخص و شرکتی از هرجای دنیا کار کنید!

روش های کسب درآمد دلاری در ایران

ولی فریلنسرها از کجا پروژه پیدا می کنند و با کارفرما ارتباط برقرار می کنند؟ ببینید، در سطح ایران و دنیا، وب سایت‌ هایی وجود دارند که کارشان متصل کردن فریلنسرها و کارفرماهایی که نیاز به تخصص این افراد دارند. برای مثال در سطح وب فارسی سایت های پونیشا، کارلنسر، پارس کدرز و کاریشه از جمله بهترین‌ ها هستند، ولی در سطح جهانی سایت‌ هایی مانند سایت فریلنسر، آپ ورک و سایر سایت ها از جمله بزرگ‌ ترین سایت‌ های فریلنسری دنیا محسوب می شوند.

بنابراین چنانچه تخصصی دارید که می‌ توانید آن را از راه دور انجام دهید، یک ایده درآمد دلاری برای شما می‌ تواند ثبت نام در همین سایت‌ ها و فروش تخصص‌ تان باشد. برای مثال طراحان سایت در ایران قادرند بیش از دو تا چندین برابر، از طریق درآمد دلاری، پول کسب کنند. به طور کلی می‌توان گفت درآمد فریلنسری یکی از روش‌ های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه به شمار می رود که در صورت داشتن تخصص و مهارت لازم می توانید از آن استفاده نمایید.

6. درآمد دلاری در ایران از گوگل ادسنس

گوگل از دو نوع سیستم تبلیغاتی برخوردار است که سیستم اول گوگل ادز است و در آن می‌ توانید با پرداخت هزینه به این شرکت، وب سایت خودتان را در کلمات مختلف به صفحه اول نتایج جستجو گوگل برسانید که ما در این بخش، کاری با این نوع تبلیغات نداریم.


حتما برایتان جالب است : بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی


ولی روش دوم تبلیغات، گوگل ادسنس می باشد که به وسیله آن شما به عنوان کسی که یک رسانه اینترنتی پربازدید در اختیار دارید، با گوگل قرارداد می بندید و در ادامه گوگل تبلیغ محصولات و خدمات مشتریان خود را در وب سایت شما نمایش خواهد داد. بعد هم به ازای هر کلیکی که مخاطبان سایت‌ شما روی این تبلیغات داشته باشند، هزینه‌ ای به شما پرداخته می‌ شود.

برای مثال چنانچه شما یک وب سایت انگلیسی‌ زبان در حوزه آموزش‌ های موفقیت فردی دارید که روزانه 10 هزار بازدید کننده دارد، امکان دارد در ماه چند 100 دلار درآمد به دست آورید که از طریق کلیک کاربران حاصل می شود. جالب است بدانید که همین حالا بسیاری از هموطنان متخصص‌ مان در حوزه بازاریابی دیجیتال، در حال فعالیت در وب انگلیسی برای افزایش بازدید سایت و کسب درآمد دلاری در ایران بدین وسیله هستند.

7. کسب درآمد دلاری از طریق توریسم

روش های سرمایه گذاری دلاری تنها به مشاغل اینترنتی محدود نمی‌ شود و این در حالی است که در صنعت توریسم هم فعالیت کنید و در حقیقت مشتری غیر ایرانی داشته باشید، می‌ توانید درآمد دلاری به دست آورید. یکی از جذاب‌ ترین ایده‌ ها، راه اندازی هتل و در مقیاس کوچک‌ تر، هاستل یا محل اقامت بوم‌ گردی است.

هاستل، یک مکان اقامتی با محیطی صمیمانه‌ تر و ترجیحا نزدیک به فرهنگ کشور میزبان است. آن‌ ها قیمت ارزان‌ تری دارند، از همین روی گردشگران بیشتری را به خود جلب می‌ کنند. به منظور راه اندازی هاستل به مجوز سازمان میراث فرهنگی احتیاج دارید و می بایست قوانین خاصی را از معماری تا سرویس‌ دهی رعایت نمایید. در عوض قادرید چه در وب‌ سایت و چه به شکل حضوری، هزینه اتاق‌ ها را به دلار یا یورو دریافت نمایید.

دیگر روش های کسب درآمد دلاری در ایران

  • درآمد دلاری از استخراج ارز دیجیتال : بسیاری از سایت‌ ها این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا با رایانه خودتان رمزارز استخراج کرده و اندکی دستمزد دریافت کنید (این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود).
  • فعالیت در سایت‌ های پرسش و پاسخ : سایت‌ هایی مانند Maven و JustAnswer به افراد در ازای پاسخ دادن به سوال کاربران دستمزد می دهند.
  • کسب درآمد دلاری از نظر دادن : سایت‌ هایی مانند Pinecone Research و Swagbucks در ازای ثبت نظر به کاربران پول می دهند.
  • کسب درآمد دلاری از مشاهده ویدیو : سایت‌ هایی مانند Swagbucks و InboxDollars به کاربران در ازای مشاهده ویدیوها دستمزد می‌ دهند.
  • درآمد دلاری از بررسی اپلیکیشن : سایت‌ هایی مانند Usertesting و Beta Family در ازای نصب و بررسی اپلیکیشن‌ های مورد نظرشان شده به شما دستمزد می‌ دهند.
  • درآمد دلاری واقعی از سایت‌ های کلیکی : سایت‌ های تبلیغاتی زیادی در سطح وب هستند که در ازای کلیک شما روی تبلیغات، برای‌ شما پول در نظر می گیرند.
  • درآمد از کوتاه‌ کننده‌ های لینک : می‌ توانید به بهانه‌ هایی مانند دانلود فیلم و فایل، مخاطبان را به سایت bit.ly یا سایر کوتاه‌ کننده‌ های لینک فرستاده و در ازای بازدید آن ها درآمد کسب کنید.
  • درآمد دلاری از شنیدن موسیقی : سایت‌ هایی مانند Slicethepie و MusicXray در ازای شنیدن موسیقی‌ ها مقدار پولی به شما می دهند.

چطور برای کسب درآمد دلاری، تحریم ها را دور بزنیم؟

به صورت کلی بیشتر سایت‌ هایی که می‌ توانیم از آن ها کسب درآمد دلاری داشته باشیم، متاسفانه ما ایرانی‌ ها را تحریم کرده‌ اند!! البته مشکل‌ آن ها با ملیت ایرانی ما نیست، بلکه آن ها با افراد ساکن در ایران مشکل دارند. پس چطور باید درآمد دلاری داشته باشیم در صورتی که در شرایط تحریم هستیم و نمی توانیم پول جابجا کنیم؟ خب اینجاست که این بخش از مقاله به کار شما می آید. شما باید به سایت های مورد نظر مانند یوتیوب، سایت‌ های فریلنسری و … ثابت کنید در ایران سکونت ندارید، در صورتی که از ایران برای این کار اقدام می کنید!


حتما برایتان جالب است : راه های آسان برای کسب درآمد


نخستین گام تغییر دادن ip اینترنت است که به کمک یک فیلترشکن قدرتمند یا vpn قابل انجام خواهد بود، ولی گام دوم به دست آوردن مدارکی است که ثابت کند شما در کشور دیگری حضور دارید. این مدارک کمک می کند تا بتوانید در سایت‌ های مورد نظر برای کسب درآمد دلاری ثبت نام نمایید. در این مسیر راهکارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  1. دریافت کمک از یک آشنای ساکن خارج کشور
  2. خرید خدمات مربوطه از سایت‌ های داخلی مانند سیم کارت خارجی، مکان فیک و …

در این بین ساده ترین راهکار وجود یک آشنای خارج از کشور است ولی در هر حال اگر چنین شرایطی ندارید، راهکار دوم می تواند بهترین گزینه برای شما به حساب آید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

با توجه به اهمیت کسب درآمد دلاری در ایران برای مقابله با تورم موجود، تلاش داشتیم آموزش کسب درآمد دلاری را در این مطلب به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که در تمام این روش‌ ها شما به کسب مهارت و تجربه احتیاج خواهید داشت. لذا توصیه ما این است که بخشی از روز خود را به مهارت آموزی تخصیص دهید.

همان طور که در ابتدای مقاله قول دادیم، بهترین روش های سرمایه گذاری دلاری در ایران را به شما معرفی کردیم و نحوه استفاده از هر کدام را توضیح دادیم.

همچنین اگر دوست دارید با انواع سرمایه گذاری مخاطره پذیر آشنا شوید، توصیه می کنم همین الان این مطلب را مطالعه فرمایید.

بین روش های سرمایه گذاری دلاری شما کدامیک را برای خود مناسب تر می دانید؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *