راه های آسان برای کسب درآمد + راهنمای رایگان

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
راه های آسان برای کسب درآمد

نیاز به آموزش روش های مختلف کسب درآمد در ایران اخیرا و به دلیل چند شغلی شدن بیشتر افراد، بسیار بیشتر از گذشته احساس می شود. راه های آسان برای کسب درآمد وجود دارد ولی باید در ابتدای امر آن ها را بشناسید و همچنین در آن ها مهارت و یا امکان آموزش دیدن را داشته باشید تا بتوانید از طریق آن ها به درآمد مناسبی دست پیدا کنید، وگرنه در همین ایران هم راه های آسان برای کسب درآمد بسیار است ولی باید یک یا چند مورد از بهترین های آن ها را انتخاب کرد که در آن تجربه دارید و یا می توانید از عهده مسئولیت های آن برآیید و در پایان باید اطمینان داشته باشید که به سود خوبی دست پیدا خواهید کرد. پس اگر دوست دارید راه های آسان برای کسب درآمد در ایران را به صورت رایگان یاد بگیرید، این مطلب آموزشی شما را راهنمایی خواهد کرد.

راه های آسان برای کسب درآمد در ایران

برای افراد بسیاری رسیدن به ثروت و حتی پول در آوردن روزانه به صورت آنلاین تنها یک رویاست. همین افراد چنانچه راهی برای دست یابی به ثروت آنلاین حالا چه از طریق وب سایت و چه با استفاده از دیگر روش های کاربردی بیابند، قطعا از شغل خود استعفا می دهند و به همان کسانی تبدیل می شوند که دست به کارآفرینی می زنند و از آن به بعد زمان بیشتری را صرف توجه به خانواده می کنند، بنابراین پایان این راه به دست گرفتن کنترل زمان و زندگی خواهد بود.

حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در استارتاپ – از صفر تا صد راه اندازی کسب و کار استارتاپ

نکته ای که افراد نا آشنا به تکنولوژی را شوکه می کند این است که رسیدن به درآمد به صورت آنلاین خیلی هم سخت و عجیب نیست و من حدود یک دهه است که از همین راه پول در آورده ام و روش من طراحی وب سایت و مدیریت وب سایت بوده و هست. من صدها فرد دیگر را هم دیده ام که خیلی حرفه ای به  صورت آنلاین درآمد دارند و با داشتن وب سایت حرفه ای و انتخاب استراتژی درست و بازاریابی اینترنتی همیشه حساب هایشان پر پول است.

معمولا صاحبان کسب و کارهای آنلاین مدتی را برای سرمایه گذاری صرف می کنند تا به درآمد دست یابند، چرا که بیشتر نکات را تجربی متوجه می شوند ولی چنانچه همه انرژی و تمرکز خود را روی ایده بگذارید، حتما موفق می شوید و جالب است بدانید که این کار دقیقا مانند کشاورزی است، دفعه اول که وارد بازار کسب و کار اینترنتی می شوی خیلی آسان نیست تا وسایل لازم را جمع کنی ولی از بار دوم همه چیز سریع و آسان می شود و شما می توانید به سرعت به درآمد خود را تا حدود زیادی افزایش دهید. در ادامه 10 مورد از بهترین راه های آسان برای کسب درآمد را به همراه راهنمای رایگان انجام آن ها برای شما تشریح خواهیم کرد.

1) درآمد اینترنتی با بازاریابی وابسته

چه وب سایت شخصی داشته باشید و چه هنوز در حال کمک گرفتن از وبلاگ ها باشید، می توانید نیم نگاهی به بازاریابی وابسته داشته باشید. در واقع بازاریابی وابسته بدین معنی است که برای کسب درآمد، با فرد یا شرکت دیگری محتوای خود را شریک می شوید. به عنوان مثال چنانچه در جایی به وسیله یا محصول خاصی اشاره می کنید، لینک فروش آن محصول از شریک تجاری خود را قرار می دهید تا خواننده از وی خرید خود را انجام بدهد و قاعدتا شریک شما هم به ازای فروش خود به شما مبلغی را می پردازد. به این سیستم ها افلیت مارکتینگ گفته می شود که در ادامه بیشتر آن را شرح خواهیم داد.

به صورت کلی می توانید شرکت هایی را بیابید که در حوزه محتوایی شما فعالیت دارند. به عنوان مثال این طور فرض کنید که یک مشاور مالی هستید و مطالبی که در وب سایت خود قرار می دهید، همه در رابطه با همین زمینه تخصص خودتان است، لذا شرکت هایی که می توانند شریک محتوای شما شوند سازمانهایی مثل ارائه دهندگان کارت های اعتباری، فعالان و سپرده گذاران متمرکز و بازکنندگان حساب های پس انداز و … هستند. چنانچه مناسب و حرفه ای وارد بازار کار اینترنتی شوید و با یک یا دو شرکت مالی بزرگ قرارداد همکاری ببندید، قادرید ماهانه به درآمدهای میلیونی دست یابید و چنانچه تصور می کنید که این یک شعار است باید بگویم که وب سایت marketing sense of sense با همین روش در حال حاضر در ماه 100 هزار دلار درآمد دارد که بسیار عدد بزرگی است!

2) استفاده از تبلیغات گوگل

به هر وب سایت مطرح و معروف دنیا که نگاه کنید، تبلیغات گوگل را در آن ها خواهید یافت. موضوع از این قرار است که گوگل تبلیغاتی را به وب سایت ها ارائه می دهد و شما با قرار دادن آن تبلیغات در وب سایت خود به ازای هر کلیکی که بیننده روی آن تبلیغ انجام بدهد، مبلغی به حساب شما اضافه می شود. بنابراین بسیاری از وب سایت های دنیا تنها با قرار دادن تبلیغات گوگل در وب سایت خود درآمدهای بسیار خوبی را کسب می کنند.

حتما برایتان جالب است : بهترین جا برای سرمایه گذاری در ایران کدام است؟

در چند سال اخیر به دلیل تحریم ها، ایرانی ها قادر نیستند از تبلیغات گوگل استفاده نمایند، ولی بازهم مشکلی نیست به خاطر این که تبلیغات را می توانید از شرکت ها و موسسات ثروتمند کشور دریافت کنید و در وبسایت خود قرار دهید، در آن صورت باز هم با هر کلیکی که روی آن تبلیغ خاص شود، مبلغی به حساب شما اضافه می شود.

3) وب سایت فروشگاهی

یکی از سودآورترین روش های کسب درآمد اینترنتی در دنیا و به خصوص در ایران داشتن وب سایت فروشگاهی است. چنانچه این راه را انتخاب می کنید، اصلی ترین کار شما داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای و بهینه سازی وب سایت به حساب می آید. باید به یک شرکت طراحی وب سایت مراجعه کنید و درخواست طراحی وب سایت فروشگاهی بدهید و در صدد جمع آوری یک بانک اطلاعاتی قدرتمند باشید.

در حال حاضر احتیاجی نیست که حتما یک شی یا کالای حقیقی را بفروشید و مثل وب سایت هایی مانند دیجی کالا عمل کنید، بلکه حالا بسیاری خدمات را هم می توان به صورت اینترنتی به فروش رساند که یکی از نمونه های بارز آن وب سایت‌ های فروش بیمه به صورت آنلاین محسوب می شوند. در این نوع کسب و کار خریداران مایلند که به طور مستقیم پول بپردازند و شما تنها کافی است که وب سایت قوی با ترافیک بالای خود را با یکی از شرکت های فعال در زمینه مورد نظر خود شریک شوید و هر روز شاهد افزایش موجودی حساب خود باشید.

4) تولید محتوا به صوت فریلنسری

فری لنسینگ یا Freelance چیست؟ به سایت هایی که کارمند و کارفرما را به هم لینک میکند، سایت های فری لنسری گفته می شود؛ البته به صورت آنلاین. مثل نسخه ایرانی خود وبسایت پونیشا یا انجام می دم اگر به نوشتن علاقه دارید یا احساس میکنید می تونید از عهده کار های نوشتنی و تایپ کردن (یکی از ساده ترین کارها) برآیید، یا میتونید ترجمه یا ادیت محتوا و عکس را انجام دهید، بهتر است یک حساب کاربری برای خودتون در این سایت ها ایجاد کرده و برای گرفتن پروژه و انجام آن در بازه زمانی مشخص اقدام کنید.

حتما برایتان جالب است : بهترین سرمایه گذاری در زمان کرونا چیست؟

در دنیای امروز کسب و کارها برای وبسایت یا شبکه‌ های اجتماعی ‌خود محتوا نیاز دارند و در همین راستا شما عزیزان می توانید این محتوا رو یا به صورت ترجمه از وبسایت‌ های موضوعات مشابه خارجی یا با تولید بنویسید و به کسب و کارهای گوناگون به فروش برسانید. سایت‌ های خبری، وبلاگ ‌ها، شبکه‌ های اجتماعی گوناگون میتوانند مشتری شما به شمار آیند. البته این تمام ماجرا نیست و شما حتی می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و برای خودتون بنویسید و کسب درآمد نمایید و از طریق تبلیغاتی که به شما واگذار می شود، یک وبلاگ شخصی داشته باشید و یا در زمینه ای خاص شروع به نوشتن کنید.

5) برگزاری وبینار

چنانچه هنوز هم قانع نشدید که می توان آنلاین به درآمدهای میلیونی دیت یافت، یکی از روش های دیگر این امر، برگزاری وبینار است. وبینار نوعی کلاس آنلاین به حساب می آید که در آن یک نفر به سایرین آموزش می دهد و در حقیقت توصیه ها و نکاتش را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار می دهد. امروزه وبینارهایی که در ایران پرطرفدار هستند معمولا درباره دیجیتال مارکتینگ و امور مالی فعالیت می کنند. حالا این سوال پیش می آید که چنانچه کلاس رایگان یا وبینار برگزار کنیم پس چطور درآمد کسب کنیم؟

روش های کسب درآمد در ایران

خب دقیقا نکته همیجاست، چنانچه وبینار شما خوب باشد حتما در انتهای آن افرادی هستند که حاضرند برای آموزش در زمینه مورد نظر، هزینه های بیشتری را نیز پرداخت کنند و یا در کلاس های حضوری شما شرکت کنند. حتی سخنرانان وبینارها در حال حاضر کتابهایشان را هم به صورت ای بوک به فروش می رسانند. درباره وبینار باید گفت که مهم نیست در چه زمینه ای وبینار برگزار می کنید، ولی مهم است که در کار خود حرفه ای باشید و بتوانید حاضران در کلاس های خود را به خرید خدمات مجاب فرمایید. این کار از طریق وبینارهای فیس بوک نیز ممکن می باشد که در ایران به خاطر تحریم ها طرفداران خیلی زیادی ندارد و ما هم توصیه می کنیم که وب سایت مخصوص خود را داشته باشید.

6) رانندگی در تاکسی اینترنتی

تاکسی های اینترنتی همچنین یکی دیگر از ایده های مناسب برای رفع بیکاری و مناسب افراد با مهارت رانندگی به حساب می آید. افراد زیادی که حتی شناخت و مهارت زیادی در زمینه فضای مجازی ندارند، می توانند از مهارت رانندگی خود استفاده کنند و در تاکسی های اینترنتی برای کسب درآمد اقدام کنند.

یکی از مزایای استفاده از تاکسی های اینترنتی این است که صرفا به استفاده از پول نقد احتیاجی ندارید و می توانید از امکان پرداخت آنلاین استفاده نمایید، لذا به دلیل کاهش استفاده از پول نقد و امکان استفاده از پرداخت آنلاین در این نوع تاکسی و یافتن نزدیک ترین راننده و خدمات رسانی مناسب، این نوع تاکسی ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. در این خصوص می توان به تاکسی های پرطرفداری مثل تپسی و اسنپ اشاره داشت که در ابتدا نوعی استارتاپ به حساب می آمدند ولی در حال حاضر جایگاه خود را در کشور پیدا کرده اند و در حال گسترش کسب و کار خود هستند.

7) راه اندازی وبلاگ

راه اندازی یک وبلاگ یکی از بهترین روش های کسب درآمدهای مقطعی است که آن را در مسافرت هم می‌ توانید پی ‌گیری کنید. با این که، ایجاد یک وبلاگ ساده به نظر می رسد و مطمئنا کسب درآمد در منزل را امکان پذیر می کند؛ شما باید نهایت تلاشتان را برای دست یابی به سود به کار ببندید. باید در نظر داشته باشید که این موضوع در واقع کاشت بذر امروزه برای برداشت محصول در آینده است.

حتما برایتان جالب است : بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان در ایران

با این وجود وقتی که وبلاگ شما راه اندازی شد و به رشد مناسب رسید، کسب درآمد دیگر آن قدر ها سخت نخواهد بود. نگران نباشید و مطالب بیشتری تهیه کنید. همین طور که محبوبیت وبلاگ شما در حال افزایش است، می‌ توانید افراد مستعد زیادی را جذب کنید تا برای شما کار کند و همچنین یک پیوند با وب ‌سایت‌ های خود ایجاد نمایید و از این طریق مشتریان زیادی را به طرف محصولات خود جذب کنید.

8) مدیریت در رسانه های اجتماعی

مدیریت رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تولید درآمد از منزل است. با توجه ‌به گسترش رسانه ‌های اجتماعی، کسب و کارها به ‌دنبال پیدا کردن روزنه ای برای دیده شدن هستند. با این‌ وجود بیشتر کسب و کارها آگاهی ندارند که چگونه باید در معرض دید قرار بگیرند و این جایی است که شما باید به قضیه ورود کنید. مدیریت یک رسانه اجتماعی به زمان و انرژی زیادی احتیاج دارد، ولی ارزش این کار را دارد. شما در ازای کمک‌ هایی که برای مدیریت رسانه های اجتماعی یک کسب ‌و ‌کار انجام می‌ دهید، می ‌توانید یک حقوق ماهیانه قابل ‌توجهی بگیرید. شاید باور نکنید ولی این کار ممکن است تا به ‌اندازه‌ یک کار تمام وقت و یا حتی بیشتر برای شما درآمد به همراه داشته باشید.

9) آموزش به صورت آنلاین

چنانچه به حرفه خاصی مسلط هستید یا مهارت خاصی دارید می توانید دانسته های خود را به دیگران آموزش داده و از این راه برای کسب درآمد اقدام کنید، برای مثال چنانچه به زبان خاصی مسلط هستید، می توانید کلاس های آموزشی تشکیل داده و حتی به صورت آنلاین به دیگران آموزش دهید.

10) استفاده از بازار ارز های دیجیتال

بازار ارز های دیجیتال در حال حاضر بسیار فراگیرتر از پیش شده است. با توجه به ناامیدی اخیر برخی از بازار بورس ایران، بسیاری به سمت بازار ارز های دیجیتال متمایل شده اند. شما می توانید به صورت سرمایه گذاری طولانی مدت یا ترید روزانه از بازار رمزارزها به درآمد عالی و دلاری دست پیدا کنید. این را نباید از خاطر ببرید که فعالیت در دنیای ارز دیجیتال و به خصوص بیت کوین یا هر بازار دیگری نیازمند تجربه و دانش است.

حتما برایتان جالب است : بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت کدام است؟

بنابراین ابتدا دانش مورد نیاز را به دست آورید و در گام بعدی وارد دنیای رمزارز شوید. اخیرا دوره های ارز دیجیتال بسیاری از جانب افراد متخصص در این عرصه تهیه شده اند که می توانید در اینستاگرام آن ها را ملاحظه کنید و بهترین و مناسب ترین آن را خریداری کنید و به عنوان یک متخصص در این بازار ها فعالیت نمایید. همچنین باید در نظر داشته باشید که ریسک این بازار دقیقا مثل سود آن بسیار زیاد است و هرگز نباید سرمایه ای که توان جبران آن را ندارید، وارد این بازار ها نمایید.


در پایان امیدوارم راه های آسان برای کسب درآمد را به صورت کامل یاد گرفته باشید.

هر سوال یا ابهامی در مورد سرمایه گذاری در ایران دارید، حتما از طریق بخش ارسال نظرات از ما سوال کنید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *