بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت در شرایط فعلی و با شرایط کرونا و دورکاری و روی آوردن کسب و کارها و مشاغل مختلف به اینترنت و فضای مجازی بسیار گسترده تر از سابق شده است و نگاه افراد، شرکت ها و سازمان ها به اینترنت دیگر مثل یک کالای تجملاتی نیست و یک امر بدیهی به حساب می آید. در این بین سایت هایی وجود دارند که می توانیم از طریق آن ها برای کسب درآمد از اینترنت اقدام کنیم که سعی کردیم در این مطلب بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنیم و مزایا و شرایط استفاده از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی را عنوان کنیم. اگر شما هم دوست دارید بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی را بشناسید، این مطلب قطعا برای شما نوشته شده است.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

چنانچه کمی به اطراف خود بنگرید متوجه خواهید شد که تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و مردم به سرعت توانستند با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی که بشر تاکنون به خود دیده یعنی اینترنت آشنا شوند و به راحتی با آن ارتباط بر قرار کنند و از آن استفاده نمایند. در حال حاضر این شبکه بیشتر از گذاشته گسترش پیدا کرده است و یکی از نیازهای اساسی ما محسوب می شود، به شکلی که در شرایط بسیار سختی مثل شیوع ویروس کرونا، نجات ‌دهنده‌ جان میلیون ‌ها آدم در کل دنیا شد.

حتما برایتان جالب است : راه های آسان برای کسب درآمد + راهنمای رایگان

همچنین این شرایط سخت و ناگهانی بسیاری از کسب و کارها را با مشکل روبرو کرد و بسیاری از افراد تصمیم گرفتن برای بقای خود و کسب و کار خود به سرعت به این شبکه پولسازی وارد شوند و در آن فعالیت داشته باشند. جدا از شرایط ناگهانی، افراد زیادی به شیوه ‌های گوناگون به کسب درآمد از اینترنت پرداخته اند و کسب و کار خود را برای نخستین بار در این حوزه راه اندازی کرده‌ اند. جالب است بدانید که ثروتمندترین فرد جهان، جف بزوس صاحب فروشگاه اینترنتی آمازون است که تمام ثروت خود را مدیون این فروشگاه اینترنتی است.

امروزه همه کسب و کارها در حال تلاش هستند که بهترین استفاده را از اینترنت ببرند. برای مثال رستوران ‌ها را در نظر بگیرید؛ اسنپ فود در حال حاضر در خدمت تمام رستوران ‌هاست. در این زمینه هم اپلیکیشن ارائه خدمات سود می ‌کند و هم به رستوران ‌ها و فست ‌فودی‌ ها کمک شایانی می کند تا درآمد بیشتری را نسبت به گذشته کسب کنند.

به همین خاطر می ‌توان دریافت که حتی کسانی که به صورت مستقیم از اینترنت سودی نمی برند، به شکل غیرمستقیم با اینترنت و کسب درآمد اینترنتی در ارتباط اند. کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال یا افراد خاص نمی ‌شود و هر کسی که به توانایی ‌های خود ایمان داشته باشد و بتواند ایده ‌پردازی کند، قادر است به این نوع کسب و کار ورود کند. کسب و کار اینترنتی سختی ‌ها و ملالت ‌های خاص خودش را دارد و کسانی قادرند در این حوزه موفق شوند و هدف ‌های خود را محقق کنند که با علاقه و دانش وارد میدان شده باشند. در ادامه 10 مورد از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی را بررسی خواهیم کرد؛

1) کسب درآمد از طریق سایت کارلنسر

در واقع کارلنسر، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی ایرانی به حساب می آید که انواع پروژه ها و احتیاجات کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و … در این سایت قابل تعریف و اجرا می باشد.

کارفرمایان، احتیاجات یا پروژه های خود را در این سایت به شکل رایگان مطرح می کنند و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه ‌ها را انجام داده و تحویل می دهند. کارفرما بعد از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز می کند و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می ‌دارد تا بعد از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد شود. با این قابلیت که در اصطلاح پرداخت امن نامیده می ‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ به وسیله کارفرما خاطرش جمع است.

در صورتی که قصد دارید از طریق سایت کارلنسر برای کسب درآمد اقدام کنید، در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید فرمایید و در ادامه پروفایل خود را تکمیل کنید و مهارت‌ ها، سابقه تحصیلی، شغلی و … را درج کنید. در ادامه چنانچه نمونه کارهای مناسبی انجام داده اید، در سایت آپلود نمایید تا سفارش دهندگان بتوانند پیش از سفارش، آن ها را ببینند. سپس وارد بخش پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را بیابید و آن‌ هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

این را در خاطر داشته باشید که هر چقدر توضیحات شما، شفاف تر و جذاب تر باشد یا همچنین هزینه انجام کار شما مناسب باشد و نمونه کارها و رزومه کامل تری در سایت داشته باشید، شانس گرفتن پروژه به وسیله شما افزایش خواهد یافت. در نهایت، در صورتی که کارفرما، پیشنهاد شما را پسندید، با شما چت و گفت و گو کرده و شما را استخدام می ‌کند. پروژه را در زمان تعیین شده، انجام و تحویل داده و برای کارفرما ارسال کنید. بعد از تایید و رضایت کارفرما، مبلغ آزاد شده و به حساب شما واریز خواهد شد.

2) کسب درآمد به وسیله سایت بای بوک

بای بوک یک فروشگاه اینترنتی کتاب با قابلیت های گوناگون است، ولی آن چیزی که موجب شده است در مرجع کسب و کارهای اینترنتی معرفی شود، سامانه همکاری در فروش کتاب بای بوک است که به همه افراد اجازه می دهد با معرفی و فروش کتاب های این سایت، پورسانت های خوبی دریافت نمایند. در صورتی که علاقمند به کسب درآمد از این طریق هستید، می توانید به سایت آن مراجعه کرده و آشنایی بیشتری با این سایت و خدماتش کسب کنید. همچنین یکی از بهترین پیشنهاد ها برای همکاری در فروش با این سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی است. از طریق این شبکه ها شما می توانید با انتخاب یک کتاب عوام پسند، درآمدی میلیونی را برای خود در زمانی کوتاه فراهم نمایید.

3) کسب درآمد از طریق سایت پین پول

پین پول نام این سایت جالب است که کاربران را در سود مشارکت در پرداخت قبض یا خرید شارژ تلفن همراه سهیم می کند. هر کاربری که در این سایت قبض بپردازد یا کارت شارژ خریداری کند، سود و امتیاز مشارکت دریافت خواهد کرد. عضویت و استفاده از خدمات پین پول رایگان است و کاربران به دو صورت عادی و مستقل می توانند در این سایت ثبت نام نمایند. پین پول از یک ساختار بازاریابی شبکه ای سالم برای کسب درآمد کاربران خود بهره می گیرد، به این شکل که هر کاربر عادی که یک عضو به این سایت معرفی کند، در زیر گروه درآمد خودش قرار گرفته و درصدی از سود مشارکت پرداختی او به معرفی کننده تعلق خواهد گرفت که این روال می تواند تا چند سطح ادامه داشته باشد.

حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در استارتاپ – از صفر تا صد راه اندازی کسب و کار استارتاپ

کاربران مستقل نیز بدون نیاز به زیر مجموعه گیری از خرید یا پرداخت خود سود مشارکت دریافت می نمایند. به منظور شروع کار باید ابتدا در سامانه پین پول عضو شوید این عضویت رایگان و از طریق تایید شماره تلفن همراه صورت می پذیرد. چنانچه شماره تلفن همراه دیگری را به عنوان معرف در سامانه قید کنید، بابت خریدهایی که انجام می دهید به آن شخص نیز سود تعلق می گیرد. هر کاربری که در این سایت ثبت نام کند، می تواند افرادی را به عنوان زیر مجموعه به پین پول معرفی کرده و در ازای خرید آن ها پورسانت بگیرد. کاربران مستقل نیز تنها در ازای خرید خودشان، مستقیما به آن ها سود پرداخت می شود که این روش بیشتر برای فروشندگان کارت شارژ مثل فروشگاه ها، کافی نت ها، دفاتر خدمات ارتباطی و … گزینه مناسبی به حساب می آید.

4) سایت پین پول یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

پین پول نام این سایت جالب است که کاربران را در سود مشارکت در پرداخت قبض یا خرید شارژ تلفن همراه سهیم می نماید. هر کاربری که در این سایت قبض بپردازد یا کارت شارژ خریداری کند، سود و امتیاز مشارکت دریافت خواهد کرد. عضویت و استفاده از خدمات پین پول رایگان می باشد و کاربران به دو صورت عادی و مستقل قادر هستند در این سایت ثبت نام نمایند. پین پول از یک ساختار بازاریابی شبکه ای سالم برای کسب درآمد کاربران خود استفاده می نماید و بدین صورت است که هر کاربر عادی که یک عضو به این سایت معرفی نماید، در زیر گروه درآمد خودش قرار می گیرد و درصدی از سود مشارکت پرداختی او به معرفی کننده تعلق خواهد گرفت که این روال می تواند تا چند سطح ادامه داشته باشد. کاربران مستقل نیز بدون نیاز به زیر مجموعه گیری از خرید یا پرداخت خود سود مشارکت دریافت خواهند کرد.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

به منظور آغاز به کار باید ابتدا در سامانه پین پول عضو شوید این عضویت رایگان و از طریق تایید شماره تلفن همراه صورت می پذیرد. چنانچه شماره تلفن همراه دیگری را به عنوان معرف در سامانه ذکر کنید، بابت خریدهایی که انجام می دهید به آن شخص نیز سود تعلق می گیرد. هر کاربری که در این سایت ثبت نام کند، می تواند افرادی را به عنوان زیر مجموعه به پین پول معرفی کرده و بابت خرید آن ها پورسانت دریافت کند. کاربران مستقل نیز تنها بابت خرید خودشان، مستقیما به آن ها سود پرداخته می شود که این روش بیشتر برای فروشندگان کارت شارژ مثل فروشگاه ها، کافی نت ها، دفاتر خدمات ارتباطی و … گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

5) کسب درآمد از طریق سایت ترجمه ایران

به احتمال زیاد بسیاری از دانشجوها و افرادی که دوران دانشگاه را گذارنده و یا هنوز دانشجو هستند، کسب درآمد از طریق ترجمه را یا تجربه و یا به آن فکر کرده اند. کسب درآمد از طریق ترجمه علاوه بر داشتن درآمد، کمک زیادی به افزایش مهارت ترجمه متون خارجی نیز خواهد کرد. جالب است بدانید که سایت ترجمه ایران یکی از بهترین سایت هایی است که زمینه کاری آن، اصطلاحا دورکاری ترجمه است. این سایت را می توان سایتی به حساب آورد که وظیفه آن، اتصال مترجمان و افرادی است که متون زبان خارجه برای ترجمه دارند.

این سایت به صورتی برنامه ریزی شده است تا دو طرف بتوانند از راه دور و در شرایطی که هیچ شناختی از یکدیگر ندارند، به سادگی وارد معامله ای درست شده و به منافع مورد انتظار خود دست پیدا کنند. دو مورد از قوانینی که توانسته این سایت را برای انجام دورکاری معتبر کند، یکی قابلیت امتیاز دهی کارفرما به مترجم پس از انجام کار است که این امتیازها مثل سابقه کاری شخص مترجم است و دیگری اخذ مبلغی از قرارداد قبل از انجام کار، هم از سوی مترجم و هم از سوی کارفرما است. این مبلغ تا حد زیادی جلوی منحرف شدن هر یک از طرفین را می گیرد و موجب اطمینان طرفین به پروژه خواهد شد.

حتما برایتان جالب است : روش های کسب درآمد دلاری در ایران | 100% واقعی

در صورتی که قصد درآمد از این طریق را داشتید، می تواند از سایت گوگل ترنسلیت هم کمک های بسیاری بگیرید. این سایت هرچند قادر نیست ترجمه بسیار قابل قبولی ارائه دهد، ولی کمک زیادی به کیفیت و سرعت ترجمه شما می کند. این سایت توانایی ترجمه جملات را به صورت آنلاین دارد. در صورتی که سفارش های شما به صورت فایل های پی دی اف باشد، خواهید توانست از طریق نرم افزارهای مخصوص تبدیل عکس به متن، ابتدا فایل ها را به حالت متنی تبدیل و در ادامه آن ها را به صورت جمله جمله در گوگل ترنسلیت قرار داده و ترجمه آن را به صورت کلمه به کلمه بگیرید. این کار سرعت ترجمه شما را تا 50 درصد افزایش خواهد داد.

6) دیجی کالا جزو بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

دیجی کالا نیز یکی از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی در ایران به  حساب می آید که مطمئنا نام آن را شنیده اید و یا حتی اجناس مورد نظر خودتان را از آن جا تامین می کنید. شاید باور نکنید اما خیلی ها در همین ایران در حال کسب درآمد از دیجی کالا هستند و درآمدهای میلیونی و برخی هم درآمدهای میلیاردی دارند و این به واسطه فرصتی است که سایت دیجی کالا برای آن ها به وجود آورده است. شایان ذکر است که شما به دو طریق می ‌توانید از دیجی کالا درآمد داشته باشید، در حالت اول شما تبدیل به یک فروشنده در دیجی کالا خواهید شد و کالاهای خود را در دیجی کالا می فروشید، مطمئنا همه فروشندگان درآمدهای میلیاردی ندارند، ولی متوسط فروش ماهانه فروشندگان در دیجی کالا عدد قابل قبولی است، انقدری که ارزش همکاری را خواهد داشت.

در حالت دوم هم آنهایی که محصولی برای فروش در دیجی کالا ندارند، تبدیل به همکار فروش می شوند، یعنی با دیجی کالا همکاری در فروش انجام می‌ دهند. در واقع در این شیوه شما باید به سمت دیجی کالا ترافیک طبیعی ارسال کنید و از این ترافیک ارسالی هرچقدر خرید حاصل گردد، به شما پورسانت تعلق خواهد گرفت. کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا برای آنهایی که کالایی برای فروش ندارند، بهترین گزینه به حساب می آید چرا که در واقع در روش همکاری در فروش شما تنها محصولات دیگران را تبلیغ می‌ کنید و از هر فروش پورسانت دریافت می‌ کنید، دیگر نگران تامین محصول، قرار دادن محصول در فروشگاه، ارسال محصول و پشتیبانی پس از فروش نخواهید بود و مطمئنا این بزرگترین مزیت همکاری در فروش به شمار می رود.

کافی است یک سایت، یک صفحه اینستاگرام، یک کانال تلگرام یا هر رسانه دیگری ایجاد نمایید، افرادی را به رسانه خود جذب کنید و محصولات مورد نظر را تبلیغ کنید تا در این میان برخی محصول را بخرند و پورسانت به شما تعلق گیرد. امروزه سایت‌ های بسیاری با دیجی کالا همکاری در فروش می ‌کنند و بعضا درآمدهای آنها بین 5 الی 50 میلیون تومان است، در حقیقت حداقل درآمد شما از این سیستم می ‌تواند 5 میلیون تومان در ماه باشد، ولی چنانچه کمی بهتر عمل کنید، 10 میلیون در ماه و بیشتر از آن کاملا قابل دسترس خواهد بود.

7) کسب درآمد از سایت پونیشا

یکی از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی پونیشا به حساب می آید. چنانچه در زمینه ‌ای تخصص و مهارت دارید، سایت پونیشا قادر است محل مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی محسوب شود، چراکه در این سایت کارفرمایان گوناگونی در زمینه‌ های مختلف حضور دارند و پروژه‌ هایی را با مبلغ مشخصی برای انجام در اختیار شما قرار می دهند.

افرادی دیگری هم به عنوان پیمانکار یا متخصص در این سایت عضویت دارند و برای پروژه‌ هایی که در حیطه تخصص آنها هستند پیشنهاد ارسال می ‌کنند و در نهایت کارفرما با مقایسه افراد و قیمت‌ ها یکی را برای انجام پروژه انتخاب می ‌کند. در زمینه‌ های گوناگونی مثل طراحی لوگو و کارهای گرافیکی، برنامه نویسی، تولید محتوا متنی و ویدیویی، ترجمه، ساخت وبسایت و … در این سایت پروژه ایجاد شده و متخصصین این حوزه‌ ها در حال کسب درآمد از این سایت هستند.

8) کسب درآمد از سایت بوتیک

سایت بوتیک یک جستجوگر لباس که در حقیقت در آن دو گروه از افراد حضور دارند، گروه اول افرادی اند که دنبال خرید لباس هستند و گروه دوم فروشندگان لباس می باشند. خیلی از بوتیک داران و فروشندگان لباس وقت کافی برای راه اندازی و رشد فروشگاه اینترنتی را در اختیار ندارند، ولی بوتیک از این فرصت استفاده کرده است و یک بستر فروش را برای این گروه از فراد به وجود آورده است که بیش از 9 هزار فروشنده پوشاک در آن در حال فروش هستند و چنانچه شما هم فروشنده لباس هستید و یا قصد خرید لباس های گوناگون به صورت اینترنتی را دارید، می ‌توانید عضو بوتیک شوید و از خدمات این سایت بهره مند شوید.

9) باسلام یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

باسلام یک بازار اجتماعی آنلاین است که باید آن را شبیه به یک جمعه بازار آنلاین ببینید. در واقع در این سایت افراد از کل ایران محصولات خود را به فروش می رسانند. محصولات متنوعی از جلمه لوازم دست ساز، صنایع دستی، انواع خوراکی ها و مواردی این چنینی و چنانچه شما هم محصولی دارید یا محصولی تولید می‌ کنید که بتانسیل قرارگیری در این سایت را دارد، می ‌توانید در این سایت محصولتان را به فروش برسانید. در ابتدای کار معمولا محصولات خانگی بودند که در این سایت به فروش می ‌رسیدند، ولی امروزه گستره محصولات در سایت باسلام خیلی بزرگ تر شده است و طیف گسترده تری از محصولات را شامل می شود که همین موضوع کار خریداران و فروشندگان در سایت باسلام را راحت تر و سودآورتر از پیش کرده است.

10) کسب درآمد از سایت‌ فرانش

سایت فرانش یک سایت آموزش آنلاین می باشد که هر شخص می تواند هر مهارتی که دارد به دیگران به صورت رایگان یا پولی ارائه ‌دهد. پس چنانچه شما در زمینه‌ ای مهارت و تخصص دارید، می ‌توانید یک دوره آموزشی تهیه کنید و در این سایت به فروش برسانید. در سایت فرانش دوره‌ های آموزشی در حوزه های گوناگونی مثل آموزش های بازاریابی، کسب و کار، برنامه نویسی، گرافیک، آموزش های فنی، زبان های خارجی، آشپزی و … وجود دارد که می توانید از آن ها به عنوان خریدار یا فروشنده استفاده نمایید.

برای این کار کافیست در این سایت به عنوان مدرس ثبت نام کنید و استانداردهای لازم برای تولید محتوای آموزش را رعایت کنید، خیلی از مدرسین فعال در این سایت درآمدهای بسیار خوبی دارند و شما هم با کمی خلاقیت می ‌توانید چنین درآمدهایی را به سادگی کسب کنید و یا از آموزش های رایگان و غیر رایگان این سایت برای توسعه و پیشرفت خودتان استفاده نمایید.


در انتها امیدوارم بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی که 10 مورد از آن ها را معرفی کردیم، شناخته باشید و نحوه کار آن ها را درک کرده باشید.

هر سوال یا ابهامی در خصوص ثبت نام، استفاده و نحوه درآمدزایی سایت های معرفی شده داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها از ما بپرسید تا پاسخ دهیم.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *