خرید کیف پول ترزور + راهنمای رایگان نصب و راه اندازی

خرید کیف پول ترزور

با افزایش سرمایه گذاری ها در حوزه ارزهای دیجیتال در دنیا و به ویژه ایران، لزوم استفاده از والت یا همان کیف پول های امن سخت افزاری بیشتر از گذشته احساس می شود، چرا که هر حوزه جدیدی که با اقبال عموم مواجه می شود، دست کلاهبرداران را برای هک و سواستفاده از ناآگاهی افراد از بازار نوظهور باز می کند، به همین خاطر خرید کیف پول ترزور یا هر نوع کیف پول سخت افزاری دیگر که بتواند امنیت دارایی شما را حفظ کند، به شدت ضروری است. خرید کیف پول ترزور به دلیل راحتی راه اندازی و استفاده، صفحه نمایش بزرگ، امنیت بسیار بالا و فضای کاربری ساده و همین طور قیمت مناسب، میتواند یک گزینه بسیار عالی برای افراد به حساب آید. اگر شما هم دوست دارید همه چیز راجب کیف پول ترزور را بدانید و برای خرید کیف پول ترزور اقدام کنید، این مطلب شما را به صورت رایگان راهنمایی خواهد کرد.

خرید کیف پول ترزور

در سال های گذشته اهمیت و ثبات در سودآوری ارزهای دیجیتال شده به تمام دنیا ثابت شده است. این واحدهای پولی دیجیتال در حال تسخیر بازار و تبدیل شدن به ارزهای اصلی برای خرید و فروش هستند، از همین روی استفاده از کیف پول سخت افزاری ارزان و مطمئن اهمیت بیش تری پیدا کرده است. کیف پول سخت افزاری Trezor One یکی از پر طرفدارترین مدل های شرکت ترزور است که طرفداران بسیار زیادی در دنیا و حتی ایران دارد. کیف پول trezor wallet مکانی امن برای ذخیره ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزهاست و دیگر اطلاعات مهم شما از جمله پسوردها و عبارات امنیتی را به بهترین شکل نگهداری می کند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


همچنین با صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، مدیریت آن بسیار راحت تر خواهد بود و هر تراکنش را می توانید با دکمه تایید روی دستگاه به سادگی هرچه تمام تر انجام دهید. همین طور می توانید با استفاده از عبارت رمزی که تعیین می کنید، همواره به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید، حتی اگر دستگاه خود را گم کنید! یکی دیگر از مزیت های کیف پول ترزور این است که شما می توانید به صورت همزمان، چند واحد پولی مختلف را درون این کیف پول ذخیره نمایید. این کیف پول قابلیت پشتیبانی بیش از ۷۰۰ نوع ارز رمزنگاری شده را دارد و خیال شما دیگر از ذخیره و نگهداری هر مقدار دارایی که دارید، راحت است. در نظر داشته باشید که این دستگاه می تواند به وسیله رابط USB با انواع دستگاه های لیونکسی، ویندوزی، اندرویدی و مک ارتباط برقرار نماید.

کیف پول ترزور چیست؟

کیف پول ترزور یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین کیف پول های سخت افزاری برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید. این کیف پول سخت افزاری این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا با خیال آسوده طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری را ذخیره، ارسال و دریافت نمایید. این کیف پول اولین بار در سال 2014 به وسیله شرکتی به نام ساتوشی لبز که در جمهوری چک قرار دارد، روانه بازار شد و اولین نسخه ارائه شده این کیف پول ترزور یک یا همان ترزور وان نام دارد.

همانطور که می دانید کیف پول های سخت افزاری بسیار امن تر از کیف پول های آنلاین و نرم افزاری هستند، به خاطر این که کلیدهای خصوصی به جای این که در رایانه یا تلفن همراه شما ذخیره باشد، در داخل کیف پول فیزیکی شما نگهداری می شود. کیف پول همواره به اینترنت اتصال ندارد، لذا دسترسی هکر به دارایی شما امکان پذیر نخواهد بود. این یکی از نقاط قوت کیف پول های سخت افزاری و به خصوص کیف پول ترزور است. 

البته در ادامه در خصوص امکانات امنیتی کیف پول ترزور بیشتر صحبت خواهیم کرد. با این وجود برای این که میزان محبوبیت کیف پول ترزور را بدانید باید گفت که ترزور توانسته بیش از یک میلیون دستگاه خود را به فروش برساند. جالب است بدانید که آخرین مدل کیف پول های ترزور، ترزور تی نام دارد. لازم به ذکر است که کیف پول تروزر رایگان نیست و باید آن را از مراکز معتبر خریداری کنید. یعنی اگر تعداد کمی ارز دارید احتمالا ارزش خرید ندارد، ولی چنانچه مقدار قابل توجهی ارز داشته باشید، مسلما داشتن یک کیف پول سخت افزاری مثل ترزور برای امنیت دارایی شما ضروری خواهد بود.

کیف پول ترزور چه ارزهایی را پشتیبانی می کند؟

کیف پول ترزور، یک کیف پول چند ارزی است و این بدین معنی است که می توانید ارزهای گوناگونی را در آن نگهداری نمایید. در حقیقت چنانچه چند ارز مختلف داشته باشید، این کیف پول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کیف پول سخت افزاری باشد. بر اساس اعلام این شرکت، از جولای سال 2021 ترزور از حدود 1400 ارز پشتیبانی خواهد کرد. کیف پول ترزور تقریبا تمام توکن های ERC20 را پشتیبانی می کند. این یک ویژگی عالی است، چرا که  توکن های ERC20 بسیار زیاد و متنوع هستند.

حتما برایتان جالب است : بهترین زمان خرید ارز دیجیتال + راهنمای گام به گام خرید

البته این نکته را هم باید گفت که همواره تیم ترزور در حال اضافه کردن ارزهای مورد پشتیبانی خود است، لذا بهتر است مرتب به وبسایت رسمی آن سر بزنید تا از ارزهای جدید اضافه شده اطلاع یابید. از جمله مهم ترین ارزهایی که در کیف پول های ترزور پشتیبانی می شوند می توان ارزهای؛ بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش، زیکش، استلار، ریپل، مونرو و کاردانو را نام برد.

نکته : موضوع مهمی که باید بدانید این است، چنانچه ارزی را که در ترزور پشتیبانی نمی شود، به اشتباه به آن ارسال کنید، ارز خود را برای همیشه از دست می دهید.

نصب و راه اندازی کیف پول ترزور

به صورت کلی سه روش برای نصب و ساخت کیف پول ترزور پیش روی دارید؛ از طریق myTREZOR.com و افزونه گوگل کروم و همین طور Command line. در واقع سایت myTREZOR.com یک کیف پول وب برای ترزور است و افزونه کروم آن یک برنامه است که روی مرورگرتان نصب می شود. روند نصب و ساخت کیف پول ترزور در هردوی آن ها یکی است و تنها تفاوت این است که نصب با استفاده از myTREZOR.com به صورت آنلاین و از طریق افزونه کروم به صورت آفلاین انجام می شود. چنانچه نگران حریم شخصی هستید، بهتر است از افزونه کروم استفاده نمایید. نصب و راه اندازی کیف پول ترزور نزدیک به 10 تا 15 دقیقه زمان نیاز دارد که در ادام مراحل آن را به صورت کامل عنوان کرده ایم؛

1) ترزور را به کامپیوتر متصل کنید : با استفاده از کابل USB داخل جعبه، کیف پول ترزور را به کامپیوتر متصل نمایید. روی صفحه نمایش ترزور نماد و آیکن قفل نمایان می شود و از شما میخواهد به سایت trezor.io/start مراجعه نمایید.

2) به سایت trezor.io/start مراجعه کنید : پس  از مراجعه به سایت، از بین دو مدل Trezor One و Trezor Model T باید مدل دستگاهی که خریدید را انتخاب کنید و پس از انتخاب مدل مورد نظر صفحه ای باز خواهد شد که باید روی عبارت Continue to wallet کلید نمایید.

3) نصب کیف پول ترزور : حالا به صفحه ای انتقال داده خواهید شد که برای نصب آن یا باید افزونه کروم و یا ترزور بریج مختص سیستم عامل کامپیوترتان را نصب نمایید. همانطور که پیشتر گفتیم، در این مقاله بررسی کیف پول ترزرو، نحوه نصب و ساخت کیف پول Trezor با استفاده از افزونه گوگل کروم را به شما آموزش میدهیم.

4) نصب آخرین نسخه های firmware : به دلایل امنیتی، ترزور بدون هیچ فریموری برای شما فرستاده می شود. روی عبارت Yes, Install کلیک نمایید و اجازه دهید فریمور روی دستگاه نصب شود. firmware fingerprint یا اصطلاحا اثرانگشتی که روی صفحه نمایش کامپیوتر و ترزور نمایان می شود را باهم مقایسه کرده و از یکی بودن آنها اطمینان یابید و در ادامه Continue را در ترزور انتخاب نمایید.

بهترین کیف پول سخت افزاری

5) اتصال مجدد ترزور : کیف پول ترزرو را از درگاه USB خارج کرده و مجددا اتصال را برقرار کنید و به سایت wallet.TREZOR.io بروید و دستگاه را نام گذاری فرمایید.

6) انتخاب پین ‌کد : تعیین پین‌ کد کیف پول Trezor برای بار اول امکان دارد خیلی آسان نباشد، ولی همین که نحوه کار را یاد بگیرید، ساده خواهد شد. روی مروگر یه صفحه 3×3 مشاهده خواهید کرد. حالا یک صفحه ای که بجای نقطه روی آن عدد قرار دارد را روی کیف پول ترزرو هم خواهید دید. حالا مثلا فرض کنید که قصد دارید عدد 6789 را به عنوان رمزعبور انتخاب کنید. برای اینکار باید محل دقیق اعداد روی ترزور را، به ترتیبی که قصد دارید، روی صفحه مرورگر انتخاب کنید. برای نهایی شدن پین ‌کد، باید این کار را دوبار انجام دهید تا رمز عبور شما به صورت کامل تایید شود.

7) یادداشت عبارت بازیابی : پس از انتخاب پین، 24 کلمه به عنوان عبارت بازیابی برای شما نمایش داده خواهد شد که در زمان گم شدن دستگاه، آسیب یا سرقت کیف پول ترزور مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این عبارت بازیابی حائز اهمیت ترین دارایی شما برای کیف پول ‌تان به حساب می آید و امکان دسترسی به وجوه بدون آن وجود ندارد، بنابراین به بهترین شکل از آن نگهداری کنید. در نظر داشته باشید که در جعبه ترزور یک کاغذ برای نوشتن عبارت بازیابی وجود دارد. تمام این 24 کلمه را با دقت و به ترتیب روی کاغذ بنویسید  و در ادامه Finish را روی صفحه نمایش ترزور انتخاب نمایید.

8) وارد کردن پین ‌کد برای ورود به ترزور : دوباره وارد wallet.TREZOR.io شوید و پین انتخابی را وارد کرده و برای اولین بار وارد کیف پول ترزورتان شوید.

نکته مهم : به منظور افزایش امنیت کیف پول ترزور میتوانید یک رمزعبور دیگر را به عنوان کلمه 25 ام به عبارت بازیابی 24 کلمه ای اضافه کنید. این رمزعبور امنیت بیشتری را به کیف پول شما اضافه میکند و بدون آن امکان بازیابی کیف پول‌تان را ندارید.

نکته مهم : در زمان نصب و ارسال ارزدیجیتال در این کیف پول، به یک رمزعبور احتیاج خواهید داشت. پس از هر بار که رمزعبور را اشتباه وارد کنید، زمان انتظار برای امتحان کردن رمز بعدی، به توان دو خواهد رسید. به عنوان مثال چنانچه  بخواهید 30 بار رمزهای مختلف را امتحان کنید، 17 سال زمان نیاز خواهید داشت!

نحوه انتقال ارزهای دیجیتال به کیف پول ترزور

  • 1) در ابتدا کیف پول سخت افزاری خود را به رایانه وصل کنید و در ادامه پین کدی را که پیش از این تعریف کرده اید، وارد کنید.
  • 2) حالا باید به سراغ ترزور ولت یا همان سیستم عامل کیف پول خود بروید. این کار با استفاده از طریق افزونه گوگل کروم یا برنامه نرم افزاری که قبلا دانلود کرده اید، قابل انجام است.
  • 3) در سمت چپ و بالای صفحه، یک بخش کشویی می بینید. ارزی را که قصد دارید به کیف پول ارسال کنید را انتخاب نمایید. به عنوان مثال بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری که این کیف پول از آن پشتیبانی می کند.
  • 4) بعد از انتخاب ارز روی Receive در بالای صفحه کلیک نمایید. در حال حاضر آدرس ارز مورد نظر شما به عنوان مثال بیت کوین نمایش داده می شود.
  • 5) آدرس را کپی کنید و سپس به سراغ کیف پول یا صرافی بروید که قصد دارید ارز را از آنجا انتقال دهید. آدرس را در کادر مربوط به آدرس مقصد وارد کرده و سپس ارز را منتقل نمایید. به همین سادگی.

نکته : بسته به کیف پولی که انتقال از آن انجام می شود و نیز مقدار کارمزد پرداختی شما، انتقال ارز چند دقیقه طول خواهد کشید.

نحوه انتقال یا برداشت رمزارز از کیف پول ترزور

    1. ** بخش داشبورد ترزور ولت را باز کنید.
    2. ** از لیست ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
    3. ** روی Send کلیک کنید.
    4. ** حالا خواسته می شود آدرسی را که قصد ارسال ارز به آن دارید را وارد کنید و در ادامه تعداد ارز ارسالی را انتخاب کنید و بعد از این که اطلاعات خواسته شده را وارد کردید، روی Send کلیک نمایید. به همین سادگی.

نقد و بررسی اجمالی کیف پول ترزور وان

کیف پول سخت افزاری ترزور وان اولین کیف پول سخت ‌افزاری بیت کوین است که روانه بازار ارزهای دیجیتال شد. ترزور وان این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بیش از 1200 دارایی دیجیتال گوناگون را با امنیت کامل ارسال یا دریافت نماید. ترزور وان برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به وسیله شرکتی به نام ساتوشی ‌لبز در جمهوری چک ارائه شد. این شرکت هم مانند لجر بهترین و امن‌ ترین کیف پول‌ های سخت افزاری جهان را طراحی و در اختیار کاربران کیف پول های سخت افزاری قرار می دهد.

حتما برایتان جالب است : تبديل بيت كوين به تتر + آموزش گام به گام رایگان

کیف پول ترزور وان در کنار داشتن امکانات امنیتی یک کیف پول سرد، به مدد پلتفرم آنلاین ترزور ولت راحتی استفاده را نیز درست مثل کیف پول‌ های نرم افزاری به همراه خواهد داشت. ترزور وان هیچگاه به اینترنت متصل نخواهد شد، بنابراین برای هکرها محال است که بتوانند آن را به صورت مجازی هک کنند. کلیدهای خصوصی در این کیف پول به شدت محافظت می ‌شوند.

برای تهیه نسخه پشتیبان از رشته متنی ۲۴ کلمه ‌ای استفاده می ‌شود. این کلمات به شکل پیش ‌فرض در کیف پول وجود دارند و هنگام راه‌ اندازی به صورت تصادفی و آفلاین انتخاب می ‌شوند. در صورتی که کیف پول ترزور وان را گم کنید، قادرید با استفاده از این رشته ‌های متنی، دارایی ‌های خود را در کیف پول‌ های الکتروم یا مای‌ سلیوم بازیابی نمایید. در کیف پول ترزور وان در راستای تایید تراکنش‌ ها، دو دکمه فیزیکی تعبیه شده است و این موضوع موجب می شود انجام تراکنش بدون اطلاع صاحب کیف پول امکانپذیر نباشد.

نقد و بررسی اجمالی کیف پول ترزور تی

کیف پول ترزور تی یک کیف پول سخت افزاری محصول شرکت ساتوشی لبز است با اصالت کشور جهوری چک و برای آنان که امنیت دارایی هایشان برایشان حائز اهمیت است، بهترین گزینه ولی کمی گران قیمت است. اگر بخواهیم ترزور تی را با هم رده های خودش مقایسه کنیم، باید آن را در کنار کول ولت اس و لجر نانو اکس قرار دهیم، دو کیف پولی که با توجه به امکانات، مشخصات ظاهری و رعایت استاندارد های امنیتی سطح بالا توانسته اند بازار فروش کیف پول های ارز دیجیتال را در دست بگیرند.

اصلی ترین موضوع در کیف پول های سخت افزاری امنیت است، که ترزور تی توانسته با رعایت استاندارد های سطح بالا خود را یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر نگه دارد. کیف پول ترزور تی هم مثل سایر کیف پول های سخت افزاری از کلمات بازیابی استفاده می کند، یعنی این که در صورت سرقت کیف پول شما و یا مفقود شدن آن، این امکان را دارید که با یک کیف پول ترزور دیگر و یا با کیف پول های نرم ‌افزاری مثل الکتروم و مای ‌سلیوم دارایی خود را به راحتی بازیابی نمایید.

کیف پول سخت افزاری مدل تی همچنین قادر است به عنوان توکن سخت افزاری U2F برای شما عمل کند. رمز های امنیتی معمولی فاقد نمایشگر هستند و این یعنی شما هرگز قادر نیستید در مورد تایید خود مطمئن باشید. ترزور با استفاده از قابلیت Trusted Display به صورت کامل شما را مطلع می کند که درهنگام درخواست تایید اعتبار، قبل از انجام تاییدات لازم، تمامی اطلاعات لازم را بر روی صفحه نمایش به شما نشان می دهد. بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل، اتریوم کلاسیک، دش، زی کش، بیت کوین گلد، EOS، بیت کوین کش شاخص ترین ارزهای هستند که کیف پول ترزور مدل تی پشتیبانی می کند که باید این موارد را پیش از خرید کیف پول ترزور در نظر داشته باشید.

مزایای کیف پول سخت افزاری ترزور

مطمئنا یکی از حائز اهمیت ترین مزایایی که تا به حال در مورد آن زیاد شنیده ‌اید، امنیت بیشتر در کیف پول ‌های سخت افزاری مانند کیف پول ترزور است. به منظور درک بهتر دلیل وجود امنیت، در ادامه چگونگی کارکرد این کیف پول را توضیح خواهیم داد. یکی از موارد مهمی که وجود دارد این است که کلیدهای خصوصی شما همیشه به صورت آفلاین ذخیره می ‌شوند و تقریبا به اتصال مستقیم به اینترنت نیازی نخواهید داشت و در حالی است که در موارد استفاده از کیف پول‌ های نرم افزاری روی دسکتاپ، موبایل یا کیف پول‌ های تحت وب، احتمال حملات هکرها از طریق ویروس‌ ها یا بدافزارها وجود دارد.

حتما برایتان جالب است : کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری + راهنمای کامل

لذا می توان این امکان در کیف پول‌ های سخت افزاری را از مزایای آنها به حساب آورد. یکی دیگر از مزایای این کیف پول این است که وقتیکه به هر دلیلی به کیف پول Trezor خود متصل می ‌شوید، به وارد کردن پسورد شخصی احتیاج خواهید داشت. این پسورد در زمان نصب و راه ‌اندازی این کیف پول به دست خود شما تعیین شده است و افراد دیگری از این پسورد اطلاع نخواهند داشت. همچنین با توجه به این که در زمان راه ‌اندازی کیف پول، عبارت بازیابی در اختیار شما قرار داده می ‌شود، در صورتی که کیف پول شما دزدیده شود نیز قادرید با استفاده از عبارت بازیابی خود، کیف پول و موجودی خود را در دستگاه دیگری بازیابی نمایید.

معایب کیف پول ترزور والت

یکی از نکات منفی که در این کیف پول وجود دارد این است که شما برای تهیه یک کیف پول ترزور باید هزینه‌ ای حدود 99 دلار پرداخت کنید. اگر موجودی شما کمتر از 1000 دلار است، فکر می کنم بهتر است که از کیف پول ‌های رایگان نرم افزاری استفاده نمایید. نکته دیگری که پیش از خرید کیف پول ‌های سخت افزاری باید در نظر داشته باشید این است که چند وقت یک ‌بار قصد استفاده از کیف پول خود را دارید. هر بار که قصد استفاده از کیف پول سخت افزاری خود را دارید، باید به دسکتاپ متصل شوید و پسورد شخصی خود را وارد نمایید.

مطمئنا روش ‌های ساده تری برای دسترسی به موجودی خود برای تعداد دفعات زیاد اتصال وجود دارد، از همین روی یکی از اشکالاتی که کاربران به کیف پول ترزور وارد می ‌کنند، این موضوع است. از دیگر نکاتی منفی که وجود دارد، محیط کاربری این کیف پول است. در این کیف پول، محیط کاربری به ویژه برای کسانی که پیش از این از چنین وسیله‌ هایی استفاده نکرده‌ اند، خیلی آسان به نظر نمی آید، از همین روی بهتر است که پیش از استفاده از این کیف پول، دستورالعمل‌ های استفاده از آن را به صورت کامل مطالعه نمایید.

کیف پول ترزور تا به حال هک شده است؟

با وجود تمام قابلیت های امنیتی که پیش تر گفتیم، یک مشکل و آسیب پذیری در سخت افزار ترزور در سال 2017 گزارش شده است. به گفته متخصصان راهی برای دسترسی هکرها به 24 کلمه عبارت بازیابی و نیز پین کد وجود دارد. اگرچه که این آسیب پذیری به ویسله تیم ترزور برطرف شده، ولی باید در نظر داشت که هیچ دستگاهی 100 درصد از شر هکرها در امان نخواهد بود، بلکه شرکت ها و کیف پول های آن ها سعی دارند، امکان دسترسی و در خطر بودن دارایی افراد را به صفر نزدیک تر کنند.

نکته : ترزور را حتما از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. نکته حائز اهمیتی که باید در خرید این کیف پول سخت‌ افزاری در نظر داشته باشید این است که برچسب هولوگرام روی آن باید کاملا دست نخورده باشد. هر نوع دست ‌خوردگی می‌ تواند نشانه دستکاری یا غیراصلی ‌بودن دستگاه به حساب آید و روی این موضوع به شدت دقت کنید و جدی باشید.


نتیجه گیری و کلام آخر

چنانچه به دنبال یک کیف پول سخت افزاری بسیار امن با امکاناتی مناسب هستید، کیف پول ترزور مدل تی یا مدل وان می ‌تواند همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. این کیف پول رمزارز از یک نمایشگر لمسی رنگی برخوردار است که قادرید تمام کنترل ‌ها مثلنصب و راه اندازی را به صورت مستقیم از طریق همان انجام دهید و حتی کلید خصوصی ایجاد شده‌ شما نیز روی آن نمایش داده می شود. یک قابلیت جذاب، امکان تنظیم کردن یک پین کد است تا هر زمان قصد استفاده از کیف پول ترزور را داشتید، بدون وارد کردن پین کن به آن دسترسی وجود نداشته باشد.

کیف پول trezor می ‌تواند هزاران رمزارز و توکن را در خودش جای دهد، بدون آنکه ذره ‌ای نگرانی بابت نفوذ هکرها به آن را داشته باشید، چرا که ترزور یک کیف پول سرد است و به اینترنت دسترسی ندارد. شیوه کار با این دستگاه نیز بسیار ساده است و کافی است چند مرحله کوتاه را انجام دهید تا دستگاه آماده‌ استفاده و ذخیره‌ دارایی دیجیتال شما باشد، بنابراین روی هم رفته خرید کیف پول ترزور کاملا منطقی و مطمئن خواهد بود. حالا که امکانات، مزایا و معایب ترزور و امنیت آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم، باید به شناخت مناسبی از این کیف پول رسیده باشید و بتوانید برای خرید یا عدم خرید این دستگاه تصمیماتی بگیرید.

در پایان امیدوارم از این مطلب آموزشی که به راهنمایی در زمینه خرید کیف پول ترزور پرداخت، نهایت استفاده رو برده باشید.

هر گونه سوال و یا ابهامی در خصوص با خرید کیف پول سخت افزاری trezor داشتید، از بخش ارسال نظرات از ما سوال کنید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

2 دیدگاه برای “خرید کیف پول ترزور + راهنمای رایگان نصب و راه اندازی”

  1. سلام
    محبت میکنید بفرمایید چگونه میتونیم سایر توکن و کوینها رو به کیف پول ترزرز اضافه کنیم ؟

    1. سلام ممون از توجهتون
      داخل مرورگرتون نحوه انتقال ارز در کیف پول ترزور رو سرچ کنید، آموزش های تصویری رایگانی رو میتونید از این طریق پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *