ارز دیجیتال هولو چیست و چطور کار میکند؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال هولو چیست

آیا می دانید ارز دیجیتال هولو چیست و آیا سرمایه گذاری در آن می تواند سوددهی لازم را داشته باشد یا خیر؟ دنیای آلت کوین ها به قدری جذابیت پیدا کرده است که همه به دنبال پیدا کردن آلت کوین های جذاب برای سرمایه گذاری بلندمدت هستند، چرا که بیشترین و عجیب ترین سودهای تاریخ به نسبت زمان سرمایه گذاری را آلت کوین ها به کسانی داده اند که به مسیر آن ها ایمان داشته اند و به آن ها اعتماد کرده اند، حال ما قصد داریم در این مطلب ببینیم ارز دیجیتال هولو چیست و چطور کار می کند. کیف پول ارز دیجیتال هولو و اینده ارز دیجیتال هولو از موضوعات دیگری است که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

ارز دیجیتال هولو چیست ؟

holo یک پلتفرم توزیع شده برای میزبانی از اپلیکیشن های غیرمتمرکز است که با استفاده از هولو چین که چارچوبی برای توسعه اپلیکیشن های غیرمتمرکز است، اجرایی می شود و به فناوری بلاکچین نیازی ندارد. هدف اصلی و اولیه پروژه هولو این است که به عنوان پل ارتباطی بین اینترنت وسیع تر و اپ های ساخته شده با استفاده از هولو چین باشد، با ارائه یک اکوسیستم و بازار که در آن اپ های غیرمتمرکز به سادگی در دسترس هستند، همان طور که به وسیله مشارکت کنندگان شبکه هولو در اینترنت میزبانی می شوند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


شبکه هولو یک توکن به نام هولو فیول دارد که به صورت فعال آزمایش شده و به عنوان یک سیستم حسابداری برای پرداخت هزینه ها برای خدمات آن ها عمل می کند. در سال 2018 میلادی این پروژه یک توکن ERC به نام HOT که به آن هولو توکن نیز گفته می شود را به عنوان یک سند غیررسمی تصدیق بدهی ضرب کرد که بعد از تاسیس با هولو فیول قابل استفاده می شود.

بنیانگذاران ارز دیجیتال HOT

ارز دیجیتالHOT به وسیله دو شخص به اسامی آرتور بروکو و اریک هریس براون بنیانگذاری شده است. آرتور به منزله هوش مصنوعی در هیوز، جنرال موتورز و کرایسلر کار کرده است.

نحوه کار ارز دیجیتال هولو چگونه است؟

فرق اصلی بین فناوری بلاکچین و استفاده از جدول هش توزیع شده ارز دیجیتال هولو در روشی است که طی آن یک تراکنش مورد بررسی قرار می گیرد و تایید می شود. در بلاکچین، تمامی نودهای شبکه باید با استفاده از الگوریتم اجماع PoW یک تراکنش را تایید کنند. هرچند در برخی از بلاکچین‌ ها با استفاده از الگوریتم‌ های PoS به منظور تایید یک تراکنش تنها به تایید اکثریت نودهای شبکه احتیاج دارند و نه تمامی نودها. لازم به ذکر است که در بلاکچین هولو روش زنجیره هش، با کمک یک جدول هش توزیع شده، تراکنش‌ ها را تایید می‌ نماید.

این بدین معنی است که نودهای منفرد ‌قادرند تراکنش‌ ها را بررسی کرده و مورد تایید قرار دهند و در ادامه نتیجه برای شفافیت به سایر شبکه پخش ‌می‌ شود و این در حالی است که نودهای همسایه بررسی تراکنش‌ ها را مجدد انجام ‌می‌ دهند. مقیاس‌ پذیری یک هدف اصلی در چشم‌ انداز توسعه بلاکچین فعلی محسوب می شود. در واقع همان‌ طور که شبکه‌ های بلاکچین با نودهای بیشتر رشد ‌می‌ کنند، به منظور تایید تراکنش‌ ها به انرژی بیشتری نیاز است. این چالشی است که بسیاری از توسعه‌ دهندگان بلاکچین به دنبال برطرف کردن آن هستند.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال دیجی بایت | پیش بینی آینده قیمتی DGB

رمزارز هولو با تقسیم جداول هش توزیع شده، روشی برای مبارزه با مسئله مقیاس‌ پذیری ساخته است که این امر با کاهش اندازه شبکه، موجب کاهش بار تراکنش برای هر نود ‌خواهد شد. نکته بسیار مهم در مورد این ارز دیجیتال این است که هولو به استخراج نیاز ندارد و می تواند چندین نود کامل را روی یک دستگاه تلفن همراه اجرایی کند. هولوچین یک فناوری “پس بلاکچین” است که استیکینگ و استخراج نیاز ندارد، لذا ‌ارز دیجیتال هولو نمی‌ تواند مورد حمله اکثریت قرار بگیرد.

ویژگی منحصر به فرد هولو چیست؟

هولو مطابق با گرین پیپر خود، به شکلی ساخته شده است كه به عنوان پلی بین هولو چین كه نماینده دنیای فناوری ارز دیجیتال است و كاربران روزمره عمل نماید. این پروژه چندین نوآوری را برجسته می کند که به گفته آن تغییر بزرگی در چشم انداز اپلیکیشن های رمزارز و ارزی به وجود می آورد، از جمله توانایی میزبانی برنامه های نظیر به نظیر در اینترنت برای کاربران اصلی. شبکه هولو به یک سری هاست ها اتکا دارد که قدرت ذخیره سازی و پردازش اپ های غیرمتمرکز ساخته شده با استفاده از هولو چین را فراهم می کنند.

هاست ها یا روی کامپیوتر نرم افزار نصب می نمایند که در پس زمینه اجرا می شود و به صورت اتوماتیک قدرت پردازش اضافی را به اپ های غیرمتمرکز مستقر در هولو چین اختصاص می دهد، یا به عنوان یک ماشین اختصاص یافته مثل “هولو پورت” کار می کنند. در ازای آن، به هاست ها هولو فیول پرداخت می شود، توکنی که به طور خاص برای میکروتراکنش ها ساخته شده است. پیش بینی شده است که با طراحی هولو فیول شبکه هولو بتواند میلیاردها تراکنش همزمان را مورد پردازش قرار دهد.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال استراتیس چیست و چطور کار میکند؟

جالب است بدانید که برنامه تجاری پروژه هولو با هدف ایجاد یک اکوسیستم همتا به همتا از هاست ها و اپلیکیشن ها، به دنبال مقایسه اثرات مورد نظر در میزبانی اپلیکیشن ها در صنایعی مثل خدمات هتل و تاکسی می باشد. هولو هزینه تراکنش های هولو فیول را دریافت می کند، لذا مدل درآمد آن به صورت مستقیم به افزایش تعداد اپ ها و هاست های شبکه وابسته است.

نحوه خرید ارز دیجیتال هولو

نحوه معامله ارز دیجیتال هولو نیز مثل سایر ارزهای دیجیتال است و به این منظور که بتوانید این ارز دیجیتال را خریداری کنید و یا برای فروش آن اقدام کنید، می بایست از صرافی هایی که از این رمز ارز پشتیبانی می کنند، این کار را انجام دهید. یکی از معروف ترین صرافی ها که بایننس می باسد از این رمز ارز پشتیبانی می نماید و لذا شما می توانید به سادگی ارز دیجیتال هولو خود را از این صرافی تهیه نمایید.

ارز دیجیتال هولو

کیف پول ارز دیجیتال هولو

  • ** مای اتر
  • ** متا والت
  • ** آیم توکن
  • ** انجین والت
  • ** تراست والت

پنج موردی که عنوان کردیم، از جمله کیف پول های مناسب برای نگهداری هولو به حساب می آیند و امنیت آن ها بسیار مناسب است. ولی در این بین کیف پول انجین از بهترین کد نویسی های کیف پولی برخوردار است، به صورتی که کیف پول موبایلی را شبیه کیف پول سخت افزاری می کند و بیشترین امنیت را در مقابل حمله ها و تهدید ها دارد. همچنین برای هر دو پلتفرم اندروید و ios قابل نصب و استفاده است.

اینده ارز دیجیتال هولو چگونه است؟

تیم توسعه‌ دهنده هولو سعی دارد تا مشکل تمرکزگرایی بلاک چین‌ ها را برطرف نماید. این پروژه بدون فشار تخصص فنی و نیازهای محاسباتی، خدمات بلاکچین را به خوبی ارائه می‌ دهد و به عبارت دیگر رمزارز هولو رابط کاربری ساده‌ ای دارد و برای کاربران معمولی طراحی شده است، از همین روی بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هولو در آینده رشد بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. پلتفرم هولو طق مفهوم حسابداری سنتی بنا شده است که از دیدگاه تعداد زیادی از کاربران، به‌ نوعی مشروعیت مفهوم آن را توجیه می نماید.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال گیفتو چیست و چطور کار میکند؟

قسمت عمده‌ ای از پتانسیل‌ های هولو به این دلیل است که فناوری بلاکچین آن، یک جایگزین سازگار با محیط زیست دارد. هولوچین از لحاظ میزبانی و اشتراک داده‌ ها در کنار ایجاد درآمد برای کاربران، امکانات دیگری هم دارد. تیم توسعه‌ دهنده این پلتفرم بسیار حرفه‌ ای و باتجربه هستند. لذا چشم‌ انداز تیم هولو فراتر از اهداف از پیش تعیین‌ شده آن‌ ها در پروژه می باشد. در حقیقت آن ها بر این باورند که هولو چین راهی موثر برای ساختار فناوری‌ های جدید و توسعه اینترنت نسل جدیدی است. پروژه اصلی هولو چین “Ceptr” نام دارد که ارتباطات در اینترنت و ساختار و مدیریت داده‌ ها را تنظیم می نماید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

رمزارز هولو با معرفی جدول هش توزیع شده در حال ارائه مفهوم جدیدی در محوریت فناوری‌ های توزیع شده و غیر متمرکز است. این تکنولوژی که به وسیله ارز دیجیتال هولو روانه بازار شده است، یک تکنولوژی مدرن به حساب می آید که همه مزایای بلاکچین را مورد استفاده قرار می دهد و بسیاری از مشکلات بلاکچین‌ ها مانند هزینه‌ های بالای بازار، ازدحام شبکه و هزینه‌ های بالای کارمزد را به همراه نخواهد داشت.

هولو به عنوان پلی برای اتصال شبکه توزیع شده ‌رمزارز هولو و شبکه اصلی اینترنت کار ‌می‌ کند. با توجه به چالش‌ هایی که شبکه بلاکچین امروزه با آن مواجه است، احتیاج به چنین شبکه‌ ای به شدت حس می شود، لذا ‌می‌ توان توقع داشت که ارز دیجیتالی هولو با استقبال زیادی مواجه گردد. البته باستی صبر کرد و دید که آیا اعضای تیم هولو ‌قادرند به نقشه راهی که منتشر کردند، عمل کنند و به موقع به اداف خود دست پیدا کنند یا خیر.

همان طور که اول مقاله قول داده بودیم، فهمیدیم ارز دیجیتال هولو چیست و چطور کار می کند.

اگر به دنیای رمزارزها علاقه دارید، مطلب کیف پول متامسک چیست و چطور کار میکند؟ هم مطمئنا برای شما جذاب است. 

در ضمن، هرگونه سوالی در مورد خرید و فروش ارز دیجیتالی هولو داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از تیم پشتیبان ما بپرسید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *