ارز دیجیتال گیفتو چیست و چطور کار میکند؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال گیفتو

تا به امروز چیزی در مورد ارز دیجیتال گیفتو به گوشتان خورده است؟ آیا می دانید ارز دیجیتال گیفتو چیست و آیا برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است یا خیر؟ دنیای آلتکوین ها جذابیت بسیار زیادی پیدا کرده است و در حال حاضر سودهای کلانی را هم نصیب سرمایه گذاران و فعالان این حوزه کرده است، از همین روی در این مطلب قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال گیفتو بپردازیم و ببینیم این ارز چطور کار می کند. همچنین بهترین کیف پول های رمزارز گیفتو و مناسب ترین صرافی ها برای خرید و فروش ارز دیجیتالی گیفتو را نیز بیان می کنیم و در انتها هم به بررسی آینده ارز دیجیتال گیفتو می پردازیم که مطمئنا برای شما جذاب است، پس حتما تا انتها همراه ما بمانید.

معرفی ارز دیجیتال گیفتو

گیفتو یک توکن است که در سال 2017 میلادی بر بستر بلاک‌ چین اتریوم به وجود آمد و جالب است بدانید که این واژه به معنای “هدیه” یا “کادو” است. مینگ‌ لینگ و اندی تیان بنیانگذاران این ارز دیجیتالی به حساب می آیند. ارز دیجیتال گیفتو را نمی توان استخراج کرد و الگوریتم استخراج آن به صورتی است که امکان استخراج آن توسط ماینرها وجود ندارد. نکته حائز اهمیت دیگر این که امروزه حدود 1 میلیارد توکن گیفتو وجود دارد که حدود 500 میلیون آن در گردش است و به صورت کلی این ارز از پتانسیل مناسبی برای رشد در آینده برخوردار است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


Gifto یک رمز ERC20 است، به این معنی که تمام کیف پول های اتریوم نیز باید به خوبی کیف پول GTO کار کنند. کیف پول سخت افزاری لجر و ترزور، کیف پول نرم افزاری مای اتر و متامسک از کیف پول های معتبری هستند که از ارز دیجیتال گیفتو پشتیبانی می کنند. فعالان بازار و کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت توکن GTO به دلیل محدودیت بازار و کمبود نقدینگی به راحتی قابل تغییر و دستکاری است. در حالی که آنها این نشانه را برای مدت یک سال آینده گزینه خوبی برای سرمایه گذاری می دانند، اما این امکان وجود دارد که روند متفاوتی وجود داشته باشد که بسته به نحوه بازی بازار برای گیفتو، روند متفاوتی وجود دارد.

تفاوت گیفتو با سایر ارزهای دیجیتال در چیست؟

آنچه این ارز دیجیتال را از سایر رمزارزها متمایز می کند، مفهوم اساسی آن و پتانسیل رشد سریع در آینده نزدیک می باشد. رشد سریع Gifto، رمزنگاری را به محبوبیت عمومی تبدیل کرده است. با افزایش بازده در هفته های اخیر، مردم از مفهوم و طراحی ارز دیجیتال قدردانی کرده اند. 

کیف پول های مناسب برای رمزارز Gifto

کیف پول های سخت افزاری : یکی از بهترین والت ها برای نگهداری گیفتو، بی شک کیف پول سخت افزاری رمزنگاری مثل لجر یا ترزور است. کیف پول های سخت افزاری از تکنیک های رمزگذاری بسیار پیشرفته بهره می گیرد و وجوه شما را از حملات پیچیده شبکه یا کلاهبرداری های فیشینگ، در امان نگه می دارد. در نظر داشته باشید که کیف پول های سخت افزاری حتی در صورت دزدیده شدن یا خراب شدن کیف پول، این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا وجوه خود را از طریق یک عبارات 24 تایی بازیابی کنند. لجر و ترزور، دو کیف پول سخت افزاری که قادر به ذخیره سازی Gifto به صورت آفلاین و ایمن در دسترس هستند.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال omni | آینده ارز دیجیتال امنی

کیف پول اتمیک : کیف پول اتمیک یک کیف پول بین المللی و چند ارزی به منظور مدیریت بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی است. به غیر از این که فقط یک کیف پول دارید، از طریق آن می توانید با استفاده از مبادله اتمی غیر متمرکز، دارایی را مورد خرید و فروش قرار دهید. کیف پول اتمیک از بیش از 300 ارز رمزنگاری شده از جمله GTO و دیگر ارزهای ERC20 و BEP2 پشتیبانی به عمل می آورد. کیف پول اتمیک مبادلات اتمیک و مبادله داخلی را نیز برای کاربران آسان می کند و کاربران می توانند با استفاده از آن، برای خرید و فروش تمام دارایی های پشتیبانی شده، از جمله Gifto اقدام نمایند.

کیف پول تراست والت : تراست والت کیف پول مورد حمایت صرافی بایننس، از پرطرفدارترین کیف پول ها میان معامله گران به حساب می آید. این والت مخصوص مبایل، گزینه بسیار خوبی برای نگهداری Gifto به شمار می آید. چنانچه اخیرا کار خود را با ارزهای دیجیتال آغاز کرده اید و یا به سادگی به دنبال مکانی برای ذخیره GTO خود در یک دستگاه ایمن هستید، به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبان تهیه شده، کیف پول موبایل احتمالا برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. با نصب تراست والت در اندروید یا آی او اس می توانید کار خود را آغاز کنید. Gifto را می توان مستقیما به تراست والت شما همراه با هر سکه ERC20 دیگری که قصد دارید از آن محافظت کنید، بفرستید. تیم به صورت پیوسته پشتیبانی از ارزهای جدید را اضافه می نماید. 

نکته مهم : کیف پول هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ را ارائه می دهند، بسیار راحت هستند، ولی به علت عدم اطمینان بهره برداری از تیم در تمامی نسخه ها، امنیت کمتری دارد. به دلیل عدم شیوع بدافزار در سیستم عامل تلفن همراه، بیشتر کاربران کیف پول موبایل را ایمن تر می دانند.

آیا سرمایه گذاری در گیفتو مناسب است؟

توکن های Gifto در کل 1 میلیارد رمزارز را عرضه می کنند که بیش از 500 میلیون آن امروزه در گردش هستند. Gifto علاوه بر چند نوسان، در چند ماه گذشته روند ثبات قیمت را تجربه کرده است. پروژه گیفتو یک پروژه متفکرانه به حساب می آید. این تنها تقویت کننده این است که شرکت های بزرگ در پروتکل های پاداش یا قدردانی خود، آن را در بلندمدت رشد می دهند. گزارش رسمی گیفتو در سال 2018، بیان داشت که Gifto از نظر حجم در 10 ارز رمزپایه برتر معامله شده قرار دارد.

حتما برایتان جالب است : کیف پول متامسک چیست و چطور کار میکند؟

پروتکل جهانی هدایای مجازی مبتنی بر بلاکچین نه تنها شکاف بین ایجادکنندگان محتوا و مخاطبان را حل کرده است، بلکه روشی برای تایید و پاداش دادن به سازندگان محتوا معرفی کرده است. در کنار کسب درآمد از محتوای غیرمتمرکز، رابطه مدرن خالق و مخاطب را تغییر داده است.

نحوه خرید ارز دیجیتال گیفتو

می توان ارز دیجیتال گیفتو را در صرافی های رمزنگاری مانند Binance ،Bithumb ،Bittrex ،Bibox ،OKEx ،Coinnest و بسیاری صرافی دیگر خریداری کرد. OKEx یکی از بازارهای پیشرو است که حجم زیادی از GTO را می فروشد. از آنجا که GTO معاملات مستقیم با استفاده از ارز فیات را پشتیبانی نمی کند، بهترین کار این است که کاربران علاقه مند برای انجام معاملات لازم، روی رمزنگاری هایی مثل اتریوم و بیت کوین جمع شوند. به منظور انجام معاملات میتوان ارزهای بیت کوین و اتر را خریداری کرد.

ارز دیجیتال گیفتو چیست

CoinSwitch یکی از بزرگ ترین مکان ها برای تبدیل ارزهای دیجیتالی و روشی ایده آل برای خرید توکن Gifto می باشد. این صرافی نه تنها از بیش از 300 ارز ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، بلکه گزینه هایی را از چندین سیستم عامل برای یکی از قابل اطمینان ترین نرخ های ارز فراهم می کند. با استفاده از مراحل ساده و سریع می توان رمزارزهای Gifto را با قیمت های رقابتی در صرافی های مختلف ارز دیجیتال مورد معامله قرار داد.

آینده ارز دیجیتال گیفتو چگونه است؟

ایجاد هدایای مجازی باکیفیت و تنوع زیاد، به یک کار تیمی و هماهنگ از طرف شرکت کنندگان جامعه در یک گردش کار از پیش تعیین شده نیاز دارد. وقتی یک بیننده محتوا قصد دارد از یک سازنده محتوا قدردانی کند، می‌ تواند ایده‌ های جدیدی از هدایا را به شبکه گیفتو بفرستد.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال استاتوس چیست و چطور کار میکند؟

وقتی که سازنده هدیه مطابق با ایده‌ های موجود در مجموعه ایده‌ های هدیه، دارایی شخصی سازی شده به وجود می آید، برای بررسی کاتالوگ فرستاده می شود و این در حالی است که متصدی هدیه کیفیت و قیمت هدیه را مورد بررسی قرار می دهد و آن را برای مرتب سازی بهتر دسته بندی می‌ نماید. در ادامه این به خالق محتوا رسیده و وی می‌ تواند هدیه‌ ها را انتخاب کرده و آن ها را مورد پذیرش قرار دهد.

با این وجود تمام فرایند برای تنظیم منظم گردش کار به بعضی توابع متمرکز نیازمند است، برای مثال کیوریتورها می بایست به صورت دستی مداخله کنند، هر هدیه را آزمایش نمایند و محبوبیت، ارزش درآمدزایی و کیفیت آن را مورد ارزیابی قرار دهند. در آینده قرار است ماتریس سهم درآمد در داخل شبکه ایجاد شود که محاسبه کرده و اطمینان دهد که همه به حق خود دست پیدا می کنند.

می توان گفت که زیرساخت‌ های پشتیبانی شده از بلاکچین همراه با یک رابط هدیه سازی مبتنی بر HTML5 تضمین می‌ کند که سازنده محتوا 80 درصد هدیه دریافت می‌ کند و این در حالی است که سازنده هدیه و متولی به ترتیب 5 درصد و 2 درصد هدایا را به دست می آورد. البته این را نیز باید در نظر داشت که پروتکل، 10 درصد گیفتو دیگر برای نگهداری و پشتیبانی عملیاتی از اکوسیستم برای خود بر می دارد و 3 درصد آخر به مجموعه جوایز اختصاص پیدا می کنند که از آن جوایز دوره‌ ای به بینندگان و طرفداران پرداخت می شود. این کل جریان درآمد مفهوم اشتراک غیر متمرکز و هدیه را تشدید می‌ نماید.

در ارز دیجیتال گیفتو سرمایه گذاری کنیم؟

ارز دیجیتال گیفتو یا همان GTO به این علت که عملکرد مناسبی در زمینه پلتفرم‌ هایی مثل گوشی همراه از خود نشان داده است، می‌ تواند انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری بلندمدت فعالان بازار ارزهای دیجیتال به حساب آید. دلیل اصلی رتبه نه چندان عالی برای رمز ارزی مثل گیفتو این است که این ارز دیجیتال در حوزه رمزارزها تازه وارد محسوب می شود و به آن صورتی که باید و شاید به سرمایه گذاران معرفی نشده است.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال chz | همه چیز راجب ارز چیلیز

این ارز دیجیتال به علت پتانسیل‌ های بسیار بالای خود و همچنین برخورداری از حمایت‌ های شرکت و سیستم‌ های بزرگ، احتمالا می‌ تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلندمدت برای ایرانیان به حساب آید. چنانچه علاقه مند به سرمایه گذاری بلندمدت در حوزه ارزهای دیجیتال هستید و قصد دارید در این زمینه به درآمد خوبی برسید، مطمئنا ارز دیجیتال گیفتو هم می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما عزیزان به حساب آید.


نتیجه گیری و کلام آخر

ارز دیجیتال گیفتو که در یک پروتکل گیفتینگ بر روی بلاکچین اتریوم بنا شده است، ارز دیجیتالی مناسب با پتانسیل‌ های بالا برای رشد است که تا به اینجای کار توانسته در مدت زمان حضور خود در دنیای رمزارزها، به موفقیت و کارایی  زیادی دست یابد. این ارز دیجیتال به این دلیل که به وسیله یک تیم آسیایی طراحی و توسعه داده شده است، روی توکن ERC-20 سوار شده است و از نظر عملکرد و کارایی می‌ تواند به میزان بسیار زیادی در پلتفرم‎‌ های گوناگون و گسترده‌ ای استفاده شود.

همان طور که ابتدای مقاله قول داده بودیم، به معرفی ارز دیجیتال گیفتو و بررسی آینده آن پرداختیم.

اگر به سرمایه گذاری در بورس هم علاقه دارید، مطلب بهترین کتاب تحلیل تکنیکال بورس مطمئنا برای شما جذاب است. 

هرگونه سوالی در مورد خرید و استفاده از ارز دیجیتال گیفتو داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از ما سوال کنید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *