ارز دیجیتال استراتیس چیست و چطور کار میکند؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال استراتیس

تا به حال چیزی درباره ارز دیجیتال استراتیس به گوشتان خورده است؟ اگر ارز دیجیتال استراتیس گزینه خوبی برای سرمایه گذاری بلندمدت باشد، حاضرید روی آن سرمایه گذاری انجام دهید؟ به صورت کلی استراتیس یک پلتفرم بلاکچین می باشد که به عنوان یک سرویس عمل می کند و چندین محصول و خدمات را در اختیار شرکت های مختلف قرار می دهد. حال اگر دوست دارید دقیقا بدانید ارز دیجیتال استراتیس چیست و چطور کار می کند، این مطلب راهنمای شما خواهد بود. کیف پول های ارز دیجیتال stratis و صرافی هایی که از طریق آن ها می توانید این رمزارز را معامله کنید را نیز معرفی کرده ایم تا نکته ای در مورد رمزارز استراتیس نمانده باشید که نگفته باشیم، پس همچنان همراه ما بمانید.

معرفی ارز دیجیتال استراتیس

رمزارز استراتیس و نماد STRAT بلاکچینی است که در راستای توسعه دادن به سازمان ها و شرکت ها برنامه هایی را به وجود می آورد تا هر یک از این شرکت ها بتوانند بلاکچین مختص خود را داشته باشند. همچنین این شرکتها و سازمانها قادرند به سایر بلاکچین‌ ها مانند اتریوم و بیت‌ کوین هم دسترسی داشته و از قابلیت های موجود در آن‌ ها نیز استفاده نمایند. هدف اصلی ایجاد استریتیز ایجاد اپلیکیشن ها با فناوری بلاکچین می باشد که این پلتفرم بر پایه بلاکچین سرویس دهی می گردد و موسساتی که قصد دارند برای ساخت اپلیکیشن اقدام کنند، این توانایی را در اختیارشان قرار خواهد داد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


این قابلیت استریتیز موجب آسان تر شدن روند کار و افزایش سرعت خواهد شد و با توجه به اهدافی که در تشکیل استراتیس در نظر گرفته شده است، قابلیت ساخت بلاک چین های مجزا با حالت خصوصی سازی برای کاربر را به همراه خواهد داشت که به وسیله بلاکچین مرکزی ایمن سازی می شود و مشتریان Lite و API می توانند از این بلاکچین های مجزا که امکان راه اندازی به وسیله سازمان های سوم شخص را دارند، با در نظر گرفتن نیاز خود به آن ها دسترسی یابند.

نحوه کار ارز دیجیتال استراتیس چگونه است؟

رمزارز استراتیس مطابق با الگوریتم اثبات سهم کار می کند که آی پی های مبتنی بر #c و سایر بلاک ها را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. همچنین توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های غیرمتمرکز و همچنین شبکه های بلاکچین خود را بر روی چهارچوب NStratis بنا کنند که به این ترتیب قادر خواهند شد اَپ ها و شبکه های خود را با امنیت و بهره وری استراتیس داشته باشند.

نقشه راه ارز دیجیتالی استراتیس

در شروع سال 2021 میلادی، برای کمک به رشد بیشتر پلتفرم، قراردادهای سازمان های خود مختار غیر متمرکز یا DAO بر روی زنجیره جانبی Cirrus انجام شد که هدف اصلی آن حمایت مالی از توسعه دهندگانی است که ابتکار و راه حل های خود را با استفاده از فناوری های پلتفرم Stratis اجرا می کنند.

قراردادهای DAO این امکان را در اختیار دارندگان توکن های استراتیس قرار می دهد که با استفاده از رای دادن به تیم ها و یا افرادی که از فناوری های Stratis برای حل مشکلات استفاده می کنند، سرمایه و حمایت مالی اختصاص داده شود. 5 میلیون از توکن های پخش شده در رویداد ICO برای توسعه قراردادهای DAO تخصیص داده می شود. از سایر قابلیت هایی که پیاده سازی آن برای سال 2021 برنامه ریزی شده است، یک کتابخانه نرم افزاری برای امور مالی غیر متمرکز به حساب می آید که باید دید به چه صورت پیش خواهد رفت.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال گیفتو چیست و چطور کار میکند؟

تیم استراتیس با هدف توسعه روش هایی برای امور مالی غیرمتمرکز قابل پیاده سازی روی فناوری های موجود در شبکه استراتیس ایجاد خواهد شد که تمرکز آن روی روش های مرسوم در روی پلتفرم های بلاکچین در دسترس قرار گرفته و تیم توسعه این ارز دیجیتالی را قادر می کند تا کتابخانه ای از اپلیکیشنهای امور مالی غیرمتمرکز را به منظور بررسی، مقایسه و همچنین پیاده سازی سریع روش های امور مالی مختلف ایجاد کنند.

چه چیزی استراتیس را منحصر به فرد می کند؟

مطالب با وایت پیپر یا همان نقشه راه رمزارز، پلتفرم استراتیس به منظور ارائه دهندگان خدمات مالی و دیگر شرکت ها ساخته شده است تا اپلیکیشن های مبتنی بر بلاکچین را مورد آزمایش، توسعه و استقرار قرار دهند، به شکلی که از نگرانی های امنیتی ناشی از فعالیت شبکه های خود ممانعت به عمل آورد.

به منظور انجام این کار، استراتیس این امکان را در اختیار مشاغل قرار می دهد که ساید چین های خصوصی مجاز و تعامل کننده با زنجیره اصلی آن و همچنین میزبانی اپلیکیشن های غیرمتمرکز، قرارداد های هوشمند و استفاده از ابزارهای گوناگون تایید حریم خصوصی و هویت را مورد استفاده قرار دهند.

ارز دیجیتال استراتیس چیست

در نقشه راه این ارز دیجیتال استدلال شده است که این روش این امکان را در اختیار شرکت ها قرار می دهد تا به صورت کامل پلتفرم های خود را بدون احتیاج به اتکا به بلاکچین های اصلی مثل بیت کوین یا اتریوم شخصی سازی نمایند. استراتیس همکاری های تجاری خود را با شرکت هایی مثل مایکروسافت، شرکت اطلاعاتی بازارهای فناوری و شرکت توسعه بلاکچین دارویی مدی کانکت و … اعلام کرده است.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال omni | آینده ارز دیجیتال امنی

همچنین از ورزشکاران حرفه ای به عنوان راهی برای افزایش آگاهی از این پلتفرم حمایت مالی کرده است. استراتیس با راه اندازی بلاکچین جدید مبتنی بر STRAX خود در نوامبر سال 2020 میلادی، از نقشه راه به روز شده خود برای پایان سال 2020 و نیمه اول سال 2021 رونمایی کرد. این شامل امکان همکاری با اتریوم، بسته توسعه نرم افزار اینترنت اشیا، یک کتابخانه نرم افزاری غیرمتمرکز امور مالی، و راه اندازی یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان و موارد دیگر است.

استراتیس را از کجا میتوانیم بخریم؟

STRAX را می توان در صرافی هایی مثل صرافی بایننس، آپ بیت، و بیت هامب خریداری کرد. این معاملات را می توان در بازارهای اسپات با ارزهای فیات مثل دلار آمریکا و یورو، رمزارزهایی مثل بیت کوین و اتر و استیبل کوین هایی مثل تتر و بایننس یو اس دی انجام داد.

کیف پول ارز دیجیتال Stratis

به منظور به دست آوردن کیف پول های استراتیس به علت جدید بودن این رمزارز کیف پول های بسیاری وجود ندارد، اما با وجود نوین بودن این پلتفرم برای ذخیره کردن آن و انجام مبادلات دیجیتال از کیف پول های در دسترس از جمله لجر نانو اس، Breeze  ،Stratis Electrum Wallet ،StratisX Wallet استفاده می کنند که امکان سرعت بخشیدن به انجام مبادلات را دارا می باشند. کیف پول StratisX Wallet به این دلیل که بلاک کامل را دانلود نمی نماید، از گنجایش پایین و سبک تری برخوردار می باشد و به عنوان یک کیف پول، همه قابلیت های ایده آل برای ذخیره پول را دارا می باشد و همچنین امکان پاکسازی راحت توکن استراتیس را دارد.

کیف پول لجر نانو اس بهترین نوع کیف پول برای نگهداری تمامی رمزارزها به خصوص بیت کوین، اتریوم، ریپل، استریتیز و … محسوب می شود و به خوبی از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. کیف پول Breeze دو ارز بیت کوین و استراتیس را حمایت می کند و مبادلات مالی بین این دو پلتفرم را انجام می دهند. به صورت کلی Breeze Wallet در راستای بهره برداری از استراتیس تاسیس شده است که با استخراج PoS پیشرفت فوق العاده ای در این زمینه داشته است.

آینده ارز دیجیتال استراتیس

ارز استراتیس یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می شود، ولی امروزه این رمزارز به علت تازه کار بودن خود در بین رمزارزهای برتر در دنیای ارزهای دیجیتال از جایگاه مناسبی برخوردار نیست. رمزارز استراتیس که امروزه با نماد اختصاری STRAX به کاربران و فعالان دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شده است، در بین برترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار رتبه 160 را دارد.

حتما برایتان جالب است : کیف پول متامسک چیست و چطور کار میکند؟

عددی که مطابق با داده های تحلیلی مربوط به این رمزارز وجود دارد، می‌ توان اشاره کرد که استراتیس می‌ تواند به رشد قیمت مناسبی دست یابد. با توجه به قیمت حال حاضر ارز دیجیتال استراتیس، بسیاری از فعالان این بازار معتقد هستند که استراتیس قیمت بالای 20 دلار را نیز تجربه کند. عددی که با توجه به پتانسیل، کارایی و عملکرد مناسب آن وجود دارد، خیلی دور از تصور هم نمی باشد.


خلاصه مطلب و کلام آخر

استراتیس پلتفرم بلاکچین توسعه یافته برای تشکیلات اقتصادی تجاری است تا به آسانی بتواند برنامه های خاصی را در بلاکچین های خصوصی، بسازد. ساختار برنامه استراتیس این توانایی را در اختیار سازمانها و نهادها قرار داده است تا ساخت بلاکچین خود را با سرعت بسیار بیشتری انجام دهند و فرآیند توسعه آن نیز تسهیل شود. هرچند شرکت به صورت ابتدایی نهادهای مالی را در نظر گرفته است، هر تجارت یا کسب و کاری که به بلاکچین ارتباط داشته باشد، می تواند از این پروژه در راستای کسب درآمد استفاده کنند. این شرکت حتی با شرکت اغذیه دریایی نیز شراکت دارد.

استراتیس رویکرد اجرایی به مراتب بیشتری نسبت به پروژه های بلاکچین مشابه دارد. فراتر از ساخت این پلتفرم، این گروه خدمات مشاوره ای به تجارت ها و کسب و کارها پیشنهاد می دهد. کسب و کارهایی که به راهنمایی برای کار با تکنولوژی خود دارند. آن ها همین طور با مشتری هایی که برنامه های غیر متمرکز را طراحی می کنند و میزبانی آن ها را انجام می دهند نیز همکاری می کند تا بتوانند نیازهای قرارداد هوشمند خود را به صورت کامل بفهمند و با آن آشنایی پیدا کنند.

شرکت یک تیم مدیریتی مستحکم با دانش عمیق از ساختار پروتکل‌ های زیرین این پلتفرم به همراه چندین سال تجربه کار با مشتریان شرکتی دارد. بازار شرکتی به اندازه‌ ای بزرگ است که موفقیت بسیاری از این پروژه‌ های BaaS شدنی و عملی باشد. با پشتیبانی توسعه یک کلیکی برای سایر بلاکچین ها، سازمان‌ ها قادر هستند از قابلیت های خاص استفاده از پلتفرم استراتیس هم به صورت همزمان استفاده کنند. جدا از این موضوع، تعهد تیم این ارز دیجیتال به حمایت کامل از طریق مشاوره بلاکچینی‌ شان، به مشتریان کمک می‌ کند تا در استفاده از اکوسیستم جدید و معمولا گیج‌ کننده بلاکچین، به موفقیت هایی دست یابند.

همان طور که ابتدای مطلب قولش را داده بودیم، به معرفی ارز دیجیتالی استراتیس و بررسی آینده آن پرداختیم.

اگر به بازار بورس نیز علاقه مندید، مطلب کنترل احساسات در بازار بورس  مطمئنا برای شما جذاب است. 

هرگونه سوالی در مورد خرید و فروش رمزارز استراتیس دارید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از تیم پشتیبان ما بپرسید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *