ارز دیجیتال در حال پیشرفت

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال در حال پیشرفت

اگر ارز دیجیتال در حال پیشرفت را خریداری کنید و به صورت بلند مدت روی آن ها سرمایه گذاری کنید، مطمئنا در طولانی مدت سود بسیار خوبی را به دست خواهید آورد چرا که بازار ارزهای دیجیتال همواره در حال رشد و گسترده تر شدن می باشد و خرید ارز دیجیتال در حال پیشرفت می تواند ما را به اهداف مالی خودمان برساند. پس اگر شما هم مثل من شیفته این بازار پرطرفدار و سودده شده اید و دوست دارید ارز دیجیتال در حال پیشرفت برای خرید امسال را شناسایی کنید، این مطلب برای شما نوشته شده است و میتواند شما را کاملا رایگان و به زبان ساده راهنمایی کند.

معرفی ارز دیجیتال در حال پیشرفت

بازار ارزهای دیجیتالی آنقدری سریع در حال گسترش و همه گیر شدن می باشد که بهتر است سرمایه گذاران و فعالان این حوزه، به فکر سرمایه گذاری بلندمدت و آینده نگرانه در این بازار باشند. بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین، ایاس، ریپل، استلار و … همگی از رمزارزهای آینده دار بازار کریپتوکارنسی به حساب می آیند که سرمایه گذاری در آن ها قطعا در آینده با سود همراه خواهد بود.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


اما در این مطلب بیشتر از این که بخواهیم به ارزهای آینده دار و قوی بازار کریپتو اشاره کنیم، قصد داریم به رمزارزهایی اشاره داشته باشیم که در حال پیشرفت هستند و هنوز به جایگاه مناسبی دست پیدا نکرده اند و با توجه به ساختار و طرح های توسعه ای که در نظر دارند، می توانند در آینده ای نزدیک، جایگاه خود را در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورند. لذا 11 مورد از بهترین ارزهای دیجیتالی در حال رشد را معرفی کرده ایم تا دید بسیار خوبی در این خصوص کسب کنید.

1) آگر – REP

پلتفرم ارز دیجیتالی آگر در بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد و این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا هر فرد بتواند در مورد نتیجه یک رویداد، مانند نتیجه یک بازی فوتبال، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و یا حتی آینده قیمت یک ارز دیجیتال، آینده قیمت طلا و یا هر چیز دیگری، یک بازار پیش‌ بینی به وجود آورد.

نکته ای که در این خصوص باید آن را در نظر داشته باشید این است که آگر به خودی خود یک بازار پیش‌ بینی نیست، بلکه بستری برای ساخت بازارهای پیش‌ بینی کاربران ارزهای دیجیتال به حساب می آید؛ چیزی شبیه به سایت‌ های شرط‌بندی با این فرق که با استفاده از این پلتفرم، شرط‌بندی در هر موضوعی و به وسیله هر شخصی امکان انجام دارد. همچنین با بهره‌ مندی از قراردادهای هوشمند و فناوری بلاکچین، امکان تقلب در این سیستم تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت. افراد قادرند با استفاده از توکن‌ های آگر، نتیجه رویدادهای آینده را مورد پیش بینی قرار دهند که چنانچه درست باشد، به سود دست پیدا خواهند کرد.

با وجود بازار پیش‌ بینی، می‌ توان از قدرت خرد جمعی برای تصمیم‌ گیری‌ ها استفاده نمایند. در سال 2017 میلادی ارز دیجیتال آگر یکی از موفق‌ ترین عرضه های اولیه تاریخ را برگزار نمود و از آن زمان با ثبات بسیار خوبی به روند مثبت خود ادامه داده است. هرچند هنوز نتوانسته آن‌ طور که باید به مقبولیت دست پیدا کند ولی آینده مناسبی در انتظارش خواهد بود. جالب است بدانید که خالق اتریوم یکی از طرفداران آگر می باشد، بنابراین از مطالعه درباره بازارهای پیش‌ بینی، اگر فکر می‌ کنید که این بازارها آینده‌ دار هستند، می‌ توانید به آگر به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری بلندمدت نگاه کنید.

2) بلاک استک – STX

مونیب علی، دانشمند کامپیوتر و کارآفرین آمریکایی، بیش از 6 سال است که روی ایده فوق‌‌ العاده خود کار می‌ کند که همان اینترنت غیرمتمرکز است؛ یک کلمه عبور برای همه حساب‌ ها! بلاک استک قصد دارد یک اینترنت غیرمتمرکز طراحی کند که در آن افراد بتوانند با ساخت تنها یک حساب کاربری، تمام احتیاجات خود را در از طریق برنامه‌ های غیرمتمرکز برطرف نمایند. بلاک استک به دنبال ایجاد حریم خصوصی واقعی در تمام اینترنت می باشد، جایی کاربران خودشان مالک اصلی اطلاعات و دارایی‌ های خود باشند.

حتما برایتان جالب است : بهترین ارز دیجیتال برای آینده کدام است؟

این پروژه در سال 2019 میلادی از طریق پیش‌ فروش توکن‌ های خود و شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری، بیش از 80 میلیون دلار سرمایه جذب کرد و در حال حاضر نیز از حمایت خوب رسانه‌ های حوزه ارزهای دیجیتال برخوردار می باشد و این طور به نظر می آید که بلاک استک پتانسیل این را دارد که به جایگاه‌ های بالاتری در جدول رمزارزها دست پیدا کند.

3) گرام – Gram

ارز دیجیتال تلگرام یا همان گرام پس از جذب سرمایه رقم چشم‌ گیر ۱.۷ میلیارد دلار، قرار بود در آبان 1398 برای شروع انجام معاملات در صرافی های معتبر عرضه شود که به دلیل اختلاف کمیسیون بورس آمریکا با تلگرام، تا به امروز این اتفاق رخ نداده است و هنوز روند قانونی آن در حال پیگیری است.

ارز دیجیتال تلگرام، ارز داخلی شبکه بلاکچینی TON به حساب می آید که توسعه آن تمام شده است و به گفته توسعه‌ دهندگان امکانات بسیار زیادی دارد و به همین خاطر در لیست 11 ارز در حال پیشرفت ما قرار گرفته است و باید دید دقیقا چه تاریخی می تواند راهی بازار ارزهای دیجیتال شود.

4) فایل کوین – File Coin

یکی دیگر از پروژه‌ های مطرح در دست توسعه فایل کوین می باشد که بر اساس برنامه‌ ریزی های صورت گرفته، در تابستان ۲۰۲۰ راه‌ اندازی شد. فایل کوین در سال 2017 با جذب سرمایه بیش از 250 میلیون دلار، لقب بزرگ‌ ترین عرضه اولیه تاریخ را به خود اختصاص داد که این رکورد بعدها به وسیله ایاس و تلگرام شکسته شد.

فایل کوین بلاکچینی برای ارائه فضای ذخیره‌ سازی ابری به صورت غیرمتمرکز می باشد و در حال حاضر روند قیمتی رو به رشدی را از خود نشان داده است و از همین روی در لیست 11 تایی ما جایگاه مناسبی دارد.

5) دفینیتی – Dfinity

دفینیتی که خود را کامپیوتر اینترنتی معرفی کرده بود و پس از مدت‌ ها وقفه و انتظار، اواخر سال 2020 بود که راه اندازی شد. این پروژه در حقیقت بستری برای برنامه‌ های غیرمتمرکز به شمار می رود و به نوعی رقیب اتریوم به حساب می آید ولی به صورت کلی باید دید این ارز دیجیتال، تا چه اندازه در راستای اهداف خود قدم بر می دارد و چقدر می تواند انتظارات از خود را پاسخ دهد.

6) انجین کوین – ENJ

گیمرها به علت آشنایی نسبی با فناوری و جوان بودن، قسمت عمده ای از جامعه رمزارزها را به خود اختصاص داده اند و امروزه انجین کوین بزرگ‌ ترین پروژه بلاکچینی در حوزه گیمینگ به حساب می آید. جالب است بدانید که هدف پلتفرم انجین، تبدیل آیتم‌ های بازی به توکن، امکان معامله آیتم‌ ها بین گیمرها و به صورت کلی تمرکززدایی در حوزه بازی‌ های کامپیوتری و آنلاین می باشد. ارز دیجیتال انجین کوین در حال حاضر توکن مبتنی بر اتریوم می باشد، لذا می‌ توان آن را روی کیف پول‌ های اتریوم نیز ذخیره نمود.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال هولو چیست و چطور کار میکند؟

شرکت سازنده پلتفرم انجین، از سال 2009 سابقه فعالیت در صنعت بازی را دارد و بعد از پشت سر گذاشتن رقبای زیادی امروزه امیدوارکننده‌ ترین پروژه مرتبط با بازی در حوزه بلاکچین به شمار می رود. در سال 2019 میلادی شرکت سنگاپوری توسعه دهنده انجین، از قرارداد همکاری با سامسونگ خبر داد که در آن زمان باعث جهش قیمت انجین کوین شد. اگر به تلفیق بلاکچین و صنعت بازی‌ های آنلاین علاقه دارید، انجین می‌ تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری بلندمدت در این حوزه به حساب آید.

ارز دیجیتال آینده دار

7) پولکادات – DOT

پولکادات هم یکی دیگر از پروژه‌ های بلاکچینی بزرگ می باشد که اخیرا جایگاه خوبی را در بازار ارزهای دیجیتالی تصاحب کرده است و اسم آن بین 10 ارز برتر بازار ارزهای دیجیتالی دیده می شود. این پلتفرم یک شبکه مبتنی بر بلاکچین چند زنجیره‌ ای می باشد که قصد دارد مشکل مقیاس‌ پذیری زنجیره‌ های فعلی را برطرف نماید.

8) مونرو – XMR

در جهانی که حریم خصوصی همواره در معرض خطر است، مونرو امروزه بزرگ‌ ترین رمزارز حریم خصوصی محور به حساب می آید و مدت زمان زیادی است که با قدرت در رده‌ های بالای بازار رمزارزها، اسم این ارز دیجیتال دیده می شود. مونرو در سال 2014 میلادی و با استفاده از کد بیت کوین برای ارائه راهکاری در حریم خصوصی تراکنش‌ ها طراحی و روانه بازار ارزهای دیجیتالی شد. بر خلاف بیت کوین و بسیاری از رمزارزهایی که بلاک چین شفاف دارند، تراکنش‌ های مونرو می‌ توانند تا حد بالایی به صورت ناشناس انجام شود. قابلیت مشاهده موجودی آدرس و سوابق تراکنش‌ ها در بلاکچین مونرو وجود ندارد و این رهگیری و شناسایی فرستنده و گیرنده تراکنش را با مشکل مواجه خواهد کرد.

حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در مونرو | راهنمای گام به گام خرید و فروش monero

در سال 2019، مونرو برای افزایش تمرکززدایی شبکه، با موفقیت بروزرسانی بزرگ خود را پیاده‌ سازی کرد که استخراج به‌ صرفه را تنها با پردازنده مرکزی امکان پذیر می سازد. تا پیش از این، ماین مونرو با کارت گرافیک قابل انجام بود. البته این را هم نباید از یاد ببریم که رمزارز مونرو یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ ها بین استخراج‌ کنندگان می باشد و جامعه پرشوری در حال حمایت از آن هستند. مونرو همچنین یکی از معدود رمزارزهایی است که برای جلوگیری از ورود دستگاه‌ های قدرتمند ای‌ سیک به عرصه استخراج، به صورت مداوم بروزرسانی را در دستور کار خود دارد و دستگاه‌ های ای‌ سیک را از دور کنار می زند.

9) اولنچ – Avalanche

یک دانشمند مطرح کامپیوتر، مدت های زیادی است که روی یک پلتفرم جامع که به گفته او روی آن می‌ توان هر چیزی را بنا کرد، کار می‌ کند و با توجه به قابلیت هایی که از آن بیان شده است، افراد زیادی منتظر راه‌ اندازی این پلتفرم هستند. ما تصمیم گرفتیم اسم این ارز دیجیتال را هم در بین لیست 11 تایی ارزهای دیجیتالی در حال پیشرفت قرار دهیم تا حواستان به اتفاقاتی که حول این ارز دیجیتال آینده دار می افتد، باشد و در نظر داشته باشید که این پروژه جذاب و خاص را دنبال کنید.

10) الگورند – ALGO

یکی دیگر از پروژه‌ هایی که جامعه رمزارزها مدت‌ ها منتظرش بود، الگورند است که بالاخره در اواخر سال 2019 ارائه شد. الگورند خودش را اولین بلاک چین اثبات سهام محض و بدون فورک معرفی کرده است. بنیان‌ گذار این پروژه، دانشمند مشهور کامپیوتر و ارزهای دیجیتال است که جوایز بسیار زیادی در حوزه کامپیوتر و رمزنگاری به دست آورده است و خود خالق الگوریتم اثبات دانایی صفر است که در رمزارزهای زیادی از جمله زی‌ کش استفاده می شود. الگورند قصد دارد یک پلتفرم جهانی برای ساخت “اقتصاد بدون مرز” باشد.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال kishu | همه چیز درباره ارز دیجیتال کیشو

اهداف الگورند در حل مشکلات بلاکچین، یعنی مقیاس‌ پذیری، کاربردپذیری و میزبانی از قراردادهای هوشمند، چیز جدیدی نیست و بیشتر پروژه‌ های کوچک و بزرگ همین هدف را دنبال می کنند، ولی داشتن تیم قدرتمند، توسعه فنی سریع و داشتن شرکای بزرگ موجب شده است تا این پروژه نیز در لیست 11 تایی ما قرار گیرد. نکته جالب توجه اینجاست که اخیرا تتر بعد از بلاکچین‌ های بزرگی مثل اتریوم، ایاس و بیت کوین کش، روی بلاکچین الگورند هم عرضه شده است.

11) چین‌ لینک – LINK

بلاکچین‌ ها در نفس امکان اتصال امن به برنامه‌ های بیرونی را ندارند. چین‌ لینک شبکه غیرمتمرکزی که قراردادهای هوشمند را با داده‌ های بیرون بلاکچین مرتبط می‌‌ کند و جالب است بدانید که اتریوم هم چنین ارتباطی به وجود می آورد ولی چین‌ لینک امکان ارتباط با داده‌ هایی را فراهم می آورد که اتریوم امکان ارتباط با آن ها را ندارد.

وبلاگ چین‌ بلاک کاربردهای گوناگونی را برای آن عنوان کرده است که از جمله آن ها پایش منابع آب از نظر آلودگی یا دفع غیرقانونی فاضلاب می باشد. شبکه چین‌ بلاک می تواند این دادها را ردیابی و به صورت مستقیم به قراردادی هوشمند عرضه نماید. قراردادهای هوشمند قادرند به منظور تعیین جریمه، ارائه هشدارهای غذایی و صورت‌ حساب هزینه‌ ها به شرکت‌ های با مصرف آب بالا مورد استفاده قرار گیرند.


همان طور که ابتدا به شما قول داده بودیم، به معرفی 11 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت پرداختیم.

اگر به بازار ارزهای دیجیتالی نیز علاقه دارید، مطلب صرافی ایرانی برای ترید ارز دیجیتال مطمئنا برای شما جذاب است. 

در انتها هرگونه سوالی در مورد ارزهای دیجیتال آینده دار داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از تیم پشتیبان ما بپرسید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *