بهترین ارز دیجیتال برای آینده کدام است؟

بهترین ارز دیجیتال برای آینده

اینده دار ترین ارز های دیجیتال را میشناسی؟ بهترین ارز دیجیتال برای آینده قطعا ارزی است که پتانسیل افزایش قیمت بسیار خوبی در آینده داشته باشد که این امر نیازمند تیم پشتیبانی و توسعه دهنده بسیار قوی و نگرش درست مدیریت آن در طول زمان است. اگر بخواهیم بهترین ارز دیجیتال برای آینده را بشناسیم ابتدا باید با بیت کوین، اتریوم، ریپل، استلار، کاردانو، بیت کوین کش، لایت کوین و … آشنایی اولیه را داشته باشید تا بتوانید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را انتخاب نمایید. در این مطلب قصد داریم تا در خصوص بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ایران صحبت کنیم و عنوان کنیم که آینده هر کدام از آن ها به چه عواملی بستگی دارد و به صورت تقریبی چه آینده ای را برای آن متصوریم، لذا اگر دوست دارید بهترین ارز دیجیتال برای آینده و سرمایه گذاری های خود را بشناسید، این مطلب راهنمای شما عزیزان خواهد بود.

بهترین ارز دیجیتال برای آینده

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟ لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال در فرایند تصورات از آینده ارز دیجیتال و شکوفایی هرچه بیشتر رمز ارز ها، مسیری مشترک قابل پیش بینی است که در آن مسیر تمامی رمز ارزها حرکت می کنند. با چنین گامی، ارزهای رمزنگاری شده یا دارایی ‌های دیجیتال صنعتی اقتصادی را دگرگون می کنند و آینده جدیدی را از تعاملات مالی ایجاد می‌ کنند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ارزهای دیجیتال با این که در حال حاضر توجهات بسیاری را به خود جلب کرده اند، اما زمان زیادی از پیداش آن ها نگذشته است و این بازار با تمام صعودها و سودهایی که داشته است، همواره می توان در سال های آتی مقصد سرمایه بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان بازارهای مالی در ایران و کل دنیا باشد، لذا اگر به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت و مناسب هستید، بازار ارزهای دیجیتال و پرتفویی متشکل از بیت کوین، اتریوم و ارزهای ارزان قیمت تر و آینده دار تشکیل داده و سعی کنید امنیت کیف پول و داراریی خود را افزایش دهید و در تلاش باشید تا بهترین ارزها را در بهترین زمان و کم ترین قیمت خریداری کنید و مطمئن باشید که سودهای خوبی در این بازار نصیبتان خواهد شد.

بیت ‌کوین 

همان طور که می دانید بیت‌ کوین رایج ترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال در دنیا به حساب می آید. محبوبیت بیت‌ کوین به تنهایی به عنوان یک محافظ در برابر تغییرات بازار عمل می ‌کند. علاقه‌ دائمی به بیت ‌کوین وجود دارد و سابقه‌ قیمتی آن کافی است تا بسیاری از سرمایه ‌گذاران را با امید صعود قیمت مجاب به پیوستن به بازار کند. هرچند تخمین رفتار بازار خیلی راحت نیست، ولی انتظار ها به این صورت است که قیمت بیت ‌کوین در سال جدید همچنان افزایش پیدا کند. صرافی رمزینکس بستری امن برای خرید بیت کوین و اطلاع از قیمت بیت کوین است.

اتریوم 

اتریوم پس از بیت ‌کوین دومین ارزدیجیتال معروف دنیاست. برخلاف بیت ‌کوین، اتریوم چیزی فراتر از یک ارزدیجیتال است. بلاکچین اتریوم یک قرارداد هوشمند و بستر توسعه است که امروزه به عنوان پایه ‌ای برای چندین اپلیکیشن توزیع ‌شده‌ موفق در بازار عمل می ‌کند. این بلاک ‌چین، ارز دیجیتال اتریوم را در موقعیت جالبی قرار می‌ دهد، به خاطر این که اتریوم یکی از رمزارزهای قدیمی ‌محسوب می شود که استفاده از آن تنها در ارز بودن خلاصه نمی‌ شود، لذا بعید به نظر می آید بلاک ‌چین اتریوم یا توکن ‌های آن یک شبه ناپدید شود و انتظارها به این صورت است که رفته رفته بر استفاده‌ کنندگان از خدمات این بلاک‌ چین افزوده شود، لذا اتریوم هم گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود.

کاردانو

کاردانو در سال 2017 فعالیت خود را در عرصه ارزهای دیجیتال آغاز کرد و از سال 2017 تا به امروز رشد بسیار چشم گیری را تجربه کرده است. ارز کاردانو از نظر ارزش پنجمین ارز دیجیتال با ارزش محسوب می شود. کاردانو یک پروژه بلاکچین می باشد و کوین ان یعنی ADA  تخت یک فرآیند پژهشی راه اندازی شده است. کاردانو را به عنوان ارزدیجیتال نسل سوم معرفی کرده اند و گفته می شود کاردانو با هدف رفع مشکلات مقیاس پذیری، هماهنگی و ثبات در پلتفرم های ارز دیجیتال فعالیت می کند. هدف کاردانو این است که مبادلات و انتقال های درون زنجیره ای را امکان پذیر کند. با توجه به برنامه ها و اهداف تیم توسعه دهنده کاردانو، این ارزدیجیتال قابلیت های ویژه ای دارد و پیش بینی می شود روند قیمتی بلند مدت این رمزارز، صعودی باشد.

ریپل

ریپل بجای تلاش برای ابداع مجدد چرخ یا تسخیر یک بازار جدید، رویکرد متفاوتی نسبت به مشکلی دارد که بیت‌ کوین سعی در حل آن داشت، یعنی ارسال و دریافت پول در سراسر دنیا به صورت آنی و بدون کارمزد یا با کارمزد بسیار کم. در حقیقت استراتژی خاص ریپل خود را به عنوان جایگزینی برای روش قدیمی، کند و گران‌ قیمت انتقال پول در قرن بیست و یکم معرفی کرده است و بلاکچین ریپل به یک شبکه بین بانکی برای ارسال و دریافت مستقیم پول بین موسسات تبدیل شده است، از این روی انتظار می ‌رود قیمت ریپل با گذشت زمان رشد زیادی داشته باشد، به همین خاطر یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری به شمار می رود ولی باید در نظر داشته باشید که نوسانات بسیار بالا چه مثبت و چه منفی در ذات این رمزارز است، لذا این مورد سرمایه گذاری روی این ارز را با ریسک و سود به مراتب بیشتری همراه می کند.

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد

استلار

استلار به وسیله یکی از بنیانگذاران اولیه پروژه ریپل، جد مک ‌کالب راه اندازی شده است و بر این اساس استلار با وجود شباهت ‌های زیادی که به پروژه ریپل دارد، یک سری تفاوت ‌های اساسی آن ها را کاملا از هم مجزا کرده است. بر خلاف ریپل که به هدف انجام معاملات برون مرزی به وسیله بانک‌ ها و موسسات طراحی شده بود، استلار با همان هدف اما برای کاربران عادی به وجود آمده است.

حتما برایتان جالب است : صرافی ارز دیجیتال چیست و کدام یک صرافی آنلاین معتبر ایرانی است؟

استلار به این منظور که بتواند جایگزین سیستم ‌هایی مانند پی پال شود، امکانات بسیاری دارد. کارمزد معاملات پی ‌پال ۵ درصد است در صورتی که شبکه استلار برای هر ۶۰۰ هزار تراکنش ۰.۰۱ دلار کارمزد در نظر گرفته است. سرعت انجام تراکنش ‌ها در شبکه استلار ۵ ثانیه برای هر تراکنش است که سرعت بسیار خوبی است و با رعایت حد ضرر مناسب، می توانید ۲.۵ درصد از کل سرمایه خود را به این ارز دیجیتال اختصاص دهید تا در بلند مدت سود خوبی را تجربه کنید.

بیت کوین کش

ارز دیجیتال بیت کوین کش در یک هارد فورک یا به روز رسانی بیت کوین در ۲۰۱۷ ساخته شد، به صورت کلی تفاوت در مقیاس و طراحی بلوک ها باعث جدایی بیت کوین کش از بیت کوین شد. که توسعه گران قوانین جدیدی برای آن گذاشتند و این ارز دیجیتال ساختار جدید به خود گرفته است.

لایت ‌کوین

لایت‌ کوین یکی از معدود آلت ‌کوین ‌های مبتنی بر بیت ‌کوین و احتمالا موفق ‌ترین آن‌ ها است. آلت‌ کوین‌ ها، ارزهای دیجیتالی هستند که از کد پایه مشابه بیت ‌کوین استفاده می‌ کنند و هدف از ایجاد آن ها، حل کردن یک یا دو مشکل بزرگ بیت ‌کوین مثل مقیاس‌ پذیری یا مسائل امنیتی است. بیشتر آلت کوین های مبتنی بر بیت ‌کوین از نوسانات قیمت بیت‌ کوین پیروی می ‌کنند، یعنی مثل بیت‌ کوین بالا و پایین می ‌شوند، از همین روی انتظار می‌ رود قیمت لایت ‌کوین مثل بیت‌ کوین، در ادامه‌ سال افزایش یابد و حتی اگر کاهش یابد، بعید است که ارزش آن کاهش چشمگیری داشته باشد. این امر موجب شده لایت ‌کوین امروزه یکی از مطمئن ‌ترین سرمایه‌ گذاری ‌ها در بازار باشد.

مونرو

مونرو در سال اوایل سال ۲۰۱۹ عالی را به خود دید. جالب است بدانید که ویژگی اصلی مونرو این است که واقعا ناشناس است و مشاهده تراکنش های یک کیف پول برای عموم ممکن نیست. مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی است و از رمزنگاری مخصوصی برای اطمینان یافتن از اینکه تمامی تراکنش‌ هایش غیر قابل رهگیری و پیگیر گریز باقی می ‌ماند، استفاده می ‌کند.

حتما برایتان جالب است : بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری کدام است؟

در جهانی با شفافیت روزافزون، دلیل ایجاد ارز دیجیتالی مانند مونرو و علاقه به آن را می‌توان به سادگی درک نمود. مونرو از الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده می ‌کنند یعنی مونرو مثل بیت کوین یک ارز دیجیتال قابل استخراج است.

بایننس کوین

بایننس‌ کوین متفاوت ترین ارز دیجیتال معرفی شده در این مطلب است. اول به این دلیل که این رمزارز جدیدترین توکن در میان ارزهای دیجیتال است و تنها دو سال است که در بازار حضور دارد و نکته بعدی این که برخلاف دیگر توکن ها که به وسیله گروهی از توسعه دهندگان طراحی شده ‌اند و سعی در حل مشکلات خاص داشتند، بایننس کوین توسط یک صرافی ارز دیجیتال یعنی بایننس ارائه شده است. بایننس امروزه بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیاست، لذا بعید است در آینده‌ نزدیک اتفاق تلخی برای توکن بایننس بیفتد، ولی بهتر است همیشه در جریان اتفاقات جدید و اخبار این توکن باشید.

تزوس

ارز دیجیتال تزوس یک پلتفرم غیرانحصاری به حساب می آید که از قراردادهای هوشمند برای ایجاد یک ساز و کار حاکمیتی درون زنجیره‌ ای خاص بهره می ‌برد. تمرکز اصلی پلتفرم بر روی یک طراحی چند ساختاری با بروزرسانی‌ های جزئی درون زنجیره‌ ای در پروتکل است که در آن سهامداران قادر به تغییر ساختار حاکمیتی پروتکل هستند.


وی چین، چین لینک و اتم هم از پروژه های قدرتمندی برخوردار هستند که همین امر موجب می شود تا در آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرند و افزایش قیمت خوبی را تجربه کنند.

امیدوارم از این مقاله آموزشی که در خصوص بهترین ارز دیجیتال برای آینده نوشته شده بود، نهایت استفاده را کرده باشید.

هر گونه سوال و یا ابهامی بود، از طریق قسمت ارسال نظرات و دیدگاه ها با و دیگر مخاطبان ما به اشتراک بگذارید.

نظرات و تجربیات خود را در خصوص ارزهای دیجیتال آینده دار و بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت به اشتراک بگذارید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *