رمز ارزهای ارزان و آینده دار بازار کریپتو

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
رمز ارزهای ارزان و آینده دار

آیا رمز ارزهای ارزان و آینده دار را میشناسید؟ در بازار کریپتو، رمزارزهایی هستند که با خرید آن ها به سادگی می توانید در آینده سود بسیار خوبی کسب کنید. بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و … همگی ارزهای دیجیتالی هستند که افزایش قیمت های بسیاری را تجربه کرده اند و در آینده نیز تجربه خواهند کرد ولی در این مقاله قصد داریم در مورد رمز ارزهای ارزان و آینده دار بازار رمزارزها صحبت کنیم. دقیقا همان ارزهای دیجیتالی که هنوز رشدهای شارپ و ویژه خود را آغاز نکرده اند و در آینده سودهای بسیار خوبی برای شما به همراه خواهند داشت، بنابراین اگر دوست دارید با رمز ارزهای ارزان و آینده دار آشنا بشید، این مطلب رو بهتون توصیه می کنم.

رمز ارزهای ارزان و آینده دار

بازار رمزارزها ارزان و آینده دار رفته رفته در حال گسترده شدن است. این که کدام رمزارز برای سرمایه گذاری در سال های آتی مناسب تر است، سوال تعداد زیادی از افراد تازه وارد به باازر ازرهای دیجیتال است و با این وجود که یکی از بهترین گزینه‌ ها، خرید و سرمایه گذاری در ارزانترین رمزارزهای آینده دار است که هم برای کوتاه مدت و هم بلند مدت مناسب هستند، رمزارزهایی هم هستند که قیمت آن ها خیلی کم نیست ولی با توجه به اهداف قیمتی بسیار بالایی که دارند، در این مطلب به آن ها نیز اشاره شده است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در این مقاله ابتدا نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال ارزان و آینده دار را بیان می کنیم تا من بعد خودتان نیز بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه های سرمایه گذاری را در این بازار تشخیص دهید و در ادامه 12 مورد از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت را خدمت شما معرفی کردیم تا دید مناسبی در خصوص شناسایی و انتخاب ارزهای آینده دار بازار کریپتو پیدا کنید و همچنین رمزارزهای مناسب برای بلندمدت را نیز بشناسید، پس همچنان با ما همراه بمانید.

نحوه شناسایی رمزارزهای ارزان قیمت و آینده دار

استفاده از سیگنال‌ های معاملاتی ارزهای دیجیتال این امکان را در اختیارتان قرار می دهد که ساده تر بتوانید تشخیص دهید کدام رمزارزها امکان دارد با سقوط قیمت روبرو شوند و کدام امکان دارد ارزش فراوانی در آینده کسب کنند. در این بخش 9 معیار مهمی که در راستای تشخیص رمزارزهای آینده دار و ارزان قیمت به آن نیاز دارید را عنوان کرده ایم؛

  • 1) حداقل سقف بازار 20 میلیون دلار
  • 2) دارای تیم با تجربه‌ ای از توسعه دهندگان بلاکچین
  • 3) لیست شدن در بزرگ‌ ترین صرافی‌ های ارز دیجیتال دنیا
  • 4) نقدینگی بالا؛ یعنی حداقل 1 میلیون دلار در 24 ساعت معامله گردد
  • 5) دارایی در حال گردش ارز دیجیتال بین 10 میلیون تا 1 میلیارد رمزارز
  • 6) آشنایی با تجزیه و تحلیل تکنیکال برای بررسی ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار
  • 7) حضور پر رنگ در شبکه‌ های اجتماعی مثل توییتر، فیس بوک، انجمن‌های ردیت و رمزارز
  • 8) توجه بیشتر به ارزهای دیجیتال ارزان قیمتی که به بالاترین میزان معاملات خود نزدیک شده‌ اند
  • 9) عدم انتخاب رمزارزهای ارزانی که حداکثر 25 درصد میزان دارایی خود را استخراج نکرده اند

معرفی رمزارزهای آینده دار و ارزان قیمت

1) ارز دیجیتال سینتتیکس

سینتتیکس پلتفرمی محسوب می شود که این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد تا دارایی‌ های مجازی و آنلاین به وجود آورند که ارزش دارایی‌ های واقعی را دارند. این رمزارز یکی از ارزان ترین توکن های بازار ارزهای دیجیتال است. توکن سینتتیکس هسته اصلی شبکه سینتتیکس محسوب می شود و این اجازه را به شما می دهد تا در ایجاد سینت‌ ها شرکت کرده و از آن‌ ها پشتیبانی نمایند.

توکن سینتتیکس به عنوان پاداش به منظور استفاده از این توکن‌ ها در استخراج سکه، مورد استفاده قرار می گیرد. پروژه سینتتیکس اواخر سال 2017 میلادی راه اندازی شد و هاون نامی بود که آن زمامن به آن دادند. توکن شبکه سینتتیک در شبکه اتریوم قابل اجرا است و یک توکن استاندارد ERC-20 به حساب می آید و باید دید در آینده چه روند قیمتی را دنبال خواهد کرد و تیم توسعه دهنده آن در مسیر پیشرفت این پروژه، چه اقداماتی انجام می دهند.

2) ارز دیجیتال ترون

ترون یک سیستم‌ عامل مبتنی بر بلاکچین به حساب می آید که می‌ توان روی آن اپلیکیشن‌ های غیرمتمرکز به وجود آور و محتوای رسانه‌ ای اشتراک گذاری کرد. توکن TRX هم به منظور دستیابی به برخی قابلیت های نرم‌ افزارها استفاده می شود، لذا هدف اصلی این توکن استفاده در شبکه اصلی ترون به شمار می رود.


حتما برایتان جالب است : استیکینگ ترون در تراست والت چگونه است؟


ترون یکی دیگر از بهترین رمزارزهای ارزان و آینده دار با قیمت زیر یک دلار به حساب می آید که ظرفیت بسیاری برای رشد و پیشرفت در آینده دارد. ترون یکی از بزرگ‌ ترین جوامع آنلاین و به صورت متوسط نزدیک به ۱ میلیارد کاربر فعال در کل دنیا دارد که عدد قابل توجهی می باشد.

ارز دیجیتال چین لینک ارتباط بین مصرف کننده و فروشنده کالا یا خدمات را تسهیل می کند. به علت ادغام همیشگی فناوری‌ های بلاکچین در زندگی افراد، اخیرا چنین ارزهایی تقاضای بسیاری داشته اند. چین لینک در سال 2017 در کشور آمریکا و به وسیله شرکت اسمارت کانترکت طراحی شد.

چین لینک فناوری را توسعه داده است که از طریق فناوری بلاکچین کانال‌ هایی را میان ارائه دهندگان داده‌ های گوناگون ایجاد می کند. چین لینک اوراکلی به وجود آورد که اجرای قرارداد هوشمند میان زیرساخت‌ های رمزنگاری و منابع اطلاعاتی شخص ثالث را تضمین می نماید که این موضوع امکان ایجاد شبکه‌ های اطلاعاتی را بین چندین شرکت گوناگون فراهم می آورد. همچین شبکه‌ هایی به وسیله هیچ شخص یا اشخاصی، غیر از یک قرارداد هوشمند تنظیم نخواهند شد و غیرمتمرکز به حساب می آیند.

چین لینک به تمامی اپراتورهای شبکه، یعنی ارائه دهندگان اطلاعات، این اجازه را می دهد تا رمز لینک خود را به دست آورند. شرکت کنندگان مقدار مشخصی توکن را به عنوان پاداش برای استفاده از قراردادهای هوشمند با اوراکل‌ های چین لینک و مشارکت در شبکه دریافت می‌ کنند. چین لینک گزینه سوددهی به منظور سرمایه گذاری و حتی نوسان گیری به حساب می آید و احتمال رشد بیشتر آن در سال های آینده، بسیار بالاست.

4) ارز دیجیتال کاردانو

وجه تمایز کاردانو از سایر ارزهای دیجیتالی، استفاده از اصول ریاضی پیچیده در مکانیسم‌ ها و استفاده از معماری چند لایه در طراحی آن به حساب می آید. با شناخت کافی از تیم کار بلدی که اتریوم را مدیریت می نمایند، این طور به نظر می آید که کاردانو راه‌ حلی برای برطرفت کردن مشکلات ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

جالب است بدانید که می توانید از بلاکچین کاردانو به منظور انعقاد قراردادهای هوشمند و به نوبه خود برای ساخت نرم افزار و پروتکل‌ های غیرمتمرکز بهره گرفت. همچنین امکان رد و بدل کردن پول با کمترین هزینه و در سریع‌ ترین زمان ممکن، مزیت بسیار بزرگی در دنیای تجارت و امور مالی به حساب می آید که کاردانو کل این امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

5) ارز دیجیتال بیسیک اتنشن 

بیسیک اتنشن توکنی است که در پلتفرم اتریوم برای مرورگر بریو طراحی شد. این برنامه در سال 2015 میلادی و به وسیله برنامه نویس مشهور آمریکایی به نام بربدن آیک، بنیانگذار مرورگر موزیلا و زبان جاوا اسکریپت، راه‌ اندازی شد. این توکن یکی از ارزانترین و مناسب ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری به حساب می آید. آقای آیک در حقیقت گونه جدیدی از ارتباط و تعامل را در دنیا ارائه کرد که برای هر دو طرف معامله کاربردهای بسیاری دارد.


حتما برایتان جالب است : سبد هولد ارز دیجیتال | بهترین ارزها برای سال 2030


در این پلتفرم تبلیغاتی در سیستم کاربران ظاهر می‌ شود، کاربر انتخاب می‌ کند که تبلیغات را ببیند یا نه و مرورگر بر اساس تبلیغاتی که کاربر مشاهده کرده است به او پاداش می‌ دهد. پاداش کاربر با توکن‌ های بیسیک اتنشن پرداخت خواهد شد. بیسیک اتنشن توکن سکه‌ های داخلی برای انجام معاملات در مرورگر بریو محسوب می شوند. به علاوه بیسیک اتنشن توکن را می‌ توان به صرافی‌ های دیجیتالی منتقل و با سایر سکه ها مورد معامله قرار داد.

6) ارز دیجیتال ریپل

ریپل به عنوان پرطرفدارترین ارز دیجیتال بین بانک‌ های جهانی مطرح شده است و به همین خاطر می‌ توان آن را یکی از بهترین انواع رمزارزها برای سرمایه گذاری در سال های آتی دانست. سیستم پرداخت ریپل از سال 2012 فعالیت های خود را آغاز کرده است و در سال 2018 با رسیدن به 3.5 دلار به سقف تاریخی خود رسید. بر اساس گزارشات کوین مارکت کپ ریپل همواره بین 10 ارز دیجیتال با ارزش بالای جهانی است که بر اساس سقف بازار ساخته شده است.

7) ارز دیجیتال دوج کوین

بعد از گذشته ای مبهم، دوج کوین به لطف نام ایلان ماسک سرمایه‌ دار معروف آمریکایی، مورد توجه قرار گرفت. هیچکس انتظار نداشت که این میم کوین یا به بیان برخی دیگر شت کوین که در سال 2013 راه اندازی شد، قانونی شود، چه برسد به این که در لیست رمزارزهای محبوب بازار نیز قرار بگیرد. نکته مهمی که در خصوص این رمزارز وجود دارد، همان طور که گفتیم، حمایت های ایلان ماسک به خصوص در شبکه اجتماعی تویتر می باشد و ساختار و اهداف مشخصی را دنبال نمی کند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

دوج کوین در حال حاضر یکی از ارزان ترین رمزارزهاست که سرمایه گذاری در آن نه خوب است و نه بد! البته که تعداد زیاد یاز تحلیلگران آن را به عنوان یک گزینه مناسبی جهت سرمایه‌ گذاری مطرح کرده اند. سودهای بالای 7 هزار درصدی این رمزارز در گذشته ای نه چندان دور، باعث شده است بسیاری از افراد و سرمایه داران به طرف این رمزارز جذب شوند و حداقل این طور می توان گفت که این رمزارز برای نوسان گیری گزینه مناسبی است ولی با توجه به عدم ساختار پذیری این رمزارز، سرمایه گذاری بلندمدت و به اصطلاح هولد کردن آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

8) ارز دیجیتال پلیگون

پلی بستری بلاکچین سازگار با اتریوم می باشد که برای هزینه‌ های مدیریت، سهام و سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. این بستر از یک راه‌ حل جانبی پیشرو به منظور غلبه بر برخی از کاستی‌ های اصلی اتریوم مثل توان عملیاتی، تجربه بد کاربر و عدم کنترل جامعه استفاده می نماید.


حتما برایتان جالب است : بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری کدام است؟


لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه‌ های چند ضلعی و لایه اجرایی چهار مرحله‌ ای معامری پالی‌ گان را تشکیل می‌ دهند. پروژه پالی‌ گان یکی از تلاش‌ های موفق در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس‌ پذیری بلاک‌ چین به حساب می آید، از این روی آینده این رمزارز ارزان قیمت، امیدوارکننده است و سرمایه‌ گذاری در آن به احتمال زیاد موجب ضرر دیدن شما نخواهد شد و این که چه مقدار سود بتوانید از طریق سرمایه گذاری در این ارز کسب کنید، به موارد بسیاری بستگی دارد.

9) ارز دیجیتال بیت تورنت

بیت تورنت رمزارزی که به عنوان فرمت پروتکل بیت تورنت راه اندازی شده است. پلتفرم دیجیتالی بیت تورنت برای گسترش امکانات پروتکل در حال توسعه است. برای مثال تیم این پروژه سعی دارد تا زیر ساخت را برای توسعه‌ دهندگان dapp شخص ثالث، تبادل ارزش و ذخیره امن و سریع اطلاعات غیرمتمرکز ایجاد نماید، از همین روی آینده این ارز بسیار روشن است و می‌ تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری شما در بازار کریپتوکارنسی به حساب آید.

10) ارز دیجیتال آیوتا

آیوتا یک رمزارز اوپن سورس به حساب می آید که برای اینترنت اشیا طراحی شده است و تراکنش‌ ها را با استفاده از یک نمودار غیر چرخه‌ ای در دفتر کل خود ذخیره می نماید که می‌ تواند مقیاس پذیرتر از دفتار توزیع شده مبتنی بر بلاکچین باشد.

این بازار به شکلی طراحی شده است که این اجازه را مشاغل بدهد تا داده‌ ها را برای ارتقای اشتراک‌ گذاری داده‌ ها به فروش برسانند. به علاوه بازار بدون بلوک است یعنی تمامی تراکنش‌ های شبکه رایگان است. این دلایلی است که موجب  شده آیوتا یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت و آینده دار این بازار محسوب شود.

11) ارز دیجیتال آنتولوژی

آنتولوژی نیز به عنوان یکی از ارزانترین و بهترین رمزارزهای آینده دار برای سرمایه گذاری در سال های آتی به حساب می آید که به وسیله شرکت چینی آنچین، برای معرفی بلاکچین در فعالیت‌ های سازمان‌ ها و شرکت‌ های گوناگون راه اندازی شد. این رمزارز را می‌ توان به عنوان ارائه دهنده خدمات پرکاربرد بلاکچین‌ های عمومی، از جمله دفتر توزیع شده و سیستم‌ های قرارداد هوشمند در نظر گرفت.

12) ارز دیجیتال پیویکس 

پیویکس رمزارزی مبتنی بر حفظ حریم شخصی به حساب می آید که با مدل اثبات سهام فعالیت می کند و یک مدل انشعاب یافته از دش به شمار می رود. هدف این راه اندازی این رمزارز، استفاده از کیف پول به عنوان بانک شخصی به شکل امن و خصوصی در زندگی روزمره به حساب می آید و به این منظور که در بازار سود خوبی به دست آورید، بایستی سهام دار باشید یا به صورت مستر نود فعالیت نمایید. این ارز با رشد خوبی در سالیان اخیر تجربه کرده است و آهسته و به مرور در حال پیشرفت است و همین موضوع است که این رمزارز را برای سرمایه گذاری بلندمدت جذاب می کند.


حتما برایتان جالب است : استراتژی های معاملاتی ارز دیجیتال برای ایرانی ها


لازم به ذکر است که پیویکس از سال 2016 میلادی در بازار ارزهای دیجیتالی حظور یافته است و هدف اصلی آن را می توان کاهش زمان انجام معاملات و تایید تراکنش ها، کاهش میزان کارمزد تراکنش و معاملات و بالا بردن امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران به حساب آورد. این رمزارز تا به امروز توانسته است به بیشتر هدف هایی که در بدو تاسیس روی آن ها تاکید شده بود، برسد و این طور به نظر می آید که علیرغم نوسانات مثبت و منفی که پشت سر گذاشته است، یک ارز دیجیتال موفق در آینده باشد.


نتیجه گیری و کلام پایانی

شناسایی بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد تا در پروژه‌ های جدید و متنوع دیجیتالی شرکت کنید و فرصت‌ های جدیدی به منظور سرمایه گذاری‌ های سودآور پیش پای شما قرار گیرد.

هرچند به هیچ‌ عنوان کسی نمی‌ تواند با اطمینان خاطر پیش‌ بینی نماید که بهترین رمزارز برای سرمایه گذاری کدام است، ولی با توجه به تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال می دانیم که این بازار روند رو به رشدی را دنبال می کند و در آینده بخش بزرگی از زندگی روزمره انسان ها خواهد بود. همچنین ذکر این نکته الزامی است که ارزهای دیجیتالی را که نسبت به گذشته قیمت آن‌ ها بسیار کاهش یافته است را نخرید، به این خاطر که احتمال افزایش دوباره قیمت آن‌ ها و رسیدن به سقف های قیتمی قبلی بسیار کم است!

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب 12 مورد از رمز ارزهای ارزان و آینده دار را معرفی کردیم.

همچنین اگر دوست دارید بدانید ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا انقدر محبوب است ، می توانید از این مقاله استفاده کنید.

به نظر شما کدام رمزارز برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب تر است؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *