صرافی معتبر بدون احراز هویت برای ایرانی ها

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
صرافی معتبر بدون احراز هویت

کاربران ایرانی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، معمولا به دنبال صرافی معتبر بدون احراز هویت برای انجام معاملات خود هستند، چرا که روند احراز هویت در صرافی های خارجی از ایران بسیار سخت است و به دلیل تحریم های کشور آمریکا علیه ایران، احراز هویت کاربران ایرانی در بهترین صرافی های دنیا مثل بایننس بسیار طاقت فرساست، بنابراین اگر صرافی معتبر بدون احراز هویت خارجی را بشناسید، به سادگی می توانید از طریق آن ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنید و نگران تحریم، مسدود شدن حساب های کاربری و حتی بلوک شدن پولتان داخل صرافی های خارجی نباشید، پس اگر به دنبال بهترین صرافی معتبر بدون احراز هویت هستید، این مطلب تمامی آن ها را به همراه مزایا و معایب هر یک، به شما معرفی می کند.

صرافی های معتبر بدون احراز هویت

با گسترده شدن معامله ارزهای دیجیتال، تعداد زیادی از صرافی های دیجیتالی، احراز هویت یا KYC را وارد فرآیند ثبت نام و استفاده از خدمات سایت و صرافی کرده اند و در حال حاضر در بسیاری از صرافی ها در صورتی که بخواهید خرید و فروشی انجام دهید، در ابتدای امر می بایست مراحل احراز هویت را که می تواند وابسته به خدمات درخواستی شما متفاوت باشد، انجام دهید. در ادامه قصد داریم 8 صرافی معتبر خارجی که برای استفاده کردن از خدمات آن ها نیاز به احراز هویت ندارید و فرآیند احراز هویت در آن ها اجباری نیست را معرفی کنیم.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


مهم ترین نکته ای که بهتر است همین ابتدای امر عنوان کنیم اینجاست که در صورت عدم شناسایی هویت مشتریان در صرافی‌ ها، احتمال انجام فعالیت‌ های غیرقانونی مثل هک، عدم پرداخت رمزارزهای خریداری شده، عدم پرداخت مالیات و پولشویی به وسیله مجرمان افزایش می یابد، بنابراین به منظور محافظت از دارایی‌ های دیجیتال خود در برابر کلاهبرداری‌ هایی با سبک های گوناگون، انجام فرآیند احراز هویت ضروری به نظر می‌ آید.

اما باید در نظر داشت که این مطلب برای آن دسته از عزیزانی نوشته شده است که به هر دلیلی امکان انجام احراز هویت از ایران را ندارند و همچنین دوست دارند با صرافی معتبر مورد نظر خود کار کنند، پس در ادامه با ما همراه بمانید تا 8 تا از بهترین صرافی های خارجی بدون احراز هویت را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

دلیل وجود احراز هویت برای صرافی‌ های خارجی چیست؟

به صورت کلی یکی از مزایای دنیای رمزارزها در ابتدای مسیر این بود که تمامی افراد قادر بودند به طور ناشناس در آن به فعالیت بپردازند و به احراز هویت احتیاجی نبود، ولی رفته رفته و به علت قوانین مبارزه با پولشویی،‌ بیشتر صرافی های دیجیتالی معتبر، احراز هویت را برای کاربران خود الزامی کردند و کاربران تنها در صورتی که به درستی احراز هویت شده باشند، قادرند از خدمات صرافی استفاده نمایند.

لذا بیشتر صرافی ها به دلایل گوناگون، امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی وجود ندارد. بنابراین یکی از معیارهای حائز اهمیت در انتخاب صرافی خارجی، امکان برداشت ارز دیجیتال بدون احراز هویت است و فقط تعداد کمی از صرافی‌ ها قابلیت معامله ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

صرافی آنلاین بدون احراز هویت

در این بین صرافی هایی وجود دارند که این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می هند تا بدون احراز هویت قادر باشند فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهند؛ لذا در لیست پایین، 8 صرافی معتبر و خارجی را معرفی کرده ایم و توضیحاتی که در مورد آن ها باید بدانید را نیز آورده ایم تا دید نسبتا خوبی در خصوص انتخاب صرافی مناسب و معتبر پیدا کنید. همچنین برای بیشتر آن ها مزایای استفاده هم ذکر کرده ایم تا بتوانید اطلاعات جامع تری از این صرافی ها کسب کنید؛ 

صرافی بیتمکس : صرافی بیتمکس یک صرافی متمرکز به حساب می آید که این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا بدون احراز هویت به معامله رمزارزهایی مانند دش، کاردانو، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک و سایر ارزهای دیجیتال بپردازند. بعضی از مزیت های اصلی این صرافی به شرح زیر می باشد؛

  • ** تعداد بسیار زیاد آلت کوین‌ ها
  • ** برداشت روزانه تا سقف 2 بیت‌ کوین بدون انجام احراز هویت
  • ** حجم بسیار بالای معاملات؛ معادل بیش از 125 هزار بیت‌ کوین در روز!

صرافی بای بیت : بای بیت یک صرافی خارجی و معتبر می باشد که از قراردادهای دائمی و معکوس رمزارز پایدار تتر پشتیبانی می‌ کند. این صرافی این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، ایاس و تتر را به سادگی مورد معامله قرار دهند.

صرافی چنجلی : یکی دیگر از صرافی‌ های بدون احراز هویت خارجی چنجلی می باشد که قابلیت خرید سریع و فوری رمزارزها را برای معامله گران فراهم می کند. مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال مانند قیمت ریپل، بیت کوین، اتریوم و نمودارهای آن‌ ها از مزیت های بارز دیگر این صرافی به حساب می آید و کاربران آن به سادگی قادرند تا سقف روزانه 1 بیت کوین را بدون احتیاج به احراز هویت برداشت کنند. چنجلی نیز در صورت اطلاع از ایرانی بودن شما، ارائه خدمات خود را قطع می کند، بنابراین باید از وی پی ان با آی پی ثابت برای استفاده از خدمات این صرافی استفاده کنید. برخی از ویژگی های بارز این صرافی به شرح زیر می باشد؛

  • ** ثبت نام ساده و سریع
  • ** انجام معاملات اسپات و اهرمی یا همان مارجین
  • ** امکان انجام معاملات با رابط کاربری ساده و پیشرفته
  • ** برداشت روزانه تا سقف 1 بیت‌ کوین بدون احراز هویت

صرافی بیت شیرز : صرافی بیت شیرز یک صرافی غیر متمرکز محسوب می شود که فرآیند ثبت نام در آن بسیار ساده است. حجم معاملات این اکسچنح 1900 بیت کوین گزارش شده است که حجم قابل توجهی است و این نشان از نقدشوندگی بسیار بالای این صرافی می باشد.

صرافی بیت اسکوئر : صرافی بیت اسکوئر یک صرافی غیر متمرکز به شمار می آید که از بیش از 125 رمزارز گوناگون مانند بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌ نماید. حجم معاملات این صرافی برابر با ۴ بیت کوین به ازای ۱۱ جفت ارز می باشد که رقم مناسبی است.

صرافی بدون احراز هویت خارجی

صرافی کوکوین : جالب است بدانید که شعار صرافی کوکوین صرافی برای مردم است و به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌ های جهان، امکان برداشت بدون احراز هویت روزانه تا 5 بیت کوین برای معامله گران وجود دارد. 


حتما برایتان جالب است : صرافی ایرانی برای ترید ارز دیجیتال


در حقیقت این امر موجب شده است تا حتی معامله گران حرفه‌ ای هم قادر باشند برای معاملات حجم بالای خود از کوکیون استفاده نمایند. با این وجود مثل دیگر صرافی‌ ها، همچنان خطر مسدود شدن حساب در صورت پی بردن صرافی به ایرانی بودن شما وجود دارد و همان طور که پیش تر هم گفتیم، باید از وی پی ان با آی پی ثابت برای لاگین کردن و همچنین استفاده از خدمات این صرافی و صرافی های اینچنینی استفاده کنید تا مشکلی برای شما و دارایی هایتان پیش نیاید.

  • ** ثبت نام ساده و سریع
  • ** پشتیبانی آنلاین 24 ساعته
  • ** کارمزد معاملات بسیار پایین
  • ** امکان معامله بیش از 700 جفت ارز
  • ** انجام معاملات اسپات، مارجین و فیوچرز
  • ** صرافی خوشنام و خوش سابقه بین المللی
  • ** برداشت روزانه تا سقف 5 بیت‌ کوین بدون احراز هویت
  • ** امکان استفاده از توکن KCS به منظور کاهش کارمزد و شراکت در سود صرافی

صرافی اتر دلتا : صرافی اتر دلتا تنها از توکن‌ های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌ کند و همین طور تمام فعالیت‌ های این صرافی مبتنی بر قراردادهای هوشمند می باشد و شما برای کاهش کارمزد تراکنش‌ ها، می توانید از گس استفاده فرمایید.

صرافی 1Inch : یکی از پرطرفدارترین صرافی‌ های غیرمتمرکز، صرافی وان اینج به حساب می آید که بر روی بلاکچین اتریوم و بلاکچین بایننس فعالیت می کند. این صرافی همچنین توکن 1inch را عرضه کرده است و برای تبدیل هر کوین به کوین دیگر، ارزانترین صرافی را برای مشا می یابد و در ادامه تبدیل را از طریق آن صرافی برای شما انجام می دهد.


حتما برایتان جالب است : آموزش کار با صرافی coinex به زبان ساده


در انتها کوین جدید به کیف پول شخصی شما انتقال پیدا خواهد کرد، لذا بدین ترتیب احتیاج نیست که ده‌ ها صرافی غیرمتمرکز را برای یافتن بهترین نرخ تبدیل مورد بررسی قرار دهید. به این ترتیب شما نرخ تبدیل مناسب‌ تری نسبت به زمان استفاده از صرافی‌ های مثل یونی سواپ یا سوشی سواپ و … دریافت خواهید کرد. صرافی وان اینچ بسیاری از کیف پول‌ های اتریوم را پشتیبانی می نماید، بنابراین شما می‌ توانید با استفاده از ولت یا کیف پول خود به صرافی وان‌ اینچ وصل شوید و از خدمات آن استفاده نمایید.

  • ** پشتیبانی از توکن‌ های بلاکچین اتریوم و بایننس
  • ** ارائه بهترین قیمت در بین صرافی‌ های غیرمتمرکز
  • ** غیرمتمرکز بودن و عدم وجود محدودیت‌ های احراز هویت
  • ** امکان اتصال به کیف پول‌ های گوناگون بلاکچین‌ های اتریوم و بایننس

نتیجه گیری و کلام پایانی

رمزارزها در ابتدا به منظور حفظ محرمانگی دارنده طراحی شده بودند، ولی دولت ها و بانک‌ های مرکزی به علت مسائل پولی و مالی صرافی‌ ها را به احراز هویت کاربران خود الزام کردند. علت اصلی این امر نیز جلوگیری از پولشویی و یا جلوگیری از فرار مالیاتی به حساب می آید، اما با این حال تعداد زیادی از صرافی‌ های دیجیتالی خارجی، خدمات صرافی را بدون نیاز به احراز هویت نیز ارائه می دهند و هنوز فرآیند احراز هویت تمامی افراد الزامی اعلام نشده است.

ارائه خدمات بدون احراز هویت به صورت معمول یه دو روش صورت می پذیر؛ روش اول تغییر کشور محل ثبت صرافی است و روش دوم ارائه خدمات بدون احراز هویت با محدودیت‌ های سقف برداشت به کاربران است. صرافی‌ های غیرمتمرکز که نسل جدیدی از صرافی‌ های دیجیتالی محسوب می شوند،‌ برخلاف صرافی‌ های متمرکز به احراز هویت احتیاجی ندارند.

با وجود تمام محدودیت‌ ها، کاربران ایرانی از خدمات صرافی‌ های خارجی و معتبر استفاده می‌ کنند. صرافی‌ های نام برده شده مثل کوکوین، دلتا، چنجلی، وان اینچ نیز در بین کاربران ایرانی گزینه های بسیار پرطرفداری به حساب می آیند، ولی بایستی همواره در نظر داشت که اطمینان از خوش نامی و صحت عملکرد صرافی رمزارز برای سرمایه‌ گذاری کافی نخواهد بود. نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول‌ هایی خارج از این صرافی ها، از پیش نیازهای اساسی سرمایه گذاری در این بازار به شمار می رود و شما نباید دارایی های خود را اگر بلندمدتی و زیاد است، در کیف پول خود صرافی نگهداری کنید.

در واقع تنها در صورتی که دارایی شما زیاد نیست و ارز پرداخت کارمزد انتقال به کیف پول را ندارد و یا نوسان گیری می کنید و سرمایه تان در گردش است، می توانید دارایی های دیجیتال خود را در همان کیف پول صرافی مورد نظر نگهداری کنید ولی باید در نظر داشته باشید که حتما تایید دو مرحله ای برای ورود به حساب کاربری خود در صرافی را فعال نمایید.

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب 8 مورد از صرافی معتبر بدون احراز هویت در بازار کریپتو را خدمت شما معرفی کردیم.

همچنین اگر دوست دارید آموزش کار با صرافی هات بیت را هم یاد بگیرید، می توانید از این لینک برای آموزش رایگان استفاده کنید.

به نظر شما کدام صرافی برای ما ایرانی ها بهترین گزینه است؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *