ارز دیجیتال ترتل کوین | معرفی ارز دیجیتال trtl

ارز دیجیتال ترتل کوین

ارز دیجیتال ترتل کوین یکی از آلت کوین هایی است که به احتمال زیاد آینده درخشانی در انتظارش است. در این مطلب ما ابتدا به معرفی ارز دیجیتال trtl به صورت کلی خواهیم پرداخت و در ادامه موارد تکمیلی مثل کیف پول ارز trtl و آینده ترتل کوین را مورد بررسی قرار خواهیم داد، پس اگر شما هم به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارید و سودهای آلت کوین ها شما را شیفته خودش کرده است، بد نیست تا با ارز دیجیتال ترتل کوین نیز آشنا شوید، پس همچنان همراه ما بمانید.

ارز دیجیتال ترتل کوین

ارز دیجیتال ترتل کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که ابتدا به منظور سرگرمی آغاز شد ولی به علت داشتن ایده‌ های جذاب و کاربردی، ماندگار شد و همچنان روند رو به رشد خود را دنبال می کند. این ارز دیجیتال اخیرا حدود 9000 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. وجود حریم خصوصی بالا و سرعت زیاد تراکنش‌ ها، از جمله قابلیت هایی است که Turtlecoin را پرطرفدار کرده است. چنانچه قصد دارید با ارز دیجیتال Turtlecoin و توکن TRTL بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب به شما عزیزان کمک خواهد کرد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ترتل کوین یک ارز دیجیتال است که در سال 2017 میلادی کار خود را شروع کرده است. توسعه دهندگان این پروژه به نام Bebop و Rocksteady قصد داشتند پروژه‌ ای را شروع کنند که روی فناوری و توسعه‌ جامعه متمرکز باشد. پروژه‌ ای که به بودجه‌ زیادی برای ماینینگ، ICO یا بازاریابی نیاز نداشته باشد. آنچه در مورد این پروژه حائز اهمیت است، مواردی است که در زمینه‌ استفاده از تکنولوژی در این بلاکچین مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه بیشتر در مورد ارز دیجیتال ترتل کوین توضیح خواهیم داد؛

ماینینگ آسان ارز دیجیتال ترتل کوین

یکی از بزرگترین مشوق‌ های ورود کاربران جدید به ترتل کوین، ماینینگ این ارز دیجیتال است. بلاک تایم کوتاه و پاداش بلاک منطقی، بدین معنی است که ضرب سکه در ترتل کوین آسان است. چنانچه قصد دارید آمار مرتبط با پاداش و سختی استخراج این ارز را کسب کنید، می‌ توانید از کاوشگر بلاک رسمی‌ ترتل کوین استفاده نمایید.

یکی دیگر از علت های جذابیت این سکه، موضع مخالف توسعه دهندگان آن با ASIC است. هرچند اسیک ها می‌ توانند قدرت هش را در شبکه‌ ترتل کوین افزایش دهند، ولی این موضوع به عدم تمرکز شبکه آسیب می زند و یافتن بلاک‌ ها را برای ماینرهایی که از پردازنده‌ های متوسط استفاده م ی‌کنند، سخت می‌ کند. به منظور مقابله با این موضوع، توسعه دهندگان ترتل کوین اخیرا فعالیت‌ هایی برای محدود کردن ماینینگ با ASIC صورت گرفته است.

حتما برایتان جالب است : بهترین سرمایه گذاری در سال 1400 چیست؟

این در حقیقت همان راهی است که مونرو نیز در پاسخ به همین تهدید، در پیش گرفته بود. ماینینگ ترتل کوین بسیار ساده است. در حال حاضر با توجه به رقابت شدیدی که در ماینینگ برخی از بلاک چین‌ های مبتنی بر الگوریتم اثبات کار ایجاد شده است، این سادگی کاملا نادر است. شما می‌ توانید ترتل کوین را با پردازنده کامپیوتر شخصی خود استخراج نمایید.

کیف پول های معتبر ارز trtl

1) کیف پول لجر نانو 

یکی از کیف پول های سخت افزاری پرطرفدار، کیف پول لجر نانو اس به حساب می آید. کیف پول سخت افزاری این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا کلیدهای خصوصی خود را در یک دستگاه فیزیکی ذخیره و نگهداری نمایید، ولی نکته منفی این کیف پول ها در مقابل دیگر کیف پول ها، هزینه بر بودن آنهاست. کلید خصوصی شما امکان دسترسی به دارایی شما را فراهم می کند و از دست دادن آن مساوی با از دست دادن دارایی دیجیتال شماست، لذا جایی که آن ها را ذخیره می کنید نیز بسیار حائز اهمیت است و کیف پول های سخت افزاری به این دلیل محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

کیف پول ارز trtl

تمام کلید خصوصی ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین در کیف پول شما ذخیره می شوند، لذا خطر هک شدن آن وجود ندارد. چنانچه یک برنامه نویس یا فرد با تجربه در این زمینه نیستید، استفاده از کیف پول سخت افزاری بهترین گزینه برای اطمینان از امنیت ارز رمزنگاری شده شما است. سیستم عامل لجر نانو، BOLOS است که توسعه دهندگان آن را در یک تراشه ادغام کرده اند. نکته برجسته این کیف پول امنیت آن است.

حتما برایتان جالب است : آموزش خرید ارز دیجیتال وی چین + معرفی بهترین کیف پول های VeChain

از آنجا که کیف پول سخت افزاری است، از دید فنی، هیچ خطر هک یا از دست دادنی وجود نخواهد داشت. هنگام شروع کار با دستگاه، باید یک پین کد وارد کنید و برای اتصال به دستگاه خود باید این کد را به خاطر بیاورید. در بسته این کیف پول یک برگه بازیابی در اختیار شما قرار می گیرد که در صورت فراموش کردن پین خود باید از آن استفاده نمایید. لجر نانو اس، از بیش از 1000 سکه پشتیبانی می کند. یکی دیگر از قابلیت های این کیف پول این است که برای استفاده از آن به مهارت فنی نیاز ندارید، لذا حتی چنانچه تازه کار باشید، در استفاده از این کیف پول مشکلی نخواهید داشت.

2) کیف پول ترزور

Trezor از قدیمی ترین کیف پول های سخت افزاری دنیا به حساب می اید. این کیف پول محصول شرکت SatoshiLabs است و رابط کاربری ساده ای دارد. از نظر امنیت، Trezor کیف پولی مناسب به حساب می آید، به این خاطر که پین کد آن هرگز از کیف پول خارج نخواهد شد. این بدان معنی است که حتی اگر آن را به رایانه در معرض خطر متصل کنید، کیف پول شما به خطر نمی افتد. قابلیت برجسته Trezor One امنیت آن است. سیستم امنیتی این کیف پول، پین کد آن را تضمین می کند و اطمینان می دهد که ورود بی اجازه و غیر مجاز ممکن نخواهد بود.

زمانی که کد پین را اشتباه وارد نمایید، مدت زمان انتظار را تا دو برابر افزایش می دهد، برای مثال استفاده از کیف پول پس از 30 حدس اشتباه 17 سال به طول خواهد انجامید! هر زمان که کیف پول خود را به رایانه وصل کنید، از شما می خواهد که پین را وارد کنید. Trezor هر بار یک کد PIN تصادفی تولید می کند و زمانی که آن را به رایانه متصل می کنید، یک کد نمایش داده می شود. بعد از وارد کردن پین، باید رمز عبور را وارد کنید، که فقط شما از آن آگاه هستید. اگر دوست دارید برای خرید کیف پول ترزور اقدام کنید، بهتر است ابتدای امر این مطلب آموزشی رایگان در مورد کیف پول ترزور را مطالعه کنید.

3) کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی یکی از کیف پول‌ های نرم‌ افزاری چند ارزی به شمار می رود که در سالیان اخیر طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. این کیف پول در سال 2014 میلادی روانه بازار کریپتو شده است. در ابتدا تنها نسخه iOS آن در بازار موجود بود که استقبال خوبی از آن نشد، ولی اندکی بعد و با انتشار نسخه اندروید و در نهایت نسخه ویندوز، به مرور طرفداران این کیف پول افزایش یافت.

حتما برایتان جالب است : خرید کیف پول لجر + راهنمای راه اندازی و استفاده

این کیف پول از نوع Multi Coin یا همان چند ارزی است و این بدین معنی است که قادرید در کوینومی به‌ صورت هم‌ زمان از کوین‌ های گوناگون را نگهداری نمایید. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ کوین و توکن از ۱۲۵ بلاکچین گوناگون به وسیله کوینومی پشتیبانی می‌ شود. در سایت رسمی کوینومی تمامی کوین‌ ها و توکن‌ های پشتیبانی شده به وسیله این کیف پول لیست شده است. همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا شما با سرچ کردن، ببینید که آیا این کیف پول از دارایی مورد نظر شما پشتیبانی می‌ نه. رابط کاربرپسند نیز شاید بزرگترین مزیتی بود که موجب محبوبیت کوینومی در بازار رمزارزها شد.

چرا عرضه ترتل کوین خیلی زیاد است؟

توزیع حداکثری یک تریلیون سکه به نظر بسیار زیاد است. آیا توزیع این میزان سکه ارزش ترتل کوین را کاهش نخواهد داد؟ در پاسخ می توان گفت در حالی که ترتل کوین حجم توزیع سکه بسیار بالایی در اختیار دارد، ولی برخلاف بیت کوین که می تواند به 8 رقم اعشاری تقسیم شود، ترتل کوین تنها 2 رقم اعشار دارد و همین امر موجب می شود حجم بالای توزیع این سکه توجیه پذیر باشد.


نتیجه گیری و کلام پایانی

ترتل کوین یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاکچین است که در سال ۲۰۱۷ ایجاد و برای دسترسی عمومی در بستر شبکه بلاک چین قرار گرفت. این رمزارز در ابتدا به عنوان یک میم اینترنتی ایجاد شد و بیشتر هدف سرگرم کننده داشت، ولی با گذشت زمان و استقبال چشمگیر کاربران به شدت ارتقا یافت. شبکه بلاک چین ترتل کوین طبق الگوریتم اجماع اثبات کار طراحی شده است و می توان از طریق پردازنده های CPU نیز آن را استخراج نمود.

ارز دیجیتال Turtlecoin یکی از آلت کوین‌ هایی است که در یک سال گذشته افزایش قیمت بسیار خوبی را تجربه کرده است. امکاناتی مانند سرعت تراکنش بالا، حریم خصوصی، استخراج آسان و کیف پول‌ های کاربرپسند و گرافیکی موجب شده است که این ارز دیجیتال طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

تیم ترتل کوین برنامه‌ های جالبی برای آینده این ارز دیجیتال دارند. از جمله این که آن ها ‌قصد دارند قرارداد‌های هوشمند با حریم خصوصی، بلاک‌ های سریعی که نیاز به همگام‌ سازی نداشته باشد و یک شبکه پرداخت برای این ارز دیجیتال راه‌ اندازی نمایند.

چنانچه تیم توسعه‌ دهنده این ارز بتوانند این امکانات و قابلیت ها را به شبکه خود بی افزایند، این ارز دیجیتال ‌می‌ تواند محبوبیت خود را افزایش دهد و رشد‌های قیمتی بیشتری را تجربه کند، ولی هنوز نمی‌ توان از آینده این ارز دیجیتال اطمینان حاصل کرد و به همین خاطر اگر قصد سرمایه‌ گذاری روی این رمزارز را دارید، بیشتر تحقیق و بررسی کنید یا صبر کنید تا تیم ترتل کوین اطلاعات بیشتری از فعالیت‌ های خود انتشار دهند تا آینده این ارز بیشتر از پیش واضح شود.

در این مطلب همان طور که در ابتدا نیز قولش را داده بودیم، همه چیز درباره ارز دیجیتال ترتل کوین را بیان کردیم تا تصمیم گیری برای شما خیلی ساده شود.

همچنین اگر به دنیای کریپتو علاقه دارید، مطلب استخراج بیت کوین در منزل + راهنمای گام به گام میتوان به شما عزیزان کمک خوبی دهد.

اگر هم هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص ارز دیجیتال ترتل کوین داشتید، حتما از طریق بخش ارسال نظرات از ما سوال کنید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *