جدید ترین شت کوین ها در سال 2022

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
جدید ترین شت کوین ها

جدید ترین شت کوین ها در بازار رمزارزها را میشناسید؟ به دلیل سودآوری بسیار بالایی شت کوین ها، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به دنبال جدید ترین شت کوین ها هستند تا سودهای میلیاردی از خرید آن ها به دست آورند. البته شاید این بسیار عجیب باشد ولی اتفاقی است که اخیرا در مورد شت کوین های بازار بسیار شاهد آن بوده ایم و دیده ایم که میم کوین ها، سودهای 1000 درصدی به خریداران خود داده اند و تعجبی ندارد که همه به دنبال شناختن جدید ترین شت کوین ها در بازار کریپتوکارنسی باشند و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم بهترین شت کوین های بازار برای سرمایه گذاری و ترید را خدمت شما معرفی کنیم.

جدید ترین شت کوین ها

رمزارزها در دنیای امروز شبیه نجات دهنده هایی هستند که ظاهرا در هر معاملات مالی در حال جایگزینی بوده و هر روز بر وسعت کاربرد آن ها اضافه می شود. حتی اخیرا در انتقال پر حرف و حدیث لیونل مسی به تیم پاریسن ژرمن، بحث استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت بخشی از دستمزد مطرح بوده است که نشان از مقبولیت آن ها در رگه های عموم جامعه دارد و این موضوع باید مورد توجه افراد قرار بگیرد.

این ارزهای دیجیتال در سال های اخیر به اندازه ای وسعت پیدا کرده اند که تعداد آن ها رفته رفته از شماره خارج شده است. در این مطلب ما به دنبال معرفی ارزهای دیجیتالی هستیم که ارزش بسیار پایینی دارند و پروژه آن ها به شدت مبهم و بی استفاده است ولی برای نوسان گیری گزینه های بسیار فوق العاده ای می توان بین آن ها پیدا کرد و سودهای بسیار جذابی را به دست آورد. به این گروه از رمزارزها “شت کوین” می گویند. در حقیقت این رمزارزها هیچ هدفی ندارند و بار منفی همبرای بازار به همراه خواهند داشت و به صورت کلی به هر رمزارزی غیر از بیت کوین این اصطلاح را نسبت می دهیم.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


بسیاری از این ارزهای دیجیتال مثل  دوج کوین، شیبا، سیف مون، وکس و … بدون هیچ قاعده درستی به وجود آمده اند و حتی اهداف آن ها نیز به درستی و شفاف تعیین نشده است و تنها بر مبنای یک سری از برداشت های شخصی و پیش بینی های بدون پشتوانه قیمت گذاری شده و در آینده نوسانات منفی آن ها بسیار قابل پیش بینی است. در این مطلب ابتدا نحوه تشخیص شت کوین ها را آموزش خواهیم داد و در ادامه 10 شت کوین برتر بازار را خدمت شما معرفی خواهیم کرد تا دید بسیار خوبی در این خصوص پیدا کنید؛

نحوه شناسایی شت کوین ها

رمزارزهای جدید به وسیله عرضه های اولیه به بازار ارزهای دیجیتال ورود می کنند. این پیشنهادات همواره به دنبال تبلیغات و معرفی رمزارزها یا آلت کوین هایی است که راه اندازی می شوند و به دنبال جذب سرمایه داران علاقه مند به سرمایه گذاری در پروژه های خود از طریق شرکت در عرضه های اولیه ارز دیجیتال و خرید سکه ها هستند.

با پیدایش قابلیت راه اندازی توکن های جدید بر روی بلاکچین های میزبان مثل اتریو،م با استفاده از امکان قراردادهای هوشمند مشکلات و کلاهبرداری بسیاری برای دنیای کریپتوکارنسی ایجاد شد، لذا در این قسمت مواردی را عنوان می کنیم که به شما برای شناسایی دقیق شت کوین ها کمک شایانی می کند؛

سایت رسمی شت کوین : وب سایت های پروژه های شت کوین، طراحی و اصالتی ندارند، در واقع به نوعی از دامنه های رایگان استفاده می کنند. البته امروزه تعداد زیادی از شت کوین ها زمان و انرژی بسیاری را صرف راه اندازی وب سایت خود می کنند تا از این مورد نتوانید، بی ارزش بودن رمزارز مورد نظر را تشخیص دهید.

تیم توسعه دهنده : حائز اهمیت ترین ترین قابلیتی که یک ارز اصلی را از شت کوین مجزا می کند، تیم توسعه دهنده آن پروژه به حساب می آید. به صورت معمول رمزارزهایی که به عنوان شت کوین عرضه می شوند، از تیم توسعه دهنده کوچکی برخوردارند که افراد آن ناشناس، بدون هیچ سابقه کاری آن را پیش می برند، به همین خاطر پیش از سرمایه گذاری در هر پروژه ای، می بایست تیم پشتیبانی و سابقه کاری آن ها را به دقت مورد بررسی قرار دهیم. 

وایت پیپر : وایت پیپر یا همان نقشه راه ارزهای دیجیتالی که معتبر هستند، به صورت فنی و با استفاده از تکنیک خاصی نوشته می شوند و درک آن برای هر شخصی ساده نیست، لذا به صورت معمول وایت پیپر یک شت کوین از یک رمزارز دیگر کپی برداری می شود و حتی اکثر آن ها هیچ گونه نقشه راه مشخصی برای پروژه خود تعریف نمی کنند. 

تضمین آینده این پروژه : پروژه های بی ارزش شت کوینی به هیچ وجه اهداف و برنامه کاری روشنی برای توسعه پروژه در آینده ارائه نمی کنند و هیچ تضمینی برای رشد و پیشرفت پروژه در آینده نزدیک و دور وجود ندارد. به صورت کلی هزاران مزیت ارائه می دهند ولی هیچ نکته خاصی را در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب تعیین نخواهند کرد. 

حجم نقدینگی : حجم نقدینگی یک ارز نوپا به میزان معاملاتی وابسته است که در صرافی های غیر متمرکز انجام می شود، امروزه باید توجه داشت چنانچه در پروژه ای که سرمایه گذاری می کنید، حجم نقدینگی از عدد 30 هزار دلار کم تر باشد، مطمئنا طرف حساب شما یک پروژه شت کوین و بی ارزش است!


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال سیاکوین چیست و چطور کار میکند؟


بررسی هولدرها : هر رمزارزی که برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال اقدام می کند، در ابتدای راه می بایست حداقل 200 تا 300 سرمایه گذار داشته باشد و در هر دقیقه 5 تا 10 تراکنش در شبکه آن انجام گردد، لذا هر سکه ای که این حداقل ها را نداشته باشد، بی ارزش تلقی می شود و احتمال کلاهبرداری در آن بسیار بالاست.

شت کوین چیست

معروف ترین شت کوین های بازار رمزارزها

  • 1) شیبا اینو – Shiba Inu : یکی از توکن های بی پشتوانه ای که در سال 2021 خبرهای بسیار را به خودش اختصاص داد، ارز دیجیتال شیبا اینو بود. به این خاطر که پذیرش یک توکن به وسیله پلتفرم های بزرگ تاثیر بسیاری بر قیمت آن ها می گذارد، این توکن با قرار گرفتن در لیست صرافی بایننس، رشد بسیار خوبی را تجربه کرد و به همین خاطر ما آن را در لیست 10 تایی شت کوین ها برتر بازار ارزهای دیجیتال آورده ایم. 
  • 2) سیف مون – SafeMoon : از دیگر شت کوین های انفجاری بازار ارزهای دیجیتال می تواند به سیف مون اشاره کرد که پتانسیل بالایی برای رشد در آن به چشم می خورد و اخیرا تمرکز بر این توکن بیشتر هم شده است. همچنین با توجه به تیم پشتیبانی قوی و استراتژی صحیح، می توانیم توقع افزایش قیمت این رمزارز را همزمان با افزایش قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین ها را داشته باشیم. 
  • 3) دوج کوین – Dogecoin : در سال 2013 پروژه ای به نام دوج کوین به جهان معرفی شد که هدف آن فقط تمسخر و شوخی با ارز بیت کوین بود، ولی این امر انقدر برای طرفداران هیجان انگیز بود که در حال حاضر یکی از بهترین میم کوین های بازار همین دوج کوین می باشد. البته نباید از این موضوع هم گذشت که یکی از عوامل به شدت موثر در نوسانات قیمت دوج کوین، توییت های حمایتی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می باشد.
  • 4) وابی – Wabi : وابی یک پلتفرم برای اتصال برند ها و مصرف کننده ها به همدیگر می باشد تا آن ها را قادر سازد به طور منصفانه و مستقیم با یک دیگر به معامله بپردازند. در این پروژه یه فناوری ضد جعل استفاده شده است که کالاهای غیر اصل و تقلبی را به سادگی تشخیص می دهد. بر اساس ادعاهای تیم وابی این سیستم تا به امروز عملکرد خوبی را از خود نشان داده است و هیچ گونه مشکلی در شناسایی کالاهای جعلی وجود نداشته است. این پروژه که در سال 2017 میلادی برای نخستین بار در بازار کریپتوکارنسی عرضه شد، در فرآیند عرضه اولیه خود، هر توکن تائل رو با قیمت 0.25 دلار به فروش رساند که درآمد بسیار خوبی از این طریق برای آن ها جمع آوری شد.
  • 5) الونگیت – ElonGate : در سال 2021، ایلان ماسک در توئیتر خود نوشت که چنانچه “رسوایی” در مورد او وجود داشته باشد، باید آن را ElonGate نامید. این توییت موجبات ایجاد جرقه ای را زد که توسعه دهندگان شت کوین به ایجاد یک کنوانسیون در راستای ایجاد یک شت کوین منتهی شد. ایلان گیت یک شت کوین مناسب می باشد که عملکرد بالا با تورم زنجیره ای دارد و به علت پشتیبانی خود ایلان ماسک از این شت کوین و تیم توسعه دهنده عالی آن، در بین شت کوین ها می توان این شت کوین را به عنوان یک ارز مناسب به حساب آورد.
  • 6) هوگ – Hoge : این یک توکن دیفای می باشد و این بدین معنی است که برای هر معامله، یک درصد برای همیشه سوزانده خواهد شد و یک درصد دیگر بین افرادی که سکه های خود را در کیف پول ذخیره کرده اند، توزیع خواهد شد. عملکرد این پروژه شباهت های بسیار زیادی به دوج کوین دارد و باید دید عملکرد آن در آینده به چه صورت خواهد بود.
  • 7) کیک پد – KickPad : کیک پد جزو آلت کوین های تازه وارد به بازار کریپتو می باشد و اخیرا روند قیمتی رو به رشدی را پشت سر گذاشته است و به نوعی می توان پتانسیل های این پروژه را به نسبت سایر شت کوین ها، ویژه دانست. به صورت کلی باید بدانید که کیک پد دو روش گوناگون برای دریافت بودجه برای پروژه ها ارائه می دهد؛ IDO و پیش فروش.
  • 8) ونوس – Venus : ونوس توکنی مشابه ارز دیجیتال اتریوم است و یک پلتفرم سکه پایدار غیرمتمرکز برای زنجیره هوشمند بایننس نیز به حساب می آید. ونوس این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا انواع گوناگون دارایی ها را سرمایه گذاری نمایند، سود آن دارایی ها را بدست آورند و این در حالی است که از این دارایی ها به عنوان وثیقه استفاده کنند تا بتوانند از آن وام دریافت کنند.
  • 9) دنت – DENT : دنت رمزارزی است که به منظور خرید بسته بندی تلفن های همراه کاربرد دارد، اگرچه تعداد زیادی از افراد معتقدند که این برنامه به تکنولوژی بلاکچین نیازمند نیست و بدون آن عملکرد بهتری نیز دارد. ولی بسیار دیده شده است بیشتر از آن جهت کسب سود در بازار رمزارزها استفاده می نمایند.
  • 10) بیت تورنت – Bittorrent : بیت تورنت توکنی است که از روی یک پلت فرم اشتراک فایل بیت تورنت طراحی شده است. این پلت فرم پیش از ایجاد توکن فعالیت هایی داشت و عملکرد مناسبی نیز از خود نشان داده بود، از همین روی بسیاری توکن آن را در زیر گروه شت کوین ها قرار داده اند. موجودی این توکن 1 تریلیون می باشد و در سال 2021 این توکن توانست بخش اعظمی از اخبار دنیای شت کوین ها را به خودش اختصاص دهد و به همین وسیله توانست سرمایه های بسیاری را جمع آوری کند و باید دید در آینده هیچ گونه برنامه ای برای پیشرفت و توسعه دارد یا خیر.

نحوه خرید و فروش جدید ترین شت کوین ها

بیشتر شت کوین ها به این دلیل که سرمایه بازار و حجم نقدینگی بسیار پایینی دارند، در بیشتر صرافی های معتبر و مشهور دنیا مثل صرافی بایننس یا کوین بیس لیست نشده و معاملات آن ها در این صرافی های معتبر انجام نمی شود. به صورت معمول این نوع توکن ها در صرافی های غیر متمرکز مثل پنکیک سواپ، یونی سواپ یا سوشی سواپ لیست شده و طرفداران با استفاده از کوین های اصلی مثل اتریوم و بایننس کوین، توانایی خرید این رمزارزها را پیدا می کنند، چرا که هیچ محدودیتی برای اضافه شدن شت کوین ها به این صرافی ها دیده نمی شود. 


حتما برایتان جالب است : معرفی ارز دیجیتال فایل کوین | همه چیز راجب Filecoin


کافی است کیف پول رمزارزی خود را شارژ کرده و به یک صرافی غیر متمرکز اتصال پیدا کنید تا بتوانید هر شت کوینی که قصد خرید یا فروش آن را دارید، آن جا مورد معامله قرار دهید. همچنین کاربران با استفاده از سایر روش ها مثل استفاده از صرافی های داخلی یا متمرکز خارجی، می توانند برای خرید اقدام نمایند، به این خاطر که امکان دارد بعضی از شت کوین ها به علت افزایش تقاضا و محبوبیت در صرافی های متمرکز لیست شوند.

مزیت های شت کوین ها

  • ** افزایش قیمت بسیار زیاد
  • ** امکان نگهداری حجم بسیار زیادی ارز دیجیتال
  • ** تنوع بالا و قابلیت سرمایه‌ گذاری در چندین شت کویت به خاطر قیمت بسیار کم آن‌ ها

معایب شت کوین ها

  • ** کلاهبرداری و لغو ادامه فعالیت
  • ** افت قیمت بسیار شدید و سریع در مدت زمان بسیار کوتاه
  • ** لغو پشتیبانی صرافی‌ ها از این نوع رمزارزها، به علت پشتوانه ضعیف

نکات طلایی در مورد شت کوین ها

  • 1) یک شت کوین، ارز دیجیتالی با ارزش بسیار پایین است که هیچ گونه هدف خاصی را دنبال نمی کند.
  • 2) پیش از این، عبارت شت کوین برای توصیف آلت‌ کوین‌ ها یا رمزارزهایی که پس از محبوبیت بیت‌ کوین ظهور کردند استفاده می‌ شد.
  • 3) شت کوین ها به افزایش قیمت در کوتاه‌ مدت و سقوط آزاد در ادامه مسیر معروف هستند که این موضوع به دلیل حضور سرمایه‌ گذارانی است که علاقه مند به کسب درآمد در کوتاه مدت از این رمزارزها هستند.

نتیجه گیری و کلام پایانی

بیشتر گروه های سرمایه‌ گذاری در شت کوین‌ ها، مدل سرمایه‌ گذاری خود را به شکل روزانه تعیین می کنند و این کار به این خاطر است که هم نمی‌ توان آنچنان که باید روی این ارزها حساب باز کرد و هم این که این ارزهای دیجیتال خود به همین دلیل راه اندازی شده اند و در هسته خود به نوعی سرمایه‌ گذاری پر ریسک به حساب می آیند.

از همین روی تریدرهای حرفه ای پول و سرمایه خود را روی ارزهای بزرگ و اصلی دیگری برای بلندمدت نگهداری می کنند و به این ارزها به چشم بزنگاه‌ هایی سودآور نگاه می‌ کنند. از طرف دیگر همه ما جمله معروفی که می گوید نباید همه تخم مرغ هایمان را در یک سبد قرار دهیم به گوشمان خورده است و مطمئنا در موقعیت‌ های مشابه بارها با سرمایه‌ گذاری در سبدهای گوناگون از خطرات و چالش‌ های زیادی که بازار سرمایه در خود دارد، نجات یافته ایم و توانسته‌ ایم در شرایط گوناگون، از مشکلات زیادی مانند بلوکه شدن پولمان جلوگیری نماییم.

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب 10 تا از جدید ترین شت کوین ها در بازار رمزارزها را معرفی کردیم.

همچنین اگر دوست دارید نحوه خرید ارز دیجیتال از کوینکس برای ایرانیان را یاد بگیرید، می توانید از این مقاله رایگان استفاده کنید.

به نظر شما سودده ترین شت کوین در سال 2022 کدام است؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *