معرفی ارز دیجیتال eos + همه چیز درباره رمزارز ایاس

معرفی ارز دیجیتال eos

معرفی ارز دیجیتال eos به شما کمک می کند تا ارز دیجیتال ایاس را بیشتر و بهتر بشناسید تا سرمایه گذاری موفق تری در آن داشته باشید. در واقع وقتی همه چیز درباره رمزارز ایاس را بلد باشید، دیگر صرافی هایی که معاملات این ارز را پشتیبانی می کند خواهید شناخت و با کیف پول هایی که ایاس را پشتیبانی می کند آشنا می شوید و در حقیقت سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ایاس دیگر برای شما امری ساده است. ما در این مطلب تحت عنوان معرفی ارز دیجیتال eos سعی می کنیم تا شما را با ایاس بیشتر آشنا کنیم و در انتها نیز توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال eos داده ایم که قطعا می تواند چراغ راه شما در مسیر سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال ایاس باشد، پس حتما تا انتها همراه ما باشید.

معرفی ارز دیجیتال eos

EOS یک پلتفرم بلاک چین برای توسعه برنامه‌ های غیرمتمرکز به حساب می آید که عملکردی آن به ارز دیجیتال اتریوم شباهت زیادی دارد. این پلتفرم، مجموعه خدمات و عملکردهایی مشابه با سیستم عامل ارائه می‌ دهد که برنامه‌ های غیرمتمرکز می‌ توانند از آن استفاده نمایند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ایده پشت پلتفرم EOS، گردآوری بهترین قابلیت های تکنولوژی قراردادهای هوشمند گوناگون مانند امنیت بیت کوین و پشتیبانی از محاسبات اتریوم در یک پلتفرم است. در این مطلب با نحوه کارکرد شبکه ایاس، امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، عوامل موثر بر قیمت ایاس، نحوه خرید و فروش و نگهداری ارز دیجیتال ایاس آشنا خواهیم شد. در ادامه مطلب به معرفی ارز دیجیتال eos خواهیم پرداخت؛

ارز دیجیتال ایاس؛ رقیبی سر‌سخت برای اتریوم

ایده اصلی ساخت ایاس برای اولین بار به وسیله شرکت Black.One مطرح شد. این ایده در سال 2018 میلادی به وسیله دنیل لاریمر و برندان بلومر به جهان معرفی و عرضه شد. به صورت کلی، ایاس را می‌ توان پلتفرمی بر پایه بلاک چین به حساب آورد که از قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی به عمل می آورد. ایاس در ابتدای شروع کار خود، مستقل عمل نکرد و بر روی بلک چینی از اتریوم به وجود آمد. بعد از راه‌ اندازی، توانست با روش ICO، سرمایه مورد نیاز برای ساخت بلاک چین غیر وابسته را فراهم کند. در این روَش ایاس توکن‌ های خود را به سرمایه‌ گذاران پیش‌ فروش کرد و از این روش سرمایه لازم برای ادامه کار را جذب کرد. این فرآیند مدت 1 سال زمان برد.

بعد از اتمام ICO، ایاس بلاک چین اختصاصی خود را عرضه کرد و توکن‌ های خود را نیز روی آن انتقال داد. ایاس با ادعای حل مشکل اتریوم در عدم امکان انجام چندین تراکنش در ثانیه، راه اندازی شد و می توان گفت که تا حدود زیادی نیز در این زمینه موفق بوده است و توانایی انجام حجم زیادی از تراکنش‌ها را تنها در چند ثانیه دارد. علاوه بر توانایی بالای ایاس در انجام تراکنش‌ ها، حذف کارمزد نیز از نقاط قوت اصلی آن محسوب می شود. از طرفی دیگر ایاس کاربران خود را ملزم می کند تا مقداری از این ارز دیجیتال را خریداری کرده و در حساب خود نگهداری کنند. با این کار سودی نیز به آن ها خواهد رسید در عین حال بحث خرید کوین‌ های ایاس نیز پوشش داده خواهد شد.

حتما برایتان جالب است : آموزش خرید ارز دیجیتال وی چین + معرفی بهترین کیف پول های VeChain

هرچند این ارز دیجیتال از تازه‌ کاران بازار کریپتوکارنسی به حساب می آید، ولی امروزه به یکی از پرطرفدارترین ارز در بازار رمز ارز تبدیل شده است. انتظار می‌ رود رمزارز ایاس در آینده بعد از پشت سر گذاشتن اتریوم، جایگاه اصلی خود در بازار کسب کرد. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ایاس در آینده افزایش قیمت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. به صورتی که تا سال ۲۰۲۵ رشدی حدود 5 برابری برای آن در نظر گرفته شده است. این نرخ رشد از نظر بسیاری از افراد خوش‌ بینانه تلقی می‌ شود و این در حالی است که با توجه به پتانسیل بالای ایاس امری غیر قابل دسترس نیست.

عوامل موثر بر قیمت ارز دیجیتال ایاس

در حقیقت آگاهی از این عوامل، پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال را برای شما بسیار آسان می کند. چرند بازار ازرهای دیجیتال به صورت چشمگیری قابل پیش بینی نیست، ولی دانستن این که چه عواملی می توانند تاثیر مثبت یا منفی بر قیمت EOS داشته باشند، مکانی عالی برای آغاز است. موارد زیر می توانند بر روی قیمت رمز ارز EOS موثر باشند :

  • 1) عرضه و تقاضا : رابطه بین عرضه و تقاضا حائز اهمیت ترین موردی است که باید در هنگام پیش بینی قیمت آن را در نظر داشت. به عنوان مثال وقتی تعداد افرادی که قصد خرید EOS را دارند از تعداد فروشندگان بیشتر باشد، این بدان معنی است که تقاضا بیشتر از میزان عرضه است . این موجب افزایش قیمت ایاس خواهد شد. وقتی تعداد افرادی که قصد دارند این ارز را به فروش برسانند بیشتر از افرادی است که قصد دارند این ارز را بخرند، برعکس است و قیمت ارز EOS افت می کند.
  • 2) نقض امنیت : در دنیای ارزهای دیجیتال، زمانی که دارایی ها مطبوعات بدی در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی دریافت می کنند، می تواند به سرعت اعتماد سرمایه گذار را از بین ببرد و موجب گردد بسیاری از افراد فروش دارایی های خود را آغاز نمایند. این امر موجب می شود که عرضه بیشتر از تقاضا باشد و موجب افت قیمت شود.
  • 3) محبوبیت DApp ها : تقاضا برای برنامه های غیر متمرکز و یا همان DApp ها در طول سال افزایش پیدا کرده است، به خاطر این که کاربران می خواهند فرایند های گوناگون مالی خود را به دور از حوزه مشاغل بزرگ انجام دهند. از آنجا که سیستم عامل EOS.IO از توسعه DApp ها پشتیبانی می کند، در موقعیت ایده آل برای استفاده از تقاضا قرار دارد. با ادامه رشد تقاضا، قیمت EOS نیز می تواند افزایش پیدا کند.

معرفی ارز دیجیتال ایاس

کیف پول های ارز دیجیتال EOS

همانطور که می دانید بعد از خریداری ارز دیجیتال خود شما نیازمند به ذخیره سازی ارز خود در کیف پول ها هستید. در حقیقت شما می توانید هر ارز را در داخل کیف پولی که از آن ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، ذخیره کنید. کیف پول های ارز دیجیتال در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند که در ادامه 8 کیف پول معتبر برای ارز ایاس معرفی کرده ایم؛

1. Free Wallet

2. Lumi Wallet

3. Edge Wallet

4. Ledger Nano X

5. ImToken Wallet

6. SimplEOS Wallet

7. Infinito EOS Wallet

8. Scatter EOS Wallet

معرفی صرافی های معتبر برای انجام معاملات EOS

صرافی Binance : صرافی بایننس روش مناسبی برای خرید EOS است. صرافی بایننس به این دلیل که در چین قرار دارد، احتمال تحریم و بلوکه شدن پول ها بسیار پایین است. این سایت برای کاربران ایرانی هم قابل استفاده است.

این صرافی علاوه بر این که می تواند به عنوان کیف پول، سرمایه های ما را ذخیره کند، همچنین می توان با خرید و یا شارژ کردن بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال اقدام به خرید EOS نماییم، ولی پیشنهاد می شود تا ارزهای خود را به یک کیف پول امن دیگر منتقل کنید.

صرافی Changelly : این سایت Changelly در حقیقت یک صرافی نیست، بلکه یک پلتفرم تبادل سریع برای ارزهای دیجیتال بوده که با بهترین کارمزد تبادل رمزارزها را در بازار ارائه می دهد. این ربات با پلتفرم هایی در زمینه ارزهای دیجیتال مانند پولونیکس و بیترکس هماهنگ است.

حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال – از صفر تا صد معامله ارزهای دیجیتال در ایران

این ربات در کم ترین زمان درخواست های خرید و فروش را در این پلتفرم ثبت و سپس بهترین قیمت حال حاظر که در صفحه اصلی به نمایش در آمده را انتخاب کرده و به کاربران نشان می دهد. در چنجلی می توان چیزی حدود 35 رمز ارز را خیلی سریع مورد خرید و فروش قرار داد.

صرافی Hitbtc : این پلتفرم هم مثل بایننس از محیظی خوب برای خرید و فروش EOS و سایر ارزهای دیجیتال برخوردار است. ریسک بلوکه شدن در این صرافی بسیار بالاست، لذا به سرعت پس از خرید دارایی خود را به یک کیف پول امن انتقال دهید.

صرافی ShapeShift : یکی دیگر از ساده ترین روش های تبدیل ارزهای دیجیتال، سایت شیپ شیفت است. این پلتفرم یک محیط کاربری ساده داشته و هر کس می تواند به سادگی ارز خود را درآن تبدیل کند. این سیستم ارز شما را ذخیره نمی کند، لذا دیگر نگران بلوکه شدن حساب و دارایی هایتان نباشید. این را در نظر داشته باشید که این صرافی از امنیت بالایی برخوردار است.

آینده ارز دیجیتال EOS

نظرات گوناگونی در مورد آینده ارز دیجیتال EOS وجود دارد؛ عده ای به آینده این آلت کوین بسیار امیدوارند و عده ای دیگر چندان به وضعیت این ارز در آینده خوش بین نیستند، ولی با توجه به پتانسیلی که این آلت کون از خود نشان داده است، می توان این طور برداشت که اگر همچنان مورد توجه کاربران قرار بگیرد، می تواند به سرمایه گذارانش سود خوبی اعطا کند.

حتما برایتان جالب است : بهترین ارز دیجیتال برای آینده کدام است؟

با توجه به بی ثباتی بازار و نوساناتی که در آن وجود دارد، پیش بینی قیمت این ارز شاید خیلی آسان نخواهد بود. بر اساس گفته سایت والت اینوستر سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال ایاس برای سرمایه گذاران میتواند گزینه خوبی به حساب آید، همچنین وب سایت کوین سوئیچ مدعی است که EOS توانایی این را دارد که به توسعه دهندگان و مهندسان در ساخت و تولید برنامه های غیر متمرکز و کاربردی در آینده کمک کند از این رو سرمایه گذارانی که هوش مالی خوبی دارند، تمایل زیادی به سرمایه گذاری بر روی آن دارند.


همان طور که در ابتدا قول داده بودیم، به معرفی ارز دیجیتال eos و همه چیزی که درباره آن باید بدانید، پرداختیم.

همچنین اگر به دنیای رمزارزها علاقه دارید، مطلب مناسب ترین ارز برای سرمایه گذاری بلندمدت و سودده را حتما مطالعه فرمایید.

چنانچه هر گونه سوالی در مورد ارز دیجیتال ایاس داشتید، حتما از طریق بخش ارسال نظرات از ما سوال کنید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *