میم کوین های آینده دار در سال 2022

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
میم کوین های آینده دار

اگر فعال بازار رمزارزها باشید، مطمئنا باید با میم کوین های آینده دار آشنا باشید و بخشی از سرمایه خودتان را برای خرید بهترین شت کوین های انفجاری اختصاص دهید، چرا که در صورت رشد بیت کوین و بازار، میم کوین های آینده دار هم رشد بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد و معمولا سودی که می توان از شت کوین های انفجاری کسب کرد، به مراتب از بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها بالاتر است! پس متوجه شدیم که شناسایی شت کوین های انفجاری و تخصیص بخش کوچکی از پرتفوی سرمایه گذاری به آن ها مناسب است ولی در ابتدای امر باید میم کوین های آینده دار برای سال 2022 را بشناسید و به همین خاطر ما در این مطلب به معرفی شت کوین های آینده دار پرداخته ایم تا کار شما را بسیار ساده کنیم؛

میم کوین های آینده دار

زمانی که اصطلاح شت کوین یا همان میم کوین را می شنویم، مطمئنا اولین ارزهایی که یادمان می افتد، دوج کوین و شیباست. در واقع این رمزارزها زمانی تنها یک شت کوین کم ارزش در بازار رمزارزها بودند ولی در حال حاضر در حال انجام کارهای بنیادی هم هستند و سعی دارند در سال 2022 عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سال های گذشته از خود به نمایش بگذارند. نهایتا معامله گران کمی برای معامله این نوع ارزهای دیجیتالی در قیمت های بسیار پایین اقدام کردند، ولی با گذشت زمان و به دلیل رشد ناگهانی این میم کوین ها، کسانی که در قیمت های پایین این شت کوین ها را خریداری کرده بودند، در کوتاه مدت 1000 درصد سود به دست آوردند که قطعا سودی باورنکردنی بود! بنابراین این طور به نظر می آید که دقت نظر در این زمینه و ریسک به سودی که می تواند در انتها نصیبمان شود، می ارزد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته شناسایی میم کوین های آینده دار کار خیلی ساده ای نیست و با اینکه ارزهایی مثل بیت کوین و اتریوم امن ترین ارزهای دیجیتال در دنیای ارزهای دیجیتالی هستند، قیمت بالای آن ها موجب نمی شود تا این ترید مطلوب برای کسانی باشند که به دنبال سودهای بالای کوتاه مدتی هستند. نکته حائز اهمیت دیگر این که پروژه های میم از هیچ قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند و بسیار غیر قابل پیش بینی است. در ادامه ابتدا کمی در مورد میم کوین ها توضیح می دهیم تا دید شما نسبت به شت کوین ها بازتر شود و در ادامه نیز بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری را معرفی خواهیم کرد، پس همچنان همراه ما باشید.

چرا شت کوین ها و میم کوین ها به وجود آمدند؟

حواب دادن به این سوال هر چند مرجع علمی ندارد، ولی شاید خیلی سخت نباشد. به منظور راه اندازی رمزارزی مثل بیت کوین یا اتریوم به یک تیم حرفه‌ ای و متخصص نیاز وجود داشت. همچنین راه اندازی شبکه های بلاک چینی مثل بلاک چین اتریوم و بیت کوین هم نیازمند یک برنامه ریزی عالی و همین طور صرف سرمایه زیاد داشت، ولی با روی کار آمدن اتریوم امکان استفاده رایگان از شبکه بلاک چین این رمزارز برای تمامی کاربران و مشتاقان فراهم شد.

جالب است بدانید که در حال حاضر حتی من و شما هم همین قادریم با مراجعه به پلتفرم اتریوم و تنها با چند کلیک ساده و حتی بدون دانش نرم افزاری و برنامه نویسی یک رمزارز جدید در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنیم! این موهبت بزرگ اتریوم موجب شد تا تعداد زیادی از افراد به بهانه های گوناگون به دنبال توسعه رمزارزهایی باشند که در حال حاضر با عنوان شت کوین یا میم کوین شهرت پیدا کرده اند. با در نظر گرفتن این موضوع، مطمئنا شما این که شت کوین چیست و چرا به وجود آمده است را بیشتر و بهتر درک خواهید کرد.

ویژگی های میم کوین های ارز دیجیتال

  • 1) بدون وایت پیپر
  • 2) تیم توسعه ناشناس
  • 3) حجم پایین معاملات
  • 4) بدون کاربردی خاص
  • 5) نوسانات بسیار بزرگ قیمتی
  • 6) جامعه سرمایه گذاران پانزی

نقاط قوت شت کوین ها چیست؟

  • ** پتانسیل رشدهای انفجاری بالایی دارند.
  • ** امکان کسب سود بسیار زیاد در کوتاه مدت وجود دارد.
  • ** بزرگترین دسته بندی ارزهای دیجیتال در واقع همین شت کوین ها هستند.
  • ** ارزهای دیجیتالی میم بسیار زیادند و تنوع سرمایه گذاری در این گروه بالاست.
  • ** به صورت معمول قیمت بسیار کمی‌ دارند و حتی با سرمایه های اندکی هم می‌ توان تعداد قابل توجهی از آن ها خریداری کرد.

نقاط ضعف شت کوین ها چیست؟

  • ** شت کوین ها هیچ ساز و کار مشخصی ندارند!
  • ** به دلیل نامشخص بودن همه چیز، امکان کلاهبرداری در شت کوین ها بسیار بالا است!
  • ** به غیر از میم کوین های معروف و در سایر شت کوین ها، معمولا کارمزد انجام تراکنش ها بالاست.
  • ** این امکان وجود دارد که قیمت شت کوین خریداری شده توسط ما، به صفر برسد و کاملا بی ارزش شود.
  • ** اکثر میم کوین ها برای سفته بازی راه اندازی می شوند و بعد از رسیدن به سودی منطقی، ارزش خود را از دست خواهند داد.
  • ** حتی زمانی که شت کوین خریداری شده به وسیل شما سود خوبی هم نصیبتان کند، باز هم این امکان وجود دارد که فروش آن سخت باشد و نتوانید به سادگی دارایی خود را نقد نمایید که این موضوع را در شت کوین های کمتر معروف شده بیشتر می بینیم.

معرفی شت کوین های انفجاری

لیست شت کوین های انفجاری قطعا بلند و بالاست ولی اگر ما بخواهیم، چند مورد از بهترین میم کوین های آینده دار معرفی کنیم، به این 7 رمزارز می رسیم که شرایط به نسبت بهتری نسبت به سایر پروژه های بی ارزش شت کوینی دارند. لذا با بررسی های فراوان، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین شت کوین های جدید بپردازیم که ارزش اختصاص دادن اندکی از دارایی های ما را به خود دارند؛

1) دوج کوین : دوج کوین که با نماد DOGE در بازار شناخته شده است، توکنی است که بر اساس یک الگوی رفتاری اینترنتی طرفداران بسیاری به دست آورد. جالب است بدانید که لوگوی این توکن تصویر یک سگ می باشد که ارزش این سکه از روی رفتارهای آن تعیین خواهد شد. دوج کوین یک رمزارز منبع باز به حساب می آید که به وسیله بیلی مارکوس از پورتلند، اورگان و جکسون پالمر از استرالیا بر سر یک شوخی اینترنتی راه اندازی شد. سازندگان این توکن آن را به عنوان یک ارز رمزنگاری شده سرگرم‌ کننده طراحی و روانه بازار کردند ولی شاید آن ها هم نمی دانستند که ارزی که در حال راه اندازی هستند، در آینده یکی از 10 توکن برتر در دنیای کریپتوکارنسی خواهد شد!


حتما برایتان جالب است : آینده ارز دیجیتال دوج کوین چگونه رقم میخورد؟


ایلان ماسک پشتیبان این ارز دیجیتال است و همیشه چندین توییت هایی در شبکه‌ های اجتماعی خود منتشر کرده که نشان دهنده آن است که سکه دوج، توکن مورد علاقه اوست. دوج کوین از فناوری اسکریپت بهره می گیرد و از زمان بلوک 1 دقیقه ای برخوردار است و عرضه آن بر خلاف بیت کوین با محدودیت خاصی روبرو نیست و این بدین معنی است که هیچ محدودیتی برای تعداد دوج کوین های قابل استخراج در نظر گرفته نشده است، در حالی که تعداد کل بیت کوین های دنیا، 21 میلیون واحد است.

2) شیبا اینو : شیبا اینو که با نماد SHIB در بازار رمزارزها شناخته می شود، یکی دیگر از شت کوین های پرطرفدار بازار کریپتو به حساب می آید. شیبا اینو نام یک سگ خاص است که میلیون‌ ها نفر را در کل دنیا ترغیب کرده تا روی توکن‌ هایی با تصویر سگ سرمایه‌ گذاری نمایند. بر اساس آن چیزی که در وب سایت این کوین درج شده است، شیبا اینو قاتل دوج کوین معرفی شده و در شیبا سواپ خود که یک صرافی غیرمتمرکز است، قابل معامله است.

سکه شیبا اینو در آگوست 2020 به وسیله فردی ناشناس با نام مستعار ریوشی راه اندازی شد و در ادامه ارزش آن به سرعت رشد کرد، چرا که جمعی از سرمایه‌ گذاران تحت تاثیر توییت‌ های شخصیت‌ هایی مثل ایلان ماسک و ویتالیک بوترین برای خرید آن اقدام کرده بودند و تقاضا برای آن در بازار بسیار بالا بود و جالب است بدانید که شیبا به عنوان محبوب ترین ارز دیجیتال در سال 2021 در تمام جهان هم شناخته شد. 

لیست شت کوین های انفجاری

شیبا بنا داشت همتای مبتنی بر اتریوم الگوریتم استخراج مبتنی بر دوج کوین اسکریپت باشد که از جمله توکن‌ های آن می‌ توان به بی‌ بی دوج، جیندو اینو و آلاسکا اینو اشاره داشت. وب سایت شیبا اینو از هنرمندانی که از سگ الهام می‌ گیرند دعوت به عمل آورده است تا جنبش هنری شیبا را تقویت نمایند، چرا که آن ها جامعه شیبا اینو خود را وارد بازار NFT می کنند. شیبا اینو همچنین یک کمپین با استفاده از آمازون برای جمع آوری کمک‌ های مالی برای نجات سگ‌ های واقعی و شیبا اینو با عنوان انجمن نجات شیبا اینو راه اندازی کرده است که شاید بخشی از محبوبیت آن برای همین امور باشد.

3) سیف مون : جالب است بدانید که بعد از دوج کوین و شیبا، ارز دیجیتال سیف مون در لیست میم کوین های برتر سایت کوین مارکت کپ، جایگاه سوم را به خودش اختصاص داده است، بنابراین حتما در لیست ما هم در همین جایگاه جای خواهد گرفت. رمزارز سیف مون در مارس 2021 به وسیله جان کارونی به‌ عنوان یک توکن دیفای در بایننس اسمارت چین راه اندازی شد. این پروژه به صورت کامل به وسیله جامعه آن هدایت می‌ شود و بر عملیات پاداش‌ دهی ثابت و لیکوییدیتی قفل‌ شده متمرکز است.


حتما برایتان جالب است : معرفی ارز دیجیتال سیف مون


عرضه کل این ارز برابر با 1000 تریلیون واحد و تقریبا نیمی از آن امروزه در گردش است. با این حال به نظر بعضی از تحلیلگران، به این خاطر که در زمان فروش هر واحد سیف مون 10 درصد کارمز از فروشنده دریافت و از این مقدار 5 درصد بین سایر هولدرها توزیع خواهد شد، مشابه یک طرح پانزی است، ولی با این حال این پلتفرم بیش از 2 میلیون کاربر دارد که نشانه‌ ای از محبوبیت آن بین سرمایه‌ گذاران می باشد.

4) مونا کوین : مونا کوین در لیست میم کوین های برتر کوین مارکت کپ، در جایگاه چهارم قرار گرفته است. این ارز که در سال 2013 فعالیت های خود را شروع کرده است، یک میم کوین الهام گرفته شده از صورت گربه می باشد که توسعه‌ دهنده ناشناس آن فردی با نام مستعار Mr.Watanabe می باشد. توکن MONA خود را تحت عنوان نخستین دارایی دیجیتال ژاپنی معرفی کرده است که در چندین فروشگاه آنلاین و فیزیکی در ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کل 105 میلیون واحدی مونا کوین به نسبت سایر رقبای میم کوینی خود بسیار متفاوت و امروزه 65 میلیون واحد آن در گردش است. به علاوه این توکن تاییدیه آژانس خدمات مالی ژاپن را نیز دارد و با این که مونا کوین تحت گروه میم کوین‌ ها دسته‌ بندی شده است، ولی بر خلاف سایر رقبای خود از مزایایی مثل ثبات نسبی قیمت، کاربرد در دنیای واقعی و تاییدیه قانونی برخوردار می باشد.

5) هوج فایننس : هوج فایننس برادر دوج کوین در حوزه دیفای می باشد که ییلد فارمینگ را با دنیای میم‌ ها تلفیق کرده است. جالب است بدانید که هدف این توکن که در فوریه 2021 فعالیت خود را در این بازار شروع کرده است، بهبود امکانات زیرساخت دیفای اتریوم می باشد. ارز دیجیتال HOGE میم توکن پروتکل Hoge Finance با عرضه کل 1 تریلیون واحدی است که از این تعداد، امروزه بیش از 406 میلیارد واحد در گردش قرار دارد.

عرضه این توکن از مکانیزم ضد تورمی برخوردار می باشد و این بدین معنی است که عرضه کل آن به مرور زمان کم می شود. با این که هوج کوین یک میم کوین نسبتا جدید به حساب می آید، ولی توانسته توجه سرمایه گذاران را به خود جلب نماید و به جمع بهترین شت کوین های بازار راه یابد. البته این را هم باید در نظر داشت که این پروژه در ابتدای مسیر خود قرار داد و از پتانسیل بالایی برای توسعه برخوردار است.

6) آکیتا اینو : شت کوین های آینده دار بسیاری در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که از نام سگ‌ های ژاپنی به عنوان اسمی شگون آور الهام گرفته‌ اند، مثل آکیتا اینو، کیشو اینو و فلوکی اینو که بعضی از آن ها را در این مطلب بررسی کردیم. آکیتا اینو از ارز دیجیتالی دوج کوین الهام گرفته شده است. این ارز دیجیتال در ماه فوریه 2021 به عنوان یک توکن ERC-20 در صرافی یونی سواپ برای اولین بار عرضه شد. اقتصاد توکنی آکیتا اینو شباهت های زیادی به ارز دیجیتالی شیبا دارد.


حتما برایتان جالب است : جدید ترین شت کوین ها در سال 2022


تیم آکیتا اینو مثل توسعه دهنده شیبا اینو، حدود 50 درصد از کل عرضه خود را در صرافی یونی سواپ قفل کرد و 50 درصد باقی مانده را در اختیار ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم قرار داده است و این در حالی است که عرضه کل این ارز دیجیتال تنها 100 تریلیون واحد است! آکیتا اینو در ماه می 2021 با رالی صعودی میم کوین‌ ها همراه شد و توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرد. این توجه به اندازه ای بود که بعضی از اعضای جوامع کریپتو از این ارز دیجیتال به عنوان “قاتل دیگری برای دوج کوین” یاد می کردند.

7) کیشو اینو : کیشو اینو، از دیگر میم کوین‌ های با مضمون سگ محسوب می شود که از زمان راه اندازی آن در ماه آوریل 2021، تا به امروز توانسته سود بسیار خوبی را برای کاربران و سرمایه گذاران خود به ارمغان آورد. ارز دیجیتالی KISHU شامل جوایزی برای کاربران فعال این میم کوین، توکن‌ های غیرقابل تعویض و یک DEX به نام کیشو سواپ است. محبوبیت کیشو اینو هر روزه در حال بیشتر شدن می باشد، تا جایی که این ارز دیجیتال موفق شد تنها ظرف 1 ماه بعد از راه اندازی، بیش از 100 هزار هولدر به دست آورد و مارکت کپ 2 میلیارد دلاری را به خود ببیند که برای یک میم کوین در این ابعاد بسیار عالی است.


نتیجه گیری و کلام پایانی

میم کوین‌ ها اخیرا طرفداران بسیار زیادی برای خود پیدا کرده اند. این نوع از کوین امکان دارد برای مدت زیادی پشتوانه قابل اعتمادی پیدا نکنند، ولی آمار آن ها تا به امروز فوق العاده بوده است. این نوع از رمزارزها بعضی اوقات توجه زیادی را به خود جلب می کنند و این را باید در نظر داشته باشید که سرمایه‌ گذاری در بازار کریپتو ریسک بالایی دارد و این ریسک در میم کوین‌ ها به مراتب بیشتر هم خواهد بود. پیشرفت و سود میم کوین ها به گروه ها و جامعه وابسته است.

از همین روی سرمایه گذاری در شت کوین ها ریسک بالایی دارد و به همان اندازه که سود حاصله از آن شیرین است، به همان اندازه می تواند خطرناک باشد و سرمایه شما نابود شود به همین دلیل بهتر است بخشی از سرمایه خود را روی میم کوین های برتر سرمایه گذاری کنید که اگر به صورت کامل هم آن را از دست دادید، باز هم برایتان اهمیت چندانی نداشته باشد.

همان طور که در ابتدای مقاله قول دادیم، میم کوین های آینده دار را در این مطلب به شما معرفی کردیم تا با استفاده از این لیست 7 تایی، بهترین میم کوین ها برای خرید را شناسایی کنید.

همچنین اگر دوست دارید رمز ارزهای ارزان و آینده دار بازار کریپتو را بشناسید، توصیه می کنم حتما این مقاله را بخوانید.

بین بهترین شت کوین های آینده دار که معرفی کردیم، سرمایه گذاری در کدام ارز را ترجیح می دهید؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *