بهترین کیف پول های پولکادات برای ایرانیان

بهترین کیف پول های پولکادات

اخیرا دنیای کریپتوکارنسی رمزارزهایی را به دنیا معرفی کرده که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. ارز دیجیتال پولکادات یکی از این ارزهای دیجیتال است که تا چندی پیش کسی از وجود آن با خبر نبود ولی در حال حاضر جزو 10 ارز دیجیتال برتر در دنیا می باشد! حال که لزوم سرمایه گذاری  در ارز دیجیتال پولکادات را متوجه شدید، مبحث بعدی شناسایی و استفاده از بهترین کیف پول های پولکادات برای نگهداری ارز پولکادات است. در این مطلب قصد داریم تا بهترین کیف پول های پولکادات را برای شما معرفی کنیم تا از بین آن ها بتوانید بهترین کیف پول پولکادات را انتخاب و استفاده نمایید. پس اگر شما هم مثل من به ارز پولکادات و دنیای کریپتو علاقه دارید و دوست دارید بهترین کیف پول های پولکادات را بشناسید، این مطلب بصورت رایگان شما را راهنمایی می کند.

بهترین کیف پول های پولکادات

در چند ماه اخیر بسیاری از فعالان بازار رمزارزها به دنبال یافتن بهترین کیف پول پولکادات برای ذخیره دات هستند، به خاطر این که شبکه بلاکچین پولکادات به سرعت در حال گسترش است و بسیاری از سرمایه گذاران برای معامله یا نگهداری دات های خود باید یکی از کیف پول هایی که از ارز شبکه  پولکادات پشتیبانی می کند انتخاب کنند. با نگاهی به ارزش روز ارزهای دیجیتال متوجه خواهید شد که هرچند هنوز مدت زیادی از عرضه پولکادات نگذشته است، ولی توکن متعلق به این شبکه که با نام دات شناخته می شود قیمت بسیار بیشتری نسبت به چند ماه پیش کسب کرده است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


تا جایی که در حال حاضر دات در بین 10 ارز برتر دیجیتالی قرار گرفته است و حرف های زیادی مبنی بر این که این ارز دیجیتال می تواند رتبه های بالاتری را در بازار در اختیار بگیرد بین فعالان کریپتو در جریان است، از همین روی بسیاری از این فعالان به دنبال بهترین کیف پول پولکادات برای نگه داری از دات های خود هستند. چنانچه قصد سرمایه گذاری بر روی دات را داشته باشید امکان دارد شما هم به دنبال بهترین کیف پول پولکادات باشید.

از همین روی ما در این مطلب می خواهیم به بررسی و معرفی بهترین والت هایی که امکان استفاده از آن ها برای ذخیره سازی دات وجود دارد بپردازیم. ما در ادامه 10 نمونه از بهترین کیف پول های موجود در بازار ارزهای دیجیتال که امکان استفاده از آن ها برای ذخیره کردن دات وجود دارد معرفی می کنیم. شما می توانید با بررسی مزایا و معایب هر یک از این کیف پول ها اقدام به انتخاب بهترین کیف پول پولکادات برای سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال نمایید.

معرفی کیف پول پولکادات برای ذخیره ارزدیجیتال DOT

کیف پول پولکادات محلی برای نگهداری امن، انتقال و دریافت کوین های DOT شما می باشد. بعضی از کیف پول ها علاوه بر این موارد بستری را برای شرکت در استیکینگ ارزهای دیجیتال به کاربران ارائه می دهند. کیف پول های بسیاری برای ذخیره سازی ارز دیجیتال DOT ​​با امکان استفاده بر روی دستگاه های تلفن همراه، وب، دسک تاپ و سخت افزار برای سیستم عامل های گوناگون وجود دارد که در این قسمت چند نمونه از بهترین آن ها را معرفی می کنیم.

1) کیف پول اختصاصی پولکادات polkawallet

کیف پول دیجیتال پولکا ولت polkawallet امکان پشتیبانی از چندین کوین را دارد و شما به سادگی می توانید پولکادات را در آن به صورت امن نگهداری کنید. قابلیت ذخیره سازی سایر دارایی های دیجیتال شما در این کیف پول نیز وجود دارد. شما با ظاهر زیبا و دیاگرام ها و چارت های رنگارنگ این کیف پول فریفته می شوید. البته بیشتر جذب کوین هایی خواهید شد که در کیف پول خود ذخیره کرده اید.

این کیف پول به سادگی امکان مشاهده دارایی های دیجیتال قفل شده، رزرو شده و دیگر دارایی های شما را در اختیارتان قرار خواهد داد و در مورد همه آن ها اطلاعات دقیقی در اختیارتان می گذارد. امکان انتقال دارایی ها با تایید یک کد QR در هنگام استفاده از کیف پول ولکادات قابل انجام است. امضای آفلاین نیز به ایمنی بالاتر حساب کاربری شما کمک شایانی خواهد کرد. همچنین با ایزوله کردن کیف پول خود، امکان امضای آفلاین مبادلات دیجیتالی در دسترس خواهد بود.

حتما برایتان جالب است : کیف پول سخت افزاری کیپ کی از صفر تا صد

یکی از حائز اهمیت ترین و در عین حال نادرترین مشخصه هایی که در کیف پول ولکادات وجود دارد، امکان بازیابی اطلاعات حساب کاربری یا اکانت از طریق شبکه های اجتماعی است. هنگامی که شما اطلاعات حساب کاربری خود را از یاد برده اید، اطلاعات فراموش شده با استفاده از این مشخصه به سادگی  قابلیت بازیابی خواهند داشت. این کار با استفاده از شبکه اجتماعی که به حساب کاربری شما متصل شده است انجام می پذیرد.

شاید نام کیف پول پولکا والت، شما را به یاد ارز پولکادات بیندازد. در اصل پولکاولت یکی از محصولات رسمی شبکه ارز پولکادات به حساب می آید و شما می توانید با استفاده از این کیف پول دیجیتال، کوین های خود را در شبکه پولکادات استفاده کنید و در قبال آن پاداش بگیرید. از همین روی پولکاوالت در حقیقت مهم ترین کیف پول پولکادات اختصاصی این شبکه بلاکچین به شمار می رود. البته کیف پول پولکادات Polka wallet، علاوه بر ارز اختصاصی خود یعنی دات، از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می نماید و از همین روی می توان آن را یکی از کیف پول های مدرن به حساب آورد که برای استفاده دارندگان ارزهای دیجیتال مدرن یا ارزهای تازه عرضه شده به بازار گزینه مناسبی است.

2) کیف پول atomic wallet

اتمیک والت یا همان atomic wallet یکی از کیف پول های دیجیتال می باشد که رایگان و جامع است و می توانید از آن برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود استفاده نمایید. کیف پول اتمیک والت از تمامی توکن های ERC-20 پشتیبانی به عمل می آورد و از همین روی امکان ذخیره دات در آن وجود دارد. شما امکان استفاده از این کیف پول را بر روی سیستم عامل های گوناگون دارید. پس در صورت استفاده از سیستم عامل ویندوز، لینوکس و مک می توانید از این کیف پول برای ذخیره دات های خود بهره بگیرید.

علاوه بر ویندوز و لینوکس، امکان نصب و استفاده از اتمیک ولت بر روی سیستم عامل های تلفن همراه در دو نسخه اندروید و IOS وجود دارد. نه تنها امکان استفاده از اتمیک ولت بر روی سایر سیستم عامل های تلفن های هوشمند و کامپیوترهای شخصی وجود دارد که امکان استفاده از قابلیت اتمیک سواپ نیز وجود دارد. این ویژگی به شما امکان سواپ کردن ارزهای دیجیتال را خواهد داد، از همین روی می توان این والت را یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب و استفاده به عنوان کیف پول پولکادات دانست.

مشخصه دیگر گزینه صرافی در داخل این والت است. آپشن صرافی که در داخل این کیف پول در نظر گرفته شده است، امکان تبدیل شماری از رمزارزها را با استفاده از پلتفرم اتمیک والت در اختیار کاربران قرار می دهد. تیمی که پشت سر پروژه این کیف پول فعالیت می کنند بسیار حرفه ای هستند و در دنیای کریپتو از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند. رابط این کیف پول دیجیتال نیز برای استفاده به وسیله افراد مبتدی مناسب است و افراد حرفه ای هم امکان استفاده از آن را دارند.

3) کیف پول cobo wallet

انواع کیف پول سخت افزاری برای استفاده و ذخیره انواع ارز دیجیتال در بازار در اختیار کاربران قرار گرفته است. شاید کیف های سخت افزاری چندان گران نباشند و علاوه بر آن مزایا و مشخصه های زیادی داشته باشند که بتواند امکان پشتیبانی از ارزهای دیجیتال گوناگون را فراهم نماید، ولی هیچ یک از این کیف پول ها با کوبو والت یا همان cobo wallet یکسان نیستند.

حتما برایتان جالب است : خرید کیف پول ترزور + راهنمای رایگان نصب و راه اندازی

این کیف پول دیجیتال جدید با قیمت چند صد دلاری خود یکی از گران قیمت ترین کیف پول های دیجیتال سخت افزاری محسوب می شود. چنانچه می خواهید برای خرید بهترین کیف پول پولکادات اقدام کنید، باید بدانید که کوبو والت از نظر قیمتی در رتبه های بالا و در صدر لیست گران قیمت ترین کیف پول های دیجیتال قرار گرفته است، ولی این قیمت پرمیوم کوبو ولت، با خود ایمنی بسیار بیشتری برای کاربران به همراه دارد که در کنار مقاومت بالا در برابر ضربه های فیزیکی آن را از دیگر کیف پول های دیجیتال سخت افزاری متمایز می نماید.

کوبو والت در کنار این قابلیت ها، بسیار زیباست و تاچ پد آن با صفحه نمایش زیبای خود، هم موجب زیبایی دو چندان این کیف پول دیجیتال شده است و همچنین استفاده از رابط کاربری آن را راحت تر خواهد کرد. کوبو ولت امکان استفاده از اسکن کد QR برای انجام پرداخت ها و مبادلات را دارد. به منظور افزایش امنیت طراحی آن به شکلی است که احتیاجی به استفاده از انواع کابل یا اتصال بلوتوث ندارد. علاوه بر این ها شما امکان نگه داری از تمامی ارزهای دیجیتال برتر و همه EOS ها و توکن های ترون را در کوبو ولت به عنوان یک کیف پول پولکادات سخت افزاری دارید.

4) کیف پول Guarda Wallet

Guarda wallet یا همان ولت گواردا یکی از بهترین کف پول های دیجیتال برای ذخیره دات های شما و دیگر ارزهای دیجیتال است. این والت اخیرا در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده است. هرچند این کیف پول به محبوبیت کیف پول های سخت افزاری نیست، ولی هنوز ارزش امتحان کردن برای استفاده برای ذخیره ارزهای دیجیتال را دارد. پشتیبانی از مشتری های این کیف پول دیجیتال به طور دائم و بسیار عالی انجام می شود و تیم گواردا در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته آنلاین هستند تا همه مشکلات کاربران را رفع نموده و در استفاده از این کیف پول دیجیتال به سرمایه گذاران یاری برسانند.

بهترین کیف پول پولکادات

کیف پول دیجیتال گواردا والت امکان استفاده برای ذخیره انواع ارزهای دیجیتال را دارد و از تمامی کوین ها و توکن های مرتبط با شبکه اتریوم و شبکه بیت کوین به طور نامحدود پشتیبانی می کند. Guarda wallet به عنوان یک کیف پول نرم افزاری امکان دانلود رایگان را فراهم کرده است، ولی در زمان انجام مبادلات ارزهای دیجیتال، هزینه مشخصی را در صورت نیاز به استفاده از صرافی می بایست بپردازید.

حتما برایتان جالب است : خرید کیف پول لجر + راهنمای راه اندازی و استفاده

پرداخت  این هزینه برای استفاده از صرافی یکی از معایب بزرگ کیف پول گواردا والت به شمار می رود، ولی در عوض مشخصه های مفید دیگری دارد که امکان استفاده بهینه از آن را به عنوان کیف پول پولکادات فراهم آورده است. رابط کاربری مناسب و امنیت بالا دو مشخصه مثبت این کیف پول محسوب می شوند. رابط کاربری این کیف پول دیجیتال بسیار ساده است و به سادگی می تواند توسط افراد مبتدی مورد استفاده قرار گیرد.

5) کیف پول Parity Signer

Parity Signer یک کیف پول ارز دیجیتال منبع باز یا open source همراه است که هم برای گوشی های اندروید و هم برای دستگاه های آی او اس موجود است. این کیف پول آفلاین به کاربران اجازه می دهد تا بدون اتصال به شبکه اینترنت، یک حساب ایجاد کرده و ارزهای خود را مدیریت نماید. اسکن تراکنش های دارای کد QR و بررسی و امضا آن ها در استفاده از این کیف پول امکان پذیر است. کیف پول Parity Signer می تواند چندین کلید خصوصی تولید و ذخیره نماید.

6) کیف پول Mathwallet

Math wallet یک کیف پول ارز دیجیتال چند پلتفرمی به حساب می آید که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که توکن های BTC ،ETH ،ERC-20 ،Cosmos ،Polkadot و … را ذخیره نمایند. این کیف پول از طریق دستگاه های گوناگونی مانند گوشی های تلفن همراه اندروید و آی او اس قابل استفاده می باشد. علاوه بر این می توانید از Math wallet به عنوان پسوند کروم و یا کیف پول وب استفاده نمایید. لازم به ذکر است که در این کیف پول بخشی به نام News وجود دارد که می توانید آخرین و مهم ترین اخبار دنیای کریپتو را از آن طریق دنبال کنید.

7) کیف پول Lunie

کیف پول Lunie شباهت بسیار زیادی به کیف پول Polkawallet دارد. این کیف پول منبع باز است و کد آن به وسیله شرکت های امنیتی جهانی در حال مدیریت است. نسخه بتا این کیف پول برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است و به عنوان کیف پول وب نیز قابل استفاده است. با استفاده از کیف پول Lunie، کاربران می توانند در پروسه استیکینگ شرکت کنند، پاداش دریافت نمایند و در مورد تصمیم گیری های بلاکچین نظر دهند. تیم توسعه این شرکت در حال برنامه ریزی است که اعلان هایی را درباره تغییرات پاداش یا پیشنهادهای جدید را برای کاربران راه اندازی کند. کیف پول non-custodial است، لذا تنها کاربران می توانند به کلیدها دسترسی یابند.

8) کیف پول trust wallet

کیف پول تراست والت یک صرافی غیر متمرکز و مرورگر برای برنامه های غیر متمرکز می باشد که همه در یک سیستم عامل قرار گرفته اند. کیف پول ارز دیجیتال تراست همچنین به صورت رسمی به وسیله یکی از بزرگترین پلتفرم های معاملاتی یعنی صرافی بایننس پشتیبانی می شود. این شرکت دو سال پیش این برنامه را از توسعه دهندگان خریداری کرد و از سال 2019 کیف پول با Binance DEX و سیستم Binance Chain سازگار است. کیف پول تراست والت با بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، استلار، پولکادات سازگار است و با انواع توکن های ERC20  BEP2 و ERC721 کار می نماید.

9) کیف پول Swipe wallet

کیف پول Swipe wallet یکی از کیف پول های جدیدی است که در بازار رمزارزها قابل استفاده است و از آن می توانید برای ذخیره امن ارز دیجیتال پولکادات استفاده نمایید. کیف پول Swipe wallet از مشخصه هایی برخوردار است که این والت را نزد کاربران منحصر به فرد و کارآمد کرده است. شما می توانید دارایی های خود را مستقیما از طریق حساب بانکی محلی خودتان در این کیف پول سپرده گذاری نمایید و از این طریق سرمایه دیجیتال خود را به ارز محلی تبدیل فرمایید. این مشخصه منحصر به فردی است که برای سرمایه گذاران میتواند حائز اهمیت باشد.

حتما برایتان جالب است : همه چیز درباره دوج کوین | ماجرای شگفت آور ارز دوج کوین

با استفاده از این کیف پول می توانید به سادگی برای معامله ارز دیجیتال از هر جای دنیا اقدام کنید و با تحلیل داده های بازار ارزهای دیجیتال خرید راحت تری را تجربه فرمایید. هزینه مبادلات در این کیف پول بسیار کم است، چرا که Swipe wallet در مقایسه با دیگر کیف پول ها هزینه کمتری برای مبادله ارزهای دیجیتال اخذ می کند. باید در نظر داشته باشید که سپرده گذاری در این والت رایگان است، ولی هزینه خروج ارز دیجیتال از این والت به نوع کریپتوی سپرده گذاری شده بستگی خواهد داشت.

هرچند برای خروج ارز دیجیتال می بایست هزینه بپردازید، ولی در هر صورت اطمینان یابید که هزینه خروج ارزها از این والت کم تر از سایر کیف پول های دیجیتالی می باشد. نکته مهم دیگر این که نسخه اندروید و ios این والت برای کاربران در دسترس می باشد، از همین روی این کیف پول را می توان به عنوان یک کیف پول پولکادات بر روی گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار داد. تیم پشتیبان فعال این کیف پول تمام سعی خود را در راستای پوشش نیازهای کاربران به کار گرفته اند و آخرین نکته این که کیف پول Swipe wallet علاوه بر دات از نزدیک به 100 رمزارز دیگر نیز پشتیبانی می نماید.

10) کیف پول Ownbit

کیف پول Ownbit، محل مناسبی برای ذخیره بسیاری از ارزهای دیجیتالی مثل بیت ‌کوین، اتریوم، پولکادات، توکن‌ های ERC-20 و … است. کیف پول Ownbit، یک کیف پول اِچ‌ دی می باشد، یعنی این که با هر بار درخواست آدرس، یک آدرس جدید برای شما ایجاد خواهد شد تا دیگر از آدرس قبلی استفاده نکنید و امنیت تراکنش شما افزایش یابد. مثل دیگر کیف پول‌ های اِچ‌ دی، کیف پول Ownbit نیز یک عبارت 12 کلمه‌ ای را که عبارت بازیابی نام دارد، در اختیارتان قرار خواهد داد تا اگر به هر دلیلی دسترسی به کیف پول از بین رفت، بتوانید از این عبارت بازیابی برای بازیابی وجوه خود استفاده نمایید..


نتیجه گیری و کلام آخر

در این مطلب با انواع کیف پول های پولکادات آشنا شدیم. شما می توانید با بررسی امکانات هر یک از کیف پول های دیجیتالی که معرفی کردیم و مطابقت دادن این قابلیت ها با نیازها و خواسته هایی که خودتان از یک کیف پول دیجیتالی دارید، یکی از این 10 کیف پول برتر پولکادات را برای ذخیره و نگهداری ارز پولکادات و حتی سایر ارزهای دیجیتال خود انتخاب فرمایید. به صورت کلی هم این را در یاد داشته باشید کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری هر ارز دیجیتالی بهترین گزینه و امن ترین گزینه به حساب می آیند ولی در صورتی که نمی خواهید برای خرید دیوایس های سخت افزاری هزینه کنید، سعی کنید بهترین کیف پول آنلاین را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

همان طور که قول داده بودیم، 10 مورد از بهترین کیف پول های پولکادات را بصورت رایگان برای شما معرفی کردیم.

همچنین اگر به دنیای کریپتوکارنسی علاقه دارید، می توانید مطلب نحوه خرید ارز دیجیتال از کوینکس برای ایرانیان را نیز مطالعه کنید.

از نظر شما بهترین کیف پول برای پولکادات کدام است؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *