روش خرید ارز دیجیتال نئو در ایران چگونه است؟

روش خرید ارز دیجیتال نئو

جنون ارزهای دیجیتال به بیشتری حد خود در کل تاریخ رسیده است تا جایی که افرادی که اصلا نمی دانستند ارزهای دیجیتال چیست، در حال حاضر در حال سرمایه گذاری های مختلف بر روی آلت کوین ها هستند و سود خوبی از این طریق کسب می کنند. ارز دیجیتال نئو هم یکی از همین ارزهای دیجیتال است که اقبال جهانی به آن بسیار بالا بوده و است. افرادی که قصد ترید یا سرمایه گذاری بلندمدت روی ارز نئو را دارند، باید در ابتدا روش خرید ارز دیجیتال نئو را بلد باشند که این روش خرید ارز دیجیتال نئو شامل مواردی مانند شناخت کیف پول مناسب و مطمئن برای ذخیره سازی و نگهداری نئو و همچنین نحوه خرید و فروش نئو در بازار ارزهای دیجیتال در زمان مناسب است و جالب است بدانید که اخیرا امکان خرید نئو با ریال در صرافی های ایرانی نیز فراهم شده است که همه این موارد را یک به یک در این مطلب به صورت رایگان و با زبان ساده توضیح خواهیم داد، پس اگر شما هم دوست دارید روش خرید ارز دیجیتال نئو در ایران را یاد بگیرید، این مطلب شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهد کرد. 

روش خرید ارز دیجیتال نئو

چنانچه علاقه ‌مند به ارزهای دیجیتال باشید، حتما باید با نئو، این ارز دیجیتال فوق العاده آشنا شوید. نام نئو قبلا انت شیرز بود و حالا با عنوان اتریوم چینی هم از آن یاد می ‌شود. نئو شباهت ‌های بسیاری به اتریوم دارد ولی قابلیت های بسیار جالب و ناشناخته‌ ای در این فناوری وجود دارد. نئو یک پروژه بلاک چینی است که به وسیله یک بنیاد غیرانتفاعی توسعه پیدا کرده است. این پروژه از فناوری بلاک چین و هویت دیجیتال برای دیجیتالی سازی دارایی ‌ها، مدیریت خودکار دارایی‌ ها با استفاده از قراردادهای هوشمند و تحقق اقتصاد هوشمند با توزیع جمعی استفاده کرده است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در حقیقت نئو یک پلتفرم و شبکه بزرگ محسوب می شود و واحد ارزی NEO تنها جزئی از این شبکه می باشد. هدف اصلی نئو این است که شبکه توزیع شده نئو یک اقتصاد هوشمند را به وجود آورد. نئو به وسیله شرکت OnChain در شانگهای چین توسعه داده شده است. تحقیقات در مورد نئو از سال 2014 آغاز شد. پروژه Neo که ابتدا با نام انت شبرز شناخته شده بود، به وسیله دو جمع سپاری جذب سرمایه کرد. 

چگونه رمزارز نئو بخریم؟

ارز دیجیتال نئو در صرافی های گوناگونی مورد معالمه قرار می گیرد از جمله coinEgg، LBank، BitForex، بایننس، okex و Bitfinex. ولی بهترین روش برای خرید ارز دیجیتالی نئو در ایران این است که ابتدا ارزهایی مثل اتریوم و بیت کوین را به ریال بخریم و در مرحله بعد بیت کوین یا اتریوم را به صرافی بایننس وارد کنیم. در بایننس امکان تبادل ارز ها وجود دارد و شما می توانید بیت کوین یا اتریوم را به ارز دیجیتالی نئو تبدیل نمایید. پس از خرید می توانید نئو را در صرافی نگهداری کنید یا به کیف پولی خود منتقل کنید. برای یک بار هم که شده این معامله امن و سریع را تجربه کنید. در نئو معامله شما در بستر شبکه گسترده و با الگوریتم های مختلف رمز گذاری می شود.

هر دو توکن اصلی شبکه نئو یعنی NEO و GAS را می‌ توان از طریق صرافی‌ های ارزهای دیجیتال مانند صرافی بایننس و بیترکس خریداری کرد. همچنین تحت شرایطی که قصد ساخت یک قرارداد هوشمند بر بستر نئو را داشته باشید، باید مقداری ارز NEO تهیه کنید. جدا از این موضوع، شایان ذکر است بسیاری از صرافی ‌ها از جمله بایننس، به کاربرانی که در حساب خود توکن NEO نگهداری کنند، توکن GAS می پردازد. همچنین کاربران ایرانی می‌ توانند از طریق صرافی های داخلی که ارز دیجیتال نئو را در بین ارزهای مورد پشتیبانی خود دارند، نسبت به معامله این ارز دیجیتال اقدام نمایند.

چرا ارز دیجیتال نئو بخریم؟

تعداد محدود توکن‌های نئو : تعداد توکن ‌های نئو مثل دیگر ارزهای دیجیتال محدود است و همین موضوع یکی از دلایل ارزشمندی آن در آینده به حساب می آید. تعداد توکن‌ های نئو 100 میلیون واحد است، در ابتدای کار تنها 50 میلیون از آن در اختیار خریداران قرار گرفت و مقدار باقیمانده از توکن ‌ها به‌ صورت سالیانه در بازار به گردش در‌‌ می ‌آیند.

سرعت بسیار بالا : بیشتر تحلیل ‌گران از سرعت بالای انجام معاملات در شبکه به عنوان یکی از مهم ترین مزایای نئو یاد می ‌کنند. در واقع شبکه‌ اختصاصی نئو قابلیت مدیریت 10 هزار معامله در هر ثانیه را فراهم می کند که این عدد در مقایسه با اتریوم بسیار خارق العاده است، به خاطر این که شبکه‌ اتریوم تنها قادر به انجام 100 معامله در هر ثانیه است.

حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در ریپل | راهنمای خرید و فروش ریپل

البته بر خلاف شبکه‌ اتریوم که تماما غیرمتمرکز می باشد، تنها قسمتی از سیستم نئو به ‌صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌ کند و همین امر علت اصلی انجام سریع معاملات در این شبکه‌ به شمار می رود. تیم سازندگان نئو بر این باورند که کسانیکه به دنبال مشارکت با نهادها و سایر سازمان ها هستند، می بایست اطلاعاتی از طرف قرارداد خود در اختیار داشته باشند، به خاطر این که در غیر این صورت احتمال کلاه‌ برداری در شبکه افزایش می یابد.

چندین زبان برنامه‌ نویسی : شبکه‌ نئو این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که با استفاده از زبان‌ های برنامه ‌نویسی مثل سی شارپ، جاوا و پایتون قرارداد‌های هوشمند مورد نظر خود را تنظیم نمایید و این در حالی است که شبکه‌ اتریوم زبان برنامه‌ نویسی مختص به خود را دارد و دیگر گزینه‌ ها را تحت پوشش قرار نمی ‌دهد.

پیشرفت چشمگیر : نئو در ابتدای کار مورد توجه کشور‌های آسیایی قرار گرفت، ولی در ادامه و به مرور در بازارهای آمریکا و اروپا نیز به جایگاه قابل قبولی رسید و امروزه بیشتر تحلیل ‌گران خرید نئو را به سرمایه‌ گذاران پیشنهاد می ‌کنند، چرا که بر این باورند که ارزش نئو در آینده افزایش چشمگیری خواهد یافت.

فرآیند استخراج : استخراج در شبکه‌ نئو بدون نیاز به خرید تجهیزات گران ‌قیمت و پرداخت هزینه‌ مصرف بالای برق امکان ‌پذیر است.

ارزش بالای کل سرمایه‌ شرکت : بنیان ‌گذاران شبکه‌ اختصاصی نئو با همکاری و کمک مقامات چینی این پروژه‌ی بزرگ را شروع کرده‌ اند، بنابراین می ‌توان گفت که دولت چین این تیم را مورد حمایت قرار می ‌دهد و مطمئنا مبلغ زیادی در این شبکه‌ سرمایه ‌گذاری شده است.

همکاری با شرکت ‌های مطرح جهانی : شبکه‌ نئو طی این مدت کوتاه توانست به جایگاهی دست یابد که با شرکت‌ های بزرگی مثل مایکروسافت، علی بابا، آنتولوژی و… مشارکت داشته باشد. پیشرفت نئو در آینده هم ادامه دارد، بیشتر تحلیل‌ گران نیز، ارز دیجیتال نئو را گزینه‌ خوبی برای سرمایه ‌گذاری بلندمدت به حساب می آورند.

آموزش خرید نئو

کیف پول های نئو

برای این ارز دیجیتال پرطرفدار کیف پول‌ های زیادی توسعه داده شده است ولی در اینجا تنها 8 مورد از بهترین کیف پول ‌های تایید شده در وب سایت اصلی را معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در تمام کیف پول ‌های زیر با ذخیره NEO نسبت به دارایی‌ خود به مرور زمان GAS دریافت خواهید کرد.

  • ** کیف پول Neon Wallet : کیف پول نئون یکی از بهترین و ساده ترین کیف پول های ارز نئو به حساب می آید. این کیف پول بیشترین تعداد دانلود را در بین کیف پول های نئو دارد. کلید های خصوصی به صورت امن در کامپیوتر شما ذخیره خواهند شد. از امکانات این کیف پول این محسوب می شود که نیاز به همگام سازی با بلاک چین نخواهد داشت. با نگهداری نئو در این کیف پول، نسبت به دارایی خود به صورت مرتب توکن GAS دریافت خواهید کرد. این کیف پول برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب است. برای ورود و استفاده از کیف پول نئون می توانید از آدرس neonwallet.com استفاده نمایید.
  • ** کیف پول نرم افزاری Atomic : Atomic کیف پولی چند ارزی و نوظهور در بازار کریپتوکارنسی است که جامعه کاربری در حال رشدی دارد. این کیف پول به سرعت توانست به خود را به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین کیف پول ‌های دیجیتال در دنیا مطرح کند. کیف پول Atomic تقریبا همه امکانات لازم یک کیف پول خوب را در اختیار دارد و امروزه این کیف پول بیش از 300 کوین و توکن برتر دنیای ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می ‌کند و به صورت هفتگی لیست رمزارزهای قابل پشتیبانی این کیف پول بروزرسانی خواهد شد.
  • ** کیف پول NEO-GUI : هسته مرکزی و کیف پول رسمی نئو، استفاده از این کیف پول بیشتری برای توسعه دهندگان پیشنهاد می شود. به منظور همگام سازی با بلاک چین نئو، بعد از نصب نرم افزار باید مدتی صبر کنید. با نگهداری نئو در این کیف پول، نسبت به دارایی خود به صورت مرتب توکن GAS دریافت خواهید کرد. هسته مرکزی نئو تنها برای سیستم عامل ویندوز قابلیت نصب دارد.
  • ** کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S : چنانچه قصد نگهداری توکن ‌های نئو در میان مدت یا بلند مدت را دارید، کیف پول سخت‌ افزاری مطمئنا امن‌ ترین گزینه برای دور نگه داشتن دارایی هایتان از دست هکرها خواهد بود. لجر نانو اس پشتیبانی از ارز دیجیتال نئو را از اواخر سال 2017 میلادی شروع کرد. لازم به ذکر است که با استفاده از این کیف پول می ‌توانید سود نگهداری توکن های نئو یا همان GAS را از طریق همگام ‌سازی لجر نانو اس با کیف پول نئون دریافت نمایید. یکی دیگر از مزایای استفاده همزمان این کیف پول با کیف پول نئون این است که دیگر لازم نیست کلیدهای خصوصی خود را جایی وارد کنید یا در کامپیوتر خود نگهدارید و این کار احتمال هک شدن را به صورت قابل توجهی کاهش می ‌دهد.
  • ** کیف پول morpheus : این کیف پول علاوه بر نئو از چندین رمزارز دیگر نیز پشتیبانی می کند و به وسیله سایت رسمی نئو مورد تایید قرار گرفته است. با نگهداری نئو در این کیف پول، نسبت به دارایی خود و به صورت مرتب توکن GAS دریافت خواهید کرد. این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس قابل نصب و استفاده می باشد.
  • ** کیف پول موبایل O3 نئو : نرم افزار O3 را شاید بتوان بهترین کیف پول موبایل حال حاضر برای نئو دانست. با نگهداری نئو در این کیف پول، نسبت به دارایی تان به طور مرتب توکن GAS دریافت می کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید 6 به بالاتر و iOS قابل نصب و استفاده است.
  • ** کیف پول موبایل NEO APP : این نرم افزار هم یکی دیگر از کیف پول های مورد تایید نئو به حساب می آید. با نگهداری نئو در این کیف پول، نسبت به دارایی تان به صورت مرتب توکن GAS دریافت خواهید کرد. اما در نظر داشته باشید که این کیف پول تنها برای سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است.
  • ** کیف پول نرم افزاری Guarda : Guarda شرکتی اروپایی است که در زمینه ساخت و توسعه کیف پول‌ های سبک و غیرحضانتی با قابلیت پشتیبانی از رمزارزهای گوناگون فعالیت دارد. امروزه کیف پول ‌های Guarda که شامل کیف پول ‌های تحت وب، دسکتاپ، موبایلی و افزونه کروم می‌ شوند بیش از 40 بلاک چین و 10 هزار ارز دیجیتال گوناگون را پشتیبانی می نمایند.

آیا ارز دیجیتال نئو قابل استخراج است؟

در نظر داشته باشید که توکن‌ های نئو قابل استخراج نیستند، اما با این وجود با هر ایجاد بلوک جدید نئو، مقداری توکن GAS ساخته می‌ شود و می ‌توان از آن‌ ها در کارهای مختلف بهره گرفت. در اصل، بلوک‌ های نئو به تیم نئو تعلق دارد، بنابراین استخراج نئو برای تمام افراد امکان پذیر نمی باشد و تنها می ‌توان به توکن ‌های نئو دسترسی پیدا کنید و آن را در کیف پول دیجیتالی خود ذخیره کنید.

آیا ارز دیجیتال نئو سودآور است؟

ارز دیجیتال نئو در طی سالیان اخیر عملکرد عالی از خود نشان داده است و روند افزایشی قیمت نئو به شکلی بوده است که پیشرفتِ چشمگیر و دستاوردهای این صنعت در بازار را بیشتر نمایان می کند. بر اساس گزارشات ارائه‌ شده، هم اکنون تیم نئو مشغول طراحی سه محصول جدید هستند که به ‌زودی بر روی سیستم بلاک چین مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حتما برایتان جالب است : همه چیز درباره دوج کوین | ماجرای شگفت آور ارز دوج کوین

حمایت دولت چین و همچنین تلاش اعضای تیم برای ارائه‌ عملکردی بهتر موجب شده تا نئو در لیست پرطرفدار‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار بگیرد. تحلیل ‌گران با در نظر گرفتن شرایط کنونی نئو را گزینه‌ خوبی برای سرمایه‌ گذاری بلند مدت می ‌دانند.


نتیجه ‌گیری و کلام پایانی

نئو در ذات خود بسیار منحصر به فرد می باشد و این بدین معنی است که ارز دیجیتال NEO دقیقا یک واحد پولی محسوب نمی شود و البته نمی ‌خواهد که یک واحد پولی هم باشد، بلکه در واقع با خرید نئو می‌ توان حق رای در شبکه این ارز دیجیتال را به دست آورد و با نگهداری آن، همزمان توکن GAS نیز دریافت نمود. در حقیقت نئو به دنبال این است تا با استفاده از اقتصاد هوشمند قدرتمند خود، اقتصاد فعلی را قوی تر کند، نه اینکه جایگزین آن شود!

جالب است بدانید که اقتصاد هوشمند، دارایی ‌های دنیای واقعی را دیجیتالی خواهد کرد، مالکیت آن ها را با استفاده از هویت ‌های قابل تاییید در بلاک چین ردیابی کرده و بهره وری را از طریق قراردادهای هوشمند ممکن خواهد ساخت. هرچند NEO در قبال پذیرش قانون، چرخشی 180 درجه ‌ای نسبت به رویکرد بسیاری از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز دارد، اما نباید این نکته را از یاد برد که دستیابی به یک اقتصاد هوشمند، به هیچ وجه اقدام کمی نیست.

همان طور که در ابتدا قول داده بودیم، روش خرید ارز دیجیتال نئو و همه چیزی که درباره ارز نئو باید می دانستید را بیان کردیم.

همچنین اگر علاقه مند به حوزه ارزهای دیجیتال هستید، می توانید مطلب سرمایه گذاری در مونرو و راهنمای گام به گام خرید و فروش monero را هم بخوانید.

اگر هم هر گونه سوال یا ابهامی در مورد چگونگی روش خرید ارز دیجیتال نئو داشتید، حتما از بخش ارسال نظرات از ما بپرسید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *