ارز دیجیتال pax چیست و چرا انقدر محبوب است؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال pax

به احتمال زیاد تا به حال چیز زیادی در مورد ارز دیجیتال pax به گوشتان نخورده است و نمی دانید ارز دیجیتال پکسوس چیست و اصلا چرا به وجود آمده است ولی نگران نباشید، چرا که در این مطلب قصد داریم به این بپردازیم که ارز دیجیتال pax چیست و چرا تا این اندازه اخبار و رسانه ها به آن می پردازند. پس اگر شما هم مثل من به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارید و دوست دارید همه چیز درباره ارز دیجیتال pax را یاد بگیرید، این مطلب برای شماست. همچنین در نظر داشته باشید که در این مقاله در مورد صرافی ها و کیف پول هایی که از رمزارز pax پشتیبانی می کنند نیز صحبت کردیم و در انتها نیز آینده ارز دیجیتال پکسوس را مورد بررسی قرار داده ایم تا همه چیز درباره این ارز را توضیح داده باشیم، لذا حتما تا انتها همراه ما بمانید.

معرفی ارز دیجیتال pax

به زبان ساده رمزارز پکسوس به عنوان ترکیبی از ثبات دلار آمریکا با بهره‌ وری از تکنولوژی بلاکچین به حساب می آید. توکن پکسوس استاندارد که با حروف اختصاری PAX شناخته شده است یک استیبل‌ کوین طراحی شده به وسیله سیستم بلاکچین اتریوم می باشد. پکسوس در سال 2018 میلادی به وسیله شرکت Paxos Trust ارائه شده و اداره خدمات مالی ایالت نیویورک بر روی آن نظارت می کند. ارز دیجیتال پکسوس به عنوان یک استیبل‌ کوین، قابلیت هایی مثل تضمین شدن به وسیله دلار ایالات متحده، مزایای فناوری بلاکچین و ثبات ارزهای فیات را با هم خواهد داشت.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


تیم ارز دیجیتال پکسوس از متخصصین با سوابق گوناگون، از جمله کارمندان سابق وال استریت و سیلیکون ولی تشکیل شده است. این شرکت به وسیله بنیانگذار و مدیرعامل آن چارلز کاسکاریلا در حال مدیریت می باشد. تیم پکسوس آینده‌ ای را پیش بینی کرده است که در آن بلاکچین قسمتی از یک انقلاب بزرگ مالی نمی باشد، بلکه یکی از عناصر اساسی در تکامل این انقلاب محسوب می شود. در حقیقت این شرکت قصد دارد با توسعه یک شبکه جهانی بدون اصطکاک، تبادلات را ساده و فوری کرده و اکوسیستم اقتصادی را بهبود بخشد.

اهداف و چشم اندازهای شرکت پکسوس چیست؟

پکسوس به دنبال بازسازی زیرساخت‌ های مالی جهان می باشد. فراهم سازی قابلیت انتقال آنی دارایی به هر جای دنیا، به شکلی که دسترسی به یک اقتصاد جهانی، تازه و بدون اصطکاک برای همه وجود داشته باشد نیز هدف اصلی این شرکت به شمار می رود. شیوه قانونمند شدن پکسوس به شکلی است که قابلیت تولید محصولات نوآورانه با استفاده از زیرساخت‌ های اقتصادی کنونی برای این شرکت وجود دارد، لذا پکسوس در حال حاضر پلی بین اقتصاد سنتی و آینده دیجیتال قرار گرفته است.

قابلیت های اصلی ارز دیجیتال پکسوس چیست؟

رمزارز پکسوس یک استیبل کوین بوده و این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا این توکن ها را با دلار آمریکا مورد خرید و فروش قرار دهند. هدف اصلی تیم توسعه‌ دهنده این ارز دیجیتالی، ایجاد ثبات و جلوگیری از نوسان قیمت دلار با استفاده از فناوری بلاکچین می باشد. همچنین به علت منشوری که دپارتمان خدمات مالی نیویورک به پلتفرم رمزارز پکسوس داده، این شبکه قادر است در دنیای ارزهای دیجیتال خدماتی را ارائه دهد که قانون‌ گذاری شده هستند.

توکن پکسوس به منظور طراحی یک شبکه جهانی بدون محدودیت و گسترش و بهبود سیستم مالی در جهان ارائه شده است. در این پلتفرم تمامی دارایی‌ های دیجیتال می‌ توانند به‌ سرعت و با دسترسی و انعطاف‌ پذیری بالا منتقل شوند. هدف تیم ارز دیجیتال پکسوس این است که تمامی دارایی‌ های دیجیتال، اوراق بهادار و سهام در آینده، بتوانند بین کاربران در هر زمان و با هر مقصدی به سادگی جابجا شوند.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال etc | همه چیز درباره ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

پکسوس کوین که مطابق با استاندارد ERC20 اتریوم طراحی‌ شده و می‌ تواند در شبکه اتریوم بین دو کیف پول انتقال پیدا کند، ولی با این حال تیم توسعه‌ دهنده آن در عرضه پکسوس اعلام کرد که تنها کسانی می‌ توانند رمزارزهای خود را در وب‌ سایت شرکت دریافت یا خریداری نمایند که مشتریان مورد تایید پکسوس باشند. شبکه پکسوس به منظور حفظ ارزش استیبل کوین خود، توکن ها را پس از بازخرید از بین می‌ برد، ولی توکن های در گردش را برای استفاده کاربران ذخیره می‌ کند.

از امکانات شبکه پکسوس این است که به کاربرانی که برای انجام تراکنش‌ ها با توکن استاندارد PAX از میز معاملاتی پیشخوان پکسوس یا صرافی itBit پکسوس استفاده کنند، به‌ عنوان بخشی از خدمات، سریعا بتوانند موجودی ارز دیجیتال خود را نقد نمایند. در دیگر صرافی‌ ها نیز رمزارز پکسوس با نماد PAX نمایش داده خواهد شد.

نحوه کار ارز دیجیتال PAX

پکسوس استاندارد به شکلی طراحی شده است که کاربردهای گوناگون دارد، ولی در حال حاضر حائز اهمیت ترین کاربر این ارز محدود کردن نوسانات دارایی‌ های رمزنگاری شده، حذف اصطکاک از معاملات بین مرزی و تبدیل شدن به وسیله ای قابل اطمینان برای جابجایی دارایی‌ های رمزنگاری و دیگر دارایی‌ های طراحی شده بر پایه تکنولوژی بلاکچین می باشد. Paxos انتظار دارد که در آینده‌ ای نزدیک به وسیله ای برای پرداخت‌ ها و ذخیره پایدار دارایی‌ ها در خارج از آمریکا، به خصوص در کشورهایی که پول ملی‌ شان ناپایدار است، تبدیل شود. در این قسمت روش کار پکسوس را به صورت مختصر توضیح داده ایم:

  • ** در ابتدای امر کاربر دلار آمریکا را به حساب بانکی صادرکننده توکن واریز خواهد کرد.
  • ** صادرکننده مقداری PAX معادل با دلار واریز شده را با استفاده از قرارداد هوشمند پکسوس به وجود می آورد.
  • ** در نظر داشته باشید که دلار واریز شده در حساب بانکی مسدود می شود؛ PAX تولید شده نیز به کاربر تحویل داده خواهد شد.

معکوس همین روند برای تبدیل پکسوس به دلار آمریکا استفاده می‌ شود. توکن پکسوس را می‌ توان با استفاده از سایت Paxos.com مورد خرید و فروش قرار داد. بعد از باز خرید یا تبدیل  PAX، توکن مورد نظر بلافاصله سوخته و از گردش خارج خواهد شد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این شرکت هیچ هزینه‌ ای برای تبدیل و بازخرید توکن‌ های پکسوس پرداخت نخواهند کرد. حداقل مبلغ تبدیل نیز از 100 دلار آغاز خواهد شد. پکسوس از حسابرسان ثالث برای تایید و اثبات وجود دلار در حساب مربوطه استفاده می نماید. این شرکت تاییدیه‌ های خود را ماهانه در وب‌ سایت اختصاصی خود ارائه می کنند.

ارز دیجیتال پکسوس

نحوه خرید ارز دیجیتال پکسوس استاندارد

امکان خرید و فروش و حتی ترید ارز دیجیتالی پکسوس استاندارد در صرافی‌ های زیادی قابل انجام است که در این بخش سعی کردیم، چند مورد از معتبرترین آن ها را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم:

  • ** صرافی بایننس
  • ** صرافی VCC
  • ** صرافی بیترکس
  • ** صرافی کوکوین
  • ** صرافی Hotbit
  • ** صرافی OKEx
  • ** صرافی CPDAX
  • ** صرافی ZB.com
  • ** صرافی Digifinex
  • ** صرافی CoinBene
  • ** صرافی Bithumb Global

بهترین کیف پول برای نگهداری PAX کدام است؟

توکن های پکسوس در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ صرافی و کیف پول ارز دیجیتال گوناگون پشتیبانی می‌ شوند و قابلیت نگهداری توکن‌ های شما در کلیه این پلتفرم‌ ها وجود دارد، لذا تمامی‌ کیف پول‌ هایی که مانند اتمیک والت و کوینومی از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌ کنند، امکان نگهداری توکن‌ های PAX را دارند. در ضمن مدل‌ های گوناگون کیف پول‌ سخت افزاری لجر نیز به خوبی از این توکن پشتیبانی می‌ کنند. کیف پول های زیر هم می توانند برای نگهداری و مدیریت رمزارز پکسوس به شما خدمات مناسبی ارائه دهند:

  • ** Jaxx
  • ** MINT
  • ** Coinomi
  • ** MetaMask
  • ** Lumi wallet
  • ** MyEtherWallet

آینده ارز دیجیتال PAX

فضای دارایی‌ های دیجیتال در دنیای امروز نوظهور بوده و رمزارز پکسوس کارایی زیادی در بازار مالی دارند. ارز دیجیتالی پکسوس می تواند در راستای محدود کردن نوسانات دارایی‌ های رمزنگاری، جابجایی بین دارایی‌ های رمزپایه، از بین بردن هزینه‌ های معاملات مرزی و وسیله‌ ای برای پرداخت دیگر دارایی‌ های مبتنی بر فناوری بلاکچین استفاده شود.

حتما برایتان جالب است : آلت کوین در ارزهای دیجیتال چیست و چه آینده ای دارد؟

پکسوس در آینده می‌ تواند به عنوان ابزاری به منظور پرداخت‌ های مصرف‌ کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد و یک پلتفرم باارزش پایدار برای افرادی که در خارج از آمریکا هستند و با مشکل نوسانات غیرقابل‌ پیش‌ بینی ارزهای دیجیتال روبرو می‌ شوند، باشد. پیش‌ بینی تیم توسعه‌ دهنده ارز دیجیتالی پاکسوس از آینده به این شکل است که فناوری بلاکچین عنصر اصلی انقلاب مالی نمی باشد، ولی نقش بسیار پررنگی در این انقلاب ایفا خواهند کرد.

این پلتفرم می خواهد شبکه اقتصادی خود را توسط استفاده از یک شبکه‌ هموارِ جهانی بهبود ببخشد و سرعت تبادل دارایی را افزایش دهد. پاکسوس پیش‌ بینی می‌ کند در آینده نزدیک، به‌ عنوان یک دارایی ثابت در کل دنیا شناخته‌ شده و در خدمات تراکنش‌ های روزانه مورد استفاده قرار گیرد. امروزه پکسوس وارد بازار خرسی شده است و به‌ عنوان یکی از پرسرعت ترین استیبل کوین‌ ها به حساب می آید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

در این مطلب برای معرفی و بررسی رمزارز پکسوس اقدام کردیم. توکن پکس، یک توکن ERC20 به حساب می آید که بر بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد. پکس به عنوان یک استیبل کوین تنظیم شده که با دلار آمریکا پشتیبانی می‌ شود، در بین سایر رمزارزها شناخته شده است.

هر توکن پکسوس کاملا با دلار آمریکا پشتیبانی می‌ شود و این بدین معنی است که در هر زمان می‌ توان آن را به دلار تبدیل نمود. با این وجود بر اساس قانون آمریکا، این توکن یک دارایی مالی نیست. به صورت کلی هدف شرکت پکسوس، بهبود اکوسیستم اقتصادی و توسعه یک شبکه جهانی هماهنگ در راستای انجام مبادلات ساده، سیار و آنی دارایی‌ هاست.

همان طور که در ابتدای مقاله به شما قول دادیم، به معرفی ارز دیجیتال pax پرداختیم.

چنانچه به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارید، بهترین فرصت است تا ارز دیجیتال meme چیست و آیا ارزش سرمایه گذاری دارد؟ را اینجا بخوانید. 

در پایان هرگونه سوالی در خصوص ارز دیجیتالی پکسوس دارید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از ما سوال فرمایید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *