آموزش کار با صرافی coinex به زبان ساده

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
آموزش کار با صرافی coinex

در این مطلب تحت عنوان آموزش کار با صرافی coinex به شما عزیزان یاد می دهیم که صرافی کوینکس چیست و چطور می توانید برای ثبت نام در آن اقدام کنید، همچنین خواهیم گفت که صرافی کوینکس چه رفتاری با کاربران ایرانی دارد و آیا برای ثبت نام در آن به احراز هویت نیاز پیدا می کنید یا خیر، پس اگر دوست دارید همه چیز درباره صرافی کوینکس را یاد بگیرید، این مقاله به آموزش کار با صرافی coinex پرداخته است و گام به گام به زبان ساده اقداماتی که می توانید در این صرافی انجام دهید را شرح داده است تا کار شما برای استفاده از این صرافی معتبر خارجی، تا حدود بسیار زیادی راحت شود، پس تا انتها همراه ما بمانید.

آموزش کار با صرافی coinex

خرید و فروش در صرافی کوینکس در واقع شروع فعالیت با یک صرافی بین المللی است که تیمی حرفه ای و کارآزموده در زمینه کریپتوکارنسی پشت آن است. این صرافی از زمان آغاز فعالیت خود، یعنی سال 2017 با سرپرستی یانگ هایپو توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. چنانچه علاقه مندید شیوه کار و آموزش صرافی coinex را به صورت رایگان و به زبان ساده یاد بگیرید و با این صرافی بیشتر آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته همیشه باید در نظر داشت که همچنان صرافی بایننس یکی از بهترین صرافی ها حتی با وجود تحریم ها برای کاربران ایرانی است و با راهکارهای فراهم شده در رابطه با صرافی بایننس به سادگی می توانید در این صرافی خرید و فروش داشته باشید. صرافی کوینکس رابط کاربری ساده ای را فراهم کرده است و این تنها یکی از دلایلی است که این صرافی بین ایرانیان طرفداران بسیار زیادی دارد. صرافی کوینکس در هنگ کنگ قرار دارد و زیر مجموعه ای از viaBTC به شمار می رود.

این صرافی با block chair و بیت کوین کش برای بخش رمزنگاری ارتباط برقرار کرده است و خیلی از مردم جهان می توانند از آن استفاده کنند. البته همیشه توصیه می شود که کاربران ایرانی با آی پی غیر ایرانی از خدمات این صرافی بهره مند شوند. صرافی کوینکس با در فراهم کردن یک سیستم معامله اختصاصی به کاربران کمک می کند تا معاملات پایدار، ایمن و از هر لحاظ ساده ای را تجربه کنند.

البته این در واقع شعار صرافی کوینکس هم هست. شما به منظور آغاز فعالیت در این صرافی در شروع می بایست در آن ثبت نام نمایید و در ادامه فعال سازی دو مرحله را تمام کنید. شما قبل از شروع فعالیت با این صرافی بایستی اطلاعات بسیاری مانند راه اندازی اکانت شخصی تا هزینه های مربوط به معاملات را یاد گرفته باشید و در ادامه قصد داریم همین موارد را به شما عزیزان آموزش دهیم.

چگونه در صرافی کوینِکس ثبت نام کنیم؟

راه اندازی حساب در صرافی کوینکس بر اساس مراحل زیر قابل انجام است؛

  • 1) در ابتدا وارد سایت CoinEx شوید و در گام بعدی روی Sign Up کلیک نمایید که در بالای صفحه سمت راست قرار گرفته است.
  • 2) آدرس ایمیل خود و رمز عبور را وارد کرده و در ادامه بر روی گزینه Get code کلیک فرمایید.
  • 3) در کم تر از چند دقیقه کد از طرف تیم کوینِکس را در ایمیل خود دریافت می کنید. در نظر داشته باشید که این کد و کد تایید ایمیل را وارد کرده و در قدم بعدی بر روی Sign Up کلیک فرمایید .
  • 4) در انتها گزینه‌ موافقم را بزنید تا حساب شما ایجاد شود؛ تبریک حساب شما با موفقیت در صرافی کوینکس ایجاد شد.

برای ورود به حساب کوینکس مراحل زیر را طی کنید؛

  • 1) برای این کار در ابتدا وارد سایت CoinEx شوید و در ادامه بر روی Sign In کلیک فرمایید که در سمت راست بالای صفحه اصلی قرار گرفته است.
  • 2) ایمیل یا شماره همراه و رمز عبور را وارد نمایید و بر روی دکمه Sign In کلیک فرمایید. به منظور جلوگیری از کلاهبرداری فیشینگ کوینِکس از شما خواسته می شود تا مجددا URL را چک نمایید.
  • 3) گزینه من ربات نیستم را کلیک کنید و در ادامه به حساب خود وارد شوید.

کارمزد معاملات در کوینکس چگونه است؟

امروزه کارمزد معاملات در این پلتفرم معاملاتی بین 0.1 درصد تا 0.2 درصد از حجم معاملات می باشد. البته با خریداری توکن CET که ارز داخلی این اکسچنج به حساب می آید، قادرید این کارمزد را 30 درصد کاهش دهید و حداقل به عدد 0.07 درصد برسانید.

حتما برایتان جالب است : آموزش کار با صرافی هات بیت

البته در نظر داشته باشید که این توکن تنها در همین سایت مورد معامله قرار می گیرد. ذا لاین اکسچنج از جمله سایت‌ هایی می باشد که کارمزد بسیار کمی برای معاملات دریافت می کند. وارد کردن ارز به این سایت هیچ کارمزدی نخواهد داشت، اما مقداری کارمزد جهت برداشت از سایت وجود دارد. کارمزد برداشت برای ارزهای گوناگون، متفاوت در نظر گرفته شده است.

بررسی کیف پول در صرافی coinex

شما در این صرافی یک کیف پول خواهید داشت که می توانید از آن جهت ذخیره ارز دیجیتال خود استفاده کنید. برای این کار شما می توانید به لیست بعضی از ارز های اصلی در صفحه اصلی صرافی کوینکس نگاهی بیاندازید. به منظور انتخاب آن ها بایستی از گزینه go trade استفاده کنید که در پایانی ترین بخش ستون مربوط به ارز مورد نظر قرار دارد.

به منظور خرید و فروش ارز انتخابی خود می توانید سفارش را که در بخش های آغازین این نوشته به آن ها اشاره داشتیم تعیین کنید. در واقع اینها ابزار های معامله در صرافی کوینکس به شمار می روند. پیشنهادات صرافی برای معامله میان صفر تا صد و افزایش های 25 درصدی است، ولی امکان انتخاب دستی نیز برای صورت دادن معامله در این صرافی نیز وجود دارد.

آموزش کار با صرافی کوینکس

در مورد مبحث کیف پول در صرافی کوینکس توجه کنید که بهتر است از کیف پول آفلاین استفاده کنید، چرا که این موضوع برای افزایش ضریب امنیت صورت می گیرد. کیف پول کوینکس با این که با ضریب اطمینان کافی و بالاست، اما همواره توصیه بر این است که از یک کیف پول جداگانه به منظور نگهداری ارز های خود داشته باشید مثل کیف پول سخت افزاری لجر نانو که آفلاین است و برای نگهداری تمامی ارزهای دیجیتالی مناسب است.

حتما برایتان جالب است : آموزش کار با صرافی کوکوین

این موضوع به دلیل وقوع مشکل در سایت یا امکان هک و از دست دادن سرمایه شما به این صورت بیان می شود. با این که وظیفه صرافی هایی مانند کوینکس این است که امنیت را برای سرمایه های شما به ارمغان بیاورند، از همین روی چنانچه کوین های خود را بر روی یک کیف پول آفلاین مثل لجر نانو، ترزور یا کیپ کی منتقل کنید، می توانید مطمئن باشید که جای آن ها امن است و هیچ هکری امکان کلاهبرداری از آن ها را نخواهد داشت.

آیا امکان استفاده از کوینکس برای کاربران ایرانی فراهم است؟

قانون گذاران، به ویژه قوانین تحریم کشور ایالات متحده، در صورت مشاهده یک صرافی که به کاربران ایرانی خدمات می‌ دهد، به سرعت به آن هشدار خواهند داد تا آن ها را مجبور کنند که از این قوانین پیروی کنند، لذا دیگر این صرافی به کاربران ایرانی سرویس نمی‌ دهد و هر لحظه امکان دارد حساب کاربران ایرانیان در صرافی های مختلف خارجی مسدود شود.

چنانچه یک صرافی ادعا کند که کاربران ایرانی به راحتی می توانند در آن فعالیت داشته باشند، خود این قضیه هم مشکل دار است، به این خاطر که از قوانین تحریم تبعیت نکرده است. در بدترین حالت، قانون گذاران امکان دارد جلوی فعالیت صرافی را بگیرند که اصلا برای هیچ صرافی خوشایند نخواهد بود. البته این یک سناریوی آشنا برای ایرانیان فعال در حوزه کریپتوکارنسی است؛ چرا که در سال 2017 میلادی صرافی رمز ارز بیترکس به کاربران ایرانی اجازه داده بود که احراز هویت خود را با استفاده از مدارک ایرانی خود انجام دهند.

حتما برایتان جالب است : صرافی ارز دیجیتال چیست و کدام یک صرافی آنلاین معتبر ایرانی است؟

ولی بعد، ناگهان اعلام کرد که حساب کاربران ایرانی را مسدود می کند! بیترکس حتی زمان لازم برای این که کاربران ایرانی بتوانند دارایی‌ های خود را از این صرافی خارج کنند را نداد و بعد از بلوکه کردن حساب ایرانیان و با پیگیری‌ های فراوان از طرف کاربران، بالاخره بعد از 3 سال حساب ایرانیان را باز کرد و اجازه داد که پول های خود را از آن برداشت کنند!

معایب کار با صرافی coinex

  • 1) هزینه یا کارمزدی برای برداشت ارزهای دیجیتال از کیف پول صرافی اخذ می گردد.
  • 2) قابلیت پشتیبانی از ارز‌های فیات وجود ندارد، لذا به منظور ترید کردن، شما باید از طریق پلتفرم دیگری واریز خود را انجام دهید و قادر نیستید از کارت‌ های اعتباری مثل ویزا کارت و مستر کارت استفاده نمایید.
  • 3) شما همواره با محدودیت مقدار تعیین شده ای برای برداشت از کیف پول‌ تان روبرو خواهید بود. در واقع این یک عیب محسوب می شود و برای بسیاری از کاربران مورد منفی به حساب می آید.

خلاصه مطلب و کلام پایانی

چنانچه در زمینه کریپتوکارنسی مبتدی به حساب می آیید و به دنبال مکان خوبی برای آغاز معاملات خود هستید، صرافی کوینکس احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هرچند ایده آل نیست که مجبور باشید مبلغی را برای برداشت های خود پرداخت کنید، چنانچه ویژگی نقدینگی برای شما مهم باشد، CoinEx این ویژگی را در اختیارتان قرار می دهد.

برای افرادی که تجربه بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال دارند، امکان دارد صرافی کوینکس به اندازه برخی از صرافی های دیگر که تاکتیک های عمیق تر تجارت را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، مفید نباشد. با این که می توانید صفحه نمایش خود را سفارشی کنید، پلتفرم محدودیت هایی دارد که برای معامله گران با تجربه اصلا خوشایند نیست. چنانچه شما علاقه بیشتری به سرمایه گذاری طولانی مدت دارید، CoinEx محل مناسب برای سرمایه گذاری شما خواهد بود.

همین طور می توانید برای امنیت بیشتر تایید هویت دو عاملی را فعال نمایید و همچنین هشدارهایی تنظیم کنید تا در صورت انجام معاملات بدون اطلاع شما، به شما اطلاع داده شود. کوینکس امکان دارد کم و کسری هایی داشته باشد، ولی پلتفرمی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که حساب های خود را ایمن تر نمایند. به صورتکلی CoinEx یک صرافی قابل اطمینان به حساب می آید و همچنین ثبت نام و شروع کار ساده است و سطوح متعدد تایید این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تصمیم بگیرند که چه محدودیت هایی بر حساب هایشان در نظر گرفته شود.

انجام معاملات در کوینکس ساده و سرراست است و روند برداشت و واریز وجه نسبت بسیاری از صرافی ها راحت تر تعبیه شده است و همچنین یادگیری و آموزش ترید در صرافی کوینکس نیز به راحتی آب خوردن است. البته این صرافی تمام و کمال نیست و مطمئنا زمینه هایی برای پیشرفت آن نیز وجود دارد، ولی با این وجود CoinEx در آسان کردن کار برای معامله گران جدیدتر، خوب عمل می کند، لذا چنانچه به دنبال یک نقطه ورود آسان به دنیای جذاب ارزهای دیجیتال هستید، صرافی کوینکس محل مناسبی برای حضور و فعالیت شما عزیزان به حساب می آید.

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب به آموزش کار با صرافی coinex پرداختیم.

چنانچه به دنیای رمزارزها علاقه دارید، مطلب صرافی ایرانی برای ترید ارز دیجیتال میتواند شما عزیزان را راهنمایی مناسبی بکند.

همچنین اگر هر گونه سوال یا ابهامی در مورد ثبت نام، خرید و فروش در صرافی کوینکس داشتید، در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید تا پاسخ دهیم.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *