ارز دیجیتال pig | آینده ارز دیجیتال پیگ فایننس

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال pig

دنیای ارزهای دیجیتال انقدری جذاب است که رمزارزهای جدید هم بتوانند شانس خود را برای کسب محبوبیت در آن امتحان کنند، یکی از این رمزارزها، ارز دیجیتال pig است که اخیرا از آن زیاد می شنویم. ارز دیجیتال pig که به آن پیگ فایننس هم گفته می شود یک آلت کوین جذاب برای سرمایه گذاری بلندمدت به حساب می آید که قصد داریم در این مطلب به صورت کامل همه چیز درباره آن را بررسی کنیم و ببینیم آینده ارز دیجیتال پیگ فایننس به چه صورت است. همچنین بهترین کیف پول های پیگ فایننس و صرافی هایی که معاملات ارز دیجیتال pig را پشتیبانی می کنند را معرفی خواهیم کرد، بنابراین این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

ارز دیجیتال pig چیست؟

پیگ فاینانس یک رمزارز نسبتا جدید به حساب می آید و در واقع یک شت کوین محسوب می شود، ولی توکن پیگ چیست و چه ویژگی هایی دارد. در حال حاضر به نظر بازار آلت کوین های خرد یا به بیان بهتر شت کوین ها بسیار داغ شده است و هر چند وقت یکبار ضمن ارائه چند مورد شت کوین جدید که به سرعت به محبوبیت می رسند، افراد نیز اخبار شت کوین های جدید را دنبال می کنند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ارز دیجیتال پیگ فاینانس یک پروژه دیجیتالی است که با نماد PIG در بازارهای ارز دیجیتال در حال خرید و فروش است. در ادامه ضمن پرداختن به ارز دیجیتال پیگ به نحوه خرید ارز Pig و پیش بینی آینده ارز دیجیتال پیگ نیز خواهیم پرداخت، پس همچنان همراه ما بمانید.

توکن پیگ چیست؟

همان طور که پیش تر هم گفتیم، ارز دیجیتال پیگ فاینانس یک پروژه ارز دیجیتال است که با نماد PIG در بازارهای کریپتوکارنسی شناخته می شود. ارز دیجیتال Pig یک توکن high-yield بدون اصطکاک با عملکرد بالاست. برای هر معامله 5 درصد مالیات در نظر گرفته می شود که 3 درصد در نقدینگی liquidityقفل شده و 2 درصد با مقدار پیگ نگهداری شده، میان دارندگان پیگ توزیع می شود.

چنانچه قصد خرید توکن پیگ را دارید، بهترین مراجع خرید امروزه؛ MXC.COM ،LBank ،PancakeSwap و Hotbit می باشد. جالب است بدانید که تعداد کوین های در دسترس پیک فاینانس 1,000,000,000,000,000 واحد است. ارز دیجیتال PIG فاینانس در CoinMarketCap لیست شده است. در ادامه ویژگی های پیگ فایننس را بیان می کنیم؛

ویژگی های توکن پیگ چیست؟

پیگ یک توکن مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین است که از چند ویژگی حائز اهمیت برخوردار است. این نخستین توکن با طرح سیاه چاله است که به صورت تصادعدی مقدار کل عرضه در گردش را به مقدار چشمگیری کم می کند. پیگ این قابلیت را با یک ویژگی نوآورانه یعنی Auto-Liquidity ترکیب می کند که نقدینگی رمز را به سرعت زیاد می کند.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال کازماس چیست و چطور کار میکند؟

سرانجام پیگ تمرکززدایی گسترده ای را در مقیاسی که کم تر در نشانه های دیگر دیده می شود، دارد. سیاه چاله بیش از 50 درصد از عرضه را از زمان تاسیس در اختیار دارد. Black Hole یکی از دارندگان کیف پول محسوب می شود که 2 درصد معاملات به آن می رسد. این موارد به رشد نمایی سیاهچاله و سوختن منبع توکن منتهی خواهد شد. در بخش بعدی ویژگی های منحصر به فرد این ارز دیجیتال پرطرفدار را بررسی کرده ایم؛

ویژگی منحصر به فرد ارز پیگ چیست؟

  • 1) ایمنی در برابر نهنگ ها : هیچ کیف پول بیش از یک درصد از توکن را در اختیار ندارد و هیچ معامله ای نمی تواند بیش از 5 تریلیون توکن را درگیر نماید.
  • 2) الگوریتم : کیف پول برای سوزاندن توکن ها بیش از 50 درصد از توکن ها را در زمان راه اندازی مالک بود. سیاه چاله یکی از دارندگان کیف پول به حساب می آید که 2 درصد از معاملات به عنوان کارمزد به آن واریز می شود و این مورد موجب رشد نمایی سیاهچاله و سوختن نمایی منبع توکن خواهد شد.
  • 3) کاملا غیر متمرکز : توکن پیگ به وسیله داوطلبان جامعه اداره می شود، به این خاطر که مالکیت آن سوزانده شده و کل توکن های آن به صورت کامل  به نقدینگی منتقل شده است.
  • 4) غیر قابل کنترل : نقدینگی در پنکیک سواپ لاک شده و مالکیت قرارداد به آدرس سوختگی منتقل شده است.
  • 5) فارمینگ خودکار ایمن : دو درصد از کل معاملات بین دارندگان توزیع خواهد شد.
  • 6) کف قیمتی به طور مداوم در حال افزایش : سه درصد از هر معامله به عنوان نقدینگی در استخر PancakeSwap PIG/BNB لاک شده است و یک کف قیمت همواره در حال افزایش است.
  • 7) راه اندازی عادلانه : 100 درصد توکن های پیگ به نقدینگی تزریق شده است و این بدین معنی است که هیچ پیش فروش و تخصیصی به اعضای تیم ندارد.

نحوه خرید ارز Pig

همان طور که پیش تر هم گفتیم، محبوبیت حال حاضر شت کوین ها موجب شده است تا در این مطلب به تناسب عادت معمول این روزها به نحوه خرید ارز Pig نیز اشاره هایی داشته باشیم. توگن پیگ در بلاکچین اسمارت چین بایننس توسعه پیدا کرده است، بنابراین برای خرید این توکن شما نیاز به بایننس کوین دارید. توجه داشته باشید که این توکن هم در حال در کیف پول بایننس چین والت پشتیبانی می شود و از صرافی پنکیک سواپ قابل تهیه است.

حتما برایتان جالب است : معرفی ارز دیجیتال مانا | همه چیز درباره ارز دیجیتال دسنترالند (MANA)

بنابراین حتما پیش از بررسی و آموزش خرید پیگ کوین، توصیه ما این است که یک اکانت کیف پول بایننس یا دیگر کیف پول هایی که از این ارز پشتیبانی می کند، بسازید و در ادامه مراحل مربوط را دنبال نمایید. ابتدا کیف پول بایننس چین والت بسازید. تعدادی بایننس کوین از هر صرافی که خواستید وارد بایننس چین والت نمایید و در ادامه توکن Pig رو در بایننس چین والت اضافه نمایید. برای اضافه کردن این توکن باید در صفحه اول کیف پول گزینه + را بزنید.

آینده ارز دیجیتال پیگ چگونه است؟

در واقع فصل جدید دنیای ارزهای دیجیتال را باید شت سیزن نام نهاد! نه تعجیب نکنید بی مورد این را نمی گوییم، این مدت تمام دوستداران ارزهای دیجیتال پیشرفته و آماتور به پیگیری دنیای شت کوین ها روی آورده اند، به این خاطر که در روزهایی که ما منتظر آلت سیزن و رشد پروژه های بنیادی و هدفمند و ریشه دار هستیم توکن هایی که اسم یک حیوان و موش و خرگوش و سگ را به یدک بکشند رشد چشم گیری دارند.

آینده ارز دیجیتال pig

ولی آیا باید پیگ کوین را به صرف اسم خوک بر رویش یک شت کوین بی مصرف بدانیم؟ خب در حقیقت هنوز برای چنین قضاوتی خیلی زود است و باید کمی جوانب احتیاط را رعایت کرد. تعداد توکن های در دسترس پیگ فاینانس 1,000,000,000,000,000 واحد است. این موضوع موجب می شود که شما بتوانید با هولد Pig تعداد واحدهای خود را روز به روز بیشتر کنید و پاداش بگیرید و از طرف دیگر قسمتی از توکن های فعال به مرور می سوزد و این موضوع به مرور افزایش قیمت را به همراه خواهد داشت.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال زی کش چیست و چطور کار میکند؟

نکته قابل تامل ولی این امر است که اعتبار و آینده این دسته از ارزهای دیجیتال همیشه مجهول است. به صورت کلی توصیه می کنم بیش از 10 دلار در این مدل کریپتوها سرمایه گذاری نمایید. چنانچه نخواهیم خیلی بدبینانه نگاه کنیم، این پروژه برخی قابلیت های مثبت نیز دارد مانند رودمپ و پلن های توسعه NFT FARM که در آینده شاید بیشتر درباره آن ها بشنویم.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پیگ فاینانس

هرچند امروزه چنین چیزی اندکی سخت است، ولی به لطف مرجع معتبر این حوزه امری میسر شده است. ولی این ها صرفا تخمینی است. در دیجیتال کوین پرایس پیش بینی شده که در سال 2028 یعنی 7 سال دیگر، ارزش این ارز 0.00001491 دلار باشد. همچنین پیش بینی می شود که در سال های آینده قیمت آن روند صعودی خود را همچنان دنبال کند. پیش بینی برای سال های آینده به صورت زیر می باشد :

  • **پایان سال 2021 : 0.00000526 دلار
  • **پایان سال 2022 : 0.00000588 دلار
  • **پایان سال 2026 : 0.00001251 دلار
  • **پایان سال 2028 : 0.00001491 دلار

بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال PIG کدام است؟

با توجه به این موضوع که توکن پیگ فاینانس در شبکه اسمارت چین بایننس قرار دارد و از نوع BEP20 می باشد، همه کیف پول های استاندارد از آن پشتیبانی می کنند. از جمله معروف ترین کیف پول های پشتیبان پیگ باید به موارد زیر اشاره داشت :

کیف پول Trust Wallet : کیف پول تراست را می توان جزو بهترین کیف پول های موجود برای ذخیره و مدیریت پیگ فاینانس دانست. تراست والت از لحاظ امنیت یکی از برترین و امن ترین کیف پول های دنیای ارزهای دیجیتال است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون نیز عرضه کرده است.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال ملی چین | ارز دیجیتالی برای 1.5 میلیارد نفر

کیف پول Atomic Wallet : اتمیک والت یا Atomic Wallet یک کیف پول پرطرفدار در دنیای ارز دیجیتال به شمار می رود که از نسخه موبایل و دسکتاپ برخوردار است. اتمیک یکی از محبوب‌ ترین نرم‌ افزارها برای نگهداری رمزارزها است که بنا بر ادعای تیم توسعه‌ دهنده آن، بر مبنای سه اصل امنیت، ناشناس‌ بودن و تمرکز زدایی ایجاد شده و توسعه پیدا کرده است.


نتیجه گیری و کلام آخر

پیگ توکنی بر بستر بایننس اسمارت چاین است که از چندین ویژگی فوق العاده برخوردار است. این اولین توکن با طرح سیاه چاله به حساب می آید که به شکل تصاعدی مقدار کل عرضه در گردش را به مقدار زیاد کاهش می دهد.

پیگ این قابلیت را با یک ویژگی نوآورانه نقدینگی خودکار ترکیب کرده است که نقدینگی توکن را به سرعت بالا می برد و سرانجام، PIG یک پروتکل غیر متمرکز در مقیاسی است که به ندرت در سایر توکن ها به چشم می خورد. بیایید و این سه را با هم ترکیب کنید و یک توکن قدرتمند را ایجاد می کنند.

چنانچه دوست دارید Pig Finance خریداری کنید، بهترین مراکز خرید و فروش Pig Finance در حال حاضرMXC.COM ، LBank  PancakeSwap و Hotbit به شمار می رود. همان طور که در متن هم اشاره کردیم، ارز دیجیتال پیگ فاینانس در CoinMarketCap لیست شده است. این که بتوانیم 100 درصد پیگ فاینانس را شت کوین بنامیم یا خیر، هنوز زود است ولی نکته قابل توجه این است که باید احتیاط زیادی به خرج دهید. نکته دیگری که در این خصوص باید عنوان کرد این است که تعداد کوین های در دسترس پیک فاینانس 1,000,000,000,000,000 واحد است. 

PIG یک توکن high-yield بدون اصطکاک با عملکرد بالا است. به شخصه به کسی پیشنهاد نمی کنم که بیشتر از 10 دلار در این مدل ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند. چنانچه بخواهیم خوش بینانه تر به این موضوع نگاه کنیم، این پروژه یک سری قابلیت های مثبت هم دارد مانند رودمپ و پلن های توسعه و NFT FARM که در آینده احتمالا بیشتر از آن ها خواهیم شنید.

در پایان امیدواریم مقاله آشنایی با ارز دیجیتال پیگ فاینانس یا Pig Finance مفید بوده باشد.

همان طور که در ابتدای قول داده بودیم، الان دیگر همه چیز راجب ارز دیجیتال pig را یاد گرفتید.

اگر دنیای رمزارزها را دنبال می کنید، مطلب از صفر تا صد معامله ارزهای دیجیتال در ایران هم قطعا برای شما جذاب است.

در این مقاله آموزشی رایگان همه چیز در مورد ارز دیجیتال پیگ فایننس را توضیح دادیم و کیف پول ها و صرافی های ارز دیجیتال پیگ را نیز برای شما معرفی کردیم، ولی اگر هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص خرید و فروش ارز ديجيتال Pig Finance در ایران داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از ما سوال کنید. 

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *