روش های کسب درآمد دلاری در ایران | 100% واقعی

روش های کسب درآمد دلاری

با توجه به افزایش قیمت دلار در ایران بسیاری از افراد به دنبال این هستند که درآمد دلاری داشته باشند، چرا که با تبدیل دلار به ریال قدرت خریدشان بسیار بالا خواهد رفت، بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یادگیری روش های کسب درآمد دلاری در ایران می گردید، این مطلب به صورت کاملا رایگان روش های عملی کسب درآمد دلاری را آموزش داده است. روش های کسب درآمد دلاری بر خلاف چیزی که در فکر عموم وجود دارد، خیلی سخت و پیچیده نیست و در بعضی موارد می توان به سادگی از درآمدهای دلاری بسیار خوبی برخوردار شد. یکی از روش های کسب درآمد دلاری استفاده از بازار ارزهای دیجیتال است که اخیرا محبوبیت آن چندین برابر شده است و این روش و سایر روش های کسب درامد دلاری را در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم که امیدوارم از آن ها استفاده کنید.

روش های کسب درآمد دلاری

همانطور که احتمالا میدانید دلار به بالای 25 هزار تومان رسیده است. همین امر موجب شده است تا بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد ارزی و دلاری بیفتند. شاید اگر سال ‌ها پیش یک شخص عادی چنین تصمیمی می‌ گرفت با سختی ‌های بسیار زیادی مواجه بود، ولی چند مدتی است که ارزهای دیجیتال کسب درآمد دلاری را ساده ‌تر کرده است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


کسب درآمد دلاری در ایران به این خاطر مهم است که حتی مقدار کمی درآمد، به عنوان مثال روزانه حتی 10 دلار می ‌تواند به ریال یک درآمد جانبی مناسب برای بسیاری از افراد به حساب آید. چنانچه قیمت دلار را حدود 25 هزارتومان فرض بگیریم، تنها 10 دلار درآمد روزانه، برابر با 7.5 میلیون تومان درآمد ماهانه خواهد بود! این میزان پول، در حال حاضر از درآمد ماهیانه بسیاری از افراد در قشر ضعیف و حتی متوسط جامعه بیشتر است!

درآمد دلاری همچنین می تواند در کنار شغل شخص و سایر منابع درآمد دیگر یک منبع عالی برای تامین هزینه ‌های زندگی، تامین سرمایه برای سرمایه‌ گذاری و حتی پس‌ انداز برای بازنشستگی محسوب شود. درآمد دلاری در حال رشد و پایدار، می‌ تواند شخص را از نظر مالی بی ‌نیاز کند. چنانچه فرد بتواند با کسب مهارت و به صورت حرفه ‌ای به دنبال درآمد ارزی باشد، در کنار دگرگونی وضعیت مالی خود و کسب ثروت، به ورود ارز به کشور نیز کمک می ‌کند.

با افزایش قیمت دلار و تورم افسارگسیخته ‌ای که این روزها شاهد آن هستیم داشتن درآمد ریالی حتی بالاتر از 5 میلیون و 10 میلیون در ماه نمی‌ تواند جوابگوی احتیاجات ما باشد. زمانی که دلار در دنیا حرف اول را می ‌زند، درآمدزایی هم باید به صورت دلاری مد نظر افراد قرار گیرد، ولی آیا کسب درآمد دلاری در این امکان ‌پذیر است؟ آیا می ‌توان در ایران به دلار درآمد به دست آورد؟ در پاسخ میتوان گفت که اتفاقا روش های کسب درآمد دلاری در ایران بسیارند و با این که تحریم‌ ها موجب شده ‌اند که نتوانیم به سادگی از Paypal و سایر درگاه‌ های پرداخت آنلاین و سایت ها و صرافی های معتبر خارجی استفاده کنیم، ولی همچنان روش هایی وجود دارند که قادرید درآمد دلاری در ایران را تجربه کنید. در ادامه روش های کسب درآمد دلاری را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد :

درآمد دلاری از یوتیوب

احتمالا یوتیوبر شدن به گوش شما هم خورده است. یوتیوب از یک سیستم درآمد زایی بسیار عالی برخوردار است. چنانچه شما در یوتیوب به تولید محتوا بپردازید و بیشتر از 1000 نفر سابسکرایبر یا عضو داشته باشید به ازای هر تبلیغی که روی محتوا شما به بقیه نشان داده می‌ شود درصدی از این تبلیغ به شما خواهد رسید. به صورت معمول چنانچه ویدیوهای شما یک میلیون بازدید ماهانه داشته باشند 300 تا 700 دلار درآمد برای شما به دنبال دارد که با نرخ فعلی دلار بسیار مناسب خواهد بود.

شاید بگویید یک میلیون زیاد است، ولی در نگاه اول شاید کمی زیاد به نظر برسد. اما زمانی که شما 100 یا 150 ویدیو داشته باشید که هر کدام ماهی 10 هزار بازدید داشته باشند یعنی یک میلیون و نیم بازدیدکننده در یک ماه دارید. بسته به اینکه ویدیوهای شما چقدر جذابند، حتی امکان دارد هر ویدیوی شما ماهانه بیشتر از 50 هزار بازدیدکننده داشته باشد. برخی ویدیوها هم ناگهان وایرال می ‌شوند و در عرض 10 روز امکان دارد چندین میلیون بازدید را تجربه کنند.

حتما برایتان جالب است : بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان در ایران

مجددا بسیاری از افراد می گویند که حتما باید ویدیو بگیریم و فیلم ضبط کنیم ولی در جواب باید گفت خیر! روشی که بسیاری از یوتیوبرهای پردرآمد مبنا قرار می دهند، ادیت کردن و به هم چسباندن ویدیوهای گوناگون است. شما باید ببینید امروزه چه ویدیوهایی طرفداران زیادی دارند و آن‌ ها را با هم میکس کنید و با یک عنوان جذاب انتشار دهید. اولا خیلی زود سابسکرایبر می‌ گیرید و ثانیا ویدیوهایی شما امکان دارد هر کدام بیشتر از 100 هزار بازدیدکننده داشته باشند. به این منظور که بتوانید با یوتیوب تسویه کنید باید یک حساب Paypal هم داشته باشید. سایت‌ هایی در ایران هستند که این کار را برای شما انجام می‌ دهند و می ‌توانید اکانت پی‌ پل بسازید و درآمد های دلاری خود را در ایران به ریال تبدیل و استفاده نمایید.

بازارهای مالی مثل فارکس و روش‌ هایی مانند باینری آپشن

البته در ابتدا باید گفت که این روش خیلی آسان نخواهد بود! یعنی شما باید هم سرمایه اولیه داشته باشید و هم بازار سهام و تریدینگ فارکس را بلد باشید تا بتوانید سودآوری خوبی را تجربه کنید. لذا چنانچه سرمایه اولیه دارید و یادگیری را دوست دارید این روش می ‌تواند سودده ترین روش کسب درآمد دلاری در ایران به شمار رود. لازم به ذکر است که فارکس یک بازار سهام بین ‌المللی است و با این که همچنان ایرانی ‌ها در این معاملات تحریم اند، ولی کارگزاری ‌هایی هستند که این تحریم ‌ها رو دور می زنند و شما به عنوان شهروند یک کشور دیگر حساب باز می ‌کنید.

آموزش کسب درآمد دلاری

میتوان گفت که مکانیزم اصلی آن مثل بازار بورس ایران است با این تفاوت که تمامی سهم‌ ها با تحلیل‌ های دقیق اقتصادی پیش ‌بینی می ‌شوند و تابع مسائل اقتصادی هستند و اگر باهوش باشید در مدت کمی قادرید سود کلان داشته باشید. البته روش‌ های دیگری هم در این بازار وجود دارند. به عنوان مثال روش باینری آپشن می‌ تواند گزینه مناسبی به حساب آید. در این روش شما قیمت یک سهم را پیش بینی می کنید و برای آن محدوده تعیین می‌ کنید که در فلان تاریخ به این محدوده می‌ رسد.

چنانچه حدس شما درست باشد بسته به کارگزاری خودتان تا 70 درصد از سود سهامی که خودتان و یا کسانی که از آپشن شما استفاده کرده ‌اند به حساب شما واریز خواهد شد. این بازار بسیار وسیع است و نمی‌ توان تنها در چند جمله آن را توصیف کرد و آموزش داد. لذا چنانچه دوست دارید وارد این حوزه شوید باید از همین حالا دوره‌ های فارکس و تریدینگ را شروع کنید و دقیق یاد بگیرید و شم اقتصادی‌ خود را تقویت نمایید.

استخراج یا خرید و فروش ارز دیجیتال

معامله ‌گری به معنای خرید و فروش یک دارایی در راستای کسب سود از نوسانات قیمت آن دارایی می باشد. بازار ارزهای دیجیتال به علت نوسانات بالا، حجم مناسب، عدم نیاز به شرایط خاص و عدم محدودیت های دیگر، به یکی از بازارهای پرطرفدار برای تریدرها تبدیل شده است. به عنوان مثال یک ارز دیجیتال را در قیمت 130 دلار خریداری می کند و در 143 دلار به فروش می رسانید. 13 دلاری که تفاوت بین 130 تا 143 دلار است سود شما خواهد بود. کلیت کار به این صورت است که برای کسب سود از این بازار باید مقداری سرمایه وارد بازار کنید و با استفاده از روش‌ های تحلیلی، با خرید ارز دیجیتال در قیمت پایین ‌تر و فروش آن در قیمت بالاتر به کسب سود بپردازید.

حتما برایتان جالب است : استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک + راهنمای گام به گام استخراج

به این دلیل که بازار همیشه در حال نوسان است و ریزش ‌ها و صعودهای بسیاری دارد، فرصت کسب سود و پتاسیل درآمدزایی آن نیز خیلی زیاد است. در مورد معامله ارز دیجیتال، این کار در پلتفرم‌ های معاملاتی خارجی و بعضا ایرانی صورت می پذیرد و قابلیت معامله این ارزها در برابر دلار یا امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر وجود دارد. به عنوان مثال بیت ‌کوین را می‌ توان در برابر دلار و یا در برابر دیگر ارزهای یجیتال مثل اتریوم، خرید و فروش نمود. شایان ذکر است که نقد کردن این درآمد از طریق تبدیل دیگر  ارزها به بیت‌ کوین و در ادامه فروش بیت ‌کوین به ریال انجام می ‌شود.

کسب درآمد دلاری از طریق آموزش

از دیگر روش های کسب درآمد دلاری در ایران می توان به فروش آموزش های فارسی به فارسی زبانان مقیم در کشور های خارجی اشاره داشت. شما با تولید دوره های آموزشی می توانید دوره های تان را به تمام دنیا به فروش برسانید. وب سایت های خارجی بسیاری وجود دارند که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهند تا دوره های تان را درون آنها قرار بدهید و به سراسر دنیا به فروش برسانید که یکی از بهترین و معتبرترین این سایت ها سایت یودمی و لیندا به حساب می آید.

بسیاری از افراد در ایران هستند که مهارت و تخصص شان را به دوره‌ های آموزشی تبدیل می‌ کنند و درون این سایت قرار می دهند و به سادگی به فروش می رسانند. جالب است بدانید که در همچین سایت هایی دوره های فارسی مدرس ایرانی دیده می شود که مورد استقبال ایرانی های مقیم خارج از کشور قرار گرفته است. چنانچه شما در هر زمینه مهارت و تخصص دارید، می توانید مهارت خود را به دوره‌ های آموزشی تبدیل کنید. برای مثال امکان دارد در زمینه بازاریابی و فروش مهارت داشته باشید، می توانید با تولید یک دوره آموزشی بازاریابی آن را درون سایت یودمی و لیندا قرار بدهید و به فروش برسانید.

چنانچه کتاب های زیادی در زمینه موفقیت مطالعه کرده اید، می توانید آن را به دوره های صوتی و تصویری تبدیل کنید و در این سایت ها برای فروش قرار بدهید. مطمئن باشید چنانچه همچین کاری را انجام بدهید، بسیاری از افراد از آن استقبال خواهند کرد. چنانچه هم به زبان انگلیسی مسلط هستید، می توانید دوره های آموزشی به زبان انگلیسی طراحی کنید و در سایت های معتبر جهان مثل یودمی برای فروش قرار بدهید. مطمئنا چنانچه دوره ‌هایی به زبان های بین المللی بسازید، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. چنانچه هم به زبان انگلیسی تسلط ندارید، میتوانید آموزش هایی با زبان فارسی بسازید و بفروشید.

درآمد دلاری از طریق همکاری در فروش

احتمالا اسم افیلیت مارکتینگ به گوشتان خورده است که در واقع همان سیستم پورسانت محسوب می شود. یک روش خوب و مطمئن برای کسب درآمد دلاری است و اگر دانش و سواد و امکانات کافی داشته باشید حتی بدون سرمایه اولیه و تنها از طریق اینستاگرام‌ خود می ‌توانید کسب درآمد کنید. شما محصولاتی که در آمازون یا علی ‌بابا هستند را تبلیغ کرده و به ازای هر کسی که از طریق لینک شما خرید می‌ کند از آمازون یا عل ی‌بابا هزینه دریافت می کنید و این مبلغ می‌ تواند بسیار بیشتر از چیزی باشد که حتی به فکرتان خطور می کند.

حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در بازار دلار – از صفر تا صد ارز و دلار

پورسانتی که آمازون روی برخی محصولاتش برای کسب درآمد دلاری و سیستم پورسانت در نظر می‌ گیرید، بعضی مواقع به 7 درصد هم می ‌رسد. یعنی اگر شما ماهانه فقط 10 تا محصول 1000 دلاری بفروشید چیزی نزدیک 700 دلار به دست خواهید آورد که با توجه به قیمت دلار، درآمد قابل توجهی خواهد شد. با این وجود چنانچه می خواهید چنین سیستمی را پیاده ‌سازی نمایید، می‌ توانید از طریق سایت و یا شبکه‌ های اجتماعی و یا وبلاگ ‌های خارجی زبان و حتی Blogger خود گوگل اقدام نمایید.

استفاده از سایت ‌های فریلنسری خارجی

سایت‌ های فریلنسری خارجی را نیز می ‌توان یک سیستم کسب درآمد خارجی به حساب آورد. احتمالا می‌ دانید که سایت‌ های فریلنسری داخلی زیادی نیز داریم که می ‌توانید از طریق آن‌ ها کسب درآمد نمایید مثل سایت انجام میدم، پونیشا، کارلنسر و … و تنها کاری که باید انجام دهید با توجه به تخصصتان تعریف می ‌شود. برای مثال طراحی سایت، برنامه نویسی، انجام پروژه ‌های گرافیکی، عکاسی، تولید محتوا و … البته راز موفقیت در کسب درآمد دلاری، تسلط کافی بر زبان انگلیسی است، بنابراین چنانچه می خواهید درآمد آنلاین و دلاری داشته باشید، بهتر است زبان خود را تقویت کنید.

درآمدزایی از طریق این سیستم‌ های گوناگون خارجی کار چندان سختی نیست،ولی همان ‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم، یکی از مهارت ‌های ضروری تسلط بر زبان انگلیسی است. سایت‌ هایی مثل peopleperhour.com و freelancer.com از جمله معروف ‌ترین و پرطرفدارترین سایت‌ های فریلنسری خارجی به شمار می روند.


نتیجه گیری و کلام آخر

در این مطلب آموزشی سعی کردیم بهترین روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. این روش ها رایج ترین و عملی ترین روش هایی هستند که می توانید با هر کدام از این ها درآمد دلاری را تجربه کنید. روش هایی که به شما معرفی کردم روش های کاملا واقعی هستند. چنانچه می خواهید روشی را انتخاب کنید باید ببینید که به کدام از این روش ها علاقه دارید.

می بایست بررسی کنید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید. چنانچه فکر می کنید که هیچ مهارت و تخصصی ندارید می توانید از مهارت و تخصص دیگران استفاده کنید. برای مثال چنانچه می خواهید از آمازون کسب درآمد دلاری داشته باشید و کتاب های الکترونیکی تولید کنید، ولی هیچ مهارت و تخصصی برای انتشار کتاب به زبان انگلیسی ندارید، می توانید از مترجم های خوب استفاده کنید، لذا نخستین و حائز اهمیت ترین قدم این است که مورد بررسی قرار دهید که به چه روشی علاقه دارید و در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید.

در انتها امیدوارم روش های کسب درآمد دلاری در حال حاضر را یاد گرفته باشید.

شما از چی روشی به سود دلاری رسیده اید؟ (لطفا تجربیات شخصی خودتون رو با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید)

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *