همه چیز درباره ارز فگ + پیش بینی قیمت

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
همه چیز درباره ارز فگ

اگر قصد سرمایه گذاری در رمزارز feg را دارید، باید همه چیز درباره ارز فگ را بدانید تا سرمایه گذاری روی این ارز برای شما بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشد. این که ارز دیجیتال فگ چیست و چطور کار می کند یا این که آینده آن چطور پیش بینی می شود را اینجا عنوان کرده ایم، بنابراین اگر دوست دارید همه چیز درباره ارز فگ را به صورت یکجا یاد بگیرید، این مطلب همه چیز درباره ارز فگ را به زبان ساده توضیح داده است تا بتوانید خیلی ساده از سازوکار آن مطلع شوید.

همه چیز درباره ارز دیجیتال فگ

سال 2021 میلادی یکی از سال‌ های پر پروژه به ویژه در حوزه Defi به حساب می آید. جالب است بدانید که یکی از این چندین پروژه، فگ نام دارد که با وعده تحول سیستم Defi عرضه شده است. دنیای کریپتوکارنسی به دلیل ارتباطی که با تکنولوژی دارد، هر روز شاهد پیدایش و گسترش فناوری‌ های متنوع و تازه است. ارز FEG در حقیقت توکنی جدید به شمار می رود که در اوایل سال 2021 بر بستر بلاکچین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس روانه بازار ارزهای دیجیتالی شد. نکته جالب دیگر این که اسم این پروژه از عبارت “به هر گوریل غذا دهید” گرفته شده است و یکی از چندین برنامه‌ های آن حمایت از حیوانات است. شعار فگ “آینده دیفای باشید” اعلام شده و هدف آن را تغییر در طراحی و توسعه دیفای تعیین کرده‌ اند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ایجاد کارآمدی و امنیت بیشتر و همین طور سیستم پاداش‌ دهی بهتر از جمله ایده‌ ها و هدف‌ های پروژه فگ به حساب می آید. به صورت کلی تعداد 100 هزار تریلیون از این توکن ایجاد شده است که 50 درصد از آن در همان ابتدا سوزانده شدند. هولدرهای این توکن به عنوان پاداش 1 درصد از هر تراکنش می گیرند. جالب است بدانید که برای ارائه این توکن هیچ پیش‌ فروش یا عرضه اولیه انجام نشده است و نکته جالبتر این که هیچ توکنی در اختیار صاحبان و موسسان FEG نمی باشد و تمامی توکن ها در گردش است!

مختصری درباره ارز دیجیتال فگ

در حقیقت پروژه این ارز با هدف ایجاد یک بستر معاملاتی غیر متمرکز روی شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین برای ورود به دنیای کریپتو اقدام کرده است. مسیری که رمزارز فگ پیش گرفته است را نوسانات بازار تعیین می نماید، ولی شیوه کارکرد ارز دیجیتال فگ و شبکه آن به شکلی طراحی شده است که می تواند موفقیت توکن فگ را چندین برابر کند. مکانیزم توکن فگ به شکلی می باشد که مالکین رمزارز فگ را به هولد کردن آن تشویق می کند. گردش حساب فگ معادل 100 کوادریلیون است و در هر تراکنش، یک درصد کارمزد میان طرفین تقسیم بندی می شود و یک درصد توکن هم خواهد سوخت.

حتما برایتان جالب است : آموزش خرید و فروش اتریوم + راهنمای ترید ارز دیجیتال اتریوم

در واقع این روش موجب کاهش عرضه جانبی و افزایش ارزش ارز دیجیتال فگ می گردد. همچنین برای رمزارز FEG هیچ گونه محدودیتی برای سوزاندن در نظر گرفته نشده است و اتفاقی که این قابلیت به همراه خواهد داشت این است که با گذشت زمان، تعداد توکن فگ کم می شود که این کمیاب شدن به افزایش ارزش پروژه و ارز فگ در بازار کمک شایانی خواهد کرد. توکن فگ توکن صرافی متمرکز و غیرمتمرکز FEGEx است که قادرید با استفاده از فگ، خدمات آن را مورد استفاده قرار دهید. در همین راستا بعضی از حائز اهمیت ترین هدف هایی که توسعه دهندگان این پروژه برای راه‌اندازی آن عنوان کرده‌ اند، عبارت‌ اند از؛

  • ** ایجاد امنیت بالاتر برای کاربران
  • ** افزایش کارآمدی پروژه‌ های دیفای
  • ** ایجاد سیستم پاداش‌ دهی کارآمد برای اعضای پروژه

ویژگی های بارز رمزارز FEG چیست؟

این توکن در فوریه 2021 عرضه شده است و یک از حائز اهمیت ترین قابلیت های آن همان طور که گفتیم، غیر متمرکز بودن آن است، یعنی این که توکن فگ به هیچ سازمانی وابسته نیست و مالک شخصی حقیقی یا حقوقی ندارد. تورم زدا بودن نیز یکی دیگر از مزایای این ارز دیجیتال به حساب می آید و همان طور که بیان کردیم، بر اساس اعلام وبسایت رسمی این رمز ارز، هیچ محدودیتی در سوزاندن آن در نظر گرفته نشده است.

طراحی اکوسیستم رمزارز فگ به شکلی طراحی شده است که آن دسته از دارندگان آن که در نگهداری این توکن عملکرد ضعیفی ارائه دهند جریمه می شوند و البته در طرف مالکین، از پاداش یک درصد در هر تراکنش برخوردار خواهند شد. در حقیقت هیچ سرمایه گذاری در عرضه ارز دیجیتال فگ دخالت نمی کند و پول در گردش آن، فقط میان مالکین آن تبادل می شود. ارز فگ بر روی هردو شبکه های ERC-20 و BEP-20 قابل دسترس است.

صرافی فگ یا همان FegEx چیست؟

صرافی FegEx مدعی است که یک صرافی کاراست. کدگذاری این برنامه از ابتدا به شکلی سفارشی بود و هدف آن از بین بردن بعضی مشکلاتی است که در سایر برنامه های مشابه مثل یونی سواپ، سوشی سواپ و … دیده می شود. در این صرافی، رمزارز فگ نقش پلی را بر عهده دارد که وظیفه ارتباط بین شبکه های BEP-20 و ERC-20 را شامل می شود. امکان استفاده از نمودار FEGchart هم در این صرافی برای پرداخت به جزئیات بیشتر تکنیکال، امکان پذیر است.

نحوه خرید ارز دیجیتال feg از ایران

صرافی‌ های محدودی قابلیت خرید و فروش فگ را در اختیار کاربران خود قرار داده اند و این امری طبیعی است، چرا که زمان زیادی از معرفی و آغاز به کار این پروژه نگذشته است. در ابتدا این ارز دیجیتال در صرافی‌ های یونی سواپ و پنکیک سواپ برای معامله در دسترس بود ولی امروزه صرافی 1INCH نیز به آن ها اضافه شده است و فعلا از این سه طریق می توانید ارز دیجیتال فگ را خرید و فروش نمایید.

حتما برایتان جالب است : نحوه خرید ارز دیجیتال از کوینکس برای ایرانیان

لذا ارز دیجیتال فگ را در صرافی هایی که گفتیم نمی توانیم برخلاف دیگر ارزهای رمزپایه اصلی، به صورت مستقیم با پول های کلان خریداری کنیم، ولی با این وجود شما می توانید به سادگی این سکه را در مقدارهای کمتر خریداری فرمایید. برای این کار تنها کافی است ابتدا بیت کوین، اتریوم یا تتر را از هر صرافی بزرگ بخرید و در ادامه به صرافی که امکان خرید و فروش این توکن را دارد، انتقال دهید.

به این خاطر که فگ یک آلت کوین به حساب می آید، ما بایستی سکه های خود را به صرافی انتقال دهیم که FEG قابلیت خرید و فروش را داشته باشد. چند صرافی رمزنگاری پرطرفدار وجود دارد که در آن ها حجم معاملات روزانه مناسب و تعداد کاربری زیادی دارند. این اطمینان می دهد که شما در هر زمان توانایی فروش ارزهای خود را خواهید داشت و هزینه ها به صورت معمول زیاد نخواهد شد. توصیه بر این است که در این صرافی ها نیز ثبت نام نمایید، چرا که یک بار که فگ در آن لیست شود، حجم زیادی از معاملات را از طریق کاربران آنجا جلب خواهد کرد و این بدین معنی است که فرصت های خوبی برای معامله کردن در اختیارتان خواهد بود.

کیف پول های مناسب برای ارز فگ

به همان شکل که گفتیم، رمزارز فگ در بستر اتریوم قرار دارد و از استاندارد ERC-20 پیروی می کند، لذا به منظور نگهداری این توکن‌ ها می‌ توانید از کیف پول‌ هایی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌ کنند، کمک بگیرید. بین کیف پول‌ های پرطرفدار و معروف این شبکه می‌ توان به تراست والت، کوین بیس، لجر، ترزور و متامسک اشاره داشت که هر کدام می توانند کیف پولی مناسبی برای نگهداری ارز دیجیتال فگ و بعضا سایر ارزهای دیجیتال محسوب شوند و انتخاب بین آن ها به تصمیم شما بستگی خواهد داشت.

آینده ارز دیجیتال FEG

در مورد آینده ارز دیجیتال فگ باید در نظر داشت که انتشار محصولات نوآورانه در راستای پایداری بیشتر این توکن، از برنامه های اصلی این پروژه محسوب می شود که در نهایت به پیشرفت حوزه ارزهای دیجیتال نیز منتهی خواهد شد. علیرغم این که بسیاری از پیش بینی ها، از صعودی بودن آینده قیمت ارز فگ خبر می دهند، توجه به این نکته الزامی است که این توکن هم در گروه میم کوین ها قرار می گیرد و پشتوانه فناوری اصلی این ارز را حمایت نمی کند، لذا با توجه به ماهیت آن، بایستی با دقت، مطالعه و محاسبات کافی برای سرمایه گذاری روی آن اقدام کنیم.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال pig | آینده ارز دیجیتال پیگ فایننس

همچنین می توان گفت که پروژه فگ به عنوان یکی از پروژه دیفای بازار رمزرازها تا به امروز نتوانسته است پیشرفت‌ های قابل قبولی داشته باشد و اصلی ترین مانع بر سر راه آن، ناتوانی در جذب افراد به طرف پروژه خود است. همچنین نکته حائز اهمیت دیگر اینجاست که این پروژه از پشتیبانی تکنولوژی مناسبی برخوردار نیست و به نوعی این موضوع موجبات ایجاد تردید‌های را نسبت به آینده آن فراهم می کند. بنابراین بسیاری از فعالان بازار روی بازدهی قیمت زیاد ارز فگ در بلندمدت حسابی نمی کنند، ولی به صورت کلی پیش‌ بینی قیمتی که برای رمزارز فگ در سالیان آتی در نظر گرفته شده است، به شرح زیر می باشد؛

  • ** قیمت ارز فگ تا پایان سال 2022 : 0٫00000005 دلار
  • ** قیمت ارز دیجیتال فگ تا پایان سال 2026 : 0٫0000001 دلار
  • ** قیمت ارز فگ تا پایان سال 2028 : 0٫00000022 دلار

خلاصه مطلب و کلام پایانی

به طور کلی تعداد 100 هزار تریلیون ارز فگ برای عرضه در نظر گرفته شده است که در همان ابتدای کار 50 درصد آن‌ ها سوزانده شد. رمزارز فگ در بلاکچین اتریوم قرار دارد، از همین روی از تمام کیف پول‌ هایی که از اتریوم پشتیبانی به عمل می آورند، برای نگهداری ارز دیجیتالی فگ نیز می توان استفاده کرد. تراست والت و کوین بیس از جمله بهترین کیف پول‌ های نرم‌ افزاری و همچنین لجر و ترزور به عنوان بهترین کیف پول‌ های سخت‌ افزاری برای ذخیره این ارز به حساب می آیند.

به منظور خرید ارز دیجیتال فگ قادر نیستید از ارزهای فیات بهره بگیرید. بلکه باید ابتدا یکی از سه ارز دیجیتال معروف بیت کوین، اتریوم یا تتر را خریداری کرده و در ادامه دارایی خود را به صرافی که از ارز فگ پشتیبانی می‌ کند، انتقال دهید. در گام بعدی قادر خواهید بود با تبادل رمزارزهای عنوان شده، به تعداد مورد نیاز رمزارز فگ بخرید. صرافی پنکیک سواپ و یونی سواپ به عنوان دو مورد از برترین صرافی‌ هایی هستند که از معاملات فگ پشتیبانی می‌ کنند. همین طور صرافی fegex هم به عنوان صرافی اختصاصی پروژه فگ محسوب می شود که می‌ توان در آن نیز برای انجام معامله رمزارز فگ اقدام کرد.

به صورت کلی اگرچه اطلاعات زیادی در خصوص این پروژه از طرف گردانندگان و صاحبان آن انتشار نیافته است، ولی تلاش ما بر این بود که به بررسی پروژه توکن و سرویس‌ های آن بپردازیم. این مطلب صرفا برای آشنایی با پروژه فگ در اختیارتان قرار داده شده است و هیچ‌ گونه تشویق به سرمایه‌ گذاری و یا عدم تشویق به خرید به حساب نمی آید.

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب همه چیز درباره ارز فگ را مورد بررسی قرار دادیم.

اگر دوست دارید همه چیز درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را یکجا یاد بگیرید، از این مطلب جامع تر پیدا نخواهید کرد.

به نظر شما خرید ارز دیجیتال فگ برای بلندمدت کار عاقلانه ای است؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *