معرفی ارز دیجیتال دنت | همه چیز درباره ارز دیجیتال DENT

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
معرفی ارز دیجیتال دنت

معرفی ارز دیجیتال دنت به شما کمک می کند تا این ارز جنجال برانگیز را بیشتر بشناسید و با کیف پول هایی که آن را پشتیبانی می کنند و همچنین صرافی هایی که معاملات این ارز را تحت پوشش دارد بیشتر آشنا شوید، پس ما در این مطلب قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال دنت بپردازیم و همه چیز درباره ارز دیجیتال DENT را عنوان کنیم، پس اگر شما هم مثل من به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید و دوست دارید ارزهای جدید که سودهای بسیار خوبی در آینده به همراه دارند را بشناسید، اینجا بهترین راهنمایی به شما عزیزان ارائه شده است.

معرفی ارز دیجیتال دنت

دنت یا همان dent یک اپراتور انقلابی موبایل دیجیتال به حساب می آید که در سال 2017 راه اندازی شد. این ارز دیجیتال کارت‌ های eSIM، برنامه داده تلفن همراه، مکالمات بلند مدت و تجربه رومینگ رایگان را ارائه می‌ دهد. بر اساس اظهارات وب سایت شرکت، دنت از قدرت فناوری بلاکچین برای ایجاد یک بازار جهانی برای آزادسازی داده‌ های تلفن همراه بهره می گیرد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


جالب است بدانید که ارز دیجیتال دنت یک نقشه جاه طلبانه پیش رو دارد و می خواهد خدمات خود را به بازارهای جدید تا پایان سال 2021 گسترش دهد. امروزه این شرکت بیش از 25 میلیون کاربر دستگاه تلفن همراه را به خود جلب کرده است و خدمات آن در بیش از 140 کشور دنیا فعال شده است. مشارکت‌ های شرکتی برای دنت شامل بلاک چین سامسونگ، اتحادیه Enterprise Ethereum Alliance و Telecom Infra می‌ باشند.

دنت یک انقلاب در بازار ارتباطات سیار و خدمات داده است که در حال حاضر به خاطر قیمت‌ های بالای ارائه شده به وسیله شرکت‌ های مخابراتی سنتی، نیمی از جمعیت جهان دسترسی به خدمات تلفن همراه را محدود کرده‌ اند. دنت از قدرت فناوری بلاکچین استفاده می‌ کند تا انقلابی در این امر به وجود آورد و دسترسی جهانی به داده‌های تلفن همراه را فراهم نماید. در ادامه بیشتر با معرفی ارز دیجیتال دنت خواهیم پرداخت.

بنیانگذاران دنت چه کسانی هستند؟

ترو کاتاژاینن بنیانگذار و مدیر عامل شرکت دنت وایرلس است. او در سال 1999 مدرک کارشناسی ارشد علوم را از دانشگاه فنی تامپره اخذ کرده است و بعد از فارغ التحصیلی، مدیر سیستم و برنامه نویس جاوا در دانشگاه شد. در سال 2001، کاتاژاینن به مدیر ارشد فناوری Genetics AG تبدیل شد و در سال 2003 وی راه حل های نرم افزاری Pocket Indian را راه اندازی نمود.

کاتاژاینن در سال 2015 به عنوان مشاور ارشد جاوا/اندروید برای سازمان ملل متحد مشغول کار شد. او جوایز بسیار و دستاوردهای افتخاری در زمینه فناوری دارد. میکو لاناماکی یکی از بنیانگذاران دنت وایرلس است. از سال 2000 وی یک کارآفرین و تاجر فعال بوده است.

لیناماکی با 5 کسب و کار موفق پیش از راه اندازی رمزارز دنت، خود را به عنوان یک کارآفرین وب و پیشگام در نرم افزار اینترنتی معرفی می کند. بلندمدت ترین فعالیت تجاری وی Smartseed GmbH است که از اواخر سال 2000 با موفقیت فعالیت می کند. از آن زمان، لیناماکی در راه اندازی DEVCOT، یکی از بزرگترین سرورهای IMAP منبع باز در سطح جهان، مشارکت کرده است.

ارز دیجیتال دنت چیست؟

رمزارز DENT، توکنی است که با عملکرد به عنوان کالای دیجیتالی داده های تلفن همراه، به این سیستم عامل قدرت می بخشد. این ارز دیجیتل دسترسی فوری را به وسیله شرکت های مخابرات جهان برای داده های تلفن همراه فراهم می نمای و جالب است بدانید که دنت بر بستر اتریوم و شبکه ERC-20 طراحی شده است.

حتما برایتان جالب است : معرفی ارز دیجیتال سیف مون + راهنمای رایگان

لذا امکان ایجاد قرارداد هوشمند، مکانیسم مهمی برای کاربران این رمز ارز در خرید و فروش و همچنین تجارت های آن ها محسوب می شود. این ارز در سال 2018 میلادی تا قیمت 0.8 دلار نیز افزایش قیمت را تجربه کرد و دوباره روند نزولی پیش گرفت تا همین چند وقت اخیر که مجددا با افزایش قیمت روبرو شد. ارز دیجیتال دنت همواره در لیست 100 ارز برتر در دنیای ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار داشته است.

این ارز دیجیتال در صرافی بایننس لیست شده است و شما برای خرید آن به سادگی قادرید از این صرافی استفاده نمایید. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، ارز دنت بر بستر اتریوم فعالیت می کند، بنابراین برای نگه داری این رمزارز، شما می توانید از تمام کیف پول هایی که از اتریوم پشتیبانی می کنند، استفاده نمایید. کیف پول هایی مانند My Ether Wallet، تراست والت از جمله کیف پول های دیجیتال قوی برای نگه داری این ارز به حساب می آیند.

نحوه کار ارز دیجیتال دنت چگونه است؟

ارز دیجیتال DENT سیستمی است که به عنوان کالای دیجیتالی داده های تلفن همراه که دسترسی فوری را از طریق شرکت های مخابراتی در سراسر جهان فراهم می کند. به این خاطر که ارز دیجیتال دنت بر اساس اتریوم و استاندارد ERC-20 ساخته شده است. قابلیت ارز دیجیتال دنت قرارداد هوشمند برای خرید و فروش داده ها را برای کاربران ارز دیجیتال دنت فراهم کرده است.

ارز دیجیتال دنت از پیشرفته ترین فن آوری های گوناگون تشکیل شده است تا به کاربران این امکان را بدهد تا برای تبادل داده های تلفن همراه خود اقدام کنند. اجزای اصلی ارز دیجیتال دنت شامل دنت اکسچنج، قراردادهای هوشمند اتریوم، تلفن همراه و یک برنامه وب و اپراتورهای مجازی هستند.

حتما برایتان جالب است : توکن سوزی بایننس کوین دقیقا چیست؟

به صورت کلی دنت نمی تواند بدون پایگاه مصرف کننده خیلی به کار خود ادامه دهد. هر چقدر تعداد کاربران دنت افزایش یابد، پلت فرم آن برای ارائه دهندگان خدمات سودده تر خواهد شد. به صورت کلی می توان این طور گفت که خرید دنت که یک ارز دیجیتال با فناوری پیشرفته است برای کاربران سودآور می باشد.

سیستم ارز دیجیتال دنت چگونه است؟

سیستم ارز دیجیتال دنت سیستمی منحصر به فرد است که بیشتر افرادی جامعه‌ هدف آن را تشکیل می‌ دهند که یا از تلفن همراه استفاده می‌ کنند یا تلفن‌ های همراه را تولید می‌ کنند. شروع به کار سازندگان دنت، با هدف ارائه خدمات مثبت به دارندگان گوشی‌ های هوشمند همراه بود. ارز دیجیتال دنت سعی دارد وضعیتی را تجسم کنند که داده‌ های تلفن همراه، از داده‌ های امروزی وضعیت بهتری پیدا کنند.

ارز دیجیتال دنت چیست

به همین خاطر است که معامله گرها نیز جهت توسعه این هدف، این ارز را مورد معامله قرار می دهند. ارز دیجیتال دنت نخستین مکانی است که بر مبنای بلاکچین توسعه پیدا کرده است. این ارز نوآوری عمده‌ ای است که در آن با استفاده از بلاکچین می‌ توان به معامله ارزهای رمزگذاری شده دنت مشعول شد. رمزارز دنت از نرم افزاری برخوردار است که بر روی تلفن همراه قابلیت نصب و راه اندازی دارد و این امکان را به دارنده‌ آن می دهد تا داده‌ های تلفن همراه برای هر کس که دوست دارید در سراسر جهان خریداری کنید.

هدف ارز دیجیتال دنت دقیقا چیست؟

این ارز یک فرصت جدید برای تلفن های همراه به وجود آورده است و از سیستم بلاکچین تبعیت می کند که در واقع هدف از آن تبدیل شدن به ارز اصلی در کل دنیا برای داده های تلفن همراه در میان کاربران که از قدیمی ترین وسایل الکترونیکی ارتباط نوشتاری از راه دور است. قیمت دنت بسیار مناسب تر از ارز های دیجیتال دیگر است و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و می تواند برای سرمایه گذاری بلندمدت بسیار مناسب و سودده به حساب آید.

صرافی‌ های مناسب برای خرید توکن DENT کدامند؟

توکن‌ های DENT برای خرید، به عنوان توکن‌ های ERC-20، نسبتا قابل دسترسی هستند. یکی از گزینه‌ های مناسب شما صرافی بایننس است که بیشترین حجم معاملات توکن‌ های DENT را تا آوریل 2021 دارد. گزینه دیگر برای خرید توکن‌ های دنت، KuCoin است.

حتما برایتان جالب است : معرفی ارز دیجیتال eos + همه چیز درباره رمزارز ایاس

البته باید این را هم در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می‌ تواند ریسک زیادی به همراه داشته باشد، چرا که قیمت کوین‌ ها به صورت باورنکردنی بی ثبات است. در نظر داشته باشید که دیگر صرافی‌ ها که می توانید برای خرید ارز دیجیتالی دنت از طریق آن ها اقدام کنید، FTX ،Upbit و HitBTC می باشند.

ارز دیجیتال دنت را کجا نگهداری کنیم؟

همان طور که شاید حدس زده باشید، یکی از مشغولیت های اصلی دارندگان دنت نحوه نگهداری آن است. به منظور نگهداری دنت از نرم افزار های آفلاین که اصطلاحا کیف پول سرد نامیده می شوند و نرم افزار های آنلاین که کیف پول گرم نامیده می شوند، می توانید استفاده نمایید.

از کیف پول های گرم و آنلاین ایمن می توان کیف پول های اتمیک و تراست والت را نام برد که هر کدام به نوبه خود بهترین و بزرگ ترین کیف پول ارز دیجیتال می باشند و از کیف پول های سخت افزاری مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال دنت و سایر ارزهای دیجیتال می توان به کیف پول سرد لجر نانو اشاره داشت که از لحاظ امنیتی در سطوح بسیار ایمنی قرار دارد.

ویژگی های بارز ارز دیجیتال DENT چیست؟

  • ** صرافی داده‌ های تلفن همراه : در صرافی دنت بیش از ۱۳ میلیون کاربر در حال خرید، فروش و مبادله بسته‌ های داده تلفن همراه خود به صورت توکنیزه شده هستند.
  • ** برنامه‌ های موبایل دنت : برنامه‌ های تلفن همراه دنت رابط اصلی دسترسی به صرافی و تعامل با Offer Wall دنت به حساب می آیند. همچنین با اجرای برنامه وفادارسازی مشتریان دنت به نام Afterburner در برنامه موبایل آن، کاربران می‌ توانند توکن‌ های دنت خود را برای دریافت تخفیف کارمزد تراکنش‌ ها و دیگر مزایا، استیک کنند.
  • ** بازار داده تلفن همراه : جایی است که کاربران می‌ توانند از توکن های دنت برای معامله داده‌ های تلفن همراه بهره بگیرند. فروشندگان توکن های دنت را به ازای واگذار کردن بسته داده تلفن همراه خود دریافت می‌ کنند و این در حالی است که خریداران می‌ توانند این توکن را از صرافی‌ ها بخرند. دنت همچنین با ایجاد یک Offer Wall، این امکان برای کاربران به وجود می آید که با انجام بازی‌ ها، تکمیل نظرسنجی‌ ها و سایر موارد از این دست، به صورت رایگان توکن دنت دریافت نمایند.

آینده ارز دیجیتال دنت چگونه خواهد بود؟

نمی شود که مطلب معرفی ارز دیجیتال دنت را نوشت ولی در مورد آینده دنت چیزی نگفت! رمزارز دنت با استفاده از پروتکل اینترنت صوتی و معامله ارز دیجیتالDENT  خود، خدمات رو به عنوان یک “تلفن ارتباطی مجازی” ارائه می دهد. مصرف کنندگان با محدودیت های خرید سخت جهانی قدیمی مواجه می باشند که موجب می شود داده ها بیش از حد استفاده شوند یا برعکس کم مورد استفاده قرار گیرند و این بدین معنی است که مشتریان پول نقدی را روی میز می گذارند و از اون استفاده نمی کنند!

آن چیزی که به صورت معمول هدر می رفت اکنون می تواند رمزگذاری شود، خریداری شود، اهدا شود و از مرزها، حامل ها و در نهایت کاربران انتقال پیدا کند. تعهد شرکت به اهدای 1 درصد، به کشورهای در حال توسعه نشانه حسن نیت در کمک به دسترسی بیشتر جهان به بازارهای جدید است.

حتما برایتان جالب است : بهترین کیف پول ارز دیجیتال کاردانو برای ایرانی ها

دستاوردهای این تیم تا به حال چشمگیر بوده است و آن ها پیش از این بیشتر از 3.5 میلیون کاربر داشته اند. البته باید در نظر داشت که نکته منفی که برای این ارز دیجیتال وجود دارد، درصد بالای توکن های اون در اختیار هیئت مدیره و اعضای شرکت دنت هست. البته این موضوع به هیچ عنوان به معنی دست کاری قیمت به وسیله این افراد نمی باشد.

به صورت کلی، ایده، اهداف و فعالیت های دنت تا الان بسیار چشمگیر بوده و مورد استقبال بعضی از متخصصین قرار گرفته است، ولی این که آیا این ارز قادر است مورد استقبال بیشتری قرار گیرد یا خیر، به عمل به تعهدات شرکت بستگی خواهد داشت و نکته آخری که باید در خاطر داشته باشید این است که این مطلب آموزشی از سایت سرمایه گذاری آنلاین (مای مانی) صرفا جنبه اطلاع رسانی داشت و هیچ سیگنال خریدی داده نشده است، لذا تصمیم نهایی با شما خواهد بود و امیدواریم که از این مقاله به درستی استفاده نمایید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

همان طور که عنوان کردیم، ارز دیجیتالی دنت می تواند تحولی بزرگ رو در فضای داده های تلفن همراه به وجود آورد. ایده و اهداف این ارز دیجیتال جالب است و در مطلب بررسی کردم که نشان دهنده حسن نیت این شرکت می باشد، ولی توصیه ما به شما این است که برای خرید این رمز ارز، حتما تحقیقات و تحلیل های بیشتری رو انجام دهید تا به سود دلخواه برسید و تصمیم درست در بازه زمانی درستی اتخاذ کنید.

در خصوص این که ارز دیجیتال دنت را کجا نگهداری کنیم، همان طور که گفتیم، DENT را می توان با خیال راحت در هر کیف پول ERC-20 ذخیره کرد. محبوب ترین گزینه ها شامل لجر نانو اس، MyEtherWallet یا متامسک است. از توکن های  DENT می توان با استفاده از برنامه DENT نیز استفاده و ذخیره کرد.

همان طور که در ابتدا قول دادیم، به صورت کامل به معرفی ارز دیجیتال دنت پرداختیم.

همچنین اگر به کریپتوکارنسی علاقه مندید، مطلب بهترین سرمایه گذاری در سال 1400 چیست را حتما مطالعه کنید.

اگرهم هر گونه سوالی در خصوص ارز دیجیتال دنت داشتید، حتما از طریق بخش ارسال نظرات از کارشناسان ما بپرسید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

3 دیدگاه برای “معرفی ارز دیجیتال دنت | همه چیز درباره ارز دیجیتال DENT”

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از مشارکتتون در سایت
      باید عرض کنم که این موارد به تحلیل تکنیکال و استراتژی خرید شما بستگی داره ولی به صورت کلی نظر بنده این هستش که کلیه ارزهای دیجیتال کف سازی خوبی در حال حاضر انجام داده و میتونه برای خرید مناسب باشه ولی شما بر اساس بازه زمانی که قصد نگهداری ارز رو دارید و موارد دیگه، استراتژی خودتون در معامله را لحاظ کنید.
      روز خوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *