تبديل بيت كوين به تتر + آموزش گام به گام رایگان

تبديل بيت كوين به تتر

تبديل بيت كوين به تتر معمولا برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه تازه واردان این حوزه کمی مشکل است، ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که در این مطلب قصد داریم به آموزش تبديل بيت كوين به تتر بپردازیم و نحوه تبديل بيت كوين به تتر در صرافی ها و کیف پول های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم که مطمئنا ابهامات تمامی شما عزیزان را به صورت کامل برطرف خواهد کرد. مطمئن باشید در آینده ای نزدیک، موضوع تبدیل بیت کوین به پول های رایج مثل ریال، دلار، یورو و حتی ارزهای دیجیتال دیگر، بسیار ساده تر از الآن خواهد شد ولی تا آن زمان، این آموزش کاربردی که آموزش گام به گام تبدیل بیت کوین به تتر یا همان دلار مجازی است، می تواند راهگشای شما عزیزان باشد.

آموزش تبديل بيت كوين به تتر

سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی به جای سرمایه گذاری در بازارهایی مانند بورس، سهام و … به رمز ارزها روی آورده اند و معتقدند که آینده ازآن ارزهای دیجیتال خواهد بود. چنانچه شما هم از علاقه مندان ارزهای دیجیتال هستید و قصد دارید در کمترین زمان ممکن بیشترین سود را داشته باشید، بایستی از نحوه تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر برای سود آوری بیشتر استفاده کنید. در این مطلب راهنما به آموزش تبدیل بیت کوین به تتر خواهیم پرداخت.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته که در دنیای رمزارزها، تبدیل ارزها به یکدیگر امری عادی است. بیت کوین یک ارز دیجیتال مهم به حساب می آید، لذا بیشتر کاربران تمایل بیشتری برای خرید و نگهداری آن دارند، ولی بعضی اوقات فردی تصمیم به استفاده از یک ارز دیجیتال دیگر مانند تتر می ‌گیرد. اینجاست که تبدیل بیت کوین به تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر به کمک آن فرد خواهد آمد. چنانچه شما هم به استفاده از مزایای تتر تمایل دارید، با ما همراه باشید.

موارد استفاده از ارز دیجیتال تتر

با این وجود که ارزش تتر ثابت است، بسیار دیده ایم که امروزه برای مبادلات مختلف به ویژه مبادله رمزارزها از این ارز دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند تتر به اندازه بیت ‌کوین شهرت ندارد ولی امروزه برای انجام بسیاری از مبادلات و حتی خرید های خارج از فضای رمزارزها استفاده می شود.

با این حال باید توجه داشت که این ارز دیجیتال در بسیاری از صرافی های مطرح رمزارز جهان شناخته شده بوده و جزو ارزهای پرطرفدار به حساب می آید. شما می توانید برای خرید بیت کوین، تتر، اتریوم و یا فروش بیت کوین و سایر ارزهای رایج از صرافی های آنلاین و معتبر استفاده کنید. البته همواره به بررسی سایت مورد نظر بپردازید تا بتوانید امنیت و مورد اعتماد بودن آن را تایید کنید. بعد از انجام بررسی های مورد نیاز و کافی برای ثبت نام و خرید و فروش اقدام نمایید.

اهمیت تبدیل بیت کوین به تتر

حال با وجود آنچه گفته شد، چنانچه برای شما هم سوال شده است که چرا لازم است اقدام به تبدیل بیت کوین به تتر شود، بهتر است بدانید در پاسخ این سوال می توان گفت در حال حاضر ارز دیجیتالی گوناگونی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها فرصت مناسبی را برای سرمایه ‌گذاری ایجاد کرده اند. از آنجایی که بعضی از افراد سرمایه ‌گذاری ‌های کلانی با انواع ارز دیجیتال می کنند، باید بدانید هدف مهمی که باعث ایجاد ارزهای دیجیتالی شده است، راحت تر شدن روند پرداخت های اینترنتی است.

حتما برایتان جالب است : نحوه تبدیل بیت کوین به ریال | چگونه بیت کوین خود را نقد کنیم؟

حال اگرچه بیت کوین یک ارز دیجیتالی بسیار مشهور است، ولی نوسان قیمت بیشتری نسبت به تتر داشته که این امر باعث می شود افراد زیادی از تتر ها برای پرداخت های اینترنتی خود استفاده کند. با این وجود وقتی که شما اقدام به تبدیل بیت کوین به تتر می کنید، برای مدت طولانی می توانید نسبت به سقوط نکردن قیمت این ارز اطمینان داشته باشید، بنابراین پرداخت های اینترنتی خود را از طریق آن انجام دهید.

آموزش تبدیل بیت کوین به تتر

همانطور که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می تواند سودآوری بسیار زیادی داشته باشد، ولی چنانچه به دنبال تجارت و کسب سود لحظه ای از آنها هستید باید نسبت به نوسانات قیمت آن ها هوشیاری کامل داشته باشید. به عنوان مثال شما مقداری بیت کوین خریده و آن را در کیف پول خود ذخیره کرده است. از وقتی که بیت کوین خریده تا به این لحظه همیشه روند قیمت آن صعودی بوده است، ولی ناگهان امروز متوجه می شود که بیت کوین با افت قیمت مواجه شده است، با گذشت چند ساعت و نزولی تر شدن قیمت بیت کوین دیگر صلاح نیست که آنها را نگه دارد. پس دو راه پیش روی شما خواهد بود که به شرح زیر است :

  • ** تبدیل آنها به ارز فیات : تبدیل بیت کوین به وجه نقد کار دشوار و زمان بری است. از وقتی که شما اقدام به فروش آنها می کنید تا زمانی که خریدار واقعی برای آنها پیدا شود امکان دارد چند ساعت و یا حتی چند روز هم طول بکشد و این به معنای از دست رفتن بخشی از سرمایه شماست.
  • ** تبدیل بیت کوین به تتر : این که میگویم تتر و نه هیچ ارز دیجیتال دیگری، به این دلیل است که تتر یک استیبل کوین است و قیمت آن به این دلیل که به قیمت دلار گره خورده است، همیشه ثابت است. یعنی قیمت تتر همواره مساوی با قیمت دلار در ایران خواهد بود. پس اگر ببینم که بیت کوین شیب نزولی پیدا کرده است، بهترین و البته سریع ترین راه تبدیل آنها به ارز دیجیتال تتر است و بعد در یک زمان مناسب که بیت کوین باز روند صعودی پیدا کرد می توان با تبدیل مجدد آنها به تتر، به آنها دست پیدا کرد. البته افرادی که سالهاست در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند و در این کار خبره شده اند امکان دارد ارزهای خود را به آلت کوین های دیگری مانند ریپل، اتریوم و .. تبدیل نمایند، ولی چنانچه تازه شروع به این کار کرده اید و یا قصد دارید کم ترین ریسک را انجام دهید، بهترین کار تبدیل آنها به تتر می باشد.

مهم ترین دلایل تبدیل بیت کوین به تتر چیست؟

کاهش استرس نوسانات قیمتی : کاهش یا افزایش قیمت یک رمزارز می ‌تواند استرس زیادی برای کاربران دنیای رمزارزها به همراه داشته باشد. برخی از کاربران به منظور جلوگیری از این استرس، دست به تبدیل ارزهای مختلف می‌ زنند. یک مثال ساده در این زمینه، مفقود شدن پول نقد است. مطمئنا استرس مفقود شدن چک ‌پول یک‌ میلیون‌ ریالی نسبت به گم شدن یک اسکناس 10 هزار تومانی بیشتر است. حال اگر فرد، چک ‌پول خود را به‌ اصطلاح خرد کند، استرس مفقود شدن مقداری از آن، کمتر خواهد بود.

حتما برایتان جالب است : آلت کوین در ارزهای دیجیتال چیست و چه آینده ای دارد؟

تبدیل بیت کوین به تتر یا اتریوم به سایر رمزارزها نیز همین خاصیت را دارد. نکته حائز اهمیتی که باید آن را در نظر داشت، کاربرانی هستند که به این تبدیل نیاز دارند. کاربران ارزهای دیجیتال را به دو گروه می ‌توان تقسیم کرد؛ گروه اول افرادی هستند که سرمایه ‌گذاری در رمزارزها را به‌ عنوان یک برنامه بلندمدت تلقی می‌ کنند. گروه دوم افرادی هستند که از این ارزها برای ترید استفاده می ‌کنند. این گروه دوم همان افرادی هستند که بیشتر نیاز به یادگیری فنون تبدیل بیت کوین به تتر دارند. همه کاربران ارزهای دیجیتال، نیازی به یادگیری مراحل تبدیل ارزها به یکدیگر را ندارند.

بهره‌مندی از مزایای ارز دوم : هنگامی که شما اقدام به تبدیل یک ارز به ارز دیگر می ‌کنید، قادرید از مزایای ارز دوم نیز استفاده نمایید، برای مثال این طور فرض کنید شما بیت کوین خود را تبدیل به اتریوم کرده ‌اید، با نگهداری اتریوم به دست آمده تا بعد از رونمایی از اتریوم 2، می ‌توانید از مزایای اتریوم 2 نیز بهره‌مند شوید.

تبدیل ارزهای دیجیتال چند روش دارد؟

برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یک دیگری و به خصوص تبدیل بیت کوین به تتر و بر عکس، هم می توانید از طریق کیف پول خود اقدام کنید و هم می توانید از طریق صرافی این کار را انجام دهید، البته که باید در نظر داشته باشید که باید کیف پول و صرافی مورد نظر شما، از امکان تبدیل ارزهای مختلف به یک دیگر پشتیبانی کند. در مطلب صرافی ارز دیجیتال چیست و کدام یک صرافی آنلاین معتبر ایرانی است؟ می توانید همه چیز در مورد صرافی های ارز دیجیتال یاد بگیرید.

1) تبدیل از طریق کیف پول

به منظور حل کردن مشکلاتی که سرمایه گذاران با صرافی ها داشتند، ارائه دهندگان والت یا همان کیف پول تصمیم گرفتند امکانی را به وجود آورند تا کاربران بدون خروج از کیف پول بتوانند به تبدیل رمز ارزهایشان بپردازند. بدین ترتیب کاربران هم خیالشان از بابت امنیت دارایی شان راحت است و هم نیازی نیست برای تبدیل پول را در اختیار صرافی قرار دهند. البته این نوع تبدیل هم بدون عیب نیست که از میان آنها می توان به محدود بودن انواع رمز ارزها و دریافت کارمزد بیشتر نسبت به صرافی ها اشاره داشت.

همچنین چنانچه از کیف پول نام آشنایی استفاده نکنید امکان دارد به دلیل وصل شدن با آی پی ایران استفاده از برخی پلتفرم ها برایتان خطرآفرین باشد. از جمله کیف‌ پول ‌هایی که می ‌توانید برای تبدیل ارز‌های مختلف استفاده نمایید، اکسودوس، کوینومی، اتمیک و جکس هستند. به علت محرومیت کاربران ایرانی از سوی برخی از این والت‌ ها، حتما از نرم افزار‌های تغییر آی ‌پی یا همان فیلتر شکن استفاده نمایید.

معایب تبدیل از طریق کیف پول

البته باید در نظر داشته باشید که در این روش نیز معایبی وجود دارد‌، به عنوان مثال چنانچه حجم زیادی از سرمایه خود را به صورت بیت‌ کوین یا تتر نگهداری می کنید، نگهداری آن ‌ها در کیف ‌پول نرم افزاری، به صلاح نبوده و سرمایه شما در کیف پول نرم ‌افزاری برای مبالغ بالا از امنیت کامل برخوردار نیست. همچنین، در این تبدیل، ریسک آن وجود دارد که با توجه به تحریم‌ های بین ‌المللی علیه کشور ما و شهروندهای ایرانی، در این بین ناگهان گرفتار این تحریم‌ ها به شکلی جدید شده و مبلغی که در حال تبدیل آن هستیم، بلوکه شود.

حتما برایتان جالب است : بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی کدام اند؟

همچنین این تبدیل، تنها زمانی کاربردی است که قصد اضافه کردن به سرمایه خویش را نداشته و صرفا پی تبدیل آن باشیم. آن هم در کسری از ثانیه، بنابراین توصیه می شود از این امکان، تنها زمانی بهره بگیرید که اولا سرمایه‌ کمی را کیف ‌پول نرم ‌افزاری خود نگهداری می کنید و ثانیا می خواهید تا در کسری از ثانیه، مثلا هنگام نوسانات تند و لحظه ‌ای، این تبدیل را از انجام دهید. ولی به صورت کلی توصیه می شود حتما از سرویس‌ ها و صرافی‌ های معتبر ایرانی، برای این تبدیل و سرمایه ‌گذاری استفاده کنید تا ضمن حفظ امنیت و اطمینان ‌خاطر خود، دسترسی‌ بهتری نیز به سرویس ‌دهندگان خود داشته باشید.

2) تبدیل از طریق صرافی

صرافی های ارز دیجیتال که به وفور نیز یافت می شوند، بستری برای تبدیل رمز ارزها هستند. صرافی هایی مثل بایننس، کوین بیس، چنجلی و … نمونه های خارجی ای هستند که البته به دلیل اینکه ما در ایران هستیم و مشکل تحریم را داریم کار کردن با آنها ممکن است کمی سخت باشد. از طرفی به هر صرافی غیر نام آشنایی نیز نمی توان اعتماد کرد. امنیت فاکتور حائز اهمیتی است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

بارها در خبرها خوانده ایم که فلان صرافی هک شده است و دارایی زیادی از آنها به سرقت رفته است. بدتر از آن این است که معلوم نیست صرافی بتواند پول مالباختگان را برگرداند یا نه. مورد بعدی امنیت این است که شما برای تبدیل رمز ارز، باید آنها را در اختیار صرافی قرار دهید، ولی چطور می توان به آنها اعتماد کرد. چنانچه صاحب صرافی دلش بخواهد پول شما را بردارد و هیچگاه به شما برنگرداند، دستتان به هیچ کجا بند نیست.

مزایای تبدیل از طریق کیف صرافی

کارمزد انتقال پایین‌ تر؛ کارمزد انتقال 0.1 درصدی بایننس نسبت به کارمزد 0.25 درصدی کوینومی، بسیار کم تر است.

تعداد ارزهای قابل پشتیبانی؛ به صورت کلی صرافی ‌ها از کوین ‌ها و توکن ‌های بیشتری نسبت به کیف پول ‌ها پشتیبانی می ‌کنند.

معایب تبدیل از طریق کیف صرافی

بیشترین نگرانی ‌که نسبت به صرافی ‌های ارز دیجیتال وجود دارد، امنیت آن هاست.

هر چند وقت یک بار اخباری مبنی بر هک شدن برخی صرافی ‌ها منتشر می‌ شود. این اخبار و حتی شایعات پیرامون آن، نگرانی ‌های کاربران را چندین برابر می کند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

به صورت کلی تبدیل بیت کوین به تتر یا ارزهای گوناگون به یکدیگر، خالی از ضرر نیست، لذا بهتر است تنها در موارد نیاز، اقدام به تبدیل رمزارزها کنید. یکی از دلایل حائز اهمیت تبدیل تتر به بیت کوین، نوسان گیری و همچنین ترید است که بسیاری از آن استفاده می ‌کنند. به صورت کلی در نظر داشته باشید که امکان؛ تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس ، تبدیل بیت کوین به تتر در کوینومی ، تبدیل بیت کوین به تتر در کوینکس و حتی تبدیل بیت کوین به تتر در تراست والت وجود دارد به سادگی می توانید در این سایت های معتبر برای تبدیل تتر به بیت کوین و یا بیت کوین به تتر اقدام کنید. تبدیل بیت کوین به تتر در بلاک چین بسیار پرتکرار و کاربردی است و خوب است که حتما تبديل بيت كوين به تتر را یاد بگیرید.

در پایان امیدوارم از این مطلب که به آموزش تبدیل بیت کوین به تتر پرداخت، نهایت استفاده رو برده باشید.

هر سوال یا ابهامی در مورد محتوای این مقاله داشتید، حتما از طریق بخش ارسال نظرات برای ما بفرستید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *