بهترین کیف پول چین لینک برای ایرانی ها

بهترین کیف پول چین لینک

برای نگهداری ارزهای دیجیتال به کیف پول نیاز است و ارز دیجیتال چین لینک یکی از ارزهای معتبر و آینده دار بازار کریپتوکارنسی به حساب می آید و افراد زیادی در دنیا و به خصوص ایران به دنبال خرید و سرمایه گذاری در چین لینک هستند، از همین روی شناسایی و استفاده از بهترین کیف پول چین لینک قطعا بسیار حائز اهمیت است. بهترین کیف پول چین لینک امنیت بالایی دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است و هیچ گونه تحریم و مشکلی برای استفاده ایرانی ها به همراه نخواهد داشت. اگر شما هم به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارید و دوست دارید بهترین کیف پول چین لینک را بشناسید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین کیف پول چین لینک

ارز دیجیتال چین لینک یا همان chainlink یکی از آلت کوین های معروف دنیاست که اخیرا عملکردی خیره کننده ای را از خود نشان داده است. این ارز که توانسته رشدی بیش از 100 درصد داشته باشد، مورد استقبال اغلب تریدرها قرار گرفته است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


به صورت معمول با معروف شدن یک ارز، همزمان با خرید آن، این سوال در ذهن افراد به وجود می آید که محل نگهداری ارز خریداری شده کجاست و به عبارتی دیگر کیف پول مرتبط با این ارز کدام است؟ در این مطلب به معرفی کیف پول چین لینک خواهیم پرداخت و سعی می کنیم 6 مورد از امن ترین کیف پول های chainlink را با ذکر مشخصات کامل برای شما عزیزان معرفی کنیم.

قابلیت های کیف پول چین لینک مناسب

پیش از معرفی کیف پول های چین لینک، بهتر است ویژگی هایی که یک کیف پول مناسب چین لینک باید داشته باشد را برای شما عنوان کنیم تا دید خوبی برای انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال کسب کرده باشید، لذا توصیه می کنیم در زمان انتخاب کیف پول چین لینک به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • ** انجمن توسعه دهنده : وجود یک جامعه توسعه دهنده فعال به این منظور که بتواند وضعیت کیف پول و بهبود های آتی را مدیریت کند، بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • ** سازگاری با لینک : لینک یک توکن ERC20 در بلاکچین اتریوم می باشد، پس شما باید به دنبال کیف پولی باشید که با این توکن سازگاری کامل داشته باشد. تمامی 6 کیف پول نام برده در این مطلب امکان ذخیره سازی اتر و به تبع آن توکن ERC20 لینک را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.
  • ** کنترل کلید های خصوصی : کیف پولی که از آن استفاده می کنید، در حقیقت می بایست بتواند کنترل توکن های چین لینک را به شما بدهد و بی تردید امنیت بالا، ویژگی حائز اهمیتی است که به هیچ عنوان نمی توان آن را در نظر نگرفت.
  • ** بررسی نظرات آنلاین : همیشه پیش از استفاده از کیف پول، نظرات کاربران در فضای مجازی را بخوانید، که آیا قبلا کسی از این کیف پول برای نگهدای چین لینک استفاده کرده است؟ آیا خبر های منفی در خصوص کیف پول مورد نظر منتشر شده است یا خیر. این گونه جستوجو ها می تواند مشکلاتی که شما در آینده با آن مواجه می شوید را به شما نشان دهد.
  • ** قابلیت های پشتیبان گیری و امنیت : حتما به این امر توجه داشته باشید که روند پشتیبان گیری در کیف پول مورد نظر به چه صورت است و پسورد ها با چه روشی نگهداری می شوند.

بهترین کیف پول برای چین لینک

در این بخش از مقاله قصد داریم تا 6 نمونه از بهترین کیف پول های چین لینک را برای شما معرفی کنیم و توضیحات متخصری در خصوص هر کدام خدمت شما عزیزان بدهیم تا بتوانید بعد از مطالعه این بخش از مطلب، کیف پول مورد نظر برای چین لینک را انتخاب و استفاده نمایید؛

1) کیف پول کوینومی – Coinomi Wallet

کوینومی یکی از پرطرفدارترین و امن ترین کیف پول های دیجیتالی محسوب می شود. در این کیف پول ذخیره سازی ارزهای دیجیتال بسیار ساده است. به عبارت دیگر کیف پول کوینومی رابط کاربری آسانی دارد و شما می توانید به سادگی با آن کار کنید. چنانچه تا به امروز نام این والت به گوشتان نخورده باشد، قطعا متوجه این موضوع شده اید که بسیار طرفدار دارد. خوشبختانه کیف پول کوینومی امنیت مناسبی نیز دارد و تقریبا هک کردن آن اگر از طرف کاربر نباشد سخت است. چنانچه اطلاعات حساب به وسیله استفاده کننده کیف پول فاش نشود، مطمئنا هکرها و سواستفاده کنندگان قادر نخواهند بود به سادگی برای هک کیف پول کوینومی اقدامی انجام دهند.

حتما برایتان جالب است : تبديل بيت كوين به تتر + آموزش گام به گام رایگان

ایجاد حساب در این والت ساده است و فقط امکان دارد چند دقیقه وقت شما را بگیرد. در زمان ایجاد حساب قسمتی با نام عبارات بازیابی برای شما به نمایش در می آید و باید حتما این عبارات را یادداشت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید و یا از بین رفتن کیف پول بتوانید آن را مجدد بارگذاری کنید و سرمایه تان را بازیابی نمایید. چنانچه مسائل امنیتی را در هنگام استفاده از کیف پول رعایت نکنید، مطمئنا امکان این که ضرر های جبران ناپذیری را تجربه کنید، کم نخواهد بود. کیف پول کوینومی از ارزهای دیجیتال زیادی مثل؛ بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، چین لینک و … پشتیبانی می کند. شما دسترسی دارید تا تمام ارزهایی که گفته شد به همراه دیگر سایر ارزهای دیجیتال را در این کیف پول به صورت امن ذخیره و نگهداری نمایید.

2) کیف پول اتمیک – Atomic Wallet

سیستم عامل های پشتیبانی کننده؛ ویندوز، مک، لینوکس، اندروید. احتمالا نام کیف پول اتمیک را زیاد شنیده باشید. این کیف پول جزو کیف پول های معتبر و پرطرفدار است. شما می توانید در این کیف پول جز ارز دیجیتال چین لینک ارزهای دیجیتالی مانند؛ بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دش، چین لینک، ریپل و… ذخیره کنید. این کیف پول از صرافی داخلی پشتیبنی می کند و این بدین معنی است که شما می توانید از طریق این کیف پول اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین معاوضه ارز هایتان کنید. تحت شرایطی که علاقه به انجام این کار از داخل کیف پول نداشتید، می توانید بدون هیچ مشکلی از طریق صرافی های دلخواه این کار را صورت دهید.

بهترین کیف پول برای چین لینک

کیف پول اتمیک رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و این بدین معنی است که شما می توانید به سادگی با آن کار کنید. کیف پول اتمیک مناسب کاربران آماتور است و دلیل آن هم این است که که از رابط کاربری آسانی استفاده شده است. تا وقتی که استفاده کننده از کیف پول، مسائل امنیتی خود را فاش نکند، امنیت این کیف پول با مشکل روبرو نخواهد شد و می توانید بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کنید ولی وقتی که این اتفاق رخ دهد، دیگر حسابتان امنیت گذشته را نخواهد داشت و بهتر است که دارایی های خود را از این کیف پول خارج کنید. نکته حائز اهمیت این است که این کیف پول از رمز ارز های زیادی پشتیبانی می کند که تقریبا تعداد آن به 500 ارز می رسد.=!

3) کیف پول متامسک – MetaMask Wallet 

کیف پول متامسک یکی از کیف پول هایی است که برای تمام سیستم عامل های موجود یک نسخه توسعه ارائه کرده است، لذا شما می توانید در تمام سیستم عامل ها بدون محدودیت از این کیف پول استفاده نمایید. نکته جالب این کیف پول این است که متامسک نسخه افزونه نیز دارد، یعنی شما می توانید این کیف پول را به عنوان یک افزونه بر روی مرورگر خود اجرا فرمایید. این موضوع می تواند کمک خیلی از افراد باشد. امنیت در کیف پول متامسک مناسب است. 

حتما برایتان جالب است : مناسب ترین ارز برای سرمایه گذاری بلندمدت و سودده

تا موقعی که خودتان اطلاعات حسابتان را فاش نکنید، مطمئنا چنانچه کسی قصد داشته باشد به حساب شما حمله کند، کار سختی پیش روی خواهد داشت. توصیه ما به شما این است که حتما از کیف پول خود بک اپ بگیرید، به خاطر این که تهیه بک اپ و یا پشتیبان به شما کمک می کند تا در صورت از بین رفتن کیف پولتان به هر دلیل بتوانید مجدد آن را بازیابی نمایید. خوشبختانه رابط کاربری این کیف پول به حدی ساده است که تمام کاربران می توانند به راحتی با آن کار کنند.

4) کیف پول کوین بیس – Coinbase Wallet

کیف پول کوین بیس از سیستم عامل های اندروید، ای او اس و وب پشتیبانی می کند. احتمالا تا به امروز نام صرافی کوین بیس به گوش شما خورده باشد. کوین بیس نام یک صرافی است که یک کیف پول را نیز به همین نام  در اختیار کاربران قرار داده است. خوشبختانه کیف پول کوین بیس رابط کاربری آسانی دارد و شما به سادگی قادرید با آن کار کنید، از همین روی این کیف پول مناسب افراد مبتدی نیز است. از نظر امنیتی نیز می توانید برای کیف پول خود تایید دو مرحله ای فعال نمایید تا امنیت حساب کاربری خود را در کوین بیس ارتقا دهید. در واقع تایید دو مرحله به شما کمک می کند تا از ورود هکران و یا سو استفاده کنندگان جلوگیری نمایید. 

به دلیل اتصال صرافی و کیف پول کوین بیس به یک دیگر، شما می توانید در این کیف پول اقدام به انجام معاملات ارزهای دیجیتال مختلف نمایید و همچنین رمز ارز های خود را معاوظه نمایید. کیف پول کوین بیس از ارزهای دیجیتالی مثل؛ بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و همچنین چین لینک پشتیبانی می نماید. در نظر داشته باشید که این ها نام تعدادی از ارزها هستند، ولی در حقیقت این کیف پول قادر است از ارزهای بسیار متنوعی پشتیبانی نماید. شما می توانید به راحتی این کیف پول را دانلود، نصب و استفاده کنید. برای نصب این کیف پول نیاز به وارد کردن هیچ اطلاعات شخصی نخواهید داشت و می توانید تنها با چند کلیک وارد کیف پول شوید و اقدام به ذخیره سازی توکن های خود کنید.

5) کیف پول کیپ کی – KeepKey

Keepkey یکی دیگر از کیف پول های چین لینک و یک کیف پول سخت افزاری جدید با قابلیت های امنیتی فوق العاده است. این کیف پول به غیر از پشتیبانی چین لینک، با ارزهای دیگری مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز سازگاری دارد.

حتما برایتان جالب است : کیف پول سخت افزاری کیپ کی از صفر تا صد

تنظیمات این کیف پول به کیف پول های سخت افزاری شباهت دارد. شما به یک پورت USB احتیاج خواهید داشت و در مراحل راه اندازی، کیف پول کیپ کی، این امکان را در اختیار شما خواهد گذاشت تا تنظیمات PIN protection را نیز انجام دهید.

6) کیف پول MyEtherWallet

MyEtherWallet یکی دیگر از بهترین کیف پول های chainlink است که تحت وب است. این کیف پول یک لایه امنیتی اضافی نیز ارائه می دهد. MyEtherWallet بهترین کیف پول چین لینک است، چرا که تمام داده ها به شکل محلی ذخیره می شوند و از آنجا که منبع باز نیز هست، این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا هرگونه تغییر کد مشکوک را به دقت رصد کنند.


همانطور که در ابتدا گفته بودیم، 6 نمونه از بهترین کیف پول های چین لینک را یک به یک بررسی کردیم.

اگر به دنیای سرمایه گذاری علاقه دارید، مطلب بهترین کیف پول های پولکادات برای ایرانیان را به هیچ وجه از دست ندهید.

هرگونه سوال یا ابهامی هم در مورد چین لینک و کیف پول های آن داشتید، حتما از بخش ارسال نظرات از ما سوال کنید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *