بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی کدام اند؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی رو میشناسید؟ تا به حال با سایت های خارجی وارد معامله ارز دیجیتال شدید؟ البته که شرایط احراز هویت بعضی از صرافی های خارجی برای ایرانیان و با توجه به تحریم های صورت گرفته کمی سخت و یا امکان ناپذیر باشد، ولی به هر حال افراد بسیاری هستند که در حال حاضر با صرافی هایی مانند بایننس، کوین بیس، بیترکس و … کار می کنند و بسیار راضی هم هستند و علاقه به همکاری با صرافی های ایرانی را به هر دلیل ندارند، بنابراین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی رو باید بشناسید و اگر می توانید در آن ها افتتاح حساب کنید، چرا که از همه لحاظ امنیت بالاتر، کارمزد پایین تر و قدمت بیشتری دارند و در این کار اثبات شده هستند. اگر می خواهید بدانید که بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی کدامند، این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم آنلاین است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا ارز دیجیتال مورد نظرتان را بخرید یا بفروشید و تجارت کنید تا دوباره به پول فیات تبدیل شود. این معاملات با کمیسیونی که در نظر گرفته شده است و یا هزینه استفاده از خدمات برای صرافی ها توجیه اقتصاد پیدا می کند. برخلاف صرافی های سنتی، صرافی های کریپتو هرگز نمی خوابند! جهانی هستند و در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته معاملات مختلف در آن ها صورت می پذیرد. فقط چند صرافی به شما امکان خرید بیت کوین را با ارز فیات یا همان ارز داخلی شما، مانند دلار آمریکا می دهد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


امروزه بیت کوین رایج ترین جفت تجاری به معنای سرمایه گذاری در دیگر توکن ها یا پروژه هاست، به احتمال زیاد تنها در مقابل بیت کوین قادر به ترید یا همان خرید آن خواهید بود، لذا برای این که بیشترین معاملات را داشته باشید، باید Bitcoin را نگه دارید. اتریوم همچنین به عنوان یک جفت تجاری به صورت گسترده تری پذیرفته شده است، پس توکن هایی وجود دارد که می توانید با Ethereum نیز ترید کنید. بیشتر صرافی ها قاعده منظمی ندارند و روی ریسک شما سرمایه گذاری می کنند. برخلاف صرافی های سنتی، صرافی های رمزگذاری هیچ ساعتی برای افتتاح و تعطیلی ندارند، همیشه در سطح جهانی 24/7، 365 روز فعالیت می کنند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا

Binance : صرافی ارز دیجیتال Binance یا همان بایننس مستقر در هنگ کنگ، در اوایل سال 2017 تاسیس شد، مدیر عامل این صرافی شخصی است بنام چانگ پنگ ژائو است که بعد از گذشت 6 ماه از راه اندازی صرافی مجله فوربز این شخص را به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد در حوزه ارز های دیجیتال معرفی کرد و اگر بخواهیم یک آماری که سایت کوین مارکت کپ اعلام کرده است را در این مقاله بیاویم، این است که این صرافی جایگاه نخست را از نظر میزان تراکنش های روزانه ارزهای دیجیتال را در دنیا به خود اختصاص داده است.

پس از ایجاد این صرافی آنها به سرعت پلتفرم خود را گسترش دادند و به یکی از بزرگترین صرافی ها با حجم مبادلات بالا تبدیل شدند. Binance را بخاطر رابط کاربری برتر، سهولت استفاده، هزینه کمتری با استفاده از توکن Binance برای تسهیل معاملات و انتخاب سکه / Alt سکه های تجاری آنها توصیه می شود. بایننس بی شک یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی به حساب می آید.


Coinbase : صرافی Coinbase یا همان کوین بیس یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین در دنیاست که در کشور آمریکا واقع شده است. شما از طریق صرافی کوین بیس به راحتی می توانید به خرید و فروش جفت رمز ارز ها بپردازید. می توان گفت صرافی کوین بیس یکی از بزرگترین صرافی ها برای معاملات ارز های دیجیتال به حساب می آید. این صرافی از رابط کاربری مناسبی برخوردار است، ولی باید در نظر داشته باشید  که این صرافی از ارز های محدوتری پشتیبانی می کند، ولی چنانچه شما یک تریدر هستید و علاقه به معاملات جفت ارز ها دارید می توانید رایگان به پلتفرم GDAX کوین بیس متصل شوید و برای انجام معاملات خود اقدام کنید.

ولی باید در نظر داشته باشید که این صرافی مثل سایر صرافی ها نیز برای کشورهایی که تحریم هستند قابل دسترسی نمی باشد. چنانچه بخواهیم در خصوص امنیت این صرافی صحبت کنیم می توان گفت که در قبال محدودیت هایی که دارد از امنیت بسیار خوبی برخوردار است. صرافی کوین بیس یکی از 4 صرافی ارز دیجیتال است که مجوز NY از BitLicense را داراست. به علت این مجوز باید به قوانین بسیار سخت KYC  پایند باشد. یکی از مزایا این صرافی از لحاظ امنیت این است که دارایی خود را بیمه کرده است که در صورت هر گونه مشکل برای صرافی بتواند پاسخ گوی مشتریان خود باشد.


Bittrex : صرافی Bittrex یا همان بیترکس یکی از پرطرفدارترین ها در دنیا محسوب می شود که در سال 2014 به وسیله 4 نفر راه اندازی شده است و محل این صرافی در واشنگتن می باشد، این صرافی از تعداد زیادی از رمز ارز پشتیبانی می کند حدودا می توان گفت بیشتر از 1300 ارز در آنجا مورد معامله قرار می گیرد که از این جهت بسیار مناسب است.

بهترین صرافی ارز دیجیتال در جهان

جالب است بدانید که شما نمی توانید ارز فیات را به صورت مستقیم در Bittrex واریز کنید، لذا ابتدا باید بیت کوین یا اتریوم را خریداری کنید و پیش از شروع معامله، آن ها را به Bittrex انتقال دهید. تجربه کاری تیم مربوط به این صرافی بالای 50 سال در زمینه امنیت برای شرکت های بزرگ مانند آمازون و مایکروسافت و … بوده است و از آنجایی که امنیت برای صرافی یک امر بسیار حائز اهمیت است. این تیم تصمیم گرفتن که یک محلی امن را برای مبادلات رمز ارز ها ایجاد نمایند.


Bitfinex : صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس Bitfinex در هنگ کنگ قرار دارد و در واقع یکی از بزرگترین و برترین صرافی ها است که به مبادله جفت رمز ارز ها می پردازد و بیشترین حجم بیت کوین را برای مبادله ای که معامله گران آمریکای شمالی را در اختیار دارد قرار می دهد. این مجموعه طیف وسیعی از سکه ها یا همان آلت کوین ها را نیز ارائه می دهد، هرچند که لیستی مانند لیست Bittrex یا Binance نیست.

این سایت کشورهایی که پشتیبانی نمی کند را رسما در سایت خود اعلام کرده است که کشورمان ایران نیز در ان لیست قرار دارد، ولی نکته مهمی که باید در این خصوص در نظر داشت این است که ایرانی های عزیز می تواند به راحتی با استفاده از سرور های مجازی یا همان VPS  به خرید و فروش ارز های دیجیتال در این پلتفرم ها بپردازند و هیچ گونه مشکلی برای آن ها وجود نخواهد داشت.

حتما برایتان جالب است : بهترین روش ترید ارز دیجیتال در سال 2021 کدام است؟

چنانچه بخواهید با این پلتفرم به معامله رمز ارز ها بپردازید نیاز است که بیت کوین یا اتریوم را خریداری کنید در ادامه به حساب خود را صرافی بیتفینکس ارسال کنید و پس از آن شروع به خرید و فروش این رمز ارز بپردازید. یکی از موارد مهم در انتخاب صرافی کارمزد آن است که باید بگویم که حداکثر کارمزد دریافتی مربوط به این صرافی 0.2 درصد به ازای هر تراکنش است، ولی اگر بخواهید شارژ حساب و برداشت از حساب خود در این صرافی را داشته باشید نیازی به پرداخت کارمزد ندارید.


Gdax : می توان گفت که این صرافی ارز دیجیتال آنلاین یکی از محبوب ترین صرافی ها در جهان به حساب می آید و مناسب برای افراد تازه کاری که قصد دارند در زمینه ارز دیجیتال فعالیت داشته باشند مناسب نمی باشد، ولی کاملا مناسب برای معاملاتی مانند مارجین تریدینگ، جفت کریپتو/فیات و جفت کریپتو/کریپتو می باشند. کاربرانی که در این صرافی آنلاین عضو هستند به وسیله شرکت بیمه در حدود 250 هزار دلار بیمه خواهند شد. Gdx کاملا برای افراد حرفه ای و تریدرهای پیشرفته طراحی شده است و این در حالی است که کوین بیس مناسب برای کاربران معمولی هم است.


P2pb2b : این صرافی در سال 2018 راه اندازی شد و از 94 رمز ارز جهان پشتیبانی می کند. حجم معادلات روزانه در این صرافی 2,371,590,000 دلار آمریکا است که حجم قابل توجهی است. همچنین حجم معادلات ماهانه صرافی P2PB2B برابر با 27,351,300,000 می باشد. این صرافی در حال حاضر از کشور استونی مدیریت می شود. کارکردن با این صرافی بسیار آسان است و می توانید حتما آن را امتحان نمایید.


LocalBitcoins : این صرافی نیز یکی دیگر از پلتفرم ها برای تبادل و خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال به حساب می آید که تعداد کاربران آن بین المللی و بیش از 1 میلیون نفر گزارش شده است. در این صرافی خریداران و فروشندگانی در بیشتر از 15 هزار شهر و 248 کشور وحود دارد، از همین روی حتی در صورت زندگی در یک کشور جهان سوم نیز به راحتی می توانید خریدار و فروشنده برای ترید خود پیدا نمایید.

در سال های اخیر این صرافی آنلاین نیز از ارائه سرویس دهی به ایرانیان امتناع کرده و طی یک ایمیل این خبر را اعلام کرد. این صرافی یک صرافی همتا به همتا یا P2P است که کاربران در آن می توانند به شکل مستقیم با یکدیگر خرید و فروش نمایند و نکته دیگر در مورد این صرافی این است که زمانی که معامله خود را انجام دادید می توانید بلافاصله از طریق بانکی، پی پال، پایونیر و یا نقد پول خود را دریافت نمایید.


Changellyصرافی چنجلی جزو یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که در لیست ما هم قرار گرفته است و جالب است بدانید که کاربران بسیاری هم دارد. شما در این صرافی می توانید به صورت آنی اقدام برای خرید و فروش ارز های دیجیتال اقدام نمایید. این صرافی به وسیله گروه نرم افزاری Miner Gate ایجاد شده است. یکی از سایت های تبادل سریع صرافی چنجلی است. شما می توانید در این صرافی، اقدام به خرید و فروش 90 ارز دیجیتال معتبر نمایید.

حتما برایتان جالب است : آلت کوین در ارزهای دیجیتال چیست و چه آینده ای دارد؟

به صورت کلی این صرافی از تمامی ارزهای دیجیتال معروف و با حجم معامله بالا و حتی ارزهای دیجیتال تازه وارد پشتیبانی به عمل می آورد. کارمزد تراکنش در این صرافی 0.5 است. در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر در این صرافی در حال فعالیتند و به معامله مشغول می باشند. شما می توانید برای هر حساب خود در این صرافی ویزگی تایید دو مرحله ای را تعریف کنید تا با خیال راحت اقدام به خرید و فروش و ذخیره سازی ارز خود نمایید.


Poloniex : از دیگر صرافی های ارز دیجیتال پولونیکس می باشد که در حقیقت در کشور آمریکا قرار دارد. این صرافی نیز به خرید و فروش ارز های دیجیتال می پردازد. صرافی پولینکس بین مردم آمریکا معروف و محبوب است. این صرافی نیز مثل سایر صرافی ها دارای یک مرحله بنام تایید هویت است که در تایید هویت، افراد باید اسکن کارت ملی خود را به همراه یک عکس برای سایت این صرافی بفرستند. این صرافی هم مثل سایر صرافی های بزرگ دنیا به کشور عزیزمان ایران سرویس نمی دهد.


Bybitصرافی بای بیت Bybit  در سال 2018 راه اندازی شده است و دفاتر آن در سنگاپور و هنگ کنگ مستقر هستند. صرافی Bybit یک صرافی نسبتا جدید است که شما می توانید در این صرافی ها از سرویس مارجین یا همان لوریج گرفتن استفاده کنید. صرافی بای بیت تا لوریج 100 را ارائه می دهد. همچنین یکی از مزایا خیلی خوب این صرافی کارمز پایین این صرافی است. هم اکنون کارمزدی که خریداران ارز باید پرداخت کنند، حدود قیمتی 0.075 درصد معامله است. کارمزد افرادی که فروشنده هستند 0.025 درصد معامله است که رقم مناسبی به حساب می آید.


Coinmamaاین صرافی Coinmama در سال 2013 برای مبادلات ارز های دیجتال تاسیس شده است. ادعای این صرافی این است که دارای یک پلتفرم با سرعت و امنیت بالاست و افراد می توانند با خیال راحت به ترید ارز های دیجیتال بپردازند. این صرافی قدیمی اما به شما امکان می دهد BTC و ETH را فورا بخرید.

حتما برایتان جالب است : سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال – از صفر تا صد معامله ارزهای دیجیتال در ایران

همین طور از آنجایی که این صرافی در سیستم فینکن آمریکا ثبت شده، بنابراین مطمئنا از امنیت بالایی برخوردار می باشد و این صرافی اعلام کرده که از سال 2018 دچار هیچگونه هکی نشده است. یکی از ایرادات این صراففی پرداخت کارمزد از طریق کارت است که این خودش هزینه ای را در بر دارد و در نتیجه کارمزد این صرافی نسبت به سایر صرافی ها بیشتر می شود، ولی چنانچه بحث کارمزد را کنار بگذاریم این صرافی صرافی امنی محسوب می شود.


Cexصرافی Cex.Io در سال 2013 در لندن راه اندازی شد. چنانچه بخواهم یک تاریخچه ای مختصری از این صرافی عنوان کنیم باید گفت که این صرافی در ابتدا یک استخراج ابری بوده است که استخر GHash.Io را در اختیار خود داشت. لازم به ذکر است که در سال 2014 یکی از بزرگترین استخر های ماین جی هش بود. پس از مدتی بدلیل قیمت پایین بیت کوین صرافی Cex.Io تصمیم گرفت دیگر به کار سرویس دهندگی جهت استخراج ابری ادامه ندهد و کار خود را در مسیر یک صرافی آغاز کرد و یک پلتفرم را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال به وجود آورد.


KuCoin : این صرافی به وسیله گروهی متخصص در سال 2014 راه اندازی شد. هدف از ایجاد این پلتفرم محلی امن برای معاملات ارز های دیجیتال است. صرافی کوکوین از بیش از 400 ارز دیجیتال پشتیبانی به عمل می آورد. صرافی ارز دیجیتال Kucoin یکی از قدرتمندترین مبادله هایی که برنامه موبایل را نیز ارائه می دهد. آنها دائما برنامه های تلفن همراه خود را به روز می کنند تا آن را به یکی از بهترین های صنعت تبدیل کنند. این صرافی کارمزد نسبتا پایینی دارد. کارمزد صرافی کوکوین حدود 0.1 درصد معامله می باشد.


Huobi : چنانچه به دنبال خرید رمزارز از طریق رمزارز هستید، این صرافی به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. همین طور چنانچه تنها ارز فیات در اختیار دارید، باز می توانید از این صرافی خرید کنید. این اکسچنج در 2 پلتفرم ایجاد شده که امکان خرید با هر دو نوع ارز را در اختیار شما قرار می دهد. تنها نکته ای که شاید بتوان به آن نکته منفی گفت، عدم انتشار میزان معاملات این صرافی است. این نقطه ضعف کوچک در برابر پشتیبانی از 250 رمزارز مختلف اصلا مورد خاصی ایجاد نمی کند.


Kraken : این صرافی از سوی جسی پاول در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد و فعالیت خود را از همان سال آغاز کرد. این صرافی از جمله پرطرفدارترین و بزرگ ‌ترین صرافی‌ های جهان به لحاظ انجام مبادلات ارزی به حساب می آید. از ویژگی‌ های این صرافی پشتیبانی از ارزهای فیات است، لذا به سادگی می ‌توان با استفاده از این صرافی با ارزهای دلار، یورو، ین، پوند و سایر ارزها، مبادلات اقتصادی اعمال کرد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که صرافی کراکن از 17 ارز رمزپایه حمایت کرده و با اولین بانک ارزهای پایه دنیا همکاری دارد. میزان هزینه برای تراکنش ‌های مالی این صرافی از صفر تا ۲۶\۰ ارزیابی شده است. از جمله معایب این صرافی سرعت پایین مبادلات مالی به شمار می رود.


امیدوارم از این مطلب که پیشنهاد های به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی پرداخت، استفاده کرده باشید.

اگر سوال یا ابهامی در مورد لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها بنویسید تا پاسخ داده شود.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *