ارز دیجیتال گالا چیست | پیش بینی قیمت ارز گالا

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال گالا

تا به حال اسم ارز دیجیتال گالا به گوشتان خورده است؟ ارز ديجيتال gala یک آلت کوین جذاب برای سرمایه گذاری است که اخیرا سروصدای بسیار زیادی در دنیای رمزارزها به پا کرده است و توجهات زیادی معطوف آن است. مطمئنا الان کنجکاو شده اید که بدانید ارز دیجیتال گالا چیست و پیش بینی قیمت ارز گالا در آینده به چه صورت است؛ به دلیل جذابیت پروژه این رمزارز، تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال گالا بپردازیم و در ادامه نیز به موضوعاتی مثل کیف پول ارز گالا و پیش بینی آینده ارز دیجیتال گالا اشاره کرده ایم تا نکته در مورد گالا نماند که یاد نگرفته باشید.

معرفی ارز دیجیتال گالا

سال 2019 میلادی بود که این بازی به وسیله اریک شیِر مِیِر راه اندازی و به جهانیان معرفی شد. می توان گفت که گالا پلتفرمی برای بازی می باشد و با توکن های NFT پیوند خورده است تا پلتفرمی از بازی‌ های بلاکچینی را بهبود بخشد. از مهم ترین هدف های گالا می توان به این که بازیکن ها در هر زمان و با هر کجای دنیا که بخواهند، می توانند بازی و معامله انجام دهند اشاره کرد. به عبارتی گالا می خواهد صنعت بازی را در جهتی تازه توسعه دهد تا بازیکنان توانایی این را داشته باشند که مالک بازی های خود باشند!

یکی دیگر از هدف های مهم این اکوسیستم می توان ایجاد اشتیاق و جلب توجه کردن مردم نسبت به بازی‌ های بلاک چینی را نام برد. به صورت کلی این پلتفرم قصد دارد مبالغ چند صد دلاری و ساعت های بیشماری که گیمرها برای بازی های مورد علاقه خود صرف می کنند، ثمربخش باشد و در ازای آن بتوانند کنترل بازی و اشیای درون آن را عهده دار شوند و حتی ایده های خلاقانه خود را با استفاده از فناوری بلاک چین داخل بازی اضافه نمایند. توکن محلی گالا گیمز، GALA نام دارد که به عنوان مشوق برای نودهای شبکه، گرفتن تصمیمات مدیریتی، جوایز درون بازی و خرید و فروش NFT مورد استفاده قرار می گیرد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


با این که زمان زیادی از راه اندازی این پروژه نگذشته است، این پلتفرم توانسته به صورت میانگین ماهانه 1.3 میلیون کاربر فعال را برای سرمایه گذاری به سمت پروژه خود جذب کند و نزدیک به 26 هزار NFT در آن فروخته شده است که ارزش تقریبی آن به 3 میلیون دلار می رسد! البته این را هم باید در نظر داشته باشید که کارکنان گالاگیمز در حال حاضر بیش از 60 نفر است و با توسعه این پروژه، به تعداد آن ها نیز افزوده می شود. همچنین موضوع لیست شدن Gala در بایننس نیز موجب هیجان کاربران شده و بخش NFT این پلتفرم در حالت انفجار قرار دارد.

جالب است بدانید که در 11 آگوست امسال گالاگیمز توانست نخستین فروش VOX خود را با موفقیت انجام دهد. در واقع وُکس عرضه NFT اصلی گالا به حساب می آید که در کم تر از 8 دقیقه فروخته شد و همراه با ترافیک شبکه فراوان و هزینه های تراکنش بسیار بالایی همراه بود. با بروزرسانی که پیش روی بازی تاون استار است و معرفی جزئیات بازی جدیدی با نام اسپایدر تانک، انتظار می‌ رود گالا جا پای پلتفرم بازی های درآمدزایی مثل اَکسی اینفینیتی بگذارد و حتی بتواند گوی سبقت را از آن برباید.

نحوه کار گالا گیمز به چه صورت است؟

اکوسیستم گالا گیمز در بستر شبکه اتریوم قرار داشت ولی چندی پیش به زنجیره هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین انتقال پیدا کرد. در گالا گیمز، نودها یا گره‌ هایی به نام گره‌ های موسس، مسئولیت امنیت شبکه را عهده دارند. جالب است بدانید که تعداد بیشینه این گره‌ ها در پلتفرم گالا گیمز 50 هزار واحد می باشد. به علاوه کاربران خود قادر هستند گره‌ های دیگری را با عنوان گره‌ های گالا ایجاد نمایند.

در حقیقت آن‌ ها در ازای پیاده‌ سازی و مدیریت این گره‌ ها پاداشی در قالب توکن گالا و تعدادی NFT کمیاب دریافت خواهند کرد. اشاره به این نکته نیز الزامی است که زیست‌ بوم گالا نود از یک سازوکار اجماع سه‌ گانه برخوردار می باشد که هم شامل اثبات کار و اثبات سهام و هم اثبات ذخیره‌ سازی است. لذا چنانچه قصد دارید مجوز راه‌ اندازی یک گره را بگیرید، بایستی حدودا 290 هزار دلار به منظور خریداری یک گره، هزینه پرداخت نمایید.

چرا ارز ديجيتال gala منحصر به فرد است؟

ارز دیجیتالی گالا ابزار کاربردی در اکوسیستم گالا گیمز به حساب می آید و همین گالاگیمز تنها یک بازی نیست، بلکه شامل بازی های گوناگون بلاکچینی می شود که در ادامه 5 مورد از جذاب ترین آن ها را معرفی کرده ایم، اما قابل ذکر است که Town Star که یکی از این بازی ها به شمار می رود، کاربران را قادر می سازد تا برای اداره شهر نیز اقدام کنند! به بیان دیگر کاربران هستند که مالک شهر اند و برای معامله جای جای آن اقدام می نمایند. البته باید گفت که بازی های دیگری هم به وسیله گالا گیمز طراحی و ارائه شده است که می توان به Echoes Of Empire ،Ortified و Mirandus اشاره داشت که در آن ها کاربران می توانند نودهای گالا را برای پشتیبانی از گالا اجرا کنند.


حتما برایتان جالب است : نحوه خرید زمین در دسنترالند {آموزش جامع}


لذا با انجام این کار، آن ها به عنوان پاداش توکن های گالا و یا توکن های NFT دریافت خواهند کرد. همچنین باید گفت که در پلتفرم گالا از 3 الگوریتم بهره گرفته شده است که این الگوریتم ها شامل الگوریتکم اثبات سهام، اثبات ذخیره سازی و اثبات کار می شود. الگوریتم اثبات ذخیره سازی در این اکوسیستم به عنوان یک نود رایگان میزبانی کل بازی ها را فراهم می کند. اثبات سهام در واقع همان نودهای قابل شارژ محسوب می شوند که با استفاده از قراردادهای هوشمند برای بازی های خاص قابل اجرا خواهند بود.

بازی های گالا گیمز

  • ** بازی town star : ستاره شهر یک بازی شبیه‌ سازی شده به حساب می آید که در آن بازیکنان قادرند موقعیت و مکان دلخواه خود را برگزینند و فعالیت‌ هایی مثل کشاورزی و یا مدیریت شهر را در دستور کار خود قرار دهند. در نظر داشته باشید که در ازای مشارکت شما، امکان دارد NFT به عنوان یک جایزه یا به عنوان یک مالکیت در هر زمان در طول بازی دریافت نمایید.
  • ** بازی Echoes of empire : یک نوع بازی استراتژیک علمی تخیلی به حساب می آید که در آن بازیکنان در کهکشان‌ ها قرار دارند و می بایست تشکیلاتی را برای سفینه فضایی تشکیل دهند. در واقع آن‌ ها بایستی نسبت به سایر سفینه‌ ها، از مزیت رقابتی برخوردار باشند.
  • ** بازی Mirandus : میراندوس یک بازی تخیلی از نوع نقش‌ آفرینی می باشد که در آن بازیکنان می بایست در موقعیت‌ های گوناگون برای جنگ برابر هیولاها اقدام کنند و با برپایی قلمرو خود در راستای درآمدزایی حرکت کنند. در این بازی، بازیکنان از آزادی عمل مطلق برخوردار می باشند. آن‌ ها در این بازی در یک وادی بزرگ قدم خواهند گذاشت تا بخت خود را برای در هم کوبیدن غول‌ های خفته در جنگل‌ های انبوه و سیاهچاله‌ های وحشتناک آزمایش کنند.
  • ** بازی Fortified : این بازی جزو بازی‌ های در دست توسعه می باشد که هنوز به صورت کامل پروژه آن قابل استفاده نیست. جالب است بدانید که ماهیت این بازی، دفاع از برج‌ ها می باشد. لذا زمین‌ ها و سربازان مثل NFT در این بازی قابل مدیریت هستند. نکته شایان ذکر دیگر این که شرکت در این بازی رایگان بوده و با پاداش هایی همراه است که می تواند در عین سرگرم کردن شما، درآمدی نیز برایتان به همراه داشته باشد.
  • ** بازی Spider Tank : این بازی هم همچنان در دست توسعه می باشد، ولی به صورت کلی ژانر بازی‌ های چند نفره آنلاین در میدان نبرد، ماهیت اصلی این بازی می باشد و در آن بازیکنان قادرند در نقشه‌ ها و زمین‌ های مختلف و با استفاده از تانک‌ های خود که به امکانات بسیار متنوعی دسترسی دارد، برای نبرد با سایر رقبا اقدام کرده و به جنگ بپردازند.

بازی های گالا گیمز

نحوه خرید ارز دیجیتالی گالا

به منظور خرید ارز دیجیتال گالا باید ابتدا صرافی های پشتیبانی کننده از این ارز دیجیتال را شناسایی و بهترین آن ها را انتخاب نمایید. صرافی های خارجی معتبر که از معاملات این رمزارز پشتیبانی می کنند، عبارت اند از Binance ،Coinbas ،KuCoin و Gate.Io ولی به صورت کلی در نظر داشته باشید که بهتر است صرافی را انتخاب کنید که نسبت به سایر صرافی ها، امنیت بالاتری دارد، شرایط ثبت نام و استفاده از خدمات در آن برای ما ایرانی ها ساده تر باشد و همچنین کارمزد کمتری برای انجام معاملات در نظر گرفته باشد. لذا صرافی که این ویژگی ها را داشته باشد، می تواند گزینه مناسبی برای معاملات کریپتویی ما باشد.


حتما برایتان جالب است : توکن های حوزه گیمینگ | معرفی بهترین توکن های گیمینگ


البته در نظر داشته باشید که ایرانی ها می توانند برای خرید ارز دیجیتال از صرافی های خارجی، ابتدا در یکی از صرافی های داخلی ثبت نام و احراز هویت کنند و در ادامه مقدار تومان مورد نظر خود را به یکی از استیبل کوین ها مثل تتر تبدیل نمایند و در گام نهاییت و پس از ثبت نام در یکی از صرافی های خارجی و احراز هویت، آن را به رمزارز گالا تبدیل فرمایند.

کدام کیف پول ارز گالا مناسب است؟

به این دلیل که ارز گالا بر بستر اتریوم یعنی ERC20 و بایننس اسمارت چین یعنی BEP20 قرار دارد، از تمام کیف پول های نرم افزاری پشتیبان این شبکه‌ ها مثل تراست والت، اکسودوس، کوینومی، متامسک، آیم توکن، اتمیک والت و ولت های سخت افزاری مانند لجر نانو و ترزور و همچنین کیف پول سیف پل می‌ توان استفاده نمود.

پیش بینی قیمت ارز گالا تا سال 2030

آینده ارز دیجیتال گالا در سال 2022 : این طور پیش بینی شده است که قیمت گالا در سال 2022 به 0.80 دلار نیز برسد. قیمت این رمزارز می‌ تواند نهایتا، قیمت 0.89 دلار را در این سال به خود ببیند.

آینده ارز دیجیتال گالا در سال 2023 : بر اساس تحلیل تکنیکال، این طور انتظار می رود که قیمت ارز دیجیتال گالا در سال 2023 به 1.07 دلار برسد و در این سال حداکثر قیمت 2.14 دلار را برای این رمزارز متصور هستیم.

آینده ارز دیجیتال gala در سال 2024 : این طور انتظار می رود که قیمت گالا در سال 2024 به سطح قیمتی 2.25 دلار نیز برسد. قیمت این ارز می تواند نهایتا 2.53 دلار را نیز تجربه کند.

آینده ارز دیجیتال گالا در سال 2025 : این طور پیش بینی شده است که قیمت GALA در سال 2025 میلادی به پایین‌ ترین سطح خود یعنی 2.83 دلار برسد، ولی حداکثر قیمت 3.19 دلار نیز در این سال میلادی برای این ارز، قابل دسترس می باشد.


حتما برایتان جالب است : توکن های متاورس کدامند؟


پیش بینی قیمت ارز دیجیتالی گالا تا سال 2026 : با در نظر گرفتن مبانی تحلیل تکنیکال باید گفت که پیش‌ بینی می‌ شود در سال 2026 قیمت گالا حدودا با میانگین قیمتی 3.77 مورد معامله قرار گیرد. قیمت رمزارز گالا در این سال نهایتا می تواند 4.21 دلار را لمس کند.

پیش بینی آینده رمزارز گالا تا سال 2027 : قیمت ارز گالا در سال 2027 دست کم 5.05 دلار خواهد بود. البته باید در نظر داشت که قیمت گالا می‌ تواند نهایتا به رقم 5.81 نیز برسد.

پیش بینی قیمت رمزارز گالا تا سال 2028 : طبق پیش بینی های صورت گرفته، انتظار داریم در سال 2028 میلادی، قیمت رمز ارز گالا حداقل 6.88 و حداکثر 7.90 دلار مورد معامله قرار گیرد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا تا سال 2029 : این طور تخمین زده شده است که قیمت gala در سال 2029 حداقل 9.49 دلار و حداکثر 11.24 دلار مورد معامله قرار گیرد.

پیش بینی قیمتی ارز گالا تا سال 2030 : با توجه به پیش بینی ها، قیمت ارز دیجیتالی گالا در سال 2030 حداقل 13.09 دلار و حداکثر 15.86 دلار خواهد بود.


نتیجه گیری و کلام پایانی

پلتفرم گالا گیمز با استفاده از قدرت بلاکچین در مسیر اعطای مالکیت حقیقی دارایی‌ های دیجیتال به گیمرها در حرکت می باشد. تیم توسعه دهنده این پلتفرم جذاب، با هدف توسعه بازی‌ های جذاب برای ارائه این پروژه کریپتویی اقدام کرده است و قصد دارد به استیم دنیای بازی‌ های بلاکچین تبدیل شود.

باید در نظر داشت که طراحی شبکه نودهای منحصر به فرد این پروژه و سهیم کردن آن‌ ها در بعضی تصمیمات حاکمیتی، قسمتی از تمرکز را از این اکوسیستم خواهد گرفت. لذا باید دید آیا گالا گیمز می‌ تواند به رونین دیگری در عرصه بازی‌ های دیجیتال تبدیل شود و برای این باید صبر کرد تا داده های قیمتی بیشتری در نمودار آن ثبت شود و اقدامات تیم توسعه دهنده نیز در طول زمان برای این پروژه و آینده سرمایه گذاری در آن بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب همه چیز درباره ارز دیجیتال گالا را به زبان ساده توضیح دادیم.

همچنین اگر دوست دارید بدانید شاخص ترس و طمع بازار کریپتو چیست ، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

شما کدامیک از بازی های گالا گیمز برای سرگرمی و کسب درآمد ترجیح می دهید؟

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *