ارز دیجیتال اومیسگو | همه چیز درباره رمزازر OmiseGo

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال اومیسگو

اگر به دنیای آلت کوین های جذاب برای سرمایه گذاری های سودآور علاقه دارید، ارز دیجیتال اومیسگو یکی از آلت کوین های آینده دار در بازار کریپتوکارنسی به حساب می آید که بیشتر پیش بینی ها در مورد آینده آن مثبت است. در این مطلب به این می پردازیم که ارز دیجیتال اومیسگو چیست و چطور کار می کند، همچنین این که چه صرافی ها و کیف پول هایی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند نیز صحبت کرده ایم و همچنین آینده ارز دیجیتال اومیسگو را مورد بررسی قرار داده ایم تا با ارز دیجیتال اومیسگو به صورت کامل آشنا شوید و متوجه شوید که آیا برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر، پس تا انتها حتما این مطلب رو مطالعه کنید.

ارز دیجیتال اومیسگو چیست؟

ارز دیجیتال اومیسگو در سال 2013 میلادی و در کشور تایلند به وسیله جون هاسگاوا و دونی هارینسویت برای ارائه راه حل های پرداخت آنلاین طراحی و روانه بازار شد. از آن زمان، به ویژه میان بازرگانان محبوبیت بسیاری پیدا کرد، چرا که معاملات بدون وابستگی به شخص ثالث را ممکن می کرد. تیم مشاوره miseGo شامل بنیانگذاران اتریوم و افراد با سابقه در حوزه بلاکچین است. پیشنهاد اولیه ارز دیجیتال آن حدود 25 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. بسیاری از کارشناسان با توجه به مسیری که این رمزارز پیش گرفته است، آن را گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری می دانند، ولی با گذشت زمان این موارد بهتر مشخص خواهد شد. 


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


این همان چیزی است که فناوری OMG با اجازه انتقال مستقیم میان کاربران از بین می برد، لذا هزینه اضافی افراد میانسال را از بین خواهد برد. همچنین می توان از OmiseGo برای دادن یا بازپرداخت امتیازهای وفاداری در شرکت های هواپیمایی. قراردادهای هوشمند روشهای بی خطر برای انجام معاملات مالی به خصوص مواردی است که مبالغ زیادی را در بر میگیرد. آن ها بدون رضایت همه طرف های ذیربط قابل تغییر نخواهند بود و اطمینان پیدا می کنند که همه طرف ها پایان معاملات خود را تایید می کنند.

ویژگی های منحصر به فرد اومیسگو چیست؟

  • 1) برخورداری از شبکه پلاسما
  • 2) مکانیزم شبکه ای مقیاس پذیر
  • 3) کیف پول نرم افزاری White-Label
  • 4) قابلیت انتقال دارایی های دیجیتالی با سیستم P2P
  • 5) در حال ساخت پروتوکل صرافی غیر متمرکزِ ODEX
  • 6) استفاده از الگوریتم گواه اثبات سهم یا Proof of Stake
  • 8) ساخته شده بر روی بلاکچینِ اتریوم با استانداردِ ERC-20
  • 7) برخورداری از تراکنش هایی با سرعت بالا، حجم زیاد و کارمزد پایین

نحوه خرید و ذخیره OMG

اکثر رمزارزها در بازار روش های به دست آوردن مخصوص به خود را دارند که به مردم اجازه می دهد آن ها را با روش های مختلفی در اختیار داشته باشند. کل عرضه 140 میلیون توکن OMG. شاید برای شما سوال باشد که چگونه می توان برای استخراج ارز دیجیتال اومیسگو اقدام کرد؟ پاسخ منفی است و نمی توان ارز دیجیتال اومیسگو را استخراج کرد.

تمام سکه ها از زمان شروع به کار خود پیش ساخته بودند. رمزارز OMG برای تجارت در صرافی های معتبر مثل Binance Kucoin Cryptopia ،HitBTC و … قابلیت استفاده را داراست. تمامی مبادلات به جفت شدن OMG با بیت کوین و اتریوم تمایل دارند و برخی حتی از لایت کوین پشتیبانی می کنند و این بدین معنی خواهد بود که می توانید با استفاده از ترازوی موجود اتریوم، بیت کوین و لایت کوین نماد OMG را خریداری نمایید.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا انقدر محبوب است؟

البته باید در نظر داشته باشید که بهترین روش برای تعیین این که کدام زوج استفاده شود، چنانچه بتوانید تمام نرخ ها را در یک مکان مقایسه کنید. این جایی است که CoinSwitch کارایی خود را نشان خواهد داد، چرا که CoinSwitch در واقع یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد و این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا نرخ های گوناگون ارز را از طریق اینترنت مشاهده کنند و به آنها اجازه دهند بهترین گزینه موجود را انتخاب نمایند.

نکته حائز اهمیت دیگر این پلتفرم سرعت بالای آن است، چرا به سرعت کلیه معاملات را پردازش می کند، همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ارزهای دیجیتالی را با یکدیگر مورد معامله قرار داده و در کیف پول خود ذخیره نمایند که این امکان را برای دسترسی تمام وقت به ارز دیجیتال فراهم می نماید، حتی اگر سایت نباشد.

ارز دیجیتال اومیسگو چیست

کیف پول White-label که SDK آن را در سال 2018 روانه بازار کرد، به شما اجازه می دهد طیف گسترده ای از راه حل های پرداخت که می تواند به سادگی در شبکه اومیسگو انجام شوند را در اختیار داشته باشید. همچنین امکان انجام تراکنش هایی با ارزهای دیجیتال، ارزهای سنتی، کارت هدیه، پرداخت های اعتباری و … را نیز در اختیارتان قرار می دهد. تمامی این تراکنش ها در شبکه OmiseGO انجام و ثبت خواهد شد. به صورت کلی بهترین کیف پول هایی که می توانید از آن ها برای نگهداری امن ارز دیجیتال اومیسگو و بعضا سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید، به شرح زیر می باشد؛

  • ** کیف پول سخت افزاری لجر
  • ** کیف پول نرم افزاری Eidoo
  • ** کیف پول سخت افزاری ترزور
  • ** کیف پول نرم افزاری Guarda
  • ** کیف پول نرم افزاری Exodus
  • ** کیف پول تحت وب MyEtherWallet

آینده ارز دیجیتال اومیسگو

هدف شبکه اومیسگو ارائه نسل جدیدی از پرداخت‌ها و انتقالات پرسرعت و مقیاس‌پذیر در بستر بلاکچین و با استفاده از شبکه اتریوم و فناوری پلاسما است. ارز دیجیتال OMG با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهای متنوعی که برای انواع پرداخت‌ها از قبیل تراکنش‌های خرد و عمده ایجاد کرده است، تاکنون پذیرش خوبی پیدا کرده و با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کند؛ لذا از نظر برخی کاربران می‌تواند بسیار آینده‌ دار باشد. 

سرمایه گذاری در OmiseGo مناسب است؟

امروزه اومیسگو با بسیاری از نام های بزرگ در صنعت رمزارزها همکاری کرده است و به رشد و محبوبیت خود ادامه می دهد. با آمدن شبکه پلاسما، ارزش OMG این طور انتظار می رود که در سطح صفحه افزایش پیدا کند.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال uma چیست و چطور کار میکند؟

دنیای ارزهای دیجیتال که می تواند 1 میلیون معاملات در ثانیه را پردازش کند، مطمئنا راهی برای پذیرش انبوه می باشد و OMG رهبری هزینه را عهده دار خواهد بود. در حال حاضر سرمایه گذاری روی رمزارز اومیسگو دور از منطق نیست، چرا که مطمئنا بازده خوبی را کسب خواهید کرد. این رمزارز پیش از این اهمیت و کاربرد آن را در دنیای شرکتی مالی اثبات کرده است و باید دید در آینده چه قیمت هایی را می تواند به خود ببیند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

پلتفرم اومیسگو می خواهد نسل جدیدی از پرداخت‌ ها و انتقالات سریع و مقیاس‌ پذیر را در دنیای بلاکچین و با استفاده از شبکه اتریوم و فناوری پلاسما، امکان پذیر کند. رمزارز اومیسگو با توجه به امکانات و کاربردهای گوناگونی که برای انواع پرداخت‌ ها مثل تراکنش‌ های خرد و عمده به وجود آورده است، نسبتا پذیرش مناسبی داشته است و با سرمایه‌ گذاران و شرکت‌ های بزرگی در حال همکاری است، بنابراین از نظر بسیاری از کاربران می تواند آینده خوبی در انتظار این ارز دیجیتالی و سرمایه گذاران آن باشد. این پذیرش نسبتا خوب برای پلتفرم اومیسگو، می‌ تواند در بلند مدت موجبات رشد قیمت OMG را فراهم کند.

معامله اومیسگو در صرافی هایی مانند؛ Huobi، JEX، Coinsuper، Bithumb، Fcoin و … قابل انجام است. به منظور استفاده از OMG، کیف پول SDK در نظر گرفته شده است. SDK کیف پول White Label را به بازار عرضه کرده است که این کیف پول برای تراکنش با ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات و … مورد استفاده قرار می گیرد. اومیسگو پروژه های جذابی برای خود در نظر گرفته است؛ به عنوان مثال Plasma Cash که یک ساخت و ساز پلاسما با هدف تغییر دارایی ها به ارزهای خاص در پلتفرمِ اتریوم می باشد و اومیسگو امیدوار است با این پروژه مشکل مقیاس پذیری برطرف شود و کاربرها بدین وسیله قادر شوند با سرعت بالاتر، تراکنش های بیشتری را ثبت نمایند.

کاربرهایی که ارز دیجیتال OMG دارند برای حمایت از شبکه، مبالغی را دریافت می کنند. اومیسگو می خواهد به یک ارز دیجیتالِ PoS مطلق تبدیل شود. اومیسگو با استفاده از تکنولوژی پلاسما در حال توسعه یک صرافی غیرمتمرکز است. انتظار دارد تا سال آینده این پروژه تکمیل شود. توسعه دهندگان اومیسگو در حال تلاش برای گسترش این ارز هستند. لذا سرمایه گذاران می بایست به این تغییرات توجه کنند، چرا که در قیمتِ آن تاثیر گذار خواهد بود.

همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال اومیسگو و آینده آن پرداختیم.

اگر به دنیای رمزارزها علاقه دارید، مطلب آموزش کار با صرافی هات بیت نیز برای شما جذاب است.

در انتها هرگونه سوالی درباره ارز دیجیتال اومیسگو داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها از ما سوال فرمایید.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *