ارزهای دیجیتال جامانده از رشد کدامند؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارزهای دیجیتال جامانده از رشد

هیچ فکر کردید که اگر ارزهای دیجیتال جامانده از رشد بازار را بشناسید، چقدر میتواند در روند سودآوری های شما در آینده کمک حالتان باشد؟! البته شناسایی ارزهای مستعد رشد یا همان ارزهای دیجیتال جامانده از رشد اصول و قواعد خودش را دارد ولی به صورت کلی رمزارزهایی هستند که با توجه به ساختاری که دارند و طرح های توسعه ای که در حال انجام آن هستند، آینده خوبی را برای خود رقم خواهند زد و از این روی در حال حاضر جزو ارزهای دیجیتال جامانده از رشد به حساب می آیند و ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از این رمزارزهای آینده دار را خدمت شما معرفی کنیم، پس به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

ارزهای دیجیتال جامانده از رشد بازار

در حال حاضر بازار رمزارزها به شدت داغ شده است و به علت پتانسیل‌ های بالای این بازار، توجه تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. امروزه این بازار به عنوان سودده ترین و جدیدترین بازار مالی دنیا خود را مطرح کرده است و با سرعت زیادی نیز در حال رشد و توسعه است. چنانچه شما هم به سرمایه‌ گذاری در این بازار پرنوسان فکر می کنید، تا انتها همراه ما باشید تا با 5 رمزارز آینده دار که از رشد بازار جامانده اند آشنا شویم.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


وقتی که از بهترین‌ ارزهای دیجیتال صحبت می شود، بدون تردید نخستین ارز دیجیتالی که به ذهن خطور می کند، بیت کوین می باشد. هرچند بیت کوین به عنوان پادشاه دنیای کریپتوکارنسی شناخته شده است، ولی باید در نظر داشت که بیتکوین، تنها فرصت مناسب برای سرمایه‌ گذاری نیست و امروزه رقابت بین سایر ارزهای دیجیتالی نیز بسیار داغ دنبال می شود و پیش‌ بینی می‌ شود در آینده، آلت کوین های معتبر بازار، گوی سبقت را از بیت کوین بربایند.

به صورت کلی اتریوم، لایت کوین، ریپل و دوج کوین جایگاه های مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال دارند ولی ما در این مطلب رمزارزهایی را معرفی کرده ایم که قرار است در آینده جایگاه مناسب فعلی خود را بهبود ببخشند و سود خوبی برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشند.

این طور پیش بینی شده است که ارزهای دیجیتال به علت پتانسیل های بسیار بالایی که دارند، آینده نظام مالی دنیا را متحول سازند. البته باید در نظر داشته که علیرغم مواردی که عنوان کردیم، تعداد بسیاری از رمزارزها وجود دارند که هنوز رشد اصلی خود را آغاز نکرده‌ اند و این امر موجب می شود تا قیمت آن ها در قیاس با بیت کوین بسیار کمتر باشد و پتانسیل بسیار بالایی برای رشد در آینده داشته باشند. در این بخش ابتدا مهم ترین دلایل ورود ما به بازار ارزهای دیجیتال را بیان کرده ایم و در ادامه به معرفی 5 ارز دیجیتال مستعد رشد پرداخته ایم.

امروزه بیشتر از 5 هزار رمزارز در دنیا وجود دارد که همواره این عدد در حال افزایش است و این امر نشان دهنده گستردگی این بازار برای سرمایه‌ گذاری است. معاملات این ارزهای دیجیتال با صرف کمترین زمان و هزینه قابل انجام است و از مهم ترین دلایل و انگیزه‌ هایی که ما را به عنوان سرمایه گذار به این بازار ترغیب می کند، به شرح زیر می باشد؛

  • ** امنیت بالای ارزهای دیجیتال 
  • ** امکان سرمایه‌ گذاری با مبالغ بسیار کم
  • ** قابلیت انجام معاملات در هفت روز هفته و 24 ساعت روز
  • ** نقدینگی به شدت بالای رمزارزها به علت حجم تقاضای زیاد آنها
  • ** بازدهی و سوددهی بالا در قیاس با دیگر بازارهای سرمایه‌ گذاری
  • ** بازاری بسیار بزرگ و متنوع برای سرمایه‌ گذاری که قدرت انتخاب و شانس موفقیت شما را افزایش می دهد

معرفی ارز دیجیتالی که رشد نکرده اند!

در این بخش از مقاله قصد داریم 5 ارز دیجیتالی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که در حال حاضر در ابتدای مسیر خود قرار دارند و در آینده می توانند جایگاه بسیار بهتری بین سایر ارزهای دیجیتال داشته باشند و افزایش قیمت های به مراتب بیشتری را تجربه کنند؛

1) ارز دیجیتال استیم

استیم رمزارزی مبتنی بر بلاکچین است که بر اساس محتوا و شبکه‌ های اجتماعی فعالیت دارد. استیم در سال 2016 میلادی و به وسیله شرکتی با نام استیم فعالیت خود را آغاز کرد. استیم این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا با استفاده از زنجیره بلوکی این پلتفرم، تجربه‌ ای جدید از انتشار محتوا و لایک شدن در شبکه‌ های اجتماعی را به دست آورند. به بیان دیگر استیم سعی دارد تا بر خلاف دیگر شبکه‌ های اجتماعی که هیچ گونه پاداشی برای کاربران خود در نظر نمی گیرند، کارکرد آن ها را تغییر داده و به صورت مستقیم پاداشی را به کاربران اعطا کند.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال سولانا چیست و چرا انقدر محبوب است؟

به همین خاطر کاربران می توانند مطالب خود را مثل دیگر شبکه‌ های اجتماعی، در استیم منتشر کرده و در مقابل پاداش متناسب با آن را دریافت نمایند. مکانیزم این پرداخت‌ ها نیز به این صورت است که بر اساس میزان استقبال کاربران از محتوا و لایک‌ هایی که دریافت می‌ کنند، رمزارز Steem تولید و بین آن ها منتشر می شود. این امر که افراد در توسعه و کاربری شبکه مشارکت داشته و در قبال آن پاداش دریافت می‌ کنند، به جذب بسیار بالای کاربر منجر شده است و ارزش ارز استیم نیز در نتیجه این استقبال، افزایش پیدا می کند.

آینده ارز دیجیتال استیم

ارزش ارز دیجیتال استیم تا به امروز به دلیل بالا بودن سطح عرضه، در روندی کاهشی قرار دارد، ولی این طور پیش بینی شده است که با توجه به پتانسیل‌ های بالای استیم و تحولی که در حوزه شبکه‌ های اجتماعی ایجاد می کند، آینده استیم روشن بوده و رشد خوبی در انتظارش است.

2) ارز دیجیتال ترون 

رمزارز ترون شاید شناخته شده ترین ارز این لیست جمع و جور 5 تایی است که در سال 2017 و به وسیله فردی با نام جاستین سان، در کشور سنگاپور راه اندازی شد. ترون با نام ترونیکس یا TRX هم در بازار شناخته شده است. این ارز دیجیتال در ابتدای ظهور خود، بر روی بلاکچین اتریوم قرار داشت و بر اساس توکن‌ های ERC-20 فعالیت می‌ کرد، ولی بعد از گذشت یک سال و در سال 2018، ترون بلاکچین خودش را راه اندازی و به رمز ارزی مستقل تبدیل شد.

حتما برایتان جالب است : مناسب ترین ارز برای سرمایه گذاری بلندمدت و سودده

کارمزد بسیار پایین تراکنش ها در کنار سرعت بالای انجام آن ها، ترون را برای سرمایه گذاران بلندمدتی بسیار جذاب کرده است. ارز دیجیتال ترون امکان استخراج ندارد و به منظور تایید تراکنش‌ های خود، از مکانیزم DPoS یا ثبات سهام نمایندگی شده، استفاده می نماید. در شبکه اتریوم این کار با مکانیزم اثبات سهم انجام می شود. تعداد رمزارزهای TRX، در مجموع حدود 100 میلیارد واحد است که تقریبا بیش از 70 درصد آن در حال حاضر در گردش است.

آینده ارز دیجیتال ترون

هرچند بیش‌ بینی آینده خیلی سخت است، ولی می‌ توان گفت ترون از آن رمزازهایی است که آینده بسیار خوبی در انتظارش است. در حقیقت اگر تیم ترون بتواند مراحل توسعه ارز دیجیتال خود را با موفقیت پیش ببرد، به خوبی جایگاه خود در بازار را تثبیت کرده و به قیمت های به مراتب بیشتری نیز خواهد رسید.

به عبارت دیگر ترون به دلیل داشتن تیم قدرتمند پشتیبانی، حمایت از سوی افراد با سابقه این حوزه و همچنین پتانسیل‌ های بالای خود، توانایی تبدیل شدن به ارز شماره 1 دنیا را نیز در اختیار دارد، به همین خاطر می‌ توان به آینده این ارز دیجیتال ارزان، بسیار امیدوار بود و طرح های توسعه ای این ارز را دنبال کرد.

3) ارز دیجیتال اومیسگو

ارز دیجیتال اومیسگو که به اختصار OMG نامیده می شود، پلتفرمی غیرمتمرکز و عمومی به حساب می آید که تراکنش‌ های آن در بستر شبکه اتریوم قابل انجام است. اومیسگو را می‌ توان چهارمین ارز فعال در کل شبکه اتریوم به حساب آورد. جالب است بدانید که اومیسگو در سال 2013 میلادی در بانکوک تایلند ثبت و راه‌ اندازی شد.

ارز دیجیتالی که رشد نکرده اند

هدف از ایجاد اومیسگو ایجاد بستری مناسب و با امکانات بالا، به منظور انجام انواع تراکنش‌ های مالی، بدون احتیاج به سیستم بانکداری سنتی است. در حقیقت این ارز دیجیتال در تلاش است تا نسل جدیدی از پرداخت‌ ها و نقل و انتقالات سریع را در بستر بلاکچین و با استفاده از فناوری پلاسما، تلفیق کند. شایان ذکر است که در نخستین عرضه اولیه سکه این پروژه در سال 2017، ارزش دارایی به فروش رسیده حدود 25 میلیون دلار بود که در ادامه به 100 میلیون دلار هم رسید.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال اومیسگو | همه چیز درباره رمزازر OmiseGo

کیف پول‌ های گوناگونی برای نگهداری ارز دیجیتال اومیسگو در نظر گرفته شده است که یکی از آنها کیف پول White-Label است که امکان استفاده از انواع راه حل‌ های پرداختی را به شما می دهد. با استفاده از آن قادرید معاملات رمزارزهای گوناگون، ارزهای فیات، پرداخت‌ های اعتباری، خرید کارت هدیه و … را در بستر این شبکه انجام دهید.

آینده ارز دیجیتال اومیسگو

تیم این ارز در سال 2018 میلادی توافق نامه‌ ای را با یکی از بزرگ‌ ترین بانک‌ های کره جنوبی امضا کرد. همچنین تعداد زیادی از شرکت‌ های معتبر جهانی، از آن حمایت کرده اند و یا حتی سرمایه گذاری هایی را روی آن انجام داده اند، مانند مک دونالد که به مشتریان خود، اجازه پرداخت پول غذا با اومیسگو را داده است.

به علاوه اومیسگو در حال توسعه یک صرافی غیر متمرکز با استفاده از تکنولوژی پلاسما نیز هست. همه این مواردی که در خصوص این ارز برای شما بیان کردیم را می توانید به عنوان موارد مثبت و تاثیرگذار در آینده قیمتی این ارز دیجیتال در نظر بگیرید و سپس برای سرمایه گذاری روی این ارز اقدام کنید.

4) ارز دیجیتال بت

بت در واقع یک توکن با رویکرد تبلیغات دیجیتالی است. به بیان دیگر BAT نخستین پروژه‌ ای است که قصد دارید در مسیر حذف واسطه‌ ها از فرایند تبلیغات قدم بردارد و بر روی سرعت و مدیریت این تبلیغات اینترنتی غیر متمرکز، کار کند. پشتیبان این توکن نیز مرورگری به اسم Brave بوده که به وسیله تیم خالق بت، ساخته شده است.

این رمزارز در سال 2017 میلادی عرضه شد و تنها با گذشت 30 ثانیه از عرضه اولیه خود، به فروش 35 میلیون دلار دست پیدا کرد. بت بر روی بستری از بلاکچین اتریوم فعالیت می کند. در پروژه بت، تبلیغ کنندگان با استفاده از قراردادهای هوشمند، تبلیغات دیجیتال را توسط یک توکن پرداخت که قفل شده است در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. کاربران تبلیغ را دیده و مطابق با میزان توجه آن ها، توکن به ناشران تبلیغ پرداخت خواهد شد.

حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال هولو چیست و چطور کار میکند؟

همچنین خود بینندگان هم به منظور مشاهده تبلیغات، پاداش دریافت خواهند کرد. اومیسگو علیرغم این که ناشناخته است، برنامه‌ های بسیاری برای آینده خود دارد و تیم پشتیبان آن نیز به شدت شناخته شده و قوی هستند. البته این نکته را هم نباید از یاد برد که قیمت مناسب این ارز هم می تواند رکن ترغیب کننده ای برای سرمایه گذاران مختلف باشد، به همین خاطر چنانچه به دنبال ارزی آینده دار برای سرمایه‌ گذاری هستید، بت را هم در لیست خود قرار دهید و در کنار سایر ارزهای دیجیتال بررسی فرمایید.

آینده ارز دیجیتال بت

این توکن برای پیشرفت با دو چالش روبرو خواهد بود که اگر بتواند آن ها را با موفقیت پشت سر بگذارد، مطمئنا آینده بسیار عالی در انتظار خواهد داشت. نخستین چالش، بحث رقابت با غول‌ های دیجیتال مثل گوگل و فیس بوک است که در نوع خود خیلی آسان نخواهد بود.

چالش دیگر، تعداد کاربران مرورگر Brave است که علیرغم افزایشی بودن، باز هم در رقابت با سافاری و کروم قرار می گیرند، با این وجود انتظار می‌ رود که بت بتواند با ادامه حرکت خود و تلاش بیشتر، رقیبان خود را کنار بزند و رشد قیمتی مناسبی را تجربه کند.

5) ارز دیجیتال پولکادات 

پولکادات یک پروژه شاخص به وسیله بنیاد Web3 است و برای اتصال زنجیره های خصوصی و شبکه های عمومی، سخنورها و فناوری های آینده که هنوز به وجود نیامند اند طراحی شده است. این ارز دیجیتال کارکرد اینترنت را ساده تر می کند که در آن بلاکچین های مستقل می توانند از طریق زنجیره رله پولکادات اطلاعات و معاملات را به روش هایی ایمن انجام دهند. به صورت کلی میتوان این طور گفت که هدف پولکادات سهولت در ایجاد و اتصال برنامه های کاربردی، خدمات و موسسات غیرمتمرکز خلاصه می شود.

آینده ارز دیجیتال پولکادات

با ورود این رمزارز ما شاهد ارزش اولیه 2.7 دلار برای توکن دات بودیم. این ارزش اولیه کم ترین قیمتی بود که دات تا به امروز تجربه کرده است، چرا که بعد از عرضه پولکادات، ارزش آن به شدت افزایش یافت و حتی به قیمت 30 دلار نیز رسید!

در ژانویه سال 2021 ارزش دات به 13.1 دلار نزول کرد و با در نظر گرفتن تغییر قیمت آن در هفته های اخیر، از زمان عرضه دات تا به امروز ما شاهد افزایش قیمت پیوسته آن بوده ایم. البته اصلاح قیمت هایی هم به صورت پیوسته در قیمت دات دیده می شود که این موضوع در طبیعت ارزهای دیجیتال و دارایی های مالی است و با تحلیل تکنیکال و بررسی فاندامنتال رمزارزها می توانید بهترین نقطه را برای ورود و خروج خود شناسایی کنید.


همان طور که ابتدای مقاله به شما قول دادیم، در این مطلب به معرفی ارزهای دیجیتال جامانده از رشد بازار پرداختیم.

چنانچه دوست دارید بدانید آلت کوین در ارزهای دیجیتال چیست و چه آینده ای دارد؟ میتواند این لینک رو باز بفرمایید.

درست است که چهار مورد از ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بازار را خدمت شما معرفی کردیم، ولی اگر هرگونه سوال یا ابهامی در مورد خرید ارزهای دیجیتال آینده دار داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها از خود من بپرسید تا شخصا در اسرع وقت پاسخ بدم.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *