ارز دیجیتال سایتاما چیست و چطور کار میکند؟

ارسال شده در توسط احسان رباط جزی
ارز دیجیتال سایتاما

اگر در دنیای کریپتوکارنسی فعال باشید، امکان دارد اسم ارز دیجیتال سایتاما به گوشتان خورده باشد؛ ارز دیجیتال سایتاما یکی از آلت کوین های نسبتا جدید و جذاب برای سرمایه گذاری است که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و برخی از صرافی ها نیز به دلیل همین محبوبیت، از معاملات ارز سایتاما پشتیبانی می کنند، بنابراین اگر بخواهید همه چیز درباره این که ارز دیجیتال سایتاما چیست و چطور کار می کند و در آینده چه قیمتی را به خود خواهد دید را یکجا مطالعه کنید، این مطلب بهترین راهنما برای شماست.

ارز دیجیتال سایتاما

پروژه سایتاما مدعی است که نسل Z را هدف کار خود قرار داده است. بسیاری از سرمایه‌ گذاران جوان‌ هستند که در حوزه رمزارزها فعالیت دارند، ولی بیشتر آن ها در این صنعت سردرگم شده و احساس ناامیدی می کنند. سایتاما مدعی است که توکن و پلتفرم جدیدی که برای آموزش این نسل طراحی شده اند. سایتاما بعد از عرضه ولت موبایلی خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هدف آن ارائه پلتفرم های آموزشی آسان به دنیای ارزهای دیجیتال است. ولی در این راه با مشکلاتی روبرو شده است و توکن آن سعی دارد تا در بازار شلوغ رمزارزها جایگاه خود را پیدا کند. سایتاما چندی پیش اعلام کرده است که در تلاش برای فاصله گرفتن از جامعه میم، به نسخه دوم توکن خود مهاجرت می کند و این اصلاحات موجب شده است که سرمایه گذاران به نسبت سایتاما نظر مساعد داشته باشند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز 10 درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


جالب است بداند که هدف ارز سایتاما اطلاع رسانی ساده و ایمن با سهولت دسترسی به رمزارزها برای سرمایه گذاران جوان است. بازار هدف سایتاما، نسل Z که در واقع همان افرادی هستند که بین سال‌ های 1997 تا 2012 به دنیا آمده اند به حساب می آید، بر اساس وایت پیپر این پروژه، ۹۳ درصد از این افراد نسبت به رمزارزها سردرگم و ناامید هستند. سایتاما بنا دارد اکوسیستمی از محصولات را برای هدایت آموزش و پذیرش برای پایگاه کاربران جوان‌ رمزارزها منتشر کند.

این اهداف شامل یک ولت هوشمند، بازار، پلتفرم NFT و پلتفرم محتوای آموزشی می باشد. توکن ERC-20 آن، سايتاما، برای تراکنش‌ های روی پلتفرم طراحی شده است، با توکنومیکی که به نفع هولدرهای آن است. از هر تراکنش، دو درصد کسر خواهد شد و به عنوان یک درآمد غیرفعال در اختیار جمعی از دارندگان آن قرار خواهد گرفت.

نکته جالب توجه دیگر این که دو درصد دیگر از هر تراکنش سوزانده می شود که در حقیقت یک سیستم توکنومیک کاهش تورم است و به منظور ارزشمندتر کردن آن طراحی شده است. سایتاما استدلال می‌ کند که برخلاف اکثر میم کوین ها، ارزش واقعی دارد و این ارزش از اکوسیستم آن ناشی می شود. چنانچه تاریخچه قیمت توکن ادامه داشته باشد، مطمئناً به نظر می رسد جامعه و تقاضای قوی برای آن وجود دارد.

معرفی بخش های مختلف اکوسیستم سایتاما

اکوسیستم سایتاما شامل 5 پروژه است؛ بازار معامله، ولت هوشمند، پلتفرم لانچ‌ پد بر مبنای توکن غیر قابل تعویض و یک پلتفرم محتوای چند کاناله که در این بخش قصد داریم این موارد را یک به یک خدمت شما عزیزان توضیح دهیم؛

1. سایتامارکت : بازار معامله سایتا مارکت یک فروشگاه اینترنتی می باشد که کاربران را قادر می سازد تا جهت خرید کالا و خدمات از رمزارز Saitama Inu و دیگر توکن های همکار این پلتفرم بهره بگیرند.

2. سایتاماسک : ولت هوشمند سایتاماسک در واقع ولت اختصاصی این پروژه به حساب می آید که کاربران برای ذخیره رمزارزهایی مثل ارز سایتاما و همچنین آموزش امور مالی کاربرد دارد.

3. سایتامارکر : سایتامارکر یک پلتفرم مبتنی بر توکن‌ های غیر قابل تعویض می باشد که در بستر این پلتفرم کاربران پروژه‌ های اختصاصی خود را که مبتنی بر توکن سایتاما اینو است معرفی، تبلیغ و راه اندازی می نمایند.

4. سایتاما استودیو : یک استودیو سرگرمی به حساب می آید که کاربران در آن قادرند پروژه های سفارشی، بازی‌ ها، نمایش‌ های تلویزیونی، کتاب‌ ها، اسباب‌ بازی‌ ها و NFT ها را برای تمامی افراد توسعه دهند.

5. پروژه آموزشی سایتا : Saita Edutainment یک پلتفرم چند کاناله به حساب می آید که در قالب آن محتواهای آموزشی در مورد امور مالی انتشار پیدا می کند و کاربران و علاقه مندان  می توانند از آن استفاده کنند.

توکن SAITAMA چیست؟

توکن SAITAMA دارایی قابل معامله پلتفرم سایتما می باشد که بیانگر حقوق شما در Saitama Inu است. شایان ذکر است که این توکن قابل تعویض است و این بدین معنی است که یکتا نیست و قابل انتقال است، لذا قادرید آن را با سایر توکن ها مورد معامله قرار دهید. Saitama مثل میم کوین معروف شیبا اینو، به عنوان یک توکن میم با تم سگ آغاز به کار کرد. اگر بخواهیم دو تا از قابلیت های اصلی این توکن را نام ببریم، باید به امکان قفل کردن نقدینگی و مکانیزم محافظت در برابر نهنگ‌ های کریپتو اشاره کنیم. این نکته را در نظر داشته باشید که قفل نقدینگی از طریق استیکینگ قابل انجام است.


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال ton چیست و چطور کار میکند؟


این کار با قفل کردن مقدار مشخصی از توکن SAITAMA انجام می گردد تا دارندگان قادر به جابجایی آن نباشند. دارندگان توکن تشویق به استیکینگ می‌ شوند، چرا که شبکه دو درصد از هر تراکنش انجام شده در جامعه را به عنوان مالیات کسر می نماید و آن را به عنوان پاداش به افرادی که استیک می‌ کنند، پرداخت می کند. “ضد نهنگ” یعنی این که سایتاما اینو به شکلی رمزگذاری شده که یک نفر قادر نیست تعداد زیادی کوین بخرید و نگهداری کند.

این کار موجبات حفاظت از کوین در برابر نهنگ‌ ها را فراهم خواهد کرد و بدین شکل خطر پامپ و دامپ یا همان افزایش یا کاهش ناگهانی قیمت را کمینه خواهد کرد. جالب است بدانید که توکن سايتاما در ژوئن 2022 به نسخه دوم خود ارتقا پیدا کرد و نکته حائز اهمیت اینجاست که توکن ورژن دوم ایمن‌ تر، پایدارتر و سازگارتر با CEX می باشد. این توکن ارتقا یافته، ارزش دلاری بیشتری نیز دارد، به صورتی که 1 میلیون توکن قدیمی سایتاما برابر با یک توکن جدید خواهد بود.

در واقع این بدین معنی است که عرضه توکن جدید به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده است. حداکثر عرضه قبلی 100 کوادریلیون توکن بود و با کاهش حداکثر عرضه جدید، به 100 میلیارد توکن تبدیل شده است. بزرگ‌ ترین ویژگی ارتقا سایتاما این است که سایر یک توکن میم به حساب نمی آید و به یک رمزارز کاربردی تبدیل شده. تا ۱۶ آگوست ۲۰۲۲، بیش از نیمی از عرضه این ارز دیجیتال سوزانده شد و در حال حاضر نزدیک به ۴۵ میلیارد توکن در بازار در گردش است.

چرا ارز سایتاما تا این اندازه محبوب است؟

سایتاما در قیاس با دیگر میم‌ کوین‌ ها، تعهدات بیشتری به کاربران خود می دهد. در حقیقت سایتما وظیفه دارد که یک اکوسیستم کامل را به وجود آورد که توکن آن را برای مبادله و سرمایه‌ گذاری ارزشمند می‌ کند. ولت اختصاصی این پلتفرم، خرید، نگهداری، انتقال و مبادله این رمزارز را برای سرمایه گذاران با هر سطح کاربری ساده می کند و این امکان را برای آن ها فراهم می آورد تا سرمایه گذاری‌ های خود را ردیابی کنند.


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال dodo چیست و چه آینده ای دارد؟


قابلیت های ارائه توکن غیرمثلی و همچنین ویژگی های آموزشی این پلتفرم برای جوانان و کاربران علاقه‌ مند بسیار حائز اهمیت و محبوب است. سایتاما درصدد است تا یک پلتفرم محتوای چند کاناله با قالب‌ های محتوای گوناگون باشد که دانش‌ هایی را درباره پس‌ انداز، سرمایه‌ گذاری، مدیریت پول و فرصت‌ های خلق ثروت ارائه کند تا مردم بتوانند به بهترین شکل از آن استفاده کرده و لذت ببرند.

چطور برای خرید ارز ديجيتال سايتاما اقدام کنیم؟

در زمان خرید آلت‌ کوین‌ هایی مثل سایتما، گزینه‌ های گوناگونی وجود دارد. قادرید Saitama را در Gate.io بخرید یا از یک صرافی غیرمتمرکز مثل یونی سواپ استفاده نمایید تا رمزارز دیگری را با Saitama مورد معامله قرار دهید.

یک صرافی غیرمتمرکز جایگزین عالی برای تریدرهایی است که به دنبال اجتناب از فیات هستند یا مایل به مبادله آلت کوین گوناگون ‎‌اند. به منظور استفاده از DEX، بایستی اتر را در یک صرافی دیجیتالی خریداری کنید. بعضی از انتخاب‌ های عالی eToro، Gemini می باشد.

بهترین ولت ها برای نگهداری سایتاما کدامند؟

چنانچه قصد نگهداری میان‌ مدت یا بلندمدت رمزارز سایتاما را دارید، می بایست بعد از خرید این ارز از صرافی، آن را به ولت دیجیتالی خود منتقل کنید که در این بین از جمله ولت هایی که قادرید استفاده کنید، می‌ توان به کیف پول سخت افزاری ترزور، کیپ کی، کیف پول نرم افزاری تراست و کیف پول نرم افزاری و اپلیکیشن متامسک اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که ولت های سخت‌ افزاری برای نگهداری حجم وسیعی از رمزارزها قابل استفاده است و قیمت نسبتاً بالایی نیز دارند. ولی ولت های مبتنی بر وب، ویندوز یا نسخه اپلیکیشن، به شکل کاملا رایگان در دسترس قرار دارند.

اینده ارز دیجیتال سایتاما

به گفته تحلیل گران، این طور انتظار می رود که ارزش سایتاما در سال 2022 هم روند صعودی خود را حفظ کند. لذا چنانچه همه چیز مطابق با پیش بینی های صورت گرفته پیش رود، خیلی زود رکورد قدیمی قیمتی این ارز شکسته خواهد شد. ولی با این وجود توکن سایتاما یک ارز نسبتا جدید به حساب می آید، پس سرمایه‌ گذاران رمزارزها امکان دارد نگران باشند، چرا که ارزهای جدید همیشه با نوسانات همراه اند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که رشد و یا افت کلی و گسترده در بازار ارزهای دیجیتال و نمودار بیت کوین به صورت مستقیم بر روند دیگر توکن ها تاثیر دارد.


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال بلاک توپیا چیست و چطور کار میکند؟


لذا این که آیا با در نظر گرفتن آینده ارز سایتاما، این توکن می تواند سرمایه گذاری خوبی به حساب آید یا خیر، به شرایط شخصی و ریسک پذیری شما بستگی خواهد داشت. ارزهای رمزنگاری شده دارایی های پرخطر و دارای ریسک هستند و پیش بینی های سایتاما نباید به عنوان جایگزینی برای تحقیقات شما استفاده شود. پیش از سرمایه گذاری، سطح ریسکی را که آماده پذیرش آن هستید، ارزیابی نمایید. این توکن به سرعت پس از رسیدن به اوج خود سقوط کرد، که تحت تأثیر عوامل بسیاری قرار گرفت.

اینده ارز دیجیتال سایتاما

در ابتدا سایتاما در ارائه ولت خود تأخیر داشت و گفت که برای چند هفته عرضه نمی شود. حتی اخبار بدتر در اواخر همان ماه به جامعه خود توصیف شده به وسیله سایتاما Wolfpack رسید. محکومیت قبلی دنیس به علت کلاهبرداری در سال 2010 آشکار شد و یک هشدار در نمایه کوین مارکت کپ سایتاما اینو قرار گرفت که از آن زمان حذف شده است. تا 26 نوامبر، قیمت سایتاما به 0.00000006 دلار تقلیل یافت و در ادامه قیمت در 29 نوامبر بعد از فهرست شدن در صرافی کریپتو LAToken یک جهش لحظه ای را تجربه کرد. مثل بیت مارت، تنها یک جفت را با USDT فهرست کرد. با این وجود سایتاما تا ماه بعد به سقوط خود ادامه داد و در 17 دسامبر به 0.00000003 دلار سقوط کرد!

آغاز ژانویه 2022 کمی بهتر بود و این در حالی بود که تعداد زیادی از رمزارزها روند نزولی را تجربه می کردند، سایتاما اینو در حال افزایش بود. در 3 ژانویه، سایتاما شمارش معکوس پنج روزه برای عرضه ولت موبایلی خود را اعلام کرد. قیمت در روز بعد روند افزایشی پیدا کرد. SaitaMask سرانجام در 8 ژانویه راه اندازی شد، ولی همچنان مشکلاتی برای ولت بومی وجود داشت. چندین لیست در این پلتفرم با تاخیر همراه بود که باعث شد بسیاری از توکن‌ ها مثل Lilly Finance تصمیم به عدم همکاری با این پروژه را در دستور کار خود قرار دهند.

سایتاما در بیشتر فوریه 2022 روند نزولی پیدا کرد ولی در 28 فوریه بعد از بروزرسانی ولت خود مجددا در مدار صعود قرار گرفت و بالاترین قیمت آن در آن روز 0.000000001799 دلار بود. با این وجود در 4 مارس، این ارز با کاهش شدید روبرو شد ولی در 18 مارس 2022 به 0.00000001089 دلار سقوط کرد. در ماه مه، سایتاما اخبار مهمی را اعلام کرد که توکن آن در حال تغییر شدید به نسخه دوم بروزرسانی است.


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال استپن چیست و چه آینده ای دارد؟


دلیل این حرکت بهبود امنیت با ولت های چند علامتی، تبدیل شدن بیشتر به مبادلات دوستانه و دور شدن از دسته «میم توکن» بود. این ارتقا به امید بهبود قیمت آن، عرضه را به شدت کاهش می دهد. 1 میلیون توکن اصلی سایتاما را می توان با یک توکن سایتاما نسخه دو مورد معامله قرار داد. پیش بینی قیمت ارز سایتاما در سال های آتی به شرح زیر می باشد:

آینده ارز Saitama Inu در سال 2023 : بر اساس پیش بینی ها صورت گرفته، قیمت این ارز می تواند تا سال 2023 به حداکثر سطح قیمت 0.0000006578 دلار برسد. میانگین قیمت آن حدود 0.0000004952 تخمین زده می شود و در صورت وجود هرگونه روند نزولی، حداقل قیمت را حدود 0.0000003943 در نظر بگیرید. البته چنانچه سرمایه گذاران بیشتری جذب سایتاما شوند، قیمت آن امکان دارد بیشتر از قیمت تعیین شده افزایش پیدا کند.

آینده ارز سایتاما در سال 2024 : در سال 2024، با پذیرش بیشتر و مشارکت بین دیگر شبکه‌ های بلاک چین اصلی، قیمت ارز ساتاما اینو افزایش پیدا می کند، حداکثر قیمت معاملات امکان دارد در سال 2024 به 0.00000001 دلار برسد. چنانچه به همین صورت ادامه دهیم، محدوده قیمت‌ ها بهبود پیدا خواهد کرد. بدین صورت چنانچه همه چیز خوب پیش برود، می‌ توان این طور انتظار داشت که قیمت متوسط 0.00000001 دلار با حداکثر قیمت 0.00000001 دلار برای سال 2024 تخمین زده می شود.

آینده ارز Saitama در سال 2025 : یک رویکرد یکپارچه برای این ارز امکان دارد در بسیاری از وب سایت ها و انجمن ها یافت شود. انتظار می رود تا سال 2025، سایتاما حداکثر ارزش 0.00000002 دلار داشته باشد. چنانچه بازار روند صعودی خود را دنبال کند، حداقل قیمت می تواند تا 0.00000001 دلار افزایش پیدا کند.

Saitama Inu ارزش سرمایه گذاری دارد؟

تعداد زیادی از کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی پیشنهاد کرده اند که قیمت ارز Saitama Inu می تواند در مدار صعودی باقی بماند. با این وجود اما ارز Saitama Inu می بایست بعضی از مشکلات مثل میزان عرضه بالا را برطرف نمایند تا این پروژه بتواند رشد چشمگیر و قابل توجهی را تجربه کند.


حتما برایتان جالب است : ارز دیجیتال کاوا چیست و چه آینده ای دارد؟


با این وجود همواره باید در نظر داشته باشید که همواره خطری برای هر سرمایه گذاری وجود دارد. ارزهای دیجیتال نه تنها سودده ترین، بلکه پر ریسک ترین دارایی ها نیز به حساب می آیند و به علت ماهیت پرنوسان آن، تعداد زیادی از کارشناسان حوزه کریپتو، سرمایه گذاری را روی توکن میم را یک ترن هوایی به حساب می آورند ولی باید محتاطانه عمل کنید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

سایتاما بنا دارد اکوسیستم خود را که سرمایه گذاران زیادی را هیجان زده کرده، گسترش دهد. نقشه راه آن امیدوار کننده به نظر می رسد و پتانسیل رشد را نشان می‌ دهد. با این وجود این پلتفرم در گذشته راه اندازی بعضی از قابلیت های خود مثل اپلیکیشن SaitamaPro را به تعویق انداخته که موجب می شود دیگران در مورد این که آیا آلت کوین در طولانی مدت به اهداف خود می رسد یا نه دچار تردید شوند. به این خاطر که Saitama Inu یک پروژه جوان و جدید به شمار می رود، توصیه می کنیم به آن زمان بدهید و حرکات آن را از زیر نظر بگیرید تا ببینید آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا نه.

بنابراین به این خاطر که سایتاما اهداف بلندپروازانه‌ای دارد مثل انتشار پلتفرم NFT، بازار و نسخه دوم توکن خود در سال 2022. راه اندازی پیشین شبکه موجب افزایش قیمت این رمزارز شد و در ادامه به دلیل تاخیرهای متعدد در ارائه ولت آن، به شدت سقوط کرد. آینده می تواند برای سایتاما بسیار هیجان انگیز باشد و این پروژه هنوز موارد زیادی برای ارائه دارد. در نظر داشته باشید که بازار رمزارزها به شدت ماهیتی نوسانی دارد و پیش‌ بینی دقیق آینده یک توکن در چند ساعت آینده را دشوار و برآوردهای طولانی مدت را سخت‌ تر خواهد کرد.

بدین شکل، تحلیلگران و پیش‌ بینی‌ کنندگان مبتنی بر الگوریتم هیچگاه پیش‌ بینی قطعی در مورد قیمت سایتاما ارائه نمی کنند و نظرات نسبی است. توصیه داریم شما هم تحقیقات خود را انجام دهید و پیش از هر تصمیمی برای سرمایه گذاری، آخرین روند بازار، اخبار، تحلیل های تکنیکال و بنیادی و نظر کارشناسان را در نظر بگیرید. این را هم باید در نظر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازده آینده نخواهد بود و هرگز بیش از حدی که قادرید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید.

همان طور که در ابتدای مقاله قول دادیم، در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال سایتاما به زبان ساده پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید مطلب معرفی ارز دیجیتال iota را هم مطالعه کنید، توصیه می کنم همین الان این مطلب را مطالعه کنید؛

ما سعی کردیم همه چیز درباره ارز دیجیتال سایتاما را بررسی کنیم ولی اگر بازهم سوال یا ابهامی داشتید، در بخش دیدگاه ها بنویسید تا پاسخ دهیم.

احسان رباط جزی
Ehsan.rj1998@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *